Avis sur All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa - All Inclusive
All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa - All Inclusive
Fanes, Rhodes, Rhodes Island
Avis
7,8
Bien
7,4/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
18 sept. 2023
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
SEVERINE
18 août 2023
SEVERINE
Séjour de 11 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Magalie
Voyage en famille
10 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Magalie
Séjour de 10 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relations Manager (Apostolos) le 11 août 2022
Dear Mrs. Magalie,
Thank you very much for your review and the appreciation that you express regarding our staff. Instead, we hope to have you back to show you our improvements.
Kind regards
6/10 Satisfaisant
Philippe
9 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
La Salle de sport n’hésite plus.
Philippe
Séjour de 9 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Frederic
14 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Frederic
Séjour de 10 nuits en octobre 2021
Réponse de Guest Relations le 14 oct. 2021
Dear Frederic,
Thank you for your kind review.
We will be more than happy to offer your our services again on your future holidays.
With kind regards,
The team of All Senses Nautica Blue
4/10 Médiocre
Jean Luc, MARSEILLE
Voyage en couple
11 sept. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean Luc
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de Guest Relations le 11 sept. 2021
Dear Jean Luc,
Our restaurant offers a variety of dishes to cover every taste and nutritional habit. Plus, there is a thematic dinner for every night of the week. All the dishes are made on the spot with fresh products.
Additionaly, our resort has two a la carte restaurants that you could have reserved but you decided not to try it.
Regardless the unpleasant mentions we really hope you had a pleasant experience in our resort and we will be happy to offer our services to you again in the future.
Kind regards,
The team of All Senses Nautica Blue.
8/10 Bien
Yoram
Voyage en famille
26 août 2021
Yoram
Séjour de 14 nuits en août 2021
Réponse de Guest Relations le 26 août 2021
Dear Yoram,
Thank you for sharing your thoughts.
We will be honoured to have you as a guest again in the future.
With kind regards,
The team of All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa.
4/10 Médiocre
EMMANUELLE
Voyage en famille
30 juil. 2021
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Très moyen
EMMANUELLE
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Relations le 20 août 2021
Dear Emmanuelle,
Thank you for your lovely review.
It will be our pleasure to have you as our guest one more time, or more times.
Dear Rainer,
Thank you for sharing your thoughts. All comments are taken into account from the administration.
We would be honoured to have you as our guest again in the future.
With kind regards,
The team of All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 juil. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Relations le 20 août 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to write your personal opinion.
We will be glad to have you with us again in the future.
With kind regards,
The team of All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
Hamza
9 sept. 2020
Les points forts : Personnel et service
Hamza
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
2/10 Horrible
OUARDIA
Voyage en famille
29 août 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
totalement nul
OUARDIA
Séjour de 8 nuits en août 2020
8/10 Bien
Thierry, Dijon
Voyage en famille
28 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service
Thierry
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relation le 28 oct. 2019
Dear Guest,,
Thank you for choosing All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa for your holidays and for taking the time to share your feedback with us following your stay.
We take great pride in the little details and lovely touches and we thank you for your remarks regarding our rooms and our beautiful resort.
Please be assured that all the points you raised have been addressed and taken on board by the quality management as it has been always our endeavor to pursue the interests of our guests to the best possible standards.
We hope to welcome you again at the All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa and embrance your needs.
Warm Regards,
All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Relation le 21 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa for your holidays and for taking the time to share your feedback with us following your recent stay.
We very much hope that overall you had enjoyed your stay with us and that we will have the pleasure to welcome you back in our resort should your future travel plans call for a trip to Rhodes.
Warm Regards,
All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa
10/10 Excellent
Grangé, Lyon
Voyage en couple
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Grangé
Séjour de 9 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Relation le 9 oct. 2019
Dear Grangé,
Thank you for your kind feedback regarding your stay with us.
We are most certainly excited to have fulfilled your expectations and enjoyed your vacation.
It will be a delight to welcome you back to All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa any time.
Sincerely,
All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 août 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relation le 31 août 2019
Dear Mascia,
Thank you for choosing our hotel for your vacation.
We are pleased that you had such a great time.
It will be our pleasure to host you again at All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa and provide you with memorable holiday experience.
Sincerely,
All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relation le 25 août 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa for your holidays and for taking the time to share your feedback with us following your recent stay.
We are happy to know that you had a lovely holiday and there are some great points to our hotel.
