Avis sur Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek
Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek
Bani Yas Road, Deira, Dubai
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de THIERRY PERROT le 28 mars 2024
Dear Ananda,Thank you very much for having taken the time out of your busy schedule to comment on us – Truly appreciated.As a valued guest, we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations.Your feedback is integral to our ability to continue to improve our product. Thank you again for your time and come visit us again soon!Have a renewing weekend ahead and best regards,THIERRY PERROTCluster General Manager
10/10 Excellent
ibrahima
Voyage d’affaires
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ibrahima
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Muzaffar Khan le 15 sept. 2023
Dear Ibrahima,Thank you for taking the time to leave a review and to share your experience with us. Your feedback motivates the entire team to continue providing the highest level of service .We would be delighted to welcome you back in the nearest future. Kind RegardsMuzaffar KhanAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
GILLES
24 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GILLES
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Muzaffar Khan le 24 avr. 2023
Dear Gilles,Thank you very much for your positive review and kind praises based on your recent stay with us.We hope that you will revisit us soon.Kind Regards,Muzaffar KhanAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Josephine Makutubu
Voyage en groupe
16 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Josephine Makutubu
Séjour de 11 nuits en avril 2023
Réponse de Muzaffar Khan le 17 avr. 2023
Dear Josephine,Thank you very much for taking time to share your valuable feedback and It was a pleasure having you as our guest Kind regardsMuzaffar KhanAssistant Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Marcel
9 avr. 2023
Marcel
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de Muzaffar Khan le 30 avr. 2023
Dear Marcel,Thank you for taking your time and reviewing us on Expedia!it seems that we were not able to meet your expectations and I will be more than happy to know more details so that we can improve those areas. We are delighted to have had you as our guest in the hotel. We can’t wait to welcome you back in near future.Best regardsMuzaffar KhanAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Rachid
12 mars 2023
Rachid
Séjour de 8 nuits en mars 2023
Réponse de Muzaffar Khan le 1 avr. 2023
Dear Rachid,Thank you very much for scoring us high on your recent stay.We hope that you will revisit us soon.Kind Regards,Muzaffar KhanAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Abdoullah
Voyage en couple
5 mars 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Abdoullah
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Muzaffar Khan le 6 mars 2023
Dear Abdoullah,Thank you very much for reviewing us high on Expedia.We hope that you will revisit us soon.Kind Regards,Muzaffar KhanAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
rachida
18 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
rachida
Séjour de 11 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
AnneLaure
1 juin 2022
AnneLaure
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Muzaffar Khan le 28 nov. 2022
Dear AnneLaure,Thank you so much for taking your valuable time and reviewing us.Hope you will visit us soon again.Kind regardsMuzaffar khanAssistant Front Office Manager
8/10 Bien
Blanchard
Voyage d’affaires
22 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien d'une façon générale
Blanchard
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Jan Hanak le 11 juin 2022
Dear Blanchard,
Thank you very much for your positive review and kind praises based on your recent stay with us.
We have sent you the invoice as well which was paid at the Hotel reception.
We hope that you will revisit us soon.
Kind Regards,
Jan Hanak
General Manager
10/10 Excellent
FLORENT
3 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Au niveau d'un vrai 5 étoiles.
FLORENT
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Jan Hanak le 11 mai 2022
Dear Florent,
Thank you very much for taking the time to leave a review of our hotel. We really appreciated your valuable feedback, which indicates that you had a wonderful stay. Your feedback motivates the entire team to continue providing the highest level of service.
We look forward to welcoming you again in the near future.
Kind Regards
Jan Hanak
General Manager
8/10 Bien
Grégory
Voyage en famille
5 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dream hotel stay for us as we were upgraded
Grégory
Séjour de 8 nuits en octobre 2021
Réponse de Yana le 8 nov. 2021
Dear Grégory,
Thank you for choosing the Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek and for sharing your nice review with other travelers. We appreciate you recommending our property and we are happy to know that you experienced advantages of staying with us. We hope that we will have the pleasure of hosting another stay very soon.
Kind regards,
Yana Bandurko
Front Office Manager
10/10 Excellent
Lassaad
Voyage en couple
1 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lassaad
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Yana le 6 oct. 2021
Dear Guest Lassaad,
We appreciate you recommending our property. We are delighted to know that you found our rooms comfortable and location convenient, and you experienced advantages of staying with us. With my great pleasure I will pass your kind words onto the team.
We truly hope we will have a chance to see you again in the Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek when your travels bring you back to the area!
Kind regards,
Yana Bandurko
Front Office Manager
8/10 Bien
Adeline
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Adeline
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Jan Hanak le 10 mars 2020
Dear Adeline,
Thanks a million for your wonderful review and we are delighted to have had you as our guest in the hotel. We can’t wait to welcome you back to the Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek again!
Best regards
Jan Hanak
8/10 Bien
Homero
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour.
