Bar (sur place)

Avis sur Peninsular Hotel

3 out of 5
Peninsular Hotel
Carrer Nou, 3 - Avda. Sant Francesc, 6, Girona

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 100 avis sur 292." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 134 avis sur 292." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 44 avis sur 292." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 12 avis sur 292." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 292." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is in an excellent location. However, the air conditioning temperature must be lowered or increased by the front desk. So if you have it set at 24 before you go to bed and then you want it to be lowered to 22 degrees, in the middle of the night you have to get up and call the front desk to do it. Archaic, stupid. Also you hear the flush of the other room toilets. All this for a 3 star hotel? I dont think so.
Séjour de 2 nuits en août 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent choix
Hôtel très bien situé, proche du centre historique et de toutes les commodités. Chambres agréables et de bonne taille. Petit-déjeuner copieux et très bon.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

JOHAN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Eduard H. le 18 mars 2019
Dear client, thank you so much for taking the time to value our service. We are glad that our Hotel has pleased you so much. We hope to receive you soon once again. Kind regards, Eduard H. Front desk Manager Hotel Peninsular * * *

8/10 Bien

PIERRE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gerone centre à 2 pas
Hôtel bien rénové. Facilité de restauration. Wi-Fi correct.
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Eduard H. le 1 févr. 2019
Cher Monsieur Pierre, Je vous remercie de votre temps et de partager votre opinion avec nous. Vos commentaires sont essentiels pour améliorer notre service quotidien. Nous sommes très heureux de savoir que vous avez apprécié notre Hôtel. Nous espérons vous accueillir à nouveau. Merci beaucoup. Cordialement. Eduard H.Front Desk Manager Hôtel Peninsular 3 ***

6/10 Satisfaisant

Jerome

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Front Desk Manager le 15 janv. 2019
Dear Mr. Jerome, Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. We look forward to welcoming you back to the hotel. Thank you very much. Best Regards. Eduard Hidalgo Front Desk Manager Hotel Peninsular 3***

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Front Desk Manager le 15 janv. 2019
Dear Mr. // Ms. Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. We look forward to welcoming you back to the hotel. Thank you very much. Best Regards. Eduard Hidalgo Front Desk Manager Hotel Peninsular 3***

8/10 Bien

Sylvie, Gignac

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel de qualité mais on entendait le bruit provenant de la rue (fenêtre mal isolée certainement). Situation géographique idéale, en plein centre ville.
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

10/10 Excellent

Roland

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable bien situé
La chambre était simple avec beaucoup de bois, pas de décor spécial mais l'emplacement proche du centre ville est agréable. Le petit déjeuner était bon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'hôtel est très bien situé, proche du centre historique et à 1/4 d'heure à pieds de la gare environ. Le personnel est très agréable et à l’écoute, certains parlent même français, et la propreté de la chambre est irréprochable. Un seul petit bémol à noter est le nombre de prises assez limité dans la chambre (3 pour une chambre triple).

8/10 Bien

HENRI

Les points forts : Propreté et personnel et service
Accueil, disposition, service du personnel excellents. Linge salle de bain très propre mais un peu rêche car vieillissants. Climatisation bruyante quand elle est en fonctionnement. Ceci dit étant donné le prix de la chambre à cette période. Emplacement centre ville parfait. Je suis fidèle client et reviendrai.

8/10 Bien

Jean-François

Les points forts : Propreté et personnel et service
Plutôt un 2 étoiles qu’un 3 étoiles
Hôtel très bien situé, à deux pas du centre historique de gérone et de nombreux restaurants. La chambre est grande, bien agencée, la salle de bain est aussi grande et l’ensemble est bien propre. Par contre l’hotel Est très mal insonorisé,nous entendions les ronflements du voisin de la chambre d’à coté. Notre chambre donnant sur la rue, nous entendions également très fortement le bruit des clients des restaurant en face. Autre bémol, une seule prise électrique dans la chambre, il faut débrancher la télé pour recharger son portable.
Séjour de 2 nuits en octobre 2017

10/10 Excellent

Olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Marie-Paule, montpellier

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
la fête n'était pas au rendez-vous
trop calme pour un réveillon de nouvel an, dommage pas d'ambiance

6/10 Satisfaisant

Florian, Paris

emplacement central, pratique pour découvrir la ville à pieds, chambre côté rue piétonne calme, seul bémol: pas de parking dans l’hôtel

8/10 Bien

Béatrice

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
hotel peninsular
Les chambres ne sont pas tres propres. Sol sale dans la chambre. Sale de bain limite également. Le parking n est pas dans l hotel mais a l exterieur. Chambres trés mal insonorisées

10/10 Excellent

girona

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hôtel
Le cadre est très agréable, rénové très récemment. Pour les amoureux de patrimoine c'est parfait.Chambres propres et bien équipées : un peu bruyant en revanche et manque de prises électriques. Très bien situé tout près du centre historique (problème : manque de parkings mais c'est le cas pour toute la vieille ville) Un parking gratuit est à 5 minutes à pieds. L'hôtel est collé à un petit café, idéal pour le petit-déjeuner (moins cher qu'à l'hôtel). Personnel agréable, parlant français pour certains.

