Avis
6,6
6,8/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
18 juin 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Management le 19 juin 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Christelle
16 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A l’entrée du shenendoah valley park
Christelle
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Mahesh le 17 janv. 2018
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback. We hope to see you again at Motel 6 when your travel plans require a nights lodging.
4/10 Médiocre
Annick
22 août 2017
Les points faibles : Confort de la chambre
Très moyen
Annick
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
We will look into this matter promptly. Thanks for your feedback.
8/10 Bien
Camille
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Camille
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Kurt
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kurt
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Nathan
18 avr. 2024
Nathan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Mark
1 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi MarkThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Beth
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beth
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Beth,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
10/10 Excellent
John
Voyage avec des animaux de compagnie
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 févr. 2024
Hi JohnWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
william w
2 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
william w
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 janv. 2024
Hi William,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Tiffany
29 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Monica
10 déc. 2023
Monica
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Ronald
Voyage en couple
8 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
2/10 Horrible
Mark
8 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
attitudes here, will NEVER stay again! Avoid!
Mark
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 21 déc. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Deborah
8 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
2/10 Horrible
Thomas
7 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Stacey
Voyage en famille
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacey
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 déc. 2023
Thank you so much for your review, we really appreciate the support. We look forward to seeing you again soon! Cameron A. #Team6
2/10 Horrible
Monica
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
26 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Jeffrey
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Jean
11 nov. 2023
Les points faibles : Propreté
Pest problem
Jean
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi Jean,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
M. Christian
Voyage en famille
23 oct. 2023
M. Christian
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 nov. 2023
Hi M. Christian,We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Patrick
Voyage d’affaires
22 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roaches. Immediately refunded
Patrick
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 oct. 2023
Hi Patricia,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Sameer
22 oct. 2023
Sameer
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Shaun
Voyage en famille
16 oct. 2023
Shaun
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Deborah
Voyage d’affaires
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Deborah
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Patricia
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 nov. 2023
Hey Patricia, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Adam
9 oct. 2023
Adam
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Jo-Ann
15 sept. 2023
Jo-Ann
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Sam
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sam
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Leanoria
Voyage en famille
5 sept. 2023
A close stay near all restaurants
Leanoria
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hi Leanoria, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Ronald
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ronald
Séjour de 4 nuits en août 2023
2/10 Horrible
Crystina
Voyage d’affaires
30 août 2023
Terrible!
Crystina
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hi Crystina,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Ronald
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Motel 6
Ronald
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hi Ronald, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Joe
27 août 2023
Joe
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Joe
27 août 2023
Joe
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
Kirby
25 août 2023
Kirby
Séjour de 7 nuits en août 2023
8/10 Bien
Michael
25 août 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 7 sept. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Alan
21 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
8/10 Bien
Kirby
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kirby
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 août 2023
Hi Kirby,Thanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
8/10 Bien
Alan
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 23 août 2023
Hi Alan,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
8/10 Bien
Shanon
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shanon
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 23 août 2023
Hi Shanon,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6
8/10 Bien
Alyssa
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
13 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Alyssa
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 23 août 2023
Hi Alyssa,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
8/10 Bien
Lynn
31 juil. 2023
Lynn
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Family
Voyage en famille
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Family
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 juil. 2023
Hi Travelers,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6
10/10 Excellent
Larry
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Larry
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 juil. 2023
Hi Larry,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
2/10 Horrible
eric
6 juil. 2023
eric
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
Andres
29 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andres
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 juil. 2023
Hi Andres, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Maz K. #Team6
8/10 Bien
Max
21 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Max
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 juil. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Alvaro
Voyage en famille
20 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alvaro
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Gabriella
Voyage en famille, Voyage en couple
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriella
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 juin 2023
Hi Gabriella,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith #Team6