Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
25 févr. 2024
Séjour de 3 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
David
26 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Susan
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Pamela
Voyage en groupe
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Pamela
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Brittany
6 avr. 2024
Brittany
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Christie
2 avr. 2024
Christie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Jennifer
31 mars 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Autumn
30 mars 2024
Autumn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Whitney
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Whitney
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Shaun
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Shaun
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Teresa
Voyage en couple
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Amanda
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Debra
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Debra
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
melodee
Voyage en famille
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
melodee
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Johnny
30 nov. 2023
Johnny
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Joshua
22 nov. 2023
Joshua
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de management le 24 nov. 2023
Thank you for your stay.
10/10 Excellent
Gustavo
Voyage en famille
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gustavo
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de management le 24 nov. 2023
Thank you for your stay.
2/10 Horrible
Adam
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
17 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Réponse de management le 24 nov. 2023
Thank you for your stay. However I'm sorry for the inconvenience this may have been to you.
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage en couple
4 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Michael
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de manager le 13 nov. 2023
Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en groupe
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would stay again
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de management le 13 nov. 2023
Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Josh
1 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Josh
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de management le 13 nov. 2023
Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Norval
Voyage en groupe
27 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Norval
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de management le 13 nov. 2023
Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Janet
22 oct. 2023
Janet
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de management le 13 nov. 2023
Thank you for staying with us.
4/10 Médiocre
James
1 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service
James
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de management le 23 oct. 2023
Thank you for your stay and I do apologize for the inconvenience of the shower.
10/10 Excellent
Julio
22 sept. 2023
Julio
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de management le 30 sept. 2023
Thank you for your stay
2/10 Horrible
Danney
20 sept. 2023
Danney
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de management le 13 nov. 2023
Thank you for staying with us.
4/10 Médiocre
sam
17 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
sam
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de management le 30 sept. 2023
Thank you for your stay
6/10 Satisfaisant
Melissa
Voyage en couple
11 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Melissa
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de management le 13 sept. 2023
Thank you for your stay and feedback.
8/10 Bien
Sharon
Voyage en famille, Voyage en couple
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de management le 13 sept. 2023
Thank you for your stay and feedback. Thanks for letting us know about the bathroom door so we can take action on getting it fixed..
6/10 Satisfaisant
Boyce
21 août 2023
Boyce
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de management le 13 sept. 2023
Thank you for your stay.
6/10 Satisfaisant
John
13 août 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
John
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de management le 13 sept. 2023
Thank you for your stay and feedback and I greatly apologize for our pool not being open. However, we do have it listed as closed on our Choice website. Sorry for the inconvenience this may have been for you!
6/10 Satisfaisant
Rebecca
Voyage en famille
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
If you say you have it you should have it.
Rebecca
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de manager le 9 août 2023
Thank You for staying at our Hotel. We are sorry for the inconvenience of the pool being closed this season due to maintenance.
10/10 Excellent
Doyle
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Doyle
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de manager le 9 août 2023
Thank you for your feedback and choosing to stay at our choice property
8/10 Bien
Boyce
22 juil. 2023
Boyce
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de manager le 9 août 2023
Thank you for your feedback and choosing to stay at our choice property
6/10 Satisfaisant
Darrin
Voyage en couple
12 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Darrin
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Manager le 15 juil. 2023
Dear Darrin,Thank you for sharing your review with us. We apologize for the condition of the exterior stairwells and any inconvenience caused. We will address the cleanliness and repair issues promptly. Regarding the signage, we understand your concerns and will ensure that it is reviewed and revised accordingly. We appreciate your feedback and hope to have the chance to provide you with an improved stay in the future.Sincerely, Hotel Manager
8/10 Bien
Bill
Voyage en famille
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bill
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Manager le 10 juil. 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your positive feedback! We're thrilled to hear that you found the location to be perfect and enjoyed the nearby food and conveniences. It's always a plus when everything you need is conveniently located nearby. If there's anything else you'd like to share or if you have any further comments, please let us know. We appreciate your feedback!Sincerely, Hotel Manager
4/10 Médiocre
Sarah, North Branch
2 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 5 juil. 2023
Dear Sarah,We are truly sorry for the unacceptable conditions you experienced during your stay. We deeply regret the lack of room cleaning and towel replacement, as well as the cleanliness and odor issues in your room. This is not the standard we aim to uphold, and we apologize for falling short of your expectations. Your feedback is essential to us, and we will address these matters immediately to ensure improvements are made. We hope you would consider giving us another chance to provide you with a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Rino
30 juin 2023
Rino
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 5 juil. 2023
Dear Rino,Thank you so much for sharing your recent stay with us. We are glad that you had a great time at our hotel and also zero complaints. We strive to provide our guests with the best service and the most comfortable stay. Kindly let us know if there are any suggestions for improvements. You are welcome again. Sincerely, Hotel Manager
2/10 Horrible
Julie
27 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 29 juin 2023
Dear Julie,We apologize for the inconvenience and frustration you experienced during your recent stay. We understand the importance of meeting our guests' specific needs, and we regret that we fell short in this instance. We appreciate you bringing these issues to our attention, and we will investigate the situation thoroughly to ensure that such incidents do not occur in the future. Please be assured that we value your feedback and will take it into account for improvements. Thank you for reaching out to us, and we apologize once again for any inconvenience caused.Sincerely, Hotel Manager
4/10 Médiocre
Angela
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 juin 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 29 juin 2023
Dear Angela,We deeply apologize for the inconveniences you encountered during your stay with us. It is unacceptable that the toilet in your room was not functional and that our pool was not in a suitable condition for swimming. We understand your disappointment, especially considering the anticipation of enjoying the pool with your granddaughter. We will investigate this matter further to ensure that it is addressed promptly. Please accept our sincere apologies, and we hope to have the opportunity to make it up to you in the future.Sincerely, Hotel Manager
4/10 Médiocre
Erin
22 juin 2023
Les points faibles : Propreté
Erin
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 23 juin 2023
Dear Erin,We apologize if your experience was slightly frightening during your stay. We strive to provide a safe and comfortable environment for all our guests. If there's anything specific you would like to share or discuss further, please feel free to provide more details, and we'll do our best to address any concerns you may have had. Your feedback is valuable to us, and we appreciate you bringing it to our attention.Please visit us again. Sincerely,Hotel Manager
8/10 Bien
John
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 23 juin 2023
Dear John,Thank you so much for sharing your recent stay with us. We are glad that you had a great time at our hotel and also zero complaints. We strive to provide our guests with the best service and the most comfortable stay. Kindly let us know if there are any suggestions for improvements. You are welcome again. Sincerely, Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
19 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 23 juin 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback about your stay at our hotel. We're glad to hear that you enjoyed our good location, spacious rooms, comfortable beds, and the breakfast met your expectations.However, we apologize for the maintenance issues you encountered with the running toilet and shower rail in your room. We appreciate you bringing this to our attention, and we will address these matters promptly to ensure a more enjoyable experience for our guests.We hope to have the opportunity to provide you with an improved experience during any future stays.Sincerely, Hotel Manager
8/10 Bien
Loretta
14 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loretta
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 15 juin 2023
Dear Loretta,Thank you so much for sharing your recent stay. We are glad that you had a great time at our hotel and also zero complaints. We strive to provide our guests with the best service and the most comfortable stay. Kindly let us know if there are any suggestions for improvements. You are welcome again. Sincerely, Hotel Manager
10/10 Excellent
James
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 15 juin 2023
Dear James,Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you found the room clean and the bed comfortable during your stay. Providing a clean and comfortable environment is important to us. We also appreciate your kind words about our friendly staff. We strive to provide excellent customer service. We value your feedback and hope to welcome you back for another pleasant stay in the future.Sincerely, Hotel Manager
2/10 Horrible
Sandra
Voyage en famille
11 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 12 juin 2023
Dear Sandra ,Thank you for choosing our hotel for your stay and for sharing your feedback. We apologize for any issues or inconveniences you experienced during your brief stay. We understand the importance of a good night's sleep, and we apologize if the conditions of the room did not meet your expectations. We take guest feedback seriously, and we will make sure to address your concerns with our management team. We appreciate your patience and hope to have the opportunity to make it right in the future.Sincerely, Hotel Manager
8/10 Bien
Marsha
29 mai 2023
Marsha
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Hotel Manager le 30 mai 2023
Dear Marsha,Thank you for taking the time to leave us a review. We're delighted to hear that you had a positive experience with our service. Your feedback encourages us to keep delivering exceptional quality. We appreciate your support and look forward to serving you again in the future.Sincerely, Hotel Manager
8/10 Bien
Peggy L
16 mai 2023
Peggy L
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Hotel Manager le 20 mai 2023
Dear Peggy,We appreciate the 8-star rating of your stay. However, our goal is to make our guests 100% satisfied. Therefore, we welcome your ideas and suggestions for your future stay. We hope to have the chance to serve you again on your next visit.Sincerely,Hotel Manager.