Avis
9,6
Exceptionnel
9,2/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
24 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Jean Claude (propriétaire) le 9 mars 2023
Hello, thank you very much for your comment. I am very happy to note your satisfaction with your stay at riad ADARISSA. I wish you many more trips full of beautiful memories and excellent health to travel the world.Friendships ... Jean Claude
10/10 Excellent
M-Catherine
18 nov. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Un merveilleux Riad au centre de la Médina de Fès.
M-Catherine
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Jean Claude (propriétaire) le 23 nov. 2022
Bonjour et merci beaucoup pour votre magnifique commentaire.Celui-ci nous encourage à poursuivre encore notre passion du service et d'essayer de toujours satisfaire nos clients.Je vous souhaite de faire encore beaucoup de beaux voyages.Amitiés et santé.Jean Claude
10/10 Excellent
Seb, Montreal, Quebec
13 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Seb
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Jean Claude le 24 oct. 2019
Hello,
Thank you for choosing our hotel for your stay in Fez.
You will always be welcome.
We appreciate your comments.
Sincerely.
10/10 Excellent
nadine, saint-etienne
20 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bel endroit, très sympathique
nadine
10/10 Excellent
jes
10 mars 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Qualité, et le meilleur service à Maroc!
jes
10/10 Excellent
stella
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
stella
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Majid
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Majid
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JEAN CLAUDE le 11 mars 2024
Dear customer, hello,,,Thank you for your benevolent comment on your stay at riad ADARISSA,We are very happy to read your satisfaction and all the staff are proud to have offered you the service you expected, The city of Fez has certainly contributed greatly to the success of your trip and we wish you many more trips and great joys in your future discoveries,Jean Claude (managing owner)
10/10 Excellent
Yap
6 déc. 2023
Yap
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de jean claude le 20 déc. 2023
Dear customer, hello,,,Thank you for your benevolent comment on your stay at riad ADARISSA,We are very happy to read your satisfaction and all the staff are proud to have offered you the service you expected, The city of Fez has certainly contributed greatly to the success of your trip and we wish you many more trips and great joys in your future discoveries,Jean Claude (managing owner)
10/10 Excellent
Brett
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brett
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Jean Claude (propriétaire) le 2 déc. 2023
Hello Brett, thank you for your nice comment and especially for your nice appreciation of the services provided by the staff at your service (Haddou and Fatimzhora).I am very happy to note your complete satisfaction with your stay in FES.Friendships. Jean Claude
10/10 Excellent
Cian
Voyage en couple
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cian
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Jean Claude (propriétaire) le 2 déc. 2023
Hello Cian, thank you for your nice comment and especially for your nice appreciation of the services provided by the staff at your service ( Noureddine,Haddou and Fatimzhora).Thank you also for your comment on the quality of the meals (culinary talents of Hanane, Haddou's wife)I am very happy to note your complete satisfaction with your stay in FES.Friendships. Jean Claude
10/10 Excellent
Omar
Voyage en famille
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Omar
Réponse de JEAN CLAUDE le 15 oct. 2023
Dear customer, hello,,,Thank you for your benevolent comment on your stay at riad ADARISSA,We are very happy to read your satisfaction and all the staff are proud to have offered you the service you expected, The city of Fez has certainly contributed greatly to the success of your trip and we wish you many more trips and great joys in your future discoveries,Jean Claude (managing owner)
10/10 Excellent
Michaela
Voyage en groupe
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michaela
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de jean claude gillain le 28 juin 2023
Dear customer, hello,,,Thank you for your benevolent comment on your stay at riad ADARISSA,We are very happy to read your satisfaction and all the staff are proud to have offered you the service you expected, The city of Fez has certainly contributed greatly to the success of your trip and we wish you many more trips and great joys in your future discoveries,Jean Claude (managing owner)
10/10 Excellent
Julio
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julio
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Jean Claude (propriétaire) le 22 oct. 2023
Estimado cliente, hola...Gracias por su amable comentario sobre su estancia en el riad ADARISSA,Estamos muy contentos de leer su satisfacción y todo el personal está orgulloso de haberle ofrecido el servicio que esperaba. Sin duda, la ciudad de Fez ha contribuido en gran medida al éxito de su viaje y le deseamos muchos más viajes y grandes alegrías. descubrimientos futuros,Jean Claude (propietario gerente)
10/10 Excellent
ELENA
15 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Genial en todos los sentidos
ELENA
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Jean Claude (propriétaire) le 24 avr. 2023
Hola, MUCHAS GRACIAS por su magnífico comentario que expresa tan bien su satisfacción durante su estancia en el riad adarissa, transmitiré su comentario al equipo, este es la recompensa a su esfuerzo por ofrecer el mejor servicio a nuestros clientes. Saludos cordiales Jean Claude (propietario)
10/10 Excellent
Barbara Eugenia
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Barbara Eugenia
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Jean Claude (propriétaire) le 24 avr. 2023
Hola, MUCHAS GRACIAS por su magnífico comentario que expresa tan bien su satisfacción durante su estancia en el riad adarissa, transmitiré su comentario al equipo, este es la recompensa a su esfuerzo por ofrecer el mejor servicio a nuestros clientes. Saludos cordiales Jean Claude (propietario)
10/10 Excellent
Etienne
Voyage en couple
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Etienne
Réponse de Jean Claude (propriétaire) le 24 avr. 2023
Hello, THANK YOU VERY MUCH for your magnificent comment that expresses so well your satisfaction during your stay at riad adarissa, I will transmit your comment to the team, this is the reward for your effort to offer the best service to our clients. Best regards Jean Claude (owner)
10/10 Excellent
JONATHAN, San DIEGO
7 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JONATHAN
10/10 Excellent
Debbie
1 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great service and traditional touches.