Homero
Séjour de 8 nuits en janvier 2020
Réponse de Jan Hanak le 12 janv. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high .We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak
8/10 Bien
MOHAMED EL AMINE
Voyage en famille
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MOHAMED EL AMINE
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Jan Hanak le 12 janv. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high .We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak
10/10 Excellent
MOHAMED EL AMINE
Voyage en famille
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MOHAMED EL AMINE
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Jan Hanak le 31 déc. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high .We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak
8/10 Bien
Isabelle
14 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belles prestations à un prix raisonnable
Isabelle
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Jan Hanak le 19 sept. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high .We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak
10/10 Excellent
Juste
16 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juste
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Jan Hanak le 22 août 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high on Expedia.We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Jan Hanak le 22 août 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high on Expedia.We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Jan Hanak le 12 août 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high on Expedia.We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Jan Hanak le 24 mars 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Deira Creek for your stay in Dubai and we look forward to welcoming you back to the future. Kind regards, Jan Hanak
10/10 Excellent
Sandra, Dubai
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Jan Hanak le 8 mars 2019
Cher client, Merci beaucoup d’avoir choisi Radisson Blu Deira Creek pour votre séjour à Dubaï et au plaisir de vous accueillir à nouveau. Cordialement, Jan Hanak
8/10 Bien
Bernard
28 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien, bien situé.
Bernard
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Jan Hanak le 6 févr. 2019
Cher Bernard, Merci beaucoup d’avoir choisi Radisson Blu Deira Creek pour votre séjour à Dubaï et nous sommes impatients de vous accueillir dans l’avenir. Cordialement, Jan Hanak
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
business travel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Jan Hanak le 11 janv. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Deira Creek for your stay in Dubai. We do apologize for the inconvenience you may have experienced during your recent stay. and we look forward to welcoming you back to the future. Kind regards, Jan Hanak
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Jan Hanak le 10 janv. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Deira Creek for your stay in Dubai and we look forward to welcoming you back to the future. Kind regards, Jan Hanak
8/10 Bien
JEAN LUC
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
2 days to visit DUBAI
JEAN LUC
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Jan Hanak le 11 janv. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback and we deeply regret to see your disappoints with your recent stay experience. Please accept my sincerest apologies. I have taken this up with the concerned department and rest assured that corrective measures and training initiatives will be implemented to prevent this from reoccurring. Thank you once again for taking time to provide us with your feedback, I do hope we have an opportunity to welcome you back to the hotel in the near future and will strive to meet or even exceed your expectations. Best regards, Jan Hanak
8/10 Bien
Bernard
2 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Bernard
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Jan Hanak le 12 janv. 2019
Cher invité,
Merci beaucoup pour le temps que vous avez passé à partager votre évaluation à la suite de votre séjour au Radisson Blu Deira Creek.
Nous sommes heureux que nous ayons répondu à vos attentes lors de votre récente visite et que vous ayez apprécié les installations et les points de vente de l'hôtel.
Nous sommes impatients de vous revoir bientôt!
Sincères amitiés,
Jan Hanak
10/10 Excellent
Christophe
29 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christophe
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de Jan Hanak le 1 janv. 2019
Cher client, Merci beaucoup d’avoir choisi Radisson Blu Deira Creek pour votre séjour à Dubaï et nous sommes impatients de vous accueillir dans l’avenir. Cordialement, Jan Hanak
10/10 Excellent
MICHEL
26 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MICHEL
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Jan Hanak le 28 déc. 2018
Dear Guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Deira Creek for your stay in Dubai and we look forward to welcoming you back here in the near future. Kind regards, Jan Hanak
10/10 Excellent
legrand, maurepas
17 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
legrand
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Han Hanak le 22 nov. 2018
Cher legrand,
Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis et de nous avoir attribué une note élevée. veuillez noter que les pantoufles sont disponibles sur demande complémentaire de notre invité. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau.
Cordialement
Jan Hanak
8/10 Bien
Hakima
2 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hakima
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Xavier halbi le 5 août 2018
Dear Hakima . Thank you for taking the time to review our hotel and we all are looking forward to welcome you back at the nearest future. Kind Regards, Xavier Halbi
10/10 Excellent
Choukou saleh
22 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Choukou saleh
Réponse de Maria Tullberg le 22 avr. 2018
Dear Choukou,
Thank you very much for your stay and sharing your experience. we are delighted to see that you have enjoyed your stay and we all are looking forward to welcome you back at the nearest future.
Kind regards,
Maria Tullberg
10/10 Excellent
Tariq
Voyage d’affaires
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tariq
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Md Shamsul
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Md Shamsul
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Ahmed, Reseda
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmed
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Johann, Glenside
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Johann
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Abraham
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Abraham
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
William B
Voyage d’affaires
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
William B
Séjour de 8 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Claudia
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Thierry Perrot le 13 mai 2024
Dear Claudia, Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager
10/10 Excellent
Bilal, Longwood
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bilal
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Thierry Perrot le 13 mai 2024
Dear Bilal Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and that we were able to meet your expectations.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager
4/10 Médiocre
Rupinder
Voyage en groupe
7 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Rupinder
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Tejinder
7 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tejinder
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Thierry Perrot le 13 mai 2024
Dear Tejinder Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager
10/10 Excellent
MAKI
Voyage en groupe
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MAKI
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Tim
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Thierry Perrot le 13 mai 2024
Dear Tim, Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager
10/10 Excellent
Reg
Voyage d’affaires
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Reg
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Thierry Perrot le 13 mai 2024
Dear Reg, Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager
10/10 Excellent
Jamil, Blackburn
Voyage d’affaires
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamil
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Thierry Perrot le 13 mai 2024
Dear Jamil Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager
10/10 Excellent
Ayman
Voyage en famille, Voyage d’affaires
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ayman
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Thierry Perrot le 13 mai 2024
Dear Ayman, Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager
10/10 Excellent
Lesley, Easton
1 mai 2024
Lesley
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Sandeep
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sandeep
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Thierry Perrot le 13 mai 2024
Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager