Avis sur Holiday Inn Edinburgh, an IHG Hotel
Holiday Inn Edinburgh, an IHG Hotel
132 Corstorphine Road, Edinburgh, Scotland
Avis
8,0
Très bien
8,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
8 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 8 sept. 2022
Thank you for your Comment
6/10 Satisfaisant
Benjamin
22 mai 2019
Les points forts : Propreté
Décevant
Benjamin
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Alan le 24 mai 2019
Cher Benjamin, merci pour vos commentaires. Je m'excuse pour les déceptions que vous avez rencontrées lors de votre séjour parmi nous. Je peux vous assurer que nous utiliserons vos commentaires pour améliorer notre service à l'avenir. Merci beaucoup.
8/10 Bien
serge
23 mars 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
bien mais peut mieux faire
serge
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Alan le 28 mars 2019
Cher Serge, merci pour vos commentaires sur votre séjour. Je suis ravi que vous ayez passé un bon moment et je tiens compte de vos commentaires concernant la salle de bain. Nous vous souhaitons bonne chance pour l'avenir et espérons que vous nous considérerez si jamais à Édimbourg. Merci beaucoup.
8/10 Bien
Fabrice
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabrice
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Alan le 4 janv. 2019
Dear Fabrice, thank you for your 4 out of 5 review of your stay. Hope to see you again in the future. Many thanks,
10/10 Excellent
Gregory
17 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel pour visiter Edinburgh
Gregory
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Alan le 22 août 2018
Cher Gregory, merci pour votre évaluation de votre séjour. Je suis ravi que vous ayez passé un bon séjour et j'espère que vous nous considérerez à nouveau dans le futur.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 août 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Alan le 22 août 2018
Cher Monsieur / Madame, merci pour vos commentaires sur votre séjour. Je suis heureux que vous ayez apprécié votre séjour et que vous espériez vous épater à l'avenir.
6/10 Satisfaisant
Jennifer, Belgique
13 août 2018
hôtel correct
Jennifer
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Alan le 22 août 2018
Chère Jennifer, je suis ravie d'apprendre que la majorité de votre séjour a été agréable, mais je suis attristé d'apprendre que la communication lors de l'alarme incendie n'était pas suffisante. Nous prenons cela en compte et l'utilisons pour améliorer notre service.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Alan le 22 août 2018
Salle de bain vétuste et négligée Bon petit déjeuner Bien situé et desservi
8/10 Bien
yannick
7 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
yannick
10/10 Excellent
Philippe
6 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
bon emplacement par rapport à l'aéroport
Philippe
10/10 Excellent
JOHN
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Équipements
JOHN
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Basudeb
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Basudeb
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 13 mai 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Heather
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 8 mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Edinburgh. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. Have noted and passed your comments on to the appropriate Team Manager to action. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
10/10 Excellent
Dave, Loveland
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 3 mai 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Evelyn
28 avr. 2024
Evelyn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Marta le 29 avr. 2024
Thank you for sharing your delightful experience! We’re thrilled to hear that you found our rooms clean, comfortable, and enjoyed the beautiful view of the Pentland Hills. Our dedicated staff takes pride in providing excellent service, and we’re glad you appreciated it. The convenient location with ample parking is indeed a plus. We look forward to welcoming you back soon! Best wishes, Marta
6/10 Satisfaisant
Stephen
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Stephen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 22 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
alexander
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
alexander
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 22 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Palminder
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Palminder
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 21 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Krishna
16 avr. 2024
Krishna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 8 mai 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Venkata
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Venkata
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Marta le 12 avr. 2024
Thank you for your review! We appreciate your feedback. Edinburgh Zoo is indeed a convenient location, and it’s great to hear that the staff are helpful. As for the big TV in the room, we’re thrilled that you enjoyed the entertainment options during your stay.If you have any further comments or suggestions, feel free to share them with us. We’re committed to ensuring our guests have a pleasant experience, and we’ll continue to strive for excellence.Should you decide to visit again, we look forward to welcoming you back to our hotel near Edinburgh Zoo!Best wishes, Marta
10/10 Excellent
Elenore
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elenore
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Marta le 10 avr. 2024
Thank you for choosing our hotel for your recent stay! We truly appreciate your positive feedback and are delighted to hear that you had a wonderful experience. Our team takes great pride in providing exceptional service, and we’re thrilled that you found our front desk staff helpful, check-in and check-out process efficient, and the restaurant’s food delightful.Additionally, we’re pleased to know that our housekeeping team maintained your room to your satisfaction, ensuring it was clean, fresh, and tidy throughout your stay.Your kind words motivate us to continue delivering outstanding hospitality. We look forward to welcoming you back soon for another memorable visit.Best wishes, Marta
10/10 Excellent
June
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
June
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 8 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Jon
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jon
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 8 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Alison
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Alison
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 8 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. Have noted and passed your comments on to the appropriate Team Manager to action.
8/10 Bien
Beverley, Dundee
7 avr. 2024
Beverley
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 8 avr. 2024
Thank you for your feedback, we do appreciate both positive and negative feedback and act upon where we can. Hope we can welcome you back on a future occasion.
