Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bart Joosten - General Manager le 10 avr. 2024
Hartelijk dank voor uw verblijf en beoordeling! Tot de volgende keer!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne surprise
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Bart Joosten le 27 nov. 2023
Thankyou for your review! I am happy to read that you enjoyed your stay with us.Kind regards,Bart JoostenGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
samir, saint sauveur
Voyage en couple
20 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
samir
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Nicole W. le 22 mai 2023
Dear Samir,Thank you for writing a review about your stay. Nice to see you enjoyed. We hope to welcome you again.Kind regards,Nicole W. General Manager
10/10 Excellent
Stéphane
7 déc. 2022
Stéphane
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Nicole W. | General Manager le 8 déc. 2022
Dear Stephane,Wow, a 10 out of 10 score! We are very proud that we were able to contribute to your experience in Eindhoven.
6/10 Satisfaisant
Antonio
17 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonio
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
Romuald
Voyage en famille
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Romuald
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Peter V le 22 oct. 2022
Dear Romuald,Thank you for reviewing the hotel. Annoying that you read that parking would be free, because this has never been the case. I would love to hear from you where you would have read this.With kind regards,Peter V General Manager
6/10 Satisfaisant
Valentin
Voyage d’affaires
19 mai 2022
Les points forts : Propreté
Valentin
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Peter V. | General Manager le 15 juin 2022
Dear Valentin,
Thank you for staying at Crown Hotel Eindhoven. We appreciate you taking the time to write about your stay.
Kind regards,
4/10 Médiocre
Cédric
11 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Cédric
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Manou le 12 oct. 2021
Dear Cedric,
I'm sorry you didn't sleep well because of noise.
Of course you can always contact the reception so that we can help you.
We hope to see you again for a better stay.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 sept. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Peter V | General Manager le 22 sept. 2020
Dear Anonymous,
Thank you for leaving your rating. Please inform why you only rated 3-stars as we see nothing written and you posted it anonymously.
Kind regards,
Peter V | General Manager
8/10 Bien
Patryk
13 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good hotel in Eindhoven near to center.
Patryk
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Peter V le 19 sept. 2020
Dear Patryk,
Thank you for your feedback. Sorry about the outside noise.
Kind regards, Peter V l General Manager
10/10 Excellent
Cyrille
Voyage d’affaires
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cyrille
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Peter V | General Manager le 25 févr. 2020
Beste Cyrille,
Super bedankt voor deze mooie score!
Met vriendelijke groet,
Peter V | General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Peter V | General Manager le 5 févr. 2020
Dear Anonymous,
Thank you so much for leaving such a nice rating of 8/10. We look forward to welcoming you again in the future!
Kind regards,
Peter V | General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Peter V le 21 déc. 2019
Dear Anonymous,
Thank you very much for this good score.
Kind regards,
Peter V | General Manager
8/10 Bien
NICOLE
Voyage d’affaires
14 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NICOLE
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Peter V le 15 nov. 2019
Dear NICOLE,
Thank you very much for this good score.
Kind regards,
Peter V | General Manager
8/10 Bien
VERONIQUE
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel proche de la gare
VERONIQUE
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Peter V. le 6 août 2019
Dear Veronique,
thank you very much for this good score.
Kind regards,
Peter V | General Manager
4/10 Médiocre
Gregory
5 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Gregory
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Reception le 6 juil. 2019
thank you for your feedback.
we hope you enjoyed your stay at the Crown hotel Eindhoven.
10/10 Excellent
Gaylord
27 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gaylord
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de General Manager le 28 mai 2019
Beste Gaylord,
Bedankt voor deze mooie score! Graag tot ziens in het Crown hotel.
Met vriendelijke groet,
Peter V | General Manager
10/10 Excellent
MarcB
26 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MarcB
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de General Manager le 27 mai 2019
Dear MarcB,
Thank you for this great 5 out of 5! We would love to welcome you back at the Crown hotel.
Kind regards,
Peter V | General Manager
8/10 Bien
Kathleen
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien situé
Kathleen
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Reception le 4 mai 2019
Thank you for your lovely feedback.
we're happy you had a good stay and hope you'll visit us again soon!
with kind regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 mai 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Reception le 4 mai 2019
We're sorry to hear that the staff wasn't friendly to you.
please don't hesstitate to tell what was wrong at any time.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
13 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Peter V. le 15 avr. 2019
Dear Anonymous, Thank you for your review. Can you tell us what we can improve for a better score next time? With kind regards, Peter V | General Manager
8/10 Bien
tatiana
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
tatiana
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de General Manager le 3 mai 2019
Beste Tatiana,
Bedankt voor deze mooie review. Wij verwelkomen je graag in de toekomst weer in het Crown hotel.
Met vriendelijke groet,
Peter V | General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Peter V | General Manager le 10 févr. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for your amazing score!
It is great to read you loved the room and our beds.
See you next time!
With kind regards,
Peter V | General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Peter V | General Manager le 7 janv. 2019
Wow, a perfect 5 star score!! Thank you so much for this lovely review and your recent visit.
8/10 Bien
THIERRY
5 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
THIERRY
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Peter V | General Manager le 7 janv. 2019
Thank you for your recent visit, Thierry!
