Avis sur Radisson Blu Conference Hotel, Düsseldorf
Radisson Blu Conference Hotel, Düsseldorf
Karl-Arnold-Platz 5, Düsseldorf, NW
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Christina Timm Assitant Front Office Manager le 26 déc. 2023
Dear M'hammed,Thank you for sharing your positive feedback! We're delighted to hear that you had a perfect experience and that everything met your satisfaction.Our team strives to provide excellent service, and it's wonderful to know that we hit the mark during your stay. If there's anything specific you'd like to highlight or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know.We appreciate your kind words and look forward to the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,
10/10 Excellent
Michele, Fleurus
21 août 2023
Michele
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Michele, Fleurus
Voyage en groupe
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 juin 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Corinne
Voyage d’affaires, Voyage en couple
24 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Corinne
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Estelle
Voyage d’affaires
21 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Estelle
Séjour de 3 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Christilla
29 janv. 2023
Christilla
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Nelson
Voyage d’affaires, Voyage en couple
17 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nelson
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Florian
Voyage en couple
11 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Florian
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Lukaz
17 mai 2022
Lukaz
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Vivien Ulrich le 22 mai 2022
Herzlichen Dank für Ihr Feedback!
Ihr Radisson Blu Team
4/10 Médiocre
Hakim
Voyage d’affaires
16 mars 2022
Les points faibles : Confort de la chambre
Not so good for a Radisson standing
Hakim
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Vivien Ulrich le 3 avr. 2022
Dear Guest,
Thank you very much for your stay at Radisson Blu Conference and for your time to give us very valuable feedback. I am sorry that during your stay you had some experiences that you were dissatisfied with. We would like to take this opportunity to apologise.
We would be delighted if you would nevertheless place your trust in us during another visit to Düsseldorf, in order to convince you of the service quality of the Radisson Blu Conference Hotel.
Yours sincerely
Vivien Ulrich
10/10 Excellent
dominique
Voyage d’affaires
22 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dominique
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Christina Timm le 23 févr. 2022
Dear Dominique
Thank you for your stay at the Radisson Blu Conference Hotel and for taking the time to give us feedback.
I am very pleased that you had a pleasant stay with us.
We would be delighted if you would place your trust in us again when booking in Düsseldorf to continue to convince you of the service quality of the Radisson Blu Conference Hotel.
Yours sincerely
Christina Timm
Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Morad
Voyage en famille
8 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe séjour
Morad
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Christina Timm le 9 févr. 2022
Dear Morad,
Thank you for your stay at the Radisson Blu Conference Hotel and for taking the time to give us feedback. I am very pleased that you had a pleasant stay with us.
We would be delighted if you would place your trust in us again when booking in Düsseldorf to continue to convince you of the service quality of the Radisson Blu Conference Hotel.
Yours sincerely
10/10 Excellent
MARIA HELENA
Voyage d’affaires
1 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARIA HELENA
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Christina Timm le 9 févr. 2022
Dear Maria Helena
Thank you for your stay at the Radisson Blu Conference Hotel and for taking the time to give us feedback. I am very pleased that you had a pleasant stay with us and would like to thank you for the great review.
We would be delighted if you would place your trust in us again when booking in Düsseldorf to continue to convince you of the service quality of the Radisson Blu Conference Hotel.
Yours sincerely
6/10 Satisfaisant
MARIA HELENA
Voyage d’affaires
10 août 2020
Les points forts : Confort de la chambre
MARIA HELENA
Séjour de 3 nuits en août 2020
8/10 Bien
MARIA HELENA
Voyage d’affaires
15 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
MARIA HELENA
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de D. Rausch le 17 févr. 2020
Merci beaucoup pour votre commentaire.
6/10 Satisfaisant
MARIA HELENA
Voyage d’affaires
15 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
MARIA HELENA
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de D. Rausch le 19 févr. 2020
Je vous remercie pour votre commentaire
8/10 Bien
MARC
20 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
MARC
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Deborah Rausch le 8 févr. 2020
Hello Marc.
Thank you for your feedback, which is very important to us.
I am really sorry that you had a room just beside the lift and that we couldn't give you another room in the evening. I can understand that you couldn't sleep. We are finally getting new lifts.
I hope you have enjoyed your breakfast.