Debbie
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Cindy
11 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cindy
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Jean Claude (propriétaire) le 24 nov. 2022
Hello, Thank you for your comment which reflects your satisfaction regarding your stay at riad ADARISSA. I wish you many beautiful trips again... Regards Jean Claude
10/10 Excellent
Maho
26 sept. 2021
Maho
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Kam
4 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kam
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Jean Claude le 6 févr. 2020
Thank you for staying "in our establishment. We appreciate your feedback.
very cordial greetings.
Jean Claude
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Jean Claude le 23 janv. 2020
Thank you for staying "in our establishment.
We appreciate your feedback
8/10 Bien
ANGELICA
30 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Increíble estancia. Fue lo mejornde Fez
ANGELICA
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Jean Claude le 2 nov. 2019
Hola, gracias por elegir nuestro hotel para su estadía en Fez. Siempre será bienvenido. Agradecemos sus comentarios. Sinceramente. Jean Claude
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
29 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stay elsewhere
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de jean claude le 5 nov. 2019
Hello,
We do not recognize our hotel in your comments.
Some details (no transfer, no shower, 20 euros for laundry, ants, etc ...) do not fit.
You have certainly confused our house with another, where you have lived the experiences related in your commentary.
We are really sorry because this one may discourage some of the potential customers from attending us. We hope that she will understand this mistake by seeing the notes and comments of the customers who actually stayed in our house.
Best regards.
Jean Claude (owner)
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Jean Claude le 24 oct. 2019
Hello,
Thank you for choosing our hotel for your stay in Fez.
You will always be welcome.
We appreciate your comments.
Sincerely.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Jean Claude le 24 oct. 2019
Hello,
Thank you for choosing our hotel for your stay in Fez.
You will always be welcome.
We appreciate your comments.
Sincerely.
Jean Claude
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Jean Claude le 24 oct. 2019
Hello,
Thank you for choosing our hotel for your stay in Fez.
You will always be welcome.
We appreciate your comments.
Sincerely.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de NOUREDDINE le 30 avr. 2019
Hello,
I was very happy to receive you at the riad Adarissa.
I hope you had a good stay in Fez and were you satisfied with the service.
Thank you for your visit, you will always be welcome in our home.
Sincerely.
Jean Claude
The team at your service, thanks you:
Noureddine, Haddou, Ilham, Mounia,Ismahan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de jean claude le 8 avr. 2019
Hello,many Thanks for your comment.
The best.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Jean Claude le 24 oct. 2019
Hello,
Thank you for choosing our hotel for your stay in Fez.
You will always be welcome.
We appreciate your comments.
Sincerely.
10/10 Excellent
Wai Yin
12 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wai Yin
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Jean Claude le 24 oct. 2019
Hello,
Thank you for choosing our hotel for your stay in Fez.
You will always be welcome.
We appreciate your comments.
Sincerely.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Jean Claude le 24 oct. 2019
Hello,
Thank you for choosing our hotel for your stay in Fez.
You will always be welcome.
We appreciate your comments.
Sincerely.
10/10 Excellent
Jason
13 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Incredible Riad!
Jason
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Jean Claude le 24 oct. 2019
Hello,
Thank you for choosing our hotel for your stay in Fez.
You will always be welcome.
We appreciate your comments.
Sincerely.
6/10 Satisfaisant
Chico, São Paulo
7 mars 2018
Les points faibles : Propreté
Na muvuca da Medina
Chico
Séjour de 3 nuits en mars 2018
10/10 Excellent
kelly, hong kong
21 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
離藍門不遠,住宿裝修很精緻,老闆及員工非常誠懇
kelly
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
10/10 Excellent
Yun
28 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Riad in Fes!!!!!
Yun
Réponse de Jean Claude (propriétaire) le 24 nov. 2022
非常感谢您的评论,这真的让我们感到高兴和安慰我们始终为我们的客户提供最好的服务。我希望您有更多美好的旅行体验。问候 Jean Claude
10/10 Excellent
Richard
28 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Riad renovation in a great medina location
Richard
8/10 Bien
Man
6 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful experience
Man
10/10 Excellent
WAI LUNG, Hong Kong
11 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent location with the best services provided
WAI LUNG
10/10 Excellent
irina, chicago
18 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Centrally located gem
irina
10/10 Excellent
Lindsey
5 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lindsey
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 juin 2014
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lovely Spot!
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Love this place!
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Gianluca, Salzano (VE)
27 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Letti comodi
Gianluca
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great service
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Lily, Los Angeles, CA, USA
4 juil. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement