Avis sur Candlewood Suites Grand Rapids Airport, an IHG Hotel
Candlewood Suites Grand Rapids Airport, an IHG Hotel
5401 28th Street Ct Se, Grand Rapids, MI
Avis
7,6
Bien
8,2/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Management le 16 nov. 2019
Marie-Josee,
Thanks so much for sharing your comments about your recent stay with us. We strive to give all our guests the best in service and accommodations and are glad to know you enjoyed your time here. We appreciate your compliments and hope you will let us serve you here again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Tanya
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanya
Séjour de 10 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Eric
Voyage en famille, Voyage d’affaires
6 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Joan
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté
Joan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de DM le 7 mai 2024
Thank you for choosing Candlewood Suites and for taking the time to provide feedback about your experience at Candlewood Suites GRAND RAPIDS AIRPORT.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Again, thank you for sharing your comments, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at or candlewoodgm@grandhospitality.net.Sincerely,Dawn Minson candlewoodgm@grandhospitality.net
10/10 Excellent
Frederick, FREMONT
Voyage d’affaires
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frederick
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Kelly R
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly R
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de DM le 29 avr. 2024
Thank you for providing positive feedback. We appreciate it and hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de DM le 29 avr. 2024
Dear Jennifer, Thank you for providing the positive feedback. We are so glad you enjoyed your stay. We hope to see you again in the near future!P.S. David is amazing!
10/10 Excellent
Lora
16 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Lora
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Lora
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lora
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Jenny
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenny
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Glenn
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenn
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Matthew
10 févr. 2024
Matthew
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Janet
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Janet
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Angel
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Megan Cortez le 22 janv. 2024
Thank you for staying with us!
2/10 Horrible
Rodrigo
21 janv. 2024
Rodrigo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Megan Cortez le 22 janv. 2024
Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Mary
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Mary
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Megan Cortez le 22 janv. 2024
Thank you for staying with us. I apologize for the inconveniences that you experienced.
8/10 Bien
Jun
Voyage d’affaires
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jun
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 26 déc. 2023
Thank you for staying with us!
2/10 Horrible
Mark
Voyage en famille
8 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 9 déc. 2023
Thank you for staying with us.I apologize that things didn't go well but I hope you will give us another chance in the future.
10/10 Excellent
Heather
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 8 déc. 2023
Thank you for staying with us!
8/10 Bien
Yanyu
Voyage d’affaires
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yanyu
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 29 nov. 2023
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
Lisa
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great night stay by the airport
Lisa
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Megan Cortez le 28 nov. 2023
Thank you for staying with us. I apologize for the issue with the heat. I will have my team follow-up with this issue. I appreciate you letting us know.
10/10 Excellent
Ann
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Megan Cortez le 28 nov. 2023
Thank you for staying with us!
6/10 Satisfaisant
Mary
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not What You Read About Online
Mary
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 13 nov. 2023
I appreciate your feedback. I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. I will follow-up with my team regarding your concerns. Thank you for staying at Candlewood Suites.
10/10 Excellent
Julia
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 10 nov. 2023
Thank you for staying with us!
8/10 Bien
Allison
Voyage en couple
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allison
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 6 nov. 2023
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
Amber
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 3 nov. 2023
Thank you for staying with us!
4/10 Médiocre
Scott, Evart
30 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Scott
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 1 nov. 2023
Thank you for staying with us. The deposit is released 3-10 business days after check-out.
10/10 Excellent
Catherine
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 28 oct. 2023
Thank you for staying with us!
8/10 Bien
Joy
23 oct. 2023
Joy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 13 nov. 2023
Thank you for staying with us!
8/10 Bien
ANDRENA
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ANDRENA
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 19 oct. 2023
Thank you for staying with us.
2/10 Horrible
Jeremy
16 oct. 2023
Jeremy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 17 oct. 2023
Thank you for your stay. I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay,
6/10 Satisfaisant
Nan
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nan
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 16 oct. 2023
Thank you for your stay!
4/10 Médiocre
Carolyn
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 17 oct. 2023
Thank you for staying with us. I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay.
4/10 Médiocre
Leslie
Voyage en famille
15 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 16 oct. 2023
Good morning,I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. I will let my maintenance team know to repair these items. Thank you for your stay.
6/10 Satisfaisant
DANIEL
Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Okay for the price
DANIEL
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 10 oct. 2023
Thank you for staying!
8/10 Bien
Paul
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 10 oct. 2023
Thank you for staying!
10/10 Excellent
Adam
Voyage en famille
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adam
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 4 oct. 2023
Thank you for staying us.
10/10 Excellent
Susan
Voyage en famille
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 27 sept. 2023
Thank you for staying with us. I am glad that you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
ANDREW, PAFB
14 sept. 2023
ANDREW
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 4 oct. 2023
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
steven, Mililani
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
steven
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Megan Cortez le 7 sept. 2023
Dear Steven,I appreciate your recent stay with us. I am glad that the staff was friendly and helpful.I hope you can come visit us again.Thank you,Megan CortezGeneral ManagerCandlewood Suites
8/10 Bien
Donna
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Donna
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 27 sept. 2023
Thank you for staying with us. I am glad that you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
mark, Grand Rapids
5 août 2023
mark
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Megan-Candlewood Suites GM le 27 sept. 2023
Thank you for staying with us. I am glad that you enjoyed your stay.
8/10 Bien
paul
Voyage en famille
17 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
paul
Séjour de 1 nuit en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Truman
14 mai 2023
Truman
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Megan Cortez le 15 mai 2023
Hi Truman,Thank you for choosing Candlewood Suites and for taking the time to provide feedback about your experience at Candlewood Suites GRAND RAPIDS AIRPORT.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Again, thank you for sharing your comments, and if I can be of assistance to you, please contact me directly.Sincerely,Megan Cortez General Manager
4/10 Médiocre
Joseph
30 avr. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Megan Cortez le 1 mai 2023
Dear Joseph,Thank you for choosing Candlewood Suites and for taking the time to provide feedback about your experience at Candlewood Suites GRAND RAPIDS AIRPORT.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Again, thank you for sharing your comments, and if I can be of assistance to you, please contact me directly.Thank you,Megan CortezGeneral ManagerCandlewood Suites
10/10 Excellent
Donald
Voyage en couple
24 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Megan Cortez le 24 avr. 2023
Good morning,Thank you for your review. We appreciate your kind words regarding your recent stay. I apologize for the unexpected charge for the parking fee. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We hope you will come stay with us at Candlewood Suites in the future. Thank you,Megan CortezGeneral ManagerCandlewood Suites
4/10 Médiocre
R.
Voyage en famille
17 avr. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
R.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Megan Cortez le 19 avr. 2023
Dear R.,Thank you for choosing Candlewood Suites and for taking the time to provide feedback about your experience at Candlewood Suites GRAND RAPIDS AIRPORT.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I sincerely apologize for the broken Air Conditioning as well as the Televisions. We are working on repairing them as soon as possible. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Again, thank you for sharing your comments, and if I can be of assistance to you, please contact me directly.Thank you,Megan CortezGeneral ManagerCandlewood Suites
10/10 Excellent
ROBERT
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ROBERT
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Megan Cortez le 14 avr. 2023
Dear Robert,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Candlewood Suites GRAND RAPIDS AIRPORT.I am pleased to hear that everything was great during your stay.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Megan CortezGeneral Manager
4/10 Médiocre
Rebecca
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Megan Cortez le 13 avr. 2023
Dear Rebecca,Thank you for choosing Candlewood Suites and for taking the time to provide feedback about your experience at Candlewood Suites GRAND RAPIDS AIRPORT.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Sincerely,Megan CortezGeneral Manager