Terrasse/Patio

Avis sur Hues Boutique Hotel

4 out of 5
Hues Boutique Hotel
Al Khaleej Road, Deira, Dubai

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 95 avis sur 306." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 109 avis sur 306." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 59 avis sur 306." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 19 avis sur 306." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 24 avis sur 306." "

8,4/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

LAURENT

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 12 nuits en juin 2023
Réponse de Hues Boutique Hotel le 23 mars 2024
Dear Mr. Laurent,Receiving a perfect score from you is truly gratifying. Your satisfaction is the ultimate reward for our dedicated team. We eagerly await the opportunity to welcome you back and strive to ensure your next experience with us is equally outstanding.Best Regards,Hues Boutique Hotel

6/10 Satisfaisant

Jeremie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en juin 2021
Réponse de Hues Boutique Hotel le 23 mars 2024
Dear Ms. Jeremie,Your review is greatly valued. We look forward to welcoming you back to Hues Boutique Hotel.Best Regards,Hues Boutique Hotel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
J'ai tout aime cetait trop bien le personnel au top a l'écoute et ils sont aimable quand on a besoin renseignements ils sont la pojr nous aider
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Imelda le 11 nov. 2019
Greetings and thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your valuable feedback. We are delighted that we have met your expectations, especially the appreciation of our helpful team members who are always around and more than happy to extend assistance. The entire team are very much looking forward to welcoming you back. Warm regards HBH Management/Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le service de chambre etait bien fait. La piscine bien positionnée. L'accueil excellent
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Imelda le 11 nov. 2019
Greetings and it is indeed a great pleasure having you stayed with us and thank you for taking the time to share your valuable feedback. The appreciate of the room service, the pool and our excellent reception are great to hear and we are delighted that we have met your expectations. Meanwhile, we look forward to welcoming you and please feel free to contact us for assistance. Warm regards HBH Management/Team

6/10 Satisfaisant

Visiteur

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
J’attire votre attention sur le fait que l’établissement est en soi correct et le personnel très aimable. Mais cet établissement dispose d’un night club au rez-de-chaussée et d’un bar au dernier étage, tous deux ouverts au public. Le bruit des clients et la musique qui règnent chaque soir jusqu’à 5.00, voire 5.30 du matin, sont inadmissibles et intolérables. Je ne conseille pas cet hôtel car beaucoup trop bruyant.
Séjour de 10 nuits en mars 2019
Réponse de Imelda le 1 mai 2019
Greetings and thank you for having you stayed with us and for taking the valuable time to share your feedback. We are delighted to know that you appreciate our friendliness of our staff, however regret on the inconvenience of the noise been mentioned and we hope that it will not defer you of coming back in the near future and please do not hesitate to contact us for assistance at anytime. Warm regards HBH Management

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L’hôtel il est pas bon j’ai pas aimé ni l’hôtel ni la chambre ni rien du tout
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Réponse de Imelda le 31 janv. 2019
Thank you for having you stayed with us and for taking the time to share your feedback. Regret to hear that we did not met your expectations and we hope that you will afford us the opportunity to regain your confidence and have you back in the near future. Meanwhile, please do not hesitate to contact us at anytime for assistance. Warm regards HBH Management/Team

8/10 Bien

Fatima

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour, nous avons été effrayés le premier soir avant de nous coucher à cause du bruit des avions qui décollaient car l’hôtel se situe juste sous une ligne aérienne mais il y a du double vitrage, des rideaux électriques un occultant et l’autre pour atténuer le bruit du coup nos nuits de sommeil se sont bien passées car nous arrivions complètement exténués après nos nombreux shopping à Dubaï car nous étions en pleine période des soldes ! Le petit déjeuner et le dîner bien et varié, le personnel très attentionné et efficace merci à eux.
Séjour de 7 nuits en janvier 2018
Réponse de Imelda le 9 févr. 2018
Dear Ms Fatima, Thank you for staying at Hues Boutique Hotel and we appreciate spending your valuable time to share your feedback and we are delighted that to hear that you had very nice stay with us and glad that we have met your expectations with the breakfast and dinner and especially the efficiency and attentiveness of our dedicated colleagues who are always more than happy to be of assistance at anytime. The entire team are very much looking forward to welcoming you back in the very near future. Warm regards HBH Management/Team