10/10 Excellent

Mary, Toulouse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel , accueil et confort irréprochables. C'est bien là que j'entends retourner à mon prochain séjour à Girona.

10/10 Excellent

monique, Aveyron, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel plutot idéal pour couples
hôtel trés bien tenu , personnel à l'écoute , chambre propre et confortable en un mot très satisfait

8/10 Bien

CathyT

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien situé
La chambre est confortable et assez grande. Salle de bains moderne avec douche à l'italienne. Le personnel est efficace et sympathique.L'hotel est idéalement situé. Le restaurant de l'hôtel est sympa pour le déjeuner. Le point négatif : les pannes à répétiion du wifi dans la chambre pendant mon séjour.

8/10 Bien

antoine, vallauris, france

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peninsular Hotel Gerona : proche vieille ville
Bien situé à proximité du centre ancien, des bars et restaurants. Hôtel un peu vieillissant mais propre. Personnel jeune et agréable. Visite de la ville médievale, des ponts sur le rio Onyar, les maisons colorées, ...

10/10 Excellent

Gilles, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

LAURENCE, MARSEILLE

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
proche de tous les lieux touristiques
BON HOTEL BIEN SITUE

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre

4/10 Médiocre

c, paris

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
pas du tout emballés
chambre triste et impersonnel, hotel mal indiqué, pas de parking (parking public cher et eloigné) espaces communs inexistants, accueil sans chaleur : trp cher et pas en relation avec la beauté et l'interet de la villel

8/10 Bien

C, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon hôtel pour y passer quelques nuits
Hôtel correct bien situé près du centre, bon accueil du personnel, chambres standard, une bonne adresse pour des voyageurs de passage pour quelques jours

8/10 Bien

D, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très joli décor emplacement idéal
parfait, si ce n'est que dans une belle salle de bain, pas un seul crochet , ou endroit pour poser son savon dans la douche,super "minimum" pas commode.. surprennant même..

10/10 Excellent

guillermo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Eduard H. Jefe de Recepción le 8 janv. 2022
Apreciado Sr. Guillermo, ¡Un 10! Ver su valoración nos ha alegrado muchísimo. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales, para poder mejorar nuestro servicio diario. Nos complace enormemente que nuestro Hotel haya cumplido sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular ***

8/10 Bien

Annie Elisabeth

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Sònia Nicolazzi le 19 juil. 2021
Dear Mrs. Annie Elisabeth, Thank you for taking the time to value your recent stay at the Hotel Peninsular. It was a pleasure for us to welcome you and we hope to do it again in the future. Sincerely, Sònia Nicolazzi Hotel Peninsular***

8/10 Bien

Sergio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ubicación Excelente a 1 minuto de la zona del Call, plaça de l'oli...y a 2 de la plaza independència. Bufet bien, lo habitual y el horario genial de 8 a 11. Restaurante y bar en el mismo hotel precios igual que por la zona.
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Eduard H. le 20 mai 2021
Muchísimas gracias por sus comentarios! Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo a nuestro Hotel.

8/10 Bien

Jordi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy buena opcion
El hotel esta en muy buena ubicación, bonito, buen servicio, limpio, está todo muy bien, la única pega que tuve es que las almohadas eran bastante duras y me dio dolor cervical. Por todo lo demás recomendable, no puedo opinar sobre la restauración.
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Eduard H. le 12 avr. 2021
Apreciado cliente, Muchísimas gracias por sus comentarios, ya que nos ayudan a mejorar cada día. Esperamos poder alojarlo otra vez en nuestro Hotel. Muchísimas gracias.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Prima service en zeer netjes. Rustig ondanks middenin centrum
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Eduard H. le 26 mars 2020
Dear Guest, Thank you very much for your review, we really apreciate it. The whole team is at your disposal. Best Regards, Eduard H. Front Desk Manager

4/10 Médiocre

GABRIEL

Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Eduard H. le 11 mai 2020
Apreciado Sr. Gabriel, Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio diario. Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

8/10 Bien

Agne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3*** le 15 mars 2020
Apreciado Sra. Agnes, Leer su comentario nos ha alegrado muchísimo. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales, para poder mejorar nuestro servicio diario. Nos complace enormemente que nuestro Hotel haya cumplido sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo. Muchísimas gracias. Atentamente,

10/10 Excellent

lorena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muito bom
Localização excelente
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Eduard H. Front Desk Manager Hotel Peninsular 3*** le 10 mars 2020
Dear Mrs. Lorena, A 10!! Your rate has made our day. Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Secondly, thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. Although we would love to address you in your language, we sadly can not. We apologise for that. We are pleased to know that our Hotel met your expectations. Having you in our Hotel was a pleasure for us, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Obrigado. Best Regards.

