Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
21 août 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Sales Department le 22 août 2022
Thank you for taking the time to review your stay with us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Sales Department le 24 juil. 2021
Thank you for choosing Lindos Imperial Resort & Spa for your stay and for taking the time to review our property by submitting your feedback. We are happy to read that you enjoyed your overall stay while being with us. We will praise our team members mentioned for taking such good care of you. Concerning the comment about the slides we would like to inform you that these are located further upwards after the main building. We look forward to having you back with us again at the Lindos Imperial Resort & Spa one day, hopefully soon!
8/10 Bien
ALAIN, LE MANS
Voyage en couple
24 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ALAIN
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de Sales Department le 1 sept. 2020
Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire sur Expedia.
Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour chez nous.
Nous apprécions votre reconnaissance concernant nos mesures d'hygiène et de sécurité. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans le futur!
4/10 Médiocre
Sharon
Voyage en famille
23 oct. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Sharon
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Sales Executive le 5 nov. 2019
Dear Sharon,
Thank you for your feedback. We are sorry to hear your stay was not all you expected. As our a la carte restaurants are very popular, we do recommend our guests to reserve their dinner(s) in the beginning of the stay.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en septembre 2019
Réponse de Sales Executive le 5 nov. 2019
Dear Madam/Sir,
Thank you for your review. We are sorry to hear your stay did not meet with your expectations. Your comments have been forwarded accordingly and will be investigated.
10/10 Excellent
Marc
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréables vacances!!!
Marc
Séjour de 6 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Corinne, Rueil Malmaison
Voyage en famille
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Corinne
Séjour de 7 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Sales Department le 18 juil. 2019
Dear Madam/Sir,
Thank you for rating Lindos Imperial. We are happy to hear you did enjoy your stay with us. Sunny greetings and welcome again!
10/10 Excellent
Laurent
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Laurent
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Lindos Imperial Resort & Spa le 20 août 2018
Dear valued guest,
Thanks for staying with us.
We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
lrigaux, france
21 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
vacances en famille
lrigaux
Séjour de 8 nuits en juillet 2017
Dear Irigaux,
Thank you for your kind comments. We hope to have you again in our premises in the near future.
Best regards
Stefanos Karasiotos
Hotel Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
28 mai 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Sarah
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Lindos Imperial Resort & Spa le 15 mai 2024
Dear Sarah, Thank you for your kind review. We are delighted to hear that not only you enjoyed your holidays but you also extended your stay with us. We are happy that our personnel assisted you promptly. We wish you to have a great summer, and we hope to welcome you back next year. Best regards, Lindos Imperial Resort & Spa
10/10 Excellent
Louise
Voyage en couple
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Sales Department le 23 oct. 2023
Thank you for taking the time to write your detailed review after your recent stay at the Lindos Imperial Resort & Spa. We are pleased to learn that you enjoyed most of the aspects while staying with us. We would also like to thank you for the amazing comments made with regards to our team members. Rest assured that we take all feedback seriously and we will make sure your comments are passed on to our management team. We do hope to have the pleasure of welcoming you back one day at the Lindos Imperial Resort & Spa.
8/10 Bien
Raisa
19 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raisa
Séjour de 7 nuits en août 2022
8/10 Bien
Nicholas
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Sales Department le 9 août 2022
We would like to thank you for taking the time to write this lovely review of your stay at the Lindos Imperial Resort & Spa.
We are delighted to read that your overall stay with us was lovely.
We hope to have the pleasure of welcoming you back to our resort.
6/10 Satisfaisant
yaron
Voyage en famille
11 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Read the full review
yaron
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Sales Department le 18 juil. 2022
Thank you for taking the time to write your review after your recent stay at the Lindos Imperial Resort & Spa. We were disappointed to read that you were not satisfied with all the facilities and services our hotel had to offer. We would like to apologize for not being able to meet all your expectations. The points raised have been addressed to our management team in order to take appropriate actions to prevent any guests being similarly inconvenienced in the future. We truly hope to welcome you back in the near future and extend our true hospitality.