We highly appreciate your honesty and we take your notes into consideration in order to enhance our services.
We appreciate your comments and hope you will give us the chance to make it up to you on a future visit.
Kind Regards,
All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa
8/10 Bien
Emmanuelle
19 août 2019
Idéal pour un séjour en famille
Emmanuelle
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relation le 31 août 2019
Cher client,
Nous tenons à vous remercier pour le temps pris pour partager l'expérience de votre récent séjour au All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa.
Soyez assurés que nous accordons une grande importance aux commentaires et aux suggestions de tous les clients afin d’améliorer encore nos niveaux de service et nos normes générales.
Merci encore pour vos précieux commentaires. c'est très apprécié.
Nous espérons vraiment avoir le plaisir de vous accueillir dans notre hôtel si vos projets de voyage vous incitent à vous rendre à Rhodes.
Meilleures salutations,
All Senses Nautica Blue Exclsusive Resort & Spa.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Relations le 19 août 2019
Cher Client,
Nous tenons à vous remercier pour le temps pris pour partager l'expérience de votre récent séjour au All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa, ainsi que pour vos aimables paroles concernant nos chambres, les normes d'hébergement et le personnel d'accueil professionnel.
Veuillez accepter nos excuses pour les points qui vous ont tant
dérangés.
Encore une fois merci d’avoir choisi notre hôtel pour votre séjour. Nous espérons vous revoir très bientôt parmi nous.
Sincères Salutations,
All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
David, Les Mureaux
Voyage en famille
18 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Joana, Pfastatt
6 sept. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bel hôtel mais rien à faire
Joana
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 31 oct. 2018
Dear Joana,
Thank you for devoting time to upload your opinion in Expedia regarding your recent stay in All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa. We value all our guests’ comments as we strive to deliver the best-personalized services.
We apologize that in some specific matters we did not meet your expectations.
We have very carefully read your valuable and constructive comments and we would like to reassure you that working with the greatest enthusiasm, every possible effort will be made to improve the service that you brought to our attention.
With kind regards,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Patrick, bordeaux
27 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Personnelle adorables
Patrick
Séjour de 14 nuits en août 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 6 sept. 2018
Dear Patrick ,
Thank you for your recent review of your time with us at All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa .
We have very carefully read your valuable and constructive comments and we would like to reassure you that working with the greatest enthusiasm, every possible effort will be made to improve the service that you brought to our attention.
Once again thank you very much for your kind review and we do hope to have the chance to welcome you again to our Resort.
Yours sincerely,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 août 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 24 août 2018
Dear Sir/Madam,
Thank you for your time to upload your personal opinion in Expedia.
Best Regards,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 août 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en août 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 22 août 2018
Dear Sir/Madam,
Thank you very much for your comment.
We will ensure that all of the above comments will be transferred to the respective hotel sections for the best results.
We hope to be honored to welcome you back to All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa for one of your next vacations.
We send you all our best wishes.
Greetings,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
8/10 Bien
laula, La Teste
19 août 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel très agréable
laula
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 22 août 2018
Dear laula,
Thank you very much for finding the time to write your review regarding your recent stay in All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa.
Your kind comments motivate even more to try towards the personalized services.
Once again thank you and we are waiting to welcome you again.
We wish you an enjoyable summer!
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 18 août 2018
Dear Sir/Madam,
Thank you very much for talking the time to upload your review regarding your recent stay in All Senses Nautica Blue Resort and Spa.
We are glad to read that you enjoyed the facilities and hospitality of our staff.
Once again thank you very much for your kind review and we do hope to have the change to welcome you again in All Senses Nautica Blue Resort and Spa.
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
8/10 Bien
carole, paris
12 août 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel emplacement Bel hôtel
carole
Séjour de 14 nuits en juillet 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 22 août 2018
Dear carole,
Thank you so much for visiting All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa for your vacation in our island!
Your review is much appreciated regarding your experience in our premises.
We appreciate all your positive comments in regard to our facilities and thank you for taking the time to share them in Expedia
.
Looking forward to welcoming you again and wishing you a nice summer!
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Redadeux, Paris
2 août 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel pieds dans l'eau
Redadeux
Séjour de 14 nuits en juillet 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 5 août 2018
Dear Redadeux,
thank you so much for taking the time to write such a detailed review regarding your recent stay at our hotel. Constructive comments like yours are always a reward of all the hard work that we gave in order to provide our guests with the high service you aforementioned.