6/10 Satisfaisant

rab

Hôtel sympa
Hôtel sympa bien situer et restaurant ouvert 24/24 ce qui est un plus
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Imelda le 11 janv. 2018
Greetings and thank you for staying at Hues Boutique Hotel. We value your feedback and it is great to know that you appreciate the nice property and the restaurant. We look forward to welcoming you back in the very near future. Best regards

8/10 Bien

Philippe

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hues Dubaï souk
Petit déjeuner à éviter.Les chambres sont propres spacieuses mais bruits des avions qui passent en basse altitude juste au -dessus de l'hôtel. L'hôtel est près du vieux centre historique.La piscine sur le toit est agréable et bien entretenue.
Séjour de 7 nuits en novembre 2017
Réponse de | le 11 janv. 2018
Dear Mr. Philippe, Greetings and thank you for taking the time to share your feedback. It is a great pleasure having you with us and we look forward to welcoming you back in the near future. Warm regards

4/10 Médiocre

Eddylia

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
a ne surtout pas réservé
Établissement propre et bien équipé , mais je ne recommanderais surtout pas cet hotel ,très bruyant cet établissement possèdé sa propre discothèque donc vous entendez la musique toutes les disputes et les bagarres du matin , les Klaxon des taxis etc... Sans oublier qu'un avion passe toutes les 10 mn qui passent assez près de l'hôtel. On ne peux même pas ouvrir la fenêtre . Piscine très agreable si on oublie les avions. Pas du tout adapté pour les sejours avec énfants , lit d'appoint en extra , chocolàt chaud en extra rien n'est fait pour eux . Le personnel de l'accueil et très froid , et surtout les gens du tour opérateur sont des voleurs et des menteurs , après avoir payez pour wild wadi pour 3 personnes , il a fallu que je repaye un tickets la bas , donc je vous déconseille d'organiser quelque chose avec eux , ne vous laisser pas entraîner par leurs visages sympathiques !!!! Pour finir j'ai du payer 12€ pour un verre cassé. il y des hotel beaucoup mieux a dubai comme al khoory ou hotel grandeur !

8/10 Bien

sahra, k

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accueillant
Tres bon hotel. A 10 min de la station union station. Personnel accueillant et toujours pret a vous aide et vous accompagner dans vos demarches et questions.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon hôtel assez bien situé par contre nous souhaitions une chambre twin et cela n'a pas été possible et petit déjeuner assez cher

8/10 Bien

djamel, Oran

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dubai le demesurable
L'hotel n'est pas mal pour un 4 etoiles. La ville est super facile à visiter et la cerise sur le gateau c'est le shopping

8/10 Bien

eric, dinard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bel hotel, chambres spacieuses
personnel attentif, les chambres sont spacieuses et offrent tout le confort nécessaire.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel mais très mal situé.
Très bel hôtel mais très mal situé. Un avion passe toutes les 2mn donc très bruyant. De plus il est éloigné des principaux points touristiques et des points de départ des bus. Sinon l'établissement est très beau. L'eau de la piscine est verte et inspire peu confiance... et de plus impossible de se relaxer à la piscine plein air vu le nombre d'avions qui passe...

8/10 Bien

Raph, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant proposant de nombreux services
L'Hôtel est propre, le personnel est accueillant, les chambres spacieuses et propres. La piscine sur le toit est agréable, le bar (fumeur) très sympa, le petit déjeuner très bon. Il y a même une discothèque au sous-sol. Ils ont également un service spa. Loin des principaux sites à Dubaï mais le taxi ne coûte pas cher et il en passe au moins un toutes les minutes devant l'hôtel. Il y a un supermarché juste à côté ouvert 24h/24!