10/10 Excellent
Eran
Voyage en famille
10 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eran
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Sales Department le 18 juil. 2022
Thank you for taking the time to write your review after your recent stay at the Lindos Imperial Resort & Spa. We are delighted to read that you were satisfied with your overall stay. The points raised have been addressed to our management team in order to take appropriate actions to prevent any guests being similarly inconvenienced in the future. We hope to have the pleasure of welcoming you back to the Lindos Imperial Resort & Spa in the near future.
10/10 Excellent
Neil
Voyage en famille
8 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Neil
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Sales Department le 8 juin 2022
Thank you for your lovely feedback!
8/10 Bien
Susanne
31 mai 2022
Les points forts : Personnel et service
Susanne
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Sales Department le 1 juin 2022
We would like to thank you for your feedback.
4/10 Médiocre
Terell
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 mai 2022
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Terell
Séjour de 6 nuits en mai 2022
Réponse de Sales Department le 13 juin 2022
Thank you for your feedback, we apologize for any inconvenience caused. Please note that we will forward this to our management team.
8/10 Bien
Edvaldo
Voyage en couple
16 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edvaldo
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Sales Department le 17 mai 2022
It was a pleasure to have you here with us at the Lindos Imperial Resort & Spa, and we truly appreciate you taking the time to share this wonderful feedback! We are delighted to read that enjoyed your wife's birthday! Your personal recommendation means the world to us, and we hope to welcome you back in the near future.
2/10 Horrible
Alina
17 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Alina
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Sales Department le 19 oct. 2021
Vielen Dank für Ihren Besuch in unserer Lindos Imperial Resort & Spa und Ihre Bewertung. Wir bedauern sehr, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Ihre Kommentare wurden an die Geschäftsleitung weitergeleitet und wir möchten Ihnen versichern, dass wir ständig daran arbeiten, die Zufriedenheit unserer Gäste zu verbessern.
10/10 Excellent
Endre, Bellevue
Voyage en famille
8 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Endre
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Sales Department le 9 oct. 2021
Thank you for your feedback. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future!
6/10 Satisfaisant
Christian
Voyage en famille
6 oct. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de Sales Department le 6 oct. 2021
Wir danken Ihnen für Ihren Aufenthalt im Lindos Imperial Resort & Spa und Ihre Bewertung. Wir legen großen Wert auf Ihre Meinung, da sie uns hilft, kontinuierlich unser Ziel nach einem außergewöhnlichem Service und einem hervorragenden Produkt zu verfolgen. Wir entschuldigen uns aufrichtig bei Ihnen, dass es uns bei Ihrem Aufenthalt im Lindos Imperial Resort & Spa nicht gelungen ist, Ihre Erwartungen zu erfüllen. Wir hoffen sehr, Sie in der Zukunft wieder begrüßen zu dürfen und unsere wahre Gastfreundschaft zu erweitern.
8/10 Bien
Aykut
Voyage en couple
3 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service
Aykut
Séjour de 9 nuits en septembre 2021
Réponse de Sales Department le 5 oct. 2021
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen und Ihren Aufenthalt im Lindos Imperial Resort & Spa zu bewerten. Es tut uns leid zu lesen, dass Sie mit einigen Aspekten Ihres Besuchs in unserem Hotel nicht ganz zufrieden waren. Es wäre uns eine Freude, Sie doch wieder im Lindos Imperial Resort & Spa begrüßen zu dürfen, um Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt vollends von unserer Servicequalität zu überzeugen.
4/10 Médiocre
marco
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 sept. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
marco
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Sales Department le 3 sept. 2021
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay with us. We regret to read that we did not meet your expectations at the fullest while staying with us. The points raised have been addressed to our management team and we would like to assure you that we will continuously work on improving our guests’ satisfaction.
