Avis
6,2
6,4/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
5,6/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,4/10
Écoresponsabilité
Avis
9 mai 2023
Séjour de 1 nuit en mai 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Christie
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Dan L.
29 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Dan L.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi DanThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Devaraj
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Devaraj
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Devaraj,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Santa Anna
20 avr. 2024
Santa Anna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
anthony
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
anthony
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Anthony, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
4/10 Médiocre
Paul
5 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Paul, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Patricia
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hey Patricia, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Vic
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vic
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Vic,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Vic
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vic
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 13 févr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Aaron
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rude and nasty
Aaron
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 janv. 2024
Hi Aaron,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Heidi
Voyage d’affaires
9 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 janv. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Nikki
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points faibles : Équipements
Nikki
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Michael
Voyage avec des animaux de compagnie
1 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi Michael,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Matthew
20 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Nikki
19 déc. 2023
Nikki
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
cynthia j
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
cynthia j
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Cynthia,Thank you for the excellent review! Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Lisa
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lisa
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Lisa,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Kristy
9 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Don't stay here
Kristy
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 21 déc. 2023
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Cee
Voyage d’affaires
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cee
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Christina
Voyage en couple
28 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Jamie
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
28 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Dennis
5 nov. 2023
Dennis
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Shawn
1 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Steve
28 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 nov. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Allen
23 oct. 2023
Allen
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
greg
Voyage d’affaires
21 oct. 2023
It's a room
greg
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 oct. 2023
Hi Monica,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
8/10 Bien
Heidi
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
19 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Réponse de Brand Experience Team le 31 oct. 2023
Hi HeidiWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
2/10 Horrible
chizaram
15 oct. 2023
chizaram
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Brianna
13 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brianna
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 oct. 2023
Hi Brianna,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
jEFFERY
8 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dirty!!!
jEFFERY
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 oct. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
John
Voyage en famille
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Jerry
5 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerry
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Jeffery
Voyage en couple
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffery
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 oct. 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Jeffery
Voyage en couple
3 oct. 2023
Jeffery
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 oct. 2023
Hi Jeffery,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
8/10 Bien
Linda
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Motel 6 review
Linda
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 oct. 2023
Hi LindaThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
8/10 Bien
Shelley
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Better but not great.
Shelley
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 sept. 2023
Hi Shelley,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
2/10 Horrible
sydney
21 sept. 2023
sydney
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Jennifer
17 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Only go if you don't have the money for better
Jennifer
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 26 sept. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Lee
Voyage en couple
5 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
Donald
4 sept. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 sept. 2023
Hi Donald,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Tim
2 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Tim
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 sept. 2023
Hi Tim,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
sheena
24 août 2023
sheena
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Neil
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Neil
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Kent
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kent
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 22 août 2023
Hi Kent,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Needs repairs
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 22 août 2023
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Yingze
Voyage en famille
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yingze
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 22 août 2023
Hi Yingze,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Dean
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dean
Séjour de 2 nuits en août 2023