Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
7 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 15 août 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Jean-Francois
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Francois
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 25 juil. 2023
Hi Jean-Francois, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You! Kaur J. #team6
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Katie le 17 juil. 2019
Thank you for staying with us and we look forward to seeing you next time.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de katlo le 15 juil. 2019
Thank you for your response regarding your stay with us.
10/10 Excellent
Dusti
Voyage en groupe
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dusti
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Kenny
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenny
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Ken
26 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ken
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Cayley
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cayley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Loran, Edmonton
24 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Loran
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Linda
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Shawn
23 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Shawn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Jessica
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Taunya
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Taunya
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Paul
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Chad
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Mark
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Kaylynn
Voyage en famille, Voyage d’affaires
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaylynn
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Kaylynn, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
gail
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
gail
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Gail,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Zania
Voyage d’affaires
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Zania
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Zania,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
8/10 Bien
Kathleen M
10 mai 2024
Les points forts : Équipements
Kathleen M
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Kathleen,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
8/10 Bien
Kristie
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Kristie,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Chad
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Chad, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Kaitlin
6 mai 2024
Kaitlin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Bob
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bob
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Bob, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Chad
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Chad, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Hannah
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Hannah, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6
8/10 Bien
DEBORAH, Airdrie
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DEBORAH
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Deborah, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Hannah
1 mai 2024
Hannah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Dan
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 mai 2024
Hi Dan,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Catherine
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 mai 2024
Hi Catherine, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Linda
Voyage d’affaires, Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Linda,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. Your experience is important to us, we hope for the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
8/10 Bien
Donna
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Donna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Donna,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Tracey
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tracey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi TraceyThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Lorna
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorna
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Lorna,Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
8/10 Bien
Susan, Helena
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Susan,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Maria
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi MariaWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
kyndrah
28 avr. 2024
kyndrah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Dave
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 mai 2024
Hi Dave,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
8/10 Bien
Ray
24 avr. 2024
Ray
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 mai 2024
Hi Ray,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Roderick, Billings
Voyage d’affaires
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roderick
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Roderick,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Bien
Tressa
23 avr. 2024
Tressa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Chad
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 1 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Jason
21 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 1 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Doug
18 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Doug
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Doug, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Austin
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Austin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi AustinThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Tiff
Voyage en groupe
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Tiff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Tiff,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Chad
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Chad,Thank you for the excellent review! Lilith#Team6
8/10 Bien
Berry
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Berry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Berry,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
8/10 Bien
Blaine
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Blaine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Blaine,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Kelly
Voyage d’affaires
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Kelly,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6