10/10 Excellent

Agnès, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour! FONCEZ Y
J'ai séjourné à nuits dans cet hôtel du 22/04/2015 au 01/05/2015 en chambre 405. Tout a été fabuleux. La chambre nous a été donné dès notre arrivée (à midi) -Le parking : au sous-sol de l'hôtel, on y accède seul ou par le service de valet. Il est 100% sécurisé, il y a toujours quelqu'un au parking qui permet l'accès au parking -l'hôtel est complètement neuf, propre, spacieux, avec une excellente décoration très originale. -lit spacieux et très confortable, très belle décoration, la climatisation fonctionne très bien, il y a un coffre fort, énormément de rangements. La salle de bain est également très jolie, avec pleins d'accessoires tels qu'un miroir grossissant ou encore un fil extensible pour étendre son linge. -Le quartier: certes, nous sommes à Deira, donc pas en pleins milieu de Dubai. Or, avant de réserver ne faites-vous pas attention au quartier ? Cela ne m'a pas du tout dérangé, le quartier est propre, il y a un supermarché juste en bas de l'hôtel, il y a une route directement qui permet de rejoindre Dubaï. Downtown (Dubai mall, Burj khalifa...) est à seulement 20 minutes. Burj al Arab, la marina et Jumeirah sont eux à 30 minutes à peine. Les souq sont à 10 minutes. Et la plage de mamzar Beach(ma préférée pour son calme et son eau huileuse) est à seulement 5 minutes. Donc excellent quartier ! Le seul bémol serait la wifi, car il faut demander un code toutes les 24h (question de sécurité je présume).

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
décevant
Hotel loin de tout, tres difficile d avoir un taxi. Boite de nuit dans l hotel qui nous empêche de dormir, bruit des avions toute la journée. La piscine n est même pas chauffée il y a aucun coin pour les enfant.l hotel ne vaut pas du tout ces 4etoile

10/10 Excellent

André

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

eric, dinard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent rapport qualité prix
Très bel hotel, personnel attentif, les chambres sont spacieuses et très propres, et le wifi est vraiment gratuit( ce qui n'est pas le cas dans certains hotels..). A recommander sans modération

8/10 Bien

visha

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hues Boutique Hotel le 23 mars 2024
Dear Ms. Visha,Thank you for your feedback! We appreciate your rating and hope to further improve to earn that extra star next time. Looking forward to welcoming you back soon. Safe Travels!Best Regards,Hues Boutique Hotel

8/10 Bien

Albert

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We booked non smoking rooms but when we arrived only smoking rooms were available.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hues Boutique Hotel le 11 janv. 2024
Dear Mr. Albert,Many thanks for taking the time to share your experience with us. We regret that we were unable to provide the non-smoking room. Your feedback is valuable, and we will address this issue with our team to prevent such occurrences in the future. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to exceed your expectations during a future visit. Best Regards,Hues Boutique Hotel

10/10 Excellent

Ömer

Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Hues Boutique Hotel le 11 janv. 2024
Dear Mr. Omer,We appreciate you dedicating your valuable time to evaluate our services. We look forward to welcoming you soon at Hues Boutique Hotel.Best Regards,Hues Boutique Hotel

8/10 Bien

Yusuf

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Hues Boutique Management le 8 juin 2023
Thank you Mr. Yusuf, Can't wait to see you again in Hues

8/10 Bien

Michael, LYNNWOOD

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Good location
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Hues Boutique Hotel le 23 mars 2024
Dear Mr. Michael,Thank you for your feedback. We're pleased to hear that you appreciated our hotel's location. We're continuously working to enhance all aspects of our guests' experience and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay.Best Regards,Hues Boutique Hotel

8/10 Bien

Yusuf

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Rizwan le 25 mars 2023
Dear Mr Yusuf Thank you for taking your valuable time to share review about your stay at the Hues Boutique, Dubai. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Team Hues is waiting to welcoming you back soon

8/10 Bien

Philip

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Rizwan le 23 mars 2023
Dear Mr Philip Thank you for taking your valuable time to share review about your recent stay with us at Hues Boutique hotel. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back

10/10 Excellent

shawn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, very nice service
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Rizwan le 20 févr. 2023
Dear Mr ShawnThank you for taking your valuable time to share review about your stay at the Hues Boutique, Dubai. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Team Hues is waiting to welcoming you back soonRegards

8/10 Bien

Luisa

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
The hotel design is nice and the staff friendly, they gave us good amenities in the room. There are plenty of regular shops around, the area is a bit too crowded with commerce and vendors, the bedroom and bathroom had this unpleasant smell coming from the drainage which didn’t go away, the bath tub walls need better scrubbing as they look really dirty in between the tiles, perhaps months or years of not proper cleaning.
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Rizwan Butt le 12 déc. 2022
Dear Luisa Firstly, I would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback on your recent stay at Hues Boutique Hotel. your feed back is shared with our life style team for future improvement.. Once again, thank you for staying with us team hues is waiting for your next visit .

