Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sophia CSR le 19 juil. 2023
Dear Guest,We appreciate the 5-star rating of your stay. We're glad to hear that you found our price to be reasonable. We are feeling blessed to have you as our guest. It's our passion to provide our customers with exceptional refuge and service. We are looking forward to hosting you again soon.
8/10 Bien
Agnès
19 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité prix
Agnès
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sophia CSR le 20 juil. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. We continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 juil. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Correct
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de Sophia,CSR le 1 juil. 2020
Hello,
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience. We sincerely appreciate your feedback and happy to hear that you were pleased with our property. However, we’re sorry for the inconvenience you faced by noise. I have shared your feedback with our team for improvement. Hope to serve better next time.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 nov. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Sophia,CSR le 23 nov. 2019
Hello,
Thank you for choosing us for your recent stay. We would love to know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. We always welcome our guest's ideas and suggestions. We hope to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.
8/10 Bien
MLi, France
Voyage en couple
9 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MLi
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Sophia,CSR le 10 oct. 2019
Hello,
Glad to see your review. We every day strive to maintain our hotel clean and pleasant more than what our guests come to expect from us.We apologize for the inconvenience you faced regarding noise. We will surely forward you valuable feedback to our team for improvements. We hope to serve you better next time.
8/10 Bien
A-M, Québec
Voyage en groupe
30 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A-M
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
STEPHANE
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien pour une étape courte
STEPHANE
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
ERIC
25 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
ERIC
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
K J
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
K J
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Sophia, CSR le 18 août 2019
Hello,
We would love to know more about your experience. So, that we can make required changes and improvements. We always welcome our guests ideas and suggestions. We hope to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.
8/10 Bien
Isabelle
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct
Isabelle
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Joao
31 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Joao
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Sophia, CSR le 1 août 2019
Mr.Joao,
Thank you for your visit. Please share how we can make your next stay a memorable one?
10/10 Excellent
Marie Eve
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie Eve
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Sophia, CSR le 28 juil. 2019
Ms Marie,
Thank you for your stay and choosing Motel 6 Visalia CA. Please share your detail experience with us that we can improve our services and facilities.
8/10 Bien
Pierrot, Montréal
4 juil. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Pierrot
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Sophia, CSR le 5 juil. 2019
Mr Pierrot,
A hearty thanks for your review. We are glad to know that you liked the cleanliness of the room, spacious room. However, apologize for the inconvenience caused due to the lacking service. We will take appropriate measures to improve the services, and you will certainly see the difference on your next visit!
8/10 Bien
jm, ptp
17 sept. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
jm
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Sophia, CSR le 19 sept. 2018
Salut JM!
J'apprécie votre rétroaction positive sur notre hôtel. Nous sommes fiers de répondre aux besoins de nos clients de la meilleure façon possible. Si vous voyagez dans notre région à nouveau bientôt, n'hésitez pas à nous appeler.
6/10 Satisfaisant
Nicolas
16 août 2018
Les points forts : Propreté
Nicolas
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Sophia, CSR le 17 août 2018
Hi Nicolas !
Thank you for staying with us at Motel 6 Visalia CA! We appreciate your business. May I l know how we can make your stay a superior one?
8/10 Bien
Frédéric
31 juil. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Frédéric
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Sophia, CSR le 1 août 2018
Hi Frédéric !
We are glad you took time to rate our property, we hope to serve you again to make your stay a superior one.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Près de Sequoia Park
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Sophia, CSR le 15 juil. 2018
Dear Guest!
Thank you for your positive comments. We are delighted to know that you found our location convenient as well as you enjoyed our comfy bed and room! However, we sincerely apologize for the ice machine. I’m sorry to hear that your experience was less than perfect. We are happy to extend our best services for you. Thank you!
6/10 Satisfaisant
Lucette
5 juin 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien pour 7ne courte etape
Lucette
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Sophia, CSR le 9 juin 2018
Chère Lucette,
Merci d'avoir choisi notre hôtel et de nous avoir fait part de vos commentaires. Nous apprécions toujours les commentaires de nos clients, car ils sont partagés avec toute l'équipe de l'hôtel pour une meilleure expérience client. Nous nous excusons sincèrement de ne pas avoir répondu à vos attentes cette fois. Cependant, soyez assuré que cela ne se reproduira plus! J'espère que vous pouvez nous donner une autre chance.