8/10 Bien
kouang-lon
26 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel central proche commerce et gare
kouang-lon
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Peter V | General Manager le 26 déc. 2018
Dear Kouang-lon,
Thank you for your feedback and your great score of 4 stars!
With kind regards,
Peter V | General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Team Crown Hotel Eindhoven le 18 déc. 2018
Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you back in the future.
8/10 Bien
Benjamin
30 avr. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
une agréable découverte
Benjamin
Réponse de Peter V | General Manager le 30 avr. 2018
Dear Benjamin,
Thank you very much for your recent visit at the Crown Hotel Eindhoven and your feedback on hotels.com.
I am pleased to see you rated us with 4 stars and we hope for the opertunity to welcome you again during a future visit to Eindhoven.
Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Gaylord
31 mars 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Honteux
Gaylord
Réponse de Peter V | General Manager le 3 avr. 2018
Dear Gaylord,
Thank you very much for your recent visit and your feedback.
Please know when you experience any noise in the room to contact the reception directly. There is always a Duty Manager available to help and assist our guests. Regarding the noise we will contact our neighbours because they should not make any noise this early in the morning. Again my apologies Mr Delmotte and please contact our reception if you have any further questions or remarks we are more than happy to help you with that. Kind regards, Peter V | General Manager
10/10 Excellent
Jade
19 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jade
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Peter Vos | General Manager le 21 févr. 2018
Thank you very much for this good score and your recent visit with us.
We hope to welcome you again on some future occasion! Kind regards, Peter V | General Manager
10/10 Excellent
Elisabeth
3 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon rapport qualité/prix
Elisabeth
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Peter V | General Manager le 4 févr. 2018
Dear Elisabeth,
Thank you for this review. I am glad to read that you enjoyed your visit!
Kind regards,
Peter V | General Manager
10/10 Excellent
F-Xavier
8 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
F-Xavier
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de P. Vos | General Manager le 10 janv. 2018
Dear Guest,
Thank you ever so much for your recent visit and your 5* review!
We hope to welcome you again in the near future.
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 mai 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Réponse de LiekeE le 15 mai 2017
Bedankt voor uw score!
6/10 Satisfaisant
Gabriel N.
4 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Prix petit déjeuner
Gabriel N.
8/10 Bien
Michel
8 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 oct. 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel pratique proche de la gare
Voyageur vérifié
Réponse de EvaLynneA le 19 déc. 2015
Dear Traveler,
Thank you for your feedback!
I would like to inform you that you have probably booked a Basic Comfort Room, which are our lowest priced and most basic room types. We also have recently renovated Superior and Executive Rooms, which offer extra amenities and are more spacious. Perhaps one of these rooms will better suit your wishes?
Last but not least, I would like you to know that our Front Desk staff is available for you 24 hours a day and they would have been more than happy tob ring you an extra duvet or help you with the heating.
Kind regards,
EvaLynneA | Guest Relations Manager
4/10 Médiocre
Michel, ENGHIEN - Belgique
14 oct. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
Réponse de EvaLynneA le 19 déc. 2015
Dear Michel,
Thank you for your feedback!
As usual in the Travel branche, we work with fluctuating prices. In case of an event such as the Marathon, prices are higher than usual.
The deposit is asked as a guarantee for the extra's and will be refunded upon check-out.
Kind regards,
EvaLynneA | Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 avr. 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de EvaLynneA le 13 juin 2015
Dear guest,
Thank you for your 4-star review!
Kind regards,
EvaLynneA | Guest Relations Manager
8/10 Bien
Thibault, Paris
11 févr. 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bon hotel très bien placé
Thibault
Réponse de EvaLynneA le 18 avr. 2015
Dear Thibault,
Merci beaucoup for your 4-star review!
Kind regards,
EvaLynneA | Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 sept. 2014
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement parfait
Voyageur vérifié
Réponse de EvaLynneA le 15 nov. 2014
Dear guest,
Thank you very much for your 4-star review!
Kind regards,
EvaLynneA | Guest Relations Manager
10/10 Excellent
david, france
10 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bon
david
Réponse de EvaLynneA le 12 juil. 2014
Dear David,
Thank you every so much for this perfect review!
Kind regards from Eindhoven,
EvaLynneA | Guest Relations Manager
8/10 Bien
Martine, Lyon
7 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bien situé
Martine
Réponse de EvaLynneA le 15 févr. 2014
Dear Martine,
Thank you for your recommendation!
Kind regards from Eindhoven,
EvaLynneA
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 oct. 2013
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel proche du centre ville, Prestation correcte
Voyageur vérifié
Réponse de EvaLynneA le 14 déc. 2013
Dear Anonymous,
Thank you for your 4-star review, and I would like to inform you that we are currently working on our TV-channels.
Kind regards from Eindhoven,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très agréable
Voyageur vérifié
Réponse de EvaLynneA le 14 déc. 2013
Dear Anonymous,
Thank you very much for your positive review and hopefully until next time!
Kind regards from Eindhoven,
EvaLynneA
Guest Relations Manager
4/10 Médiocre
DarthNico
6 juil. 2013
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Ok mais un peu décevant
DarthNico
8/10 Bien
karim, france
8 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
good hotel
karim
8/10 Bien
ine, Lille, France
12 juin 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
ine
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon hotel
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 avr. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 mars 2011
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement