Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
10 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management le 4 janv. 2024
Dear Julie,Thank you for your feedback on your stay with us. We look forward to welcoming back should your travels bring you back to the Fort Lee area!Sincerely,Management
6/10 Satisfaisant
Sylvain
29 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvain
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 18 nov. 2023
Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback.
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en groupe
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 18 nov. 2023
Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management
8/10 Bien
Severine
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Severine
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 18 nov. 2023
Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback.
8/10 Bien
BERNARD
Voyage d’affaires
25 sept. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
BERNARD
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 4 oct. 2023
Thank you for taking the time to review your stay with. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back soon.
8/10 Bien
Stephane
17 juil. 2023
Stephane
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 9 août 2023
Hello Stephane,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are delighted to know you had a great experience. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
JOVANY
Voyage en groupe
27 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JOVANY
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Management le 9 août 2023
Dear Jovany,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are delighted to know you had a great experience. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
Mathieu
26 juin 2023
Mathieu
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Management le 9 août 2023
Dear Mathieu,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are delighted to know you had a great experience. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management
8/10 Bien
Laurent
Voyage en famille
12 avr. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Laurent
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Management le 29 avr. 2023
Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
nicolas
23 sept. 2022
nicolas
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de JT le 11 janv. 2020
Thank you for staying with us. We hope to see you soon next time you are in the area
8/10 Bien
Carl
Voyage d’affaires
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would return for business
Carl
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de JT le 22 nov. 2019
Good day Carl,
Thank you for staying with us. We appreciate your loyalty and you taking the time to share your experience! We are delighted that you enjoyed your stay!
Thank you for your kind comments regarding the service that the front desk staff provided you, we will share that with the team as well.
We look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
15 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
Dominique, Montreal
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
An enjoyable place for a short stay with family
Dominique
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
8/10 Bien
Domingo
24 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Domingo
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 sept. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
8/10 Bien
Melanie
31 juil. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Melanie
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
6/10 Satisfaisant
Jake
20 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jake
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Margarita
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Margarita
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Denise
19 mai 2024
Denise
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Patricia
16 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Elizabeth
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Ionut
1 mai 2024
Ionut
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Habeeb
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Habeeb
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Chamunorwa
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chamunorwa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Marina, Mansfield
4 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Marina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Shida, Great Neck
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shida
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Cheryl
Voyage d’affaires
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Dear Cheryl,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
Melvin
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melvin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Melvin,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
Michelle
1 mars 2024
Michelle
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Guadarrama
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Guadarrama
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Guadarrama,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management
6/10 Satisfaisant
sam
Voyage d’affaires, Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
sam
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello sam,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback.
6/10 Satisfaisant
Christine
23 févr. 2024
Les points faibles : Équipements
Christine
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Dear Christine,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback.
6/10 Satisfaisant
Kaitlyn
20 févr. 2024
Kaitlyn
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Diana
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Dear DianaWe sincerely apologize that your stay was less than satisfactory. I appreciate you bringing your concerns to our attention so that we can take the necessary actions to ensure these were isolated incidents.Again, our sincere apologies!
10/10 Excellent
Narsa
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Narsa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Narsa,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
Georgina
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgina
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Dear Georgina,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
Dupree
15 févr. 2024
Dupree
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Dupree,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
Vuyani
Voyage d’affaires
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vuyani
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Vuyani,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
Burlan
Voyage en famille
5 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Burlan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Burlan,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Summer
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Summer
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Summer,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
Jonathon
29 janv. 2024
Jonathon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Dany
23 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Dany
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 31 janv. 2024
Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback. We don't have rooms on the first floor. The 50 non-refundable pet cleaning fee is for up to 30 lbs. If you saw a dog on the first floor is the hotel mascot and part of our offices.Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
Sara
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Dear Sara,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
Stephania
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephania
Réponse de Management le 31 janv. 2024
Dear StephaniaThank you for being our guest and for taking the time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us and the service we provided. We look forward to being at your service again soon. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
Sayed Bashir
13 janv. 2024
Sayed Bashir
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Hello Sayed,Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to being at your service again in the near future. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
Gladys
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gladys
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 31 janv. 2024
Dear Gladys,Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us and the service we provided. We look forward to being at your service again soon. Sincerely, Hotel Management
2/10 Horrible
Massimo
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Massimo
Séjour de 11 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 31 janv. 2024
Hello Massimo,Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback. Next time make sure you read the fine print on how to make adjustments or cancellations. Sincerely, Hotel Management
2/10 Horrible
Bryce
Voyage d’affaires
7 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Horrible service
Bryce
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 31 janv. 2024
Hello Bryce,Thank you for being our guest and for taking the time to leave feedback. Based on your reservation you only paid for one night, and the staff did you the courtesy of checking you in earlier at no extra fee.Sincerely, Hotel Management