10/10 Excellent

Kevin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cute hotel in a great location
The location is excellent for easy access to the historic center, restaurants, shopping, and the train station. It wasn't too noisy. The only thing we had a problem with was the bed. In the upgraded room, there were 2 twin beds put together side-by-side but still made up as 2 twin beds (so you couldn't snuggle). Also, the beds moved - away from each other and away from the wall. We asked if they could make the beds up as one king-size bed but were told they didn't have the bedding for that . . . .
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Eduard H. le 17 févr. 2020
Dear Kevin Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Either your feedback and score is vital for us in order to improve our daily service. We are glad that you enjoyed the Hotel location. Moreover, we kindly want to let you know that if you do not want a room with two beds, feel free to ask for a room with one big bed at the reception. We look forward to welcoming you back to the hotel. Thank you very much. Best Regards. Eduard Hidalgo Front Desk Manager Hotel Peninsular 3***

8/10 Bien

Lluis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Eduard H. le 17 févr. 2020
Apreciado Sr. Luís. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios así como su nota, son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio diario. Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

8/10 Bien

Karen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Estancia de un día
Bonito hotel. Cómodo y limpio. Personal atento. Solo una observación: el wifi no servía bien en la habitación. Había que salir al pasillo
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Eduard H. le 17 févr. 2020
Apreciada Sta. Karen. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios así como su nota, son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio diario. Nos satisface enormemente que tanto las instalaciones como el personal del Hotel estuvieran a la altura de sus expectativas. Así mismo, tomamos nota del wifi para remediarlo lo antes posible. Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muy correcto todo, el servicio impecable, la habitación muy buena, lo único el wifi, que no funcionaba muy bien, pero todo lo demás perfecto.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Eduard H. le 17 févr. 2020
Apreciado cliente. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios así como su nota, son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio diario. Nos complace enormemente que tanto el servicio y la habitación fueran acorde con sus expectativas. Así mismo, tomamos nota de la conexión wifi para remediarlo lo antes posible. Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Eduard H. le 17 févr. 2020
Apreciado cliente, Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios así como su nota, son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio diario.Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

10/10 Excellent

Rachel, Sydney, Australia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely room (suite), friendly staff, great location
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Eduard H. Front Desk Manager Hotel Peninsular 3*** le 19 janv. 2020
Dear Mrs. Rachel, A 10! Your rating made our day :) First of all, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
싼방에 묵었기에 감안하고 봐주세요. 장점: 역에서 구도심 가는 방향에 있어 위치 정말 좋음. 건너편에 작은 슈퍼있음. 단점: 구석방이라 와이파이 안됨. 조식이 별로? 방이 좀 비좁음. 이불얇음.(겨울인데) 시설이 오래된거 같음
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Eduard H. le 17 févr. 2020
Dear guest, Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Either your feedback and score is vital in order to improve our daily service. We look forward to welcoming you back to the hotel. Thank you very much. Best Regards. Eduard Hidalgo Front Desk Manager Hotel Peninsular 3***

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Eduard H. Jefe de Recepción le 2 janv. 2020
Apreciado cliente. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio. Nos complace enormemente que el hotel haya cumplido sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente, Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

8/10 Bien

kate

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Eduard H. le 9 déc. 2019
Dear Mrs. Kate, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your time and for sharing your detailed opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. Our staff is glad to have been of service to you. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards. Eduard H. Front Desk Manager Hotel Peninsular 3***

8/10 Bien

asuncion

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel estupendo, céntrico y de buen precio.
Es un hotel muy agradable, limpio, comodo, de muy buen trato por parte del personal y muy bien situado en Gerona.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Eduard H. le 9 déc. 2019
Apreciada Sra. Asunción. Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales, para poder mejorar nuestro servicio diario. Nos complace enormemente que nuestro Hotel haya cumplido sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo. Muchísimas gracias. Atentamente. Eduard H. Jefe de Recepción Hotel Peninsular 3***

10/10 Excellent

TOMOKO

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Sònia Nicolazzi le 31 oct. 2019
Dear Mr. Tomoko, Thank you for your feedback. It is vital in order to improve our daily service. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. Thank you very much. Best Regards, Sònia Nicolazzi Front Desk Hotel Peninsular 3***

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was extremely friendly and helpful with recommendation s and directions
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Sònia Nicolazzi le 31 oct. 2019
Dear Client, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your feedback. It is vital in order to improve our daily service. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. The staff is pleased to have been of service to you. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards, Sònia Nicolazzi Front Desk Hotel Peninsular 3***

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Sònia Nicolazzi le 31 oct. 2019
Dear Client, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your feedback. It is vital in order to improve our daily service. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards, Sònia Nicolazzi Front Desk Hotel Peninsular 3***

10/10 Excellent

Carlos Abaunza

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel and staff
The staff was exceptionally friendly, helpful and professional. They accommodated special request for a private place for an important overseas call and handled our special transportation needs. Simply terrific and highly recommend the hotel.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Sònia Nicolazzi le 31 oct. 2019
Dear Mr. Abaunza, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in the very center of Girona. Thank you for your feedback. It is vital in order to improve our daily service. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. Our staff is pleased to hear it has been of service to you. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards, Sònia Nicolazzi Front Desk Hotel Peninsular 3***