Have a nice weekend and kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Deborah le 31 déc. 2019
Vielen Dank für das positive Feedback.
Ich wünsche Ihnen einen guten Rutsch ins neue Jahr.
8/10 Bien
Julien
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Favorable
Julien
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Deborah le 29 déc. 2019
Bonsoir Julien,
je m'excuse pour l'inconvénient lors de votre séjour à l'hôtel.
Heureusement, nous allons bientôt recevoir de nouveaux ascenseurs.
Je vous souhaite une bonne année 2020
8/10 Bien
Christiane
30 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christiane
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
4/10 Médiocre
Nazir
26 août 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Une nuit pas comme les autres.
Nazir
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Fiona Frahling le 27 août 2019
Dear Nazir, Thank you for sharing your review on Hotels.com. I am very sorry, for all the Inconveniences you had during your stay, due to the loud noises from the Renewals of the Windows in the complete Hotel. The Works will be finished in September. It is not acceptable, that you received a Room close to the Works, when quiet Rooms where available. I would like to apologize for this. We hope, that you will then give us a new chance to show you the good Service we are able to perform. Kind regards
10/10 Excellent
Stéphane
30 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable
Stéphane
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Fiona Frahling le 13 mai 2019
Dear Stephane, Thank you for taking the time to share your feedback following your stay at The Radisson Blu Scandinavia Düsseldorf on Hotels.com. We strive to provide world class service to each and every guest during his or her time with us and we are happy, that you had a wonderful stay with us and could take advantage of our great Location and beautiful Pool Area. We hope you will grant us the opportunity to have you stay with us again here in Düsseldorf. kind regards
10/10 Excellent
Agnes
19 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agnes
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Fiona Frahling le 19 févr. 2019
Dear Agnes, Thank you for sharing your review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia Hotel on Hotels.com. I am very sorry, that you did not have a good stay with us. Kind regards
8/10 Bien
Charles
30 oct. 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Passable
Charles
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Fiona Frahling le 5 nov. 2018
Dear Charles, Thank you for your good review on Hotels.com, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am sorry, that you found that our Hotel was not clean. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
10/10 Excellent
anne-gaelle
18 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
anne-gaelle
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Fiona Frahling le 22 août 2018
Dear Anne-Gaelle, Thank you for your excellent review on Hotels.com, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2017
Réponse de Fiona Frahling le 13 nov. 2017
Dear Guest, Thank you for your excellent review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you had a pleasant stay with us. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
8/10 Bien
Maurizio
25 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maurizio
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel propres
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Réponse de Fiona Frahling le 10 oct. 2017
Dear Guest, Thank you for your excellent review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you took advantage of our conveniently located hotel and enjoyed the friendliness of our kind staff. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
8/10 Bien
Nilam
7 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le personnel est très serviable et courtois.
Nilam
Réponse de General Manager le 12 nov. 2016
Dear Valued Guest;
Thank you so much for staying at The Radisson Blu Scandinavia during your recent visit to Düsseldorf
We are so grateful for your feedback, and we thank you for taking the time to review your experience on Expedia.
We hope to see you again soon!
Sincerely,
Andy Pino
Front Office Manager
10/10 Excellent
JACQUELINE
28 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JACQUELINE
Réponse de General Manager le 4 déc. 2016
Dear Valued Guest;
On behalf of the entire team at The Radisson Blu Scandinavia we thank you for sharing the details of your recent visit to our hotel on Hotels.com.
At The Radisson Blu Scandinavia, we pride ourselves on our personalized service, and we are so glad that you were able to experience this first hand.
Please let us know when you will be returning to Düsseldorf, as we would love to welcome you back as our guest.
Sincerely,
Andy Pino
Front Office Manager
10/10 Excellent
Teddy, Paris
15 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un weekend tout confort!
Teddy
Réponse de General Manager le 6 août 2016
Cher Teddy,
Je voudrai vous remercier pour vos comentaires gentilles sur le site TripAdvisor.
Nous sommes heureux que vous avez eu un bon sejour dans notre hotel et il est agréable de lire que notre personnel a pu vous inspirer.
A la prochaine!
Meilleures salutations
4/10 Médiocre
Sanae, Belgique
18 déc. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ARNAQUE
Sanae
Réponse de Sokheng Lim le 21 mai 2016
Dear Sanae.
Je voudrai vous remercier pour vos comentaires gentilles.
A la prochaine!
Meilleures salutations
Sokheng Lim - Radisson Blu Team
10/10 Excellent
Alain, Jodoigne
9 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alain
Réponse de Sokheng Lim le 21 mai 2016
Cher Alain
Je voudrai vous remercier pour vos comentaires gentilles sur le site TripAdvisor.
Nous sommes heureux que vous avez eu un agreable sejour dans notre hotel.
A la prochaine!
Meilleures salutations
Sokheng Lim - Radisson Blu Team
2/10 Horrible
David, Lyon
5 oct. 2015
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très décevant
David
Réponse de Baenziger le 9 oct. 2015
Dear David, thank you for your comments. I am sorry that you stay was not up to your expectations. We do authorize credit cards for extra charges, however we do inform guests upon check in about it.
Kind regards, Jens Lindner, Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
sebastien, Toulouse
11 juin 2015
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien .. mais...
sebastien
Réponse de Baenziger le 28 oct. 2015
Cher Sebastien, je voudrai vous remercier pour vos comentaires sur le site hotels.com.
Nous sommes heureux que vous avez eu un agreable sejour dans notre hotel.
A la prochaine!
Meilleures salutations
Erich Bänziger, General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Sokheng Lim le 21 mai 2016
Dear guest,
thank you very much for rating our hotel.
We hope to welcome you again.
Kind regards,
Sokheng Lim - Radisson Blu Team
10/10 Excellent
Pascale
11 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pascale
Réponse de Sokheng Lim le 21 mai 2016
Dear guest,
thank you very much for rating our hotel.
We hope to welcome you again.
Kind regards,
Sokheng Lim - Radisson Blu Team
10/10 Excellent
sophonie, Paris
30 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique
sophonie
Réponse de RadissonBlu le 2 janv. 2015
Dear Sophonie, thank you for your comments. My written french is not to good, so I will reply in English (I hope you do not mind). I am sorry that the Whirlpool was too cold, we will check that. Kind regards, Jens Lindner, Front Office Manager
8/10 Bien
ALAIN, Paris
10 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel agréable et tout confort
ALAIN
Réponse de RadissonBlu le 13 déc. 2014
Dear Alain, thank you for your review. Did you know that we have a station for the public transport just at the hotel. It is very convenient to take the train to the city center. When you stay next time we are happy to show you. Kind regards, Jens, Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The bed or the pillow wasn't that comfortable.
Voyageur vérifié
Réponse de RadissonBlu le 2 déc. 2014
Dear Guest, thank you for your review. Please contact our One touch Service next time you stay with us, we have several types of pillows available. Kind regards, Erich Bänziger, General Manager
10/10 Excellent
Fred, P
6 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfaite escale pour visiter Dusseldorf
Fred
Réponse de Sokheng Lim le 13 avr. 2016
Dear Fred,
thank you very much for your review.
We are pleased you enjoyed our breakfast and the other facilities.
Kind regards,
10/10 Excellent
Nicolas, St. Nicolas de port
12 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Nicolas
Réponse de RadissonBlu le 19 juil. 2014
Dear Nicolas, thank you very much for taking your time to write your kind review. It's so nice to read that you like to recommend our hotel. It's a great pleasure! We do hope to see you again and to host you as our guest. Yours sincerely, Erich Bänziger, General Manager
10/10 Excellent
Christine, Paris
13 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon service
Christine
4/10 Médiocre
Barral, Gard
30 mars 2013
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très pratique pour Messe Düsseldorf !
Barral
10/10 Excellent
Anis, Tunis, Tunisie
19 févr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gh
Anis
8/10 Bien
Adeline
14 janv. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adeline
8/10 Bien
Bertrand, Valence, Drôme
20 mars 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Radisson Blu Scandinavia Düsseldorf
Bertrand
10/10 Excellent
Henrik
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Henrik
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Christina Timm Front Office Manager le 22 mai 2024
Lieber Henrik,vielen Dank für die tolle Bewertung und das Lob für das Frühstück.Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und würden uns über einen erneuten Besuch sehr freuen.Mit freundlichen Grüßen,