10/10 Excellent
Craig
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marta le 7 avr. 2024
Thank you for choosing to stay at Holiday Inn Edinburgh! We appreciate your detailed feedback, and we’re delighted to hear that our location next to Edinburgh Zoo was convenient for your family. Our premium rooms are designed to provide comfort and space, although we apologize if the bathroom felt a bit cramped. Your comments are valuable as we continuously strive to enhance our guests’ experience.We’re thrilled that our reception staff made your Easter check-in special! It’s heart-warming to know that your son’s smile was brightened by the surprise envelope with Easter treats. Moments like these make our efforts worthwhile.We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Edinburgh in the future. If there’s anything else we can assist you with, please feel free to reach out.Warm regards,Marta
8/10 Bien
Shona
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shona
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Marta le 5 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback! We appreciate your rating of 4 out of 5 for your recent stay. It’s great to hear that your experience was an easy stay. We value your input and hope to welcome you back soon for another enjoyable visit. Best wishes, Marta
4/10 Médiocre
F
Voyage en groupe
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
F
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Marta le 2 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. It is our utmost priority to provide a clean and comfortable environment for all our guests, and we regret that we fell short of your expectations.We appreciate your patience and understanding in allowing us to address the issue promptly. Our team has taken your comments seriously, and we have already taken steps to rectify the situation. The bathroom floor has been thoroughly cleaned, and we assure you that this was an isolated incident.We hope that your subsequent room met your expectations and that you were able to enjoy the rest of your stay.Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,
10/10 Excellent
Nina
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Marta le 2 avr. 2024
Thank you for sharing your positive experience! It’s wonderful to hear that the location was great, the hotel staff were amazing, and the overall experience scored a 5/5. Your feedback is valuable and appreciated. We look forward to welcoming you back soon!Best wishes,
6/10 Satisfaisant
Stephen
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stephen
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Marta le 5 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback! We appreciate your rating of 3 out of 5 for your recent stay. While we’re glad to have hosted you, we also recognize that there’s room for improvement. Our team takes guest reviews seriously, and we’ll use your input to enhance our services.If there are specific details you’d like to share about your stay, please feel free to reach out to us directly. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even better experienceBest wishes, Marta
10/10 Excellent
Kyle
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marta le 2 avr. 2024
Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you had a pleasant experience during your stay with us. Your 5/5 rating is greatly appreciated, and we are thrilled that you found our accommodations satisfactory.Our team works hard to ensure that each guest has a comfortable and enjoyable stay. We hope to continue exceeding your expectations in the future. If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to reach out.We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,
8/10 Bien
Alena
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Alena
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Marta le 2 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback. It's great to hear you found your room to your liking! However, we're sorry to learn that our Spirit Health facilities didn't meet your expectations due to their age. We're committed to providing a quality experience in all aspects of your stay, and your input is invaluable as we consider future updates and improvements. Please rest assured that we are looking into ways to refresh and enhance these facilities. We hope to welcome you back soon and provide a more satisfying overall experience.Warm regards,
8/10 Bien
BAHAR
Voyage en couple
1 avr. 2024
BAHAR
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marta le 2 avr. 2024
Thanks for your review and the 4/5 rating! We're sorry the air conditioning wasn't up to par. We're on it—checking and improving our AC systems to ensure a comfy stay next time. Hope to see you again!Best wishes,
10/10 Excellent
Roy
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Marta le 2 avr. 2024
Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience at our hotel! We truly appreciate your kind words and the perfect 5/5 rating! We are looking forward to welcoming you back soon!Best wishes,
10/10 Excellent
Nicola
31 mars 2024
Nicola
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marta le 2 avr. 2024
Thank you for choosing us and giving us a perfect 5/5 rating. We’re delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we’re thrilled to have contributed to your memorable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay. Your 5/5 rating fills us with joy!
8/10 Bien
Thomas
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marta le 31 mars 2024
Dear ThomasThank you for choosing our hotel. We appreciate your feedback. While we aim to provide a convenient location, we apologize if the distance from the city canter fell short of your expectations. We hope to welcoming you back soonWarm regards,
10/10 Excellent
Sayooj
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sayooj
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marta le 30 mars 2024
Dear Sayooj, We’re delighted to hear that you found our parking facilities ample and convenient. Our goal is to ensure that our guests have a hassle-free experience, and easy access to public transportation is definitely a plus! Whether you’re exploring the city or commuting, we’re glad you found it convenient. Thank you for your positive feedback, and we look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Shana
29 mars 2024
Shana
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 19 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Bruce
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruce
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 29 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Kin Sang
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté
Kin Sang
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 28 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Rex
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Rex
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 27 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
4/10 Médiocre
Patrick
Voyage en famille, Voyage d’affaires
27 mars 2024
Patrick
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Marta le 28 mars 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We appreciate your comments and apologize for any inconvenience you experienced during your visit.Regarding the breakfast, we sincerely apologize for falling short of your expectations. We have shared your feedback with our culinary team to address the issues you mentioned. Rest assured, we are committed to improving the quality of our offerings to ensure a delightful dining experience for all our guests. In terms of staffing, we appreciate your observation, but we aim to maintain a diverse and international team in our hotel. Once again, we apologize for any inconvenience you encountered during your stay. We hope you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future.Warm regards,
8/10 Bien
Carolyn
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 26 mars 2024
Thank you for your feedback, we do appreciate both positive and negative feedback and act upon where we can. Hope we can welcome you back on a future occasion..
8/10 Bien
Stuart
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stuart
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 26 mars 2024
Thank you for taking the time to leave a review. Have noted and passed your comments on to the appropriate Team Manager to action.
8/10 Bien
Pekka
25 mars 2024
Pekka
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 14 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
ronald
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ronald
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 21 mars 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Edinburgh. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
10/10 Excellent
Pat
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pat
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 20 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Ann
Voyage en groupe
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 20 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Fiona
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fiona
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 17 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Look forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Andreea
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andreea
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sanjaya Weerasinghe le 17 mars 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Edinburgh. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.