Avis sur Holiday Inn Dublin-Pleasanton, an IHG Hotel
Holiday Inn Dublin-Pleasanton, an IHG Hotel
6680 Regional Street, Dublin, CA
Avis
7,6
Bien
8,0/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
8 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel pour un sejour professionnel
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
18 mai 2013
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
mal insonorisé
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Michelle
Voyage en famille, Voyage d’affaires
30 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Michelle
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 6 mai 2024
Dear Michelle,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again and make it better for you.Sonia EscamillaGuest Services Manager
10/10 Excellent
Katrinia
Voyage en famille
28 avr. 2024
Katrinia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 28 avr. 2024
Dear Katrina,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope to welcome you back soon.Sincerely,Sonia Escamilla
6/10 Satisfaisant
Kalpana
Voyage en famille
26 avr. 2024
Kalpana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 28 avr. 2024
Dear Kalpana,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you give us the opportunity to serve you again and make your stay better than last time.Sincerely,Sonia Escamilla
10/10 Excellent
Eugena, dublin
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eugena
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 12 avr. 2024
Dear Eugena,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope to welcome you back soon.Sincerely,Sonia Escamilla
10/10 Excellent
Kristy
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 27 mars 2024
Dear Kristy,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope to welcome you back soonSincerely,Sonia Escamilla
10/10 Excellent
Jillian
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jillian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 22 mars 2024
Dear Jillian,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We are happy to hear that everything went well at the Hotel. We hope to welcome you back.Sincerely,Sonia Escamilla
10/10 Excellent
Marisol
Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marisol
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 19 mars 2024
Dear Marisol,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Sonia Escamilla
8/10 Bien
Nhung
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nhung
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 19 mars 2024
Dear Nhung,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Sonia Escamilla
10/10 Excellent
Pedro
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 19 mars 2024
Dear Pedro,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Sonia Escamilla
8/10 Bien
Marisol
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marisol
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 19 mars 2024
Dear Marisol,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Sonia Escamilla
10/10 Excellent
Devaki
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Devaki
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 19 mars 2024
Dear Devaki,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Sonia Escamilla
10/10 Excellent
Raymond
21 févr. 2024
Raymond
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 22 mars 2024
Dear Raymond,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Sonia Escamilla
10/10 Excellent
Brissa
Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brissa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 19 mars 2024
Dear Brissa,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Sonia Escamilla
6/10 Satisfaisant
John
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sonia le 23 mars 2024
Dear John,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience.Sincerely,Sonia Escamilla
6/10 Satisfaisant
Lauren
Voyage d’affaires
8 févr. 2024
Lauren
Séjour de 4 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Jennie
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
2 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennie
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Jaime
Voyage en famille
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaime
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Jerrod
Voyage d’affaires
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerrod
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sonia Escamilla le 31 janv. 2024
Dear Jerrod,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Sonia Escamilla
10/10 Excellent
francisco
24 janv. 2024
francisco
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Jerrod
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerrod
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Mark
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Mary
Voyage d’affaires
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Big room
Mary
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Du
25 déc. 2023
Du
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
25 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Room 109
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Francisco
Voyage d’affaires
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Francisco
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Carlos
21 déc. 2023
Carlos
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Julie
8 déc. 2023
Julie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Thomas
Voyage d’affaires
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Serena
28 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Serena
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Sonia Escamilla le 29 nov. 2023
Dear Serena,Thank you for choosing Holiday Inn and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Again, thank you for sharing your comments.Sincerely,Sonia Escamilla
10/10 Excellent
Shahnaz
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shahnaz
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Humberto
Voyage en famille
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Humberto
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Sonia Escamilla le 26 nov. 2023
Dear Humberto,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn DUBLIN-PLEASANTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at (925) 828-7750 or sonia@hidublinca.com.Sincerely,Sonia EscamillaGuest Services Manager(925) 828-7750sonia@hidublinca.com
4/10 Médiocre
Kevin
16 nov. 2023
Kevin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Mandar
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mandar
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Mario
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No communication
Mario
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Kimberly
Voyage d’affaires
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kimberly
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Robin
23 oct. 2023
Robin
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Matthew
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Matthew
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Phelisha
Voyage en couple
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phelisha
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Fher
Voyage en couple
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fher
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Henry
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Carolina
10 oct. 2023
Carolina
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Melody
Voyage en couple
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melody
Séjour de 6 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Hardeep
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Hardeep
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Deirdre
Voyage en couple
4 sept. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deirdre
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Eric
Voyage en couple
4 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Monique
Voyage en famille
3 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monique
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Leiah
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Leiah
Séjour de 1 nuit en septembre 2023