10/10 Excellent

Sylvie Agnes

Séjour de 12 nuits en juillet 2022
Réponse de Hues Boutique Hotel le 23 mars 2024
Dear Ms. Sylvie,Thank you for your outstanding rating! We're thrilled to have provided you with a great experience. Your satisfaction is our top priority, and we can't wait to welcome you back for another exceptional stay.Best Regards,Hues Boutique Hotel

8/10 Bien

ali

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Rizwan Butt le 11 août 2022
Dear Mr Ali Thank you for taking your valuable time to share review about your stay at the Hues Boutique, Dubai. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Team Hues is waiting to welcoming you back soon

8/10 Bien

ali

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Rizwan Butt le 11 août 2022
Dear Mr Ali Thank you for taking your valuable time to share review about your stay at the Hues Boutique, Dubai. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Team Hues is waiting to welcoming you back soon

8/10 Bien

Jiri

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vše OK
Séjour de 6 nuits en mars 2022
Réponse de Rizwan Butt le 13 avr. 2022
Dear Jiri Thank you for taking your valuable time to share review about your stay at the Hues Boutique, Dubai. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Team Hues is waiting to welcoming you back soon

6/10 Satisfaisant

Hadi

Les points forts : Personnel et service
Hues Boutique Hotel was generally a good experience. Beds were comfortable, tv and table/chair if you have some work to do. Rooms were spacious and washroom was decent. Staff was generally friendly and helpful too. Internet was great! It was a steady connection, no matter what time of day and was plenty fast (15MBPS on average). Only issues I experience was Hotel can get a little noisy on the upper floors thanks to the club music whose bass can be heard up into the late night--not ideal for those who want some peace and quiet. Gym was decent and the pool too (both free). The sauna/steam room /hot tub, although apparently included (see brochure/pdf) it wasn't actually included for free, you have to book a pricy session with the hotel SPA in order to use those facilities--that was a downer for me, as I passed up other hotels because my understanding was Hues Hotel would have a sauna I could use. Last thing to note is that the nearest metro station is a bit of a walk from the hotel -- at least 10-15mins walk..not the worst, but not ideal.
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de Rizwan Butt le 2 avr. 2022
Dear Mr Hadi Thank you for taking your valuable time to share review about your recent stay with us at Hues Boutique hotel. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back

2/10 Horrible

Noha

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Worst experience
It's very noisy place music was playing until 3:00 am, location of the place is far from the center, i will never recommend it or stay again there, room was ok but the bed cover had some stains i asked to change, it was bad experience.
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Rizwan Butt le 11 mars 2022
Dear Ms Noha Thank you for sparing your time to complete our guest survey following your recent stay at Hues Boutique Hotel. It is disappointing to hear that you experienced certain inconveniences in our property which caused your stay to be less enjoyable. Please rest assured that we will address all your valuable feedback with our quality improvement team, as we are always looking for ways to improve the service we delivers to our valued guests. Please accept our apologies . Hopefully we will have the opportunity to welcome you back in the near future proving that your unsatisfactory stay was an exception!

2/10 Horrible

May cris

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Awful experience
Really bad service! I requested plate and cutleries and waited for an hour. Staff were very noisy outside my room and can hear someone banging. Iron was leaking and ironing board doesn’t have cover! it was awful just don’t wanna say more.
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Rizwan Butt le 25 févr. 2022
Dear Ms May Thank you for sparing your time to complete our guest survey following your recent stay at Hues Boutique Hotel. It is disappointing to hear that you experienced certain inconveniences in our property which caused your stay to be less enjoyable. Please rest assured that we will address all your valuable feedback with our quality improvement team, as we are always looking for ways to improve the service we delivers to our valued guests. Please accept our apologies . Hopefully we will have the opportunity to welcome you back in the near future proving that your unsatisfactory stay was an exception!

10/10 Excellent

Mousa s

Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Rizwan Butt le 13 févr. 2022
Dear Mr Mousa Thank you for taking your valuable time to share review about your recent stay with us at Hues Boutique hotel. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceeded my expectations.
Great place to stay. Will be staying there again in the near future.
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de Rizwan Butt le 6 janv. 2022
Dear Michael Thank you for sparing your time to complete our guest survey following your recent stay at Hues Boutique Hotel. We are very happy to know that overall you had a great experience and enjoyed the unique luxury of our hotel as well as personalized service delivered by the Team We treat all our guests with courtesy and our top priority is guest satisfaction. We look forward to welcoming you again in the near future trusting that Hues Team will continuously provide you with the best services and personalized care at all times.