We have very carefully read your valuable and constructive comments and we would like to reassure you that working with the greatest enthusiasm, every possible effort will be made to improve the service that you brought to our attention.
I do hope that one day we can welcome you back to Rhodes and back to our hotel. Happy travels.
Sincerely ,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Sandra, France
1 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable face à la mer
Sandra
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 5 août 2018
Dear Sandra,
thank you very much for taking the time to write a positive review regarding your recent stay at our hotel. We are more than happy that you enjoyed your stay here and that you further recommend the hotel.
We would like to assure you that we will keep working hard to develop and improve our services and hotel facilities, taking always into consideration any comments made by our guests.
We do hope to see you again in one of our Resort.
Kind regards,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 juin 2018
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
personnel peu qualifié ne parlant pas anglais ou t
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en juin 2018
Réponse de Guest Relations Manager. le 18 juil. 2018
Dear Sir-Madam,
Thank you for sharing your review with us under this forum!
Every observation is extremely valuable and helpful to us in order to upgrade our services.
Regarding your negative comment about food and our staff we hope that you will give us the opportunity of welcoming you back again at the All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa and give us the chance to restore your faith in our services.
Best Regards,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager.
10/10 Excellent
valerie
15 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je conseil vivement
valerie
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 22 juin 2018
Dear Valerie ,
Thank you very much for writing you review regarding your recent stay at All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa.
We are very excited to read that you had such a marvelous time here and enjoyed your stay.
Rest assured we will pass all you kind comments to our colleagues.
We look forward to welcome you again in All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa.
With Warm Regards,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Elodie
30 mai 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elodie
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 6 juin 2018
Dear Elodie,
Thank you for sharing your review with us under this forum!
Every observation is extremely valuable and helpful to us in order to upgrade our services.
We were pleased to read that you enjoyed our Resort.
Regarding your negative comment about cleanness and food we hope that you will give us the opportunity of welcoming you back again at the All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa and give us the chance to restore your faith in our services.
Your sincerely,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
4/10 Médiocre
Helmut, Luxembourg
28 mai 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Helmut
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 5 juil. 2018
Dear Helmut,
Thank you for sharing your review with us under this forum!
Every observation is extremely valuable and helpful to us in order to upgrade our services.
Regarding your negative comment about cleanness we hope that you will give us the opportunity of welcoming you back again at the All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa and give us the chance to restore your faith in our services.
Your sincerely,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Isabelle, Bruxelles
21 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Isabelle
Séjour de 6 nuits en mai 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 23 mai 2018
Dear Isabelle,
What a lovely review!
Thank you so much for your positive comments.
We were pleased to read that you enjoyed our facilities, the location, the quality of the food and views of the property.
We are looking forward to welcoming you back soon in All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa.
Your sincerely,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 20 mai 2018
Dear Sir-Madam,
Thank you so much for sharing your experience.
We do hope to welcome you again in All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa.
Best Regards,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 17 mai 2018
Dear Sir-Madam,
Thank you so much for sharing your experience .
We do hope to welcome you again in All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa.
Best Regards,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Anne Lise
6 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anne Lise
Séjour de 7 nuits en avril 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 8 mai 2018
Dear, Anne Lise on
Thank you very much for your detailed and constructive review regarding your recent stay in All senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa.
We are glad to read that you enjoyed the majority of our facilities and were satisfied.
We would like to assure that all your helpful feedback will be taken seriously into consideration.
Once again thank you so much for your review and we do hope to welcome you again in the future.
With Kind Regards,
Katerina Tzachrista
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Marco
Voyage en famille
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Markus
Voyage en famille
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Markus
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Rainer
Voyage en couple
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rainer
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Ahmed Salah eldin soliman
1 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Ahmed Salah eldin soliman
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Mirella
Voyage en famille
1 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Mirella
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Susanne
Voyage en famille
14 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susanne
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
ALFREDO, Fellingsbro
13 sept. 2023
ALFREDO
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Hannelore
Voyage en groupe
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannelore
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Ella-Hope
Voyage en groupe
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ella-Hope
Séjour de 7 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Gaia
Voyage en couple
27 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gaia
Séjour de 11 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Kimi Michael
Voyage en famille
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimi Michael
Séjour de 7 nuits en juillet 2023