6/10 Satisfaisant
Joseph
Voyage en famille
13 août 2021
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Overall disappointment
Joseph
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Sales Department le 3 sept. 2021
First of all, please allow us to thank you for selecting the Lindos Imperial Resort & Spa on your recent visit to Rhodes. We certainly care about what our guests take away from their visit, and we are unhappy that we fell short of your expectations at some aspects. The points raised have been addressed to our management team.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 août 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2021
Réponse de Sales Department le 3 juil. 2021
We would like to thank you for your recent stay at the Lindos Imperial Resort & Spa and for sharing your feedback which is very important for us. We are delighted that you really enjoyed your time with us to the fullest and everything the resort had to offer. It would be our sincere pleasure to have you staying with us again in the near future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
1 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2021
Réponse de Sales Department le 9 juil. 2021
First of all, please allow us to thank you for selecting the Lindos Imperial Resort & Spa on your recent visit to Rhodes. We certainly care about what our guests take away from their visit, and we are unhappy that we fell short of your expectations at some aspects. The points raised have been addressed to our management team. We hope that you will give us the opportunity to welcome you once again and have a better experience.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 oct. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en août 2020
Réponse de Sales Department le 1 sept. 2020
Thank you for rating your stay with us!
10/10 Excellent
NILDO Ribeiro
Voyage en famille
10 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NILDO Ribeiro
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Sales Department le 13 août 2020
Dear Mr. Ribeiro,
Thank you for choosing Lindos Imperial Resort & Spa for your holidays and for your time to post your feedback on Expedia.
Your comments are valuable to us and will only help us to get better.
All the points you have mentioned have been taken under serious consideration.
Eagerly awaiting to welcome you back to the Lindos Imperial Resort & Spa.
Best regards,
Sales Department
Lindos Imperial Resort & Spa
Lindos Hotels
10/10 Excellent
Louie Leonidas
19 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great staff
Louie Leonidas
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
Réponse de Lindos Imperial Resort & Spa le 20 juil. 2020
We would like to thank you for taking the time to write this review of your stay at the Lindos Imperial Resort & Spa. We are delighted to read that you had a wonderful holiday with us. We hope that we shall have the pleasure of welcoming you back to the Lindos Imperial Resort & Spa in the near future.
8/10 Bien
eva
1 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fint hotell med utsikt
eva
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Sales Executive le 2 nov. 2019
Dear Eva,
Thank you for your review. We are pleased to hear you had great stay with us. Sunny greetings and welcome again!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel by the beach
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Sales Executive le 2 nov. 2019
Dear Madam/Sir,
Thank you for your review. It is always our great pleasure to hear our guests enjoyed their stay. A warm welcome to visit again!
10/10 Excellent
Lakisha
Voyage en famille
25 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Lakisha
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Sales Executive le 5 nov. 2019
Dear Lakisha,
Thank you for your review. it is our great pleasure to hear you had an excellent stay with us. Lots of sunny regards and welcome to visit again!
10/10 Excellent
yael
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yael
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Sales Executive le 26 nov. 2019
Dear Mr. Yael,
Thank you for your review. It is our great joy to hear you had excellent time with us and we warmly welcome you to visit again! Wishes for a lovely winter time.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Sales Executive le 5 nov. 2019
Dear Madam/Sir,
Thank you for rating Lindos Imperialwith the best score! It is our great pleasure to see your stay with us was excellent. Welcome to visit again!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Sales Executive le 5 nov. 2019
Dear Madam/Sir,
Thank you for taking time for your review. We are truly pleased to hear you did enjoy your stay and warmly welcome you to visit again!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Sales Executive le 5 nov. 2019
Dear Madam/Sir,
Thank you for your review. It is our pleasure hear you did enjoy your stay with us. A warm welcome to visit again!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
21 sept. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en septembre 2019
Réponse de Sales Executive le 6 nov. 2019
Dear Madam/Sir,
Thank you for your review. We regret to see that your stay with us did not meet with your expectations. If you would like to share with us some more details, kindly feel free to contact us by mail.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Sales department le 5 nov. 2019
Dear Madam/Sir,
Thank you for review.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Sales Executive le 5 nov. 2019
Dear Madam/Sir,
Thank you for your review and comments and for choosing Lindos Imperial.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Sales Executive le 5 nov. 2019
Dear Madam/Sir,
Thank you for your review. We are pleased to hear you enjoyed your stay and have noted your comments. A warm welcome to visit soon again!
8/10 Bien
Shani
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shani
Séjour de 5 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019