Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Pullman Dubai Dowtnown team le 9 mai 2024
Dear Aurelie, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Dubai Downtown. It is always a pleasure to receive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services and be more clear regarding the information provided. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Pullman Dubai Downtown team
8/10 Bien
Faouzi
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avis Général
Faouzi
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 1 févr. 2024
Dear Faouzi,We are grateful for your feedback about your stay at the Pullman Dubai Downtown. It is always rewarding to hear positive comments from our guests. I will make sure to share your kind words with our team, as it will motivate them to continue providing high-quality service to all our guests.Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon and hope your next visit will be just as enjoyable as your previous one.Best regards,Pullman Dubai Downtown Team
10/10 Excellent
Laura
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 9 janv. 2024
Dear Laura,Thank you for the great rating and review on Expedia!We are committed to creating positive and memorable experiences for our valued guests and knowing that you had a great experience encourages and motivates us to strive for more.Best regards,Pullman Dubai Downtown team
10/10 Excellent
Celso
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Celso
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 29 déc. 2023
Dear Celso,Thank you for rating us on Expedia!Best Regards,Pullman Dubai Downtown team
10/10 Excellent
Fatoumata
Voyage en groupe
27 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fatoumata
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown Team le 29 déc. 2023
Dear Fatoumata,Thank you for the great rating and review on Expedia!We are committed to creating positive and memorable experiences for our valued guests and knowing that you had a great experience encourages and motivates us to strive for more.Best regards,Pullman Dubai Downtown team
10/10 Excellent
Mohamadou
Voyage d’affaires
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohamadou
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 29 déc. 2023
Dear Mohamadou,Thank you for rating us on Hotels.com!Best Regards,Pullman Dubai Downtown team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 11 déc. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for rating us on on Hotels.com!Best Regards,Pullman Dubai Downtown team
8/10 Bien
Kim
Voyage d’affaires
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 27 oct. 2023
Dear Kim,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regards,Pullman Dubai Downtown team
10/10 Excellent
Ines Leila
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ines Leila
Séjour de 12 nuits en septembre 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 30 sept. 2023
Dear Ines Leila,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Dubai Downtown.We are pleased to note that you had a pleasant experience and were impressed with the hospitality and service. We sincerely appreciate your kind words, and have shared your feedback with the entire team.We are delighted to know that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Excellent
Dan
Voyage en famille
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dan
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 30 sept. 2023
Dear Dan,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Excellent
Ludovic
Voyage en famille
23 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ludovic
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 26 août 2023
Dear Ludovic,We very much appreciate your positive comments regarding your stay at the Pullman Dubai Downtown. Your feedback will serve as an encouragement to all of us as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
10/10 Excellent
Valerie
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Valerie
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 7 juil. 2023
Thank you for rating us on Expedia!
10/10 Excellent
Halima
17 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Halima
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 18 juin 2023
Thank you for rating us on Expedia!
8/10 Bien
Miran
20 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Miran
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 22 mai 2023
Dear Miran,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Dubai Downtown.We are pleased to note that you had a pleasant experience and were impressed with the hospitality and service. We sincerely appreciate your kind words and have shared your feedback with the entire team.We all look forward to welcoming you back soon. Sincerely,Pullman Dubai Downtown team
10/10 Excellent
Aysun
18 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aysun
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 22 mai 2023
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pullman Dubai Downtown team
6/10 Satisfaisant
JEAN FRANCOIS BERTRAND
Voyage en couple
9 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JEAN FRANCOIS BERTRAND
Séjour de 8 nuits en avril 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 22 mai 2023
Dear valued guest,We are concerned to read that your stay was marred by those issues you have highlighted and we thank you for bringing these to our attention. Rest assured, we have taken into account your comments and will address them accordingly. While we realize that we cannot undo the experience that you had during your visit, we do hope that you will in due course provide us with another chance to welcome you back to Pullman Dubai Downtown.Sncerely,
8/10 Bien
andré
5 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
andré
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 22 mai 2023
Thank you for rating us on Expedia!
10/10 Excellent
Coralie
Voyage en groupe
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Coralie
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 22 mai 2023
Dear Coralie,Pleasure to read your positive feedback. We are pleased to know that you have enjoyed our central location and service provided by our passionate team members. We appreciate you sharing you positive feedback with us and hope to have a pleasure of welcoming you back soon. Kind regards,
8/10 Bien
Didier
Voyage en couple
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Didier
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 15 avr. 2023
Dear Didier,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Dubai Downtown. We are pleased to know that overall, your experience has met the expectations. Your feedback regarding the breakfast area is shared with the team and will be taken care of accordingly. Sincerely,
10/10 Excellent
Benjamin
Voyage en famille
23 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 10 nuits en mars 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 28 mars 2023
Dear Benjamin,Thank you for the great review of our hotel! We are humbled by your remark for it to be the best trip of your life and hope to see you again very soon for another remarkable experience. Sincerely,
10/10 Excellent
David
31 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 5 nuits en janvier 2023
Réponse de Pullman Dubai Downtown team le 27 févr. 2023
Thank you for sharing your kind review with us. We are glad to see that you have enjoyed your time here and we will share your feedback with the team!We look forward to seeing you soon.Regards
10/10 Excellent
LUDOVIC
Voyage en famille
6 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LUDOVIC
Réponse de Pullman Downtown Team le 14 nov. 2022
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your review with us. We hope to welcome you back again.Best regardsPullman Downtown Team
10/10 Excellent
Theo
Voyage en groupe
10 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Theo
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de Pullman Downtown Team le 24 mars 2022
Thank you sharing your feedback us. We are glad you enjoyed your time in the hotel and we hope to welcome you again very soon.
Regards
Pullman Downtown Team
10/10 Excellent
pierre-yves
6 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
pierre-yves
Séjour de 6 nuits en février 2022
Réponse de Pullman Downtown Team le 24 mars 2022
Thank you sharing your feedback us. We are glad you enjoyed your time in the hotel and we hope to welcome you again very soon.
Regards
Pullman Downtown Team
10/10 Excellent
Franck
Voyage en couple
9 janv. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Franck
Séjour de 8 nuits en décembre 2021
Réponse de Pullman Downtown Team le 19 janv. 2022
Thank you for sharing a great feedback about the hotel and your stay.
We look forward to seeing you again soon.
Regards
Pullman Downtown Team
8/10 Bien
AMAR
6 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
AMAR
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Pullman Downtown Team le 19 janv. 2022
Thank you for sharing your feedback with us.
We look forward to welcome you again soon.
Regards
Pullman Downtown Team
10/10 Excellent
Jennifer, Savigny Le temple
Voyage en couple
21 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de Pullman Downtown Team le 29 déc. 2021
Thank you for staying with us and sharing your great feedback about the hotel. We will share your feedback with the team and we all look forward to have again staying with us.
Best regards
Pullman Downtown Team
6/10 Satisfaisant
anthony
19 nov. 2021
Les points faibles : Propreté et personnel et service
anthony
Séjour de 5 nuits en novembre 2021
Réponse de Pullman Downtown Team le 29 déc. 2021
Thank you for sharing your feedback. We do hope to see you again soon and we will ensure everything will your expectations.
Regards
6/10 Satisfaisant
Mustapha
23 oct. 2021
Les points forts : Propreté
Mustapha
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
10/10 Excellent
Soliman
4 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Soliman
Séjour de 8 nuits en juin 2021
Réponse de Pullman Downtown Team le 10 juil. 2021
Thank you for your review. We are glad to see you have enjoyed with us and we hope to see you soon again.
10/10 Excellent
karim
Voyage en famille
11 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
karim
Séjour de 9 nuits en mai 2021
Réponse de Pullman Downtown Team le 12 juin 2021
Thank you for sharing your feedback back with us. We are looking forward to welcome you again very soon.
Regards
6/10 Satisfaisant
jeremy
18 mai 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laisser aller Dommage !
jeremy
Séjour de 4 nuits en mai 2021
6/10 Satisfaisant
Melanie
17 mai 2021
Les points forts : Propreté
Séjour dubai
Melanie
Séjour de 2 nuits en mai 2021
10/10 Excellent
Thierry, Var
Voyage en famille
18 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thierry
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ahmed Yakout le 22 févr. 2020
Dear Thierry ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ahmed Yakout le 14 févr. 2020
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
13 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Ahmed Yakout le 14 févr. 2020
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sympa
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ahmed Yakout le 14 févr. 2020
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Ahmed Yakout le 19 janv. 2020
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Ahmed Yakout le 6 janv. 2020
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
8/10 Bien
Philippe, Lens
Voyage en couple
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippe
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Ahmed Yakout le 3 janv. 2020
Dear Philippe ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
10/10 Excellent
Karim, Lyon
Voyage en couple
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karim
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Réponse de Ahmed Yakout le 26 nov. 2019
Dear Karim ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
10/10 Excellent
vanessa
17 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
vanessa
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Ahmed Yakout le 20 nov. 2019
Dear Vanessa ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de Ahmed Yakout le 18 nov. 2019
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en novembre 2019
Réponse de Ahmed Yakout le 12 nov. 2019
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
7 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Ahmed Yakout le 10 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Steigenberger Hotel Business Bay-Dubai. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies.
Your valuable feedback has been discussed with the hotel management . Please be rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Ahmed Yakout le 2 nov. 2019
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
2 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Ahmed Yakout le 6 oct. 2019
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Elena Esubeeva Assistant Front Office Manager le 25 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Steigenberger Hotel Business Bay Dubai. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. Your valuable feedback has been discussed with the hotel management . Please be rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Ahmed Yakout le 26 août 2019
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Ahmed Yakout le 16 août 2019
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us.
We looking forward welcoming you back soon.
Kind regards
Ahmed Yakout
Front office manager