2/10 Horrible

Jammie

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We did not think the hotel staff was friendly or helpful. The location was also a disappointment. It was not easy to travel to and from Dubai. The surrounding area was not very nice and there wasn't anything to do. The hotel furniture was old and our room had stains. Also, many amenities at the hotel were closed (like the swimming pool), and the hotel did not notify us of this until we arrived. We left the hotel 6 days earlier than planned because we were so unhappy with the staff, location, amenities, and overall quality of the hotel. I would not recommend.
Séjour de 12 nuits en décembre 2021
Réponse de Rizwan Butt le 6 janv. 2022
Dear Jammie Thank you for choosing to stay with Hues Boutique Hotel and sparing your time to complete our guest survey following your recent stay. Please be assured that your reviews are important to us We really appreciate your positive comments about team . With regards Your feedback regarding the swimming pool we are reshaping our swimming pool and it will be open shortly with new look. Once again, thank you for staying with us and apologies for the inconvenience caused by the noise of airplanes and we look forward to welcoming you again. Regards

8/10 Bien

Muhammad

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 11 nuits en décembre 2021
Réponse de Rizwan Butt le 25 déc. 2021
Dear Mr Mohammad Thank you for taking your valuable time to share review about your recent stay with us at Hues Boutique hotel. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back

2/10 Horrible

Dominique

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Rizwan Butt le 25 déc. 2021
Dear Mr Dominique Thank you for sparing your time to complete our guest survey following your recent stay at Hues Boutique Hotel. It is disappointing to hear that you experienced certain inconveniences in our property which caused your stay to be less enjoyable. Please rest assured that we will address all your valuable feedback with our quality improvement team, as we are always looking for ways to improve the service we delivers to our valued guests. Please accept our apologies . Hopefully we will have the opportunity to welcome you back in the near future proving that your unsatisfactory stay was an exception!

4/10 Médiocre

Akram

😏☹️☹️☹️
Séjour de 9 nuits en novembre 2021
Réponse de Rizwan Butt le 17 déc. 2021
Dear Mr Akram Thank you for taking your valuable time to share review about your recent stay with us at Hues Boutique hotel. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back Regards Team Hues

6/10 Satisfaisant

Jawad

Les points forts : Propreté et équipements
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Hues Boutique Hotel le 23 mars 2024
Dear Mr. Jawad,Thank you for your rating. We appreciate it and will use it to enhance our services. We hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Best Regards,Hues Boutique Hotel

8/10 Bien

Wasfi

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Rizwan Butt le 24 nov. 2021
Dear Mr Wasfi Thank you for taking your valuable time to share review about your stay at the Hues Boutique, Dubai. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Team Hues is waiting to welcoming you back soon Regards Team Hues

8/10 Bien

Abdi Rashid

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
7
It was good Nice service
Séjour de 8 nuits en octobre 2021
Réponse de Rizwan Butt le 2 nov. 2021
Dear Mr Abdi Thank you for taking your valuable time to share review about your recent stay with us at Hues Boutique hotel. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back Regards Team Hues

10/10 Excellent

Mohmef

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 14 nuits en juillet 2021
Réponse de Rizwan Butt le 7 oct. 2021
Dear Mr Hohmef Thank you for taking your valuable time to share review about your stay at the Hues Boutique, Dubai. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Team Hues is waiting to welcoming you back soon Regards Team Hues

10/10 Excellent

Abdi

Les points forts : Personnel et service et équipements
Séjour de 10 nuits en août 2021

8/10 Bien

AHAD

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Rizwan Butt le 30 juil. 2021
Dear Mr Ahad Your feedback is greatly valued and we look forward to welcoming you back again in the near future.

2/10 Horrible

Ayyoub

Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Team Hues le 12 avr. 2021
Dear Ayyoub Thank you for sharing your experience about your stay with us at Hues Boutique Hotel. Your feedback has been noted and will be shared to the team to review. Regards Team Hues

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de Team Hues le 25 mars 2021
Dear Guest Thank you for taking your valuable time to share review about your stay at the Hues Boutique, Dubai. We take pride on making our guests' stay a memorable one. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us.Your feedback is greatly valued and we look forward to welcoming you back again in the near future.