Piscine couverte/extérieure

Avis sur Mitchell Executive Hotel

3.5 out of 5
Mitchell Executive Hotel
2339 Route 4, Fort Lee, NJ

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 388 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 309 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 156 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 77 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 70 avis sur 1000." "

8,0/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Julie

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management le 4 janv. 2024
Dear Julie,Thank you for your feedback on your stay with us. We look forward to welcoming back should your travels bring you back to the Fort Lee area!Sincerely,Management

6/10 Satisfaisant

Sylvain

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les installations vieillissantes de la salle de bain
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 18 nov. 2023
Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback.

10/10 Excellent

Sandra

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon cours séjour en général
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 18 nov. 2023
Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management

8/10 Bien

Severine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 18 nov. 2023
Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback.

8/10 Bien

BERNARD

Voyage d’affaires
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Le séjour s'est bien passé sauf le ménage des chambres qui est à revoir. L'accueil est sympa et l'accès est assez aisé.
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 4 oct. 2023
Thank you for taking the time to review your stay with. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back soon.

8/10 Bien

Stephane

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 9 août 2023
Hello Stephane,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are delighted to know you had a great experience. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

JOVANY

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Management le 9 août 2023
Dear Jovany,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are delighted to know you had a great experience. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Mathieu

Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Management le 9 août 2023
Dear Mathieu,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are delighted to know you had a great experience. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management

8/10 Bien

Laurent

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
l'hotel est ok. Vient de changer de main. Besoin de réno mais propre. le seul hic, oubliez ca le déjeuner inclus...
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Management le 29 avr. 2023
Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

nicolas

Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien. Nous avons été satisfait de notre séjour au Holiday Inn
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de JT le 11 janv. 2020
Thank you for staying with us. We hope to see you soon next time you are in the area

8/10 Bien

Carl

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would return for business
Hotel and staff was quite nice. Right on the side of the highway so easy access, 10 mins to NYC. Rooms were comfortable.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de JT le 22 nov. 2019
Good day Carl, Thank you for staying with us. We appreciate your loyalty and you taking the time to share your experience! We are delighted that you enjoyed your stay! Thank you for your kind comments regarding the service that the front desk staff provided you, we will share that with the team as well. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le seul désagrément fut le fort bruit continu et désagréable qui venait du mur....on l'entendait aussi dans le corridor a la sortie de la chambre. On a pensé a un bruit de ventilation défectueux....beaucoup plus fort qu'un bruit de climatiseur d'hôtel habituel. On nous a tout de suite déplacé dans une autre chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 Excellent

Dominique, Montreal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
An enjoyable place for a short stay with family
Nous avons bien apprécié l'hôtel - très bon rapport qualité-prix et bien situé pas trop loin de Manhattan.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

8/10 Bien

Domingo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en septembre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
J'ai aimé l"emplacement de l'hotel, j'ai aimé le lobby et la chambre. On a été bien acceuillit. Cependant Il y avait des cheveux de coller dans la salle de bain, il n'y as pas eu d'eau chaude pour se doucher pendant mon sejour. Ils m'ont offert le petit-dejeuner comme dedomagement mais je suis tombée malade a cause de la douche froide.
Séjour de 2 nuits en août 2018

8/10 Bien

Melanie

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bien situé. Très facile de se rendre à New York. Toutefois, j'aurais aimé qu'on m'avise lors de mon appel qu'il n'y avait pas de navette le dimanche. Les explications pour utiliser le transport en commun étaient incomplètes. Les horaires (10h-8Pm) de la piscine ne conviennent pas du tout aux touristes passant une journée à visiter. J'ai demandé à utiliser la piscine la journée de notre départ après l'heure du départ, on nous a refusé l'accès.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

6/10 Satisfaisant

Jake

Les points forts : Propreté et personnel et service
Decent property a little over priced
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Margarita

Les points forts : Propreté et personnel et service
Old property, old bathrooms but trying to keep it clean. Mini soaps as little as for a kid to use and not enough shampoo for two persons to take shower.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Denise

Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Patricia

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was quiet, and it is the first one where I got a shower that was clean (not clogged). Affordable, near NY, modest, but quiet and clean.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Elizabeth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
The hotel was nice nice staff but the place smelled like cigarettes
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Ionut

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Habeeb

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Chamunorwa

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I have stayed at this hotel numerous times these past two months and the staff is very friendly and the rooms are very clean. It is also very close to the city so that’s a huge plus. All my stays there have been phenomenal. I stayed one time for 6 nights - originally booked for one night but kept adding a night till I got to 6. That’s how much I loved it there.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Marina, Mansfield

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Shida, Great Neck

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Cheryl

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy parking and the nicest staff.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Dear Cheryl,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Melvin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
it was good
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Melvin,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Michelle

Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Guadarrama

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Un lugar muy recomendable limpio y amplio muy tranquilo
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Guadarrama,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management

6/10 Satisfaisant

sam

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Breakfast is not satisfied and bedsheets is not clean
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello sam,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback.

6/10 Satisfaisant

Christine

Les points faibles : Équipements
I was able to early check in with additional charge, front desk charged more than they mentioned and i noticed from the bill that they corrected total amount later.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Dear Christine,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback.

6/10 Satisfaisant

Kaitlyn

Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Diana

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The room door stuck, so it was hit or miss regarding easy access to room. We had two beds, one blanket. After requesting a blanket, we received more sheets. We did receive a blanket after second request. Small bathroom with no counter space. Shower head needed cleaning. Friendly staff overall.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Dear DianaWe sincerely apologize that your stay was less than satisfactory. I appreciate you bringing your concerns to our attention so that we can take the necessary actions to ensure these were isolated incidents.Again, our sincere apologies!

10/10 Excellent

Narsa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very convenient place
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Narsa,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Georgina

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Front desk staff was great and welcoming. The room was clean and comfortable.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Dear Georgina,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Dupree

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Dupree,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Vuyani

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good comfortable stay
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Vuyani,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Burlan

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Nice place everything is good
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Burlan,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management

6/10 Satisfaisant

Summer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I would like to stay again.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Summer,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Jonathon

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 Médiocre

Dany

Les points faibles : Personnel et service
when we told them we have a dog, changed room for 3 level a saw a pet on 1st level later. 50$ for a small pet is a bit expensive.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 31 janv. 2024
Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback. We don't have rooms on the first floor. The 50 non-refundable pet cleaning fee is for up to 30 lbs. If you saw a dog on the first floor is the hotel mascot and part of our offices.Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Sara

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect for the price. Short drive to the bridge to get to NYC. Continental breakfast in the morning. Room good size.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Dear Sara,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Stephania

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a good experience. Place was clean and customer service was excellent
Réponse de Management le 31 janv. 2024
Dear StephaniaThank you for being our guest and for taking the time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us and the service we provided. We look forward to being at your service again soon. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Sayed Bashir

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Sayed,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Gladys

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The ladies at the front desk made me feel so welcoming. I will definitely recommend this hotel if you’re in that area.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 31 janv. 2024
Dear Gladys,Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us and the service we provided. We look forward to being at your service again soon. Sincerely, Hotel Management

2/10 Horrible

Massimo

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Albergo scomodo,persone non serie ,hanno cancellato la mia prenotazione senza avvertire con tutto avevo chiamato ed avvertito del ritardo e avevo
Séjour de 11 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 31 janv. 2024
Hello Massimo,Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback. Next time make sure you read the fine print on how to make adjustments or cancellations. Sincerely, Hotel Management

2/10 Horrible

Bryce

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Horrible service
Lady at front rude gave me a hard time I was her know every time I stay 2days I ask for room service they never come and she started giving me a hard time she put the manager on and I felt like they was sticking together and all I wanted was room service I never went back won’t go back
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 31 janv. 2024
Hello Bryce,Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback. Based on your reservation you only paid for one night, and the staff did you the courtesy of checking you in earlier at no extra fee.Sincerely, Hotel Management