8/10 Bien
Francois
31 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bonne valeur pour le prix
Francois
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Sophia, CSR le 4 juin 2018
Bonjour François!
Merci pour les commentaires positifs. Nous allons certainement dépasser vos attentes lors de votre prochain séjour.
8/10 Bien
Jerome
14 mai 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Motel propre et convenable
Jerome
Réponse de Sophia, CSR le 16 mai 2018
Cher Jérôme. Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires sur votre séjour dans notre hôtel. Je suis content que vous ayez trouvé notre emplacement pratique. Nous espérons
vous souhaitons la bienvenue à l'hôtel bientôt!
10/10 Excellent
Arturo
Voyage d’affaires
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arturo
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Sophia CSR le 7 mai 2024
Dear Guest,We appreciate your positive feedback regarding our staff. We are so glad we were able to provide you with a wonderful experience. We will always ensure that we keep delighting you with our facilities and services. Our team is looking forward to hosting you again soon!
4/10 Médiocre
Estefani
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Estefani
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sophia CSR le 7 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your stay. We apologize for the rude behaviour shown by our staff and are actively investigating your feedback. We hope you will give us another chance to exceed your expectations in the future.
10/10 Excellent
ARTHUR
2 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
ARTHUR
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Javier
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Javier
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sophia CSR le 30 avr. 2024
Dear Guest,A hearty thanks for your review. We are glad that you liked the location and had a comfortable stay. Our Team sincerely appreciates your feedback. We will always ensure that we keep delighting you with our facilities and services.
6/10 Satisfaisant
Lucia
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Lucia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sophia CSR le 30 avr. 2024
Dear Guest,Safety and security are our top priorities. All our guests feel safe and secure at our property. We will investigate your insecurities with our team to take corrective measures for your future visits and will surely forward your valuable feedback to our team for improvements. We hope you will choose us again in the future.
10/10 Excellent
Silvestre, Santa Maria
Voyage d’affaires
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Silvestre
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Sophia CSR le 28 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are glad to know that you had a nice stay with us. Your concerns have been noted and forwarded to our team for improvement. We hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
10/10 Excellent
Judith
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sophia CSR le 24 avr. 2024
Dear Guest,It is heartwarming to see such a wonderful rating. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area!
8/10 Bien
Cynthia
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sophia CSR le 24 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for staying with us. We value your business and appreciate you choosing us. Our Team hopes to have the chance to serve you again on your next visit.
10/10 Excellent
Silvestre, Santa Maria
Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Silvestre
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Sophia CSR le 20 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for your suggestion regarding the noise from the housekeeper wagons in the morning. We'll address this to ensure a quieter environment for our guests during their stay. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon to our wonderful place.
2/10 Horrible
Michael
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sophia CSR le 18 avr. 2024
Dear Guest,We are truly sorry for your recent experience with our hotel. The conditions and service that you describe are not typical, however, we will be reviewing these comments with our team to research the matter further. We hope to have the chance to serve you again on your next visit.
2/10 Horrible
Ryan
14 avr. 2024
Ryan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
MA.
7 avr. 2024
MA.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sophia CSR le 28 avr. 2024
Dear Guest,Your business is very important to us and we value your rating. We hope we delighted you with our services and facilities. Please tell us if we have overlooked anything so that we can improve our services. We are looking forward to hosting you again soon.
8/10 Bien
Francine
3 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Francine
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sophia CSR le 4 avr. 2024
Dear Guest,We appreciate your positive feedback regarding our staff. We are so glad we were able to provide you with a wonderful experience and if you have any further feedback or suggestions regarding your stay, please write to us.
2/10 Horrible
Jenny
Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Jenny
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sophia CSR le 22 mars 2024
Dear Guest,It is saddening for us to read about your recent experience with us. The conditions and service that you describe are not typical, however, we will be reviewing these comments with our team to research the matter further. Our Team hopes this will not be your last impression of us and hopes that you will reconsider staying with us in the future.
4/10 Médiocre
Janesa
15 mars 2024
Janesa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sophia CSR le 18 mars 2024
Dear Guest,Thank you for staying with us. We noticed that you rated us below 5 stars and we would appreciate your feedback on the issues you encountered during your stay. Our goal is to always provide our guests with an exceptional experience and we value your honest feedback to help us improve.
10/10 Excellent
Karen
26 févr. 2024
Karen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sophia CSR le 27 févr. 2024
Dear Guest,We would like to express our gratitude for your review. Our Team is always pleased to hear that our guests enjoyed their time with us so much. We all look forward to welcoming you back again soon.
8/10 Bien
Richard
Voyage en couple
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sophia CSR le 24 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for staying with us. We value your business and appreciate you choosing us. Our Team hopes to have the chance to serve you again on your next visit.
10/10 Excellent
EDITH
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
EDITH
Réponse de Sophia CSR le 19 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for your 5-star ratings. We are feeling blessed to have you as our guest. It's our passion to provide our customers with exceptional refuge and service. See you soon!
8/10 Bien
Michael G
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Michael G
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sophia CSR le 16 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience. We regret the inconvenience caused due to a noisy road. Rest assured, your concerns will be noted and inspected by our housekeeping team. We would value another chance to impress you and we wish you safe travels.
8/10 Bien
Johnny, St. Francois Xavier
15 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Johnny
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Sophia CSR le 17 févr. 2024
Dear Guest,We appreciate the 4-star rating of your stay. However, our goal is to make our guests 100% satisfied. Therefore, we welcome your ideas and suggestions for your future stay. We would love to host you again.
10/10 Excellent
Steeve
Voyage d’affaires
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steeve
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sophia CSR le 15 févr. 2024
Dear Guest,It is heartwarming to see such a wonderful rating. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area!
10/10 Excellent
Gabino
Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabino
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sophia CSR le 10 févr. 2024
Dear Guest,A hearty thanks for your review. We sincerely appreciate your feedback and will always ensure that we keep delighting you with our facilities and services. Thank you for the wonderful 5-star review! We hope to hear more from you on your next visit.
6/10 Satisfaisant
Andres
2 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Andres
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sophia CSR le 5 févr. 2024
Dear Guest,We regret the inconvenience faced by you. As per the property policy, the administrative fee of USD 60 per accommodation is applicable and that's mentioned on our website as well. We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
2/10 Horrible
James
28 janv. 2024
James
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sophia CSR le 30 janv. 2024
Dear Guest,It is disheartening to see this rating. We would love to know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. We always welcome our guest's ideas and suggestions. Our Team hopes to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.
2/10 Horrible
James
28 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sophia CSR le 29 janv. 2024
Dear Guest,We are sad to see this 1-star rating. We never want our guests to have such a kind of experience. I request you to kindly share your issues in detail and give us another chance to improve our services.
10/10 Excellent
Jessica
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Jessica
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Sophia CSR le 15 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your wonderful rating. We value your business and appreciate you choosing us. Our Team hopes to have the chance to serve you again on your next visit.
8/10 Bien
Scott
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice
Scott
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Sophia CSR le 9 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for staying with us. We value your business and appreciate you choosing us. Our Team hopes to have the chance to serve you again on your next visit.
10/10 Excellent
Lucio
1 janv. 2024
Lucio
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sophia CSR le 8 janv. 2024
Dear Guest,Greetings! Our team is delighted to have provided you with suitable accommodation for your trip here. We are happy to see this awesome 10-star rating and we hope to welcome you back again before long.
10/10 Excellent
Silvestre, Santa Maria
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Silvestre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Sophia CSR le 1 janv. 2024
Dear Guest,A hearty thanks for your review. We sincerely appreciate your feedback and will always ensure that we keep delighting you with our facilities and services. Thank you for the wonderful 5-star review! We hope to hear more from you on your next visit.
6/10 Satisfaisant
Raul
30 déc. 2023
Raul
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sophia CSR le 1 janv. 2024
Dear Guest,We appreciate your business and your time for rating your stay. If you wish, you can share your experience in detail and let us know about the pros and cons. We welcome our guest's feedback, both positive and negative, to improve our services.