Avis
8,2
Très bien
9,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de FIVE PALM le 4 avr. 2024
Hi Gaston!It’s wonderful to read your glowing review – thank you! All of us at FIVE are thrilled that you enjoyed your experience with us as we always aim to share the FIVE Vibe with all our guests in order to create unforgettable memories. We look forward to your return! Thanks for sharing the love!Team FIVE
10/10 Excellent
Ali
Voyage en groupe
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ali
Séjour de 9 nuits en octobre 2023
Réponse de FIVE PALM le 8 nov. 2023
Hi Ali!It’s wonderful to read your glowing review – thank you! All of us at FIVE are thrilled that you enjoyed your experience with us as we always aim to share the FIVE Vibe with all our guests in order to create unforgettable memories. We look forward to your return! Thanks for sharing the love!Team FIVE
10/10 Excellent
med hichem
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
med hichem
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de FIVE PALM le 14 oct. 2023
Hi Med Hichem!It’s wonderful to read your glowing review – thank you! All of us at FIVE are thrilled that you enjoyed your experience with us as we always aim to share the FIVE Vibe with all our guests in order to create unforgettable memories. We look forward to your return! Thanks for sharing the love!Team FIVE
10/10 Excellent
med hichem
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
med hichem
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de FIVE PALM le 10 oct. 2023
Hi Med Hichem!Thank you for rating us the perfect score! All of us at FIVE are thrilled that you enjoyed your experience with us as we always aim to share the FIVE Vibe with all our guests in order to create unforgettable memories. We look forward to your return! Thanks for sharing the love!Team FIVE
10/10 Excellent
MOHAMED EL AMINE
Voyage en famille
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MOHAMED EL AMINE
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de FIVE PALM le 19 sept. 2023
Hi Mohamed El Amine!It’s wonderful to read your glowing review – thank you! All of us at FIVE are thrilled that you enjoyed your experience with us as we always aim to share the FIVE Vibe with all our guests in order to create unforgettable memories. We look forward to your return! Thanks for sharing the love!Team FIVE
4/10 Médiocre
Morgan
Voyage en famille
19 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Décevant, surfait !
Morgan
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Yves
5 juil. 2023
Yves
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Nassim, Courbevoie
22 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nassim
Séjour de 1 nuit en juin 2023
4/10 Médiocre
yaser
Voyage d’affaires
2 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yaser
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de FIVE Palm le 24 janv. 2023
Hi Yaser!It’s wonderful to read your glowing review – thank you! All of us at FIVE are thrilled that you enjoyed your experience with us as we always aim to share the FIVE Vibe with all our guests in order to create unforgettable memories. We look forward to your return!Thanks for sharing the love!Team FIVE
10/10 Excellent
Mhamed
Voyage en groupe
16 déc. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mhamed
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de FIVE Palm le 24 janv. 2023
Hi Mhamed!It’s wonderful to read your glowing review – thank you! All of us at FIVE are thrilled that you enjoyed your experience with us as we always aim to share the FIVE Vibe with all our guests in order to create unforgettable memories. We look forward to your return!Thanks for sharing the love!Team FIVE
10/10 Excellent
Franck
2 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Franck
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de FIVE Palm le 24 janv. 2023
Hi Franck!It’s wonderful to read your glowing review – thank you! All of us at FIVE are thrilled that you enjoyed your experience with us as we always aim to share the FIVE Vibe with all our guests in order to create unforgettable memories. We look forward to your return!Thanks for sharing the love!Team FIVE
10/10 Excellent
Arsen
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arsen
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de FIVE le 4 sept. 2022
Hi Arsen! It’s wonderful to read your glowing review – thank you! All of us at FIVE are thrilled that you enjoyed your experience with us as we always aim to share the FIVE Vibe with all our guests in order to create unforgettable memories.We look forward to your return! Thanks for sharing the love!Team FIVE
2/10 Horrible
Meriem
22 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meriem
Séjour de 1 nuit en août 2022
8/10 Bien
Hajar
9 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hajar
Séjour de 2 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Salim Mohamed
1 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Salim Mohamed
Séjour de 4 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Ridoin
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
5 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ridoin
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
28 mai 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
26 mai 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mai 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 mai 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en mai 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 mai 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
6/10 Satisfaisant
milica
Voyage en groupe
5 janv. 2021
Les points faibles : Personnel et service
Décevant...
milica
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
8/10 Bien
Franck
1 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Place to be
Franck
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
6/10 Satisfaisant
Fabien
16 nov. 2020
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Service déplorable !
Fabien
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
2/10 Horrible
Jonathan
7 nov. 2020
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
10/10 Excellent
Younes.d, Cannes
Voyage d’affaires
2 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Younes.d
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Five
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2020
8/10 Bien
Taha
Voyage en groupe
5 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Taha
Séjour de 1 nuit en août 2020
6/10 Satisfaisant
lauren
3 juin 2020
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Not worth 5 stars
lauren
Séjour de 4 nuits en mai 2020
10/10 Excellent
Lassine
Voyage en groupe
29 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lassine
Séjour de 2 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Chaitanya le 25 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for staying at FIVE Palm Jumeirah and we are delighted having you with us.
The entire team is very pleased to know that you had a memorable and enjoyable stay and appreciated our warm and friendly service and hospitality, as well as our facilities.
We sincerely hope that you will consider staying once again at FIVE Palm Jumeirah on your next travel to the city as we look forward to welcoming you back.
Warm regards,
Chaitanya Sharma
Director of Front Office & Residences
4/10 Médiocre
BARTOSIK
15 mars 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Trop bruyant
BARTOSIK
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Chaitanya le 25 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for taking time to share your experience at FIVE Palm Jumeirah Dubai.
We constantly strive to provide our guests with a comfortable and memorable experience. I am disappointed to know that in your case we obviously fell short.
May I request you to please treat this experience in isolation and non-representative of the FIVE experience and give us another opportunity to re-affirm your perception of FIVE Palm Jumeirah Dubai.
The team and I do hope to have the pleasure of welcoming you back.
Warm regards,
Chaitanya Sharma
Director of Front Office & Residences
6/10 Satisfaisant
y, paris
Voyage en couple
8 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
y
Séjour de 10 nuits en janvier 2020
Réponse de Chaitanya le 14 mars 2020
Dear Guest,
Thank you very much staying with us and the online review.
We request you to kindly share more details regarding your comments on cleanliness in the hotel.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Chaitanya Sharma
Director of Front Office & Residences
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Chaitanya le 7 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for staying at FIVE Palm Jumeirah and we are delighted having you with us.
The entire team is very pleased to know that you had a memorable and enjoyable stay and appreciated our warm and friendly service and hospitality, as well as our facilities.
We sincerely hope that you will consider staying once again at FIVE Palm Jumeirah on your next travel to the city as we look forward to welcoming you back.
Warm regards,
Chaitanya Sharma
Director of Front Office & Residences
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en février 2020
Réponse de Chaitanya le 20 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for staying at FIVE Palm Jumeirah recently and we are delighted having you with us.
The entire team is very pleased to know that you had a memorable and enjoyable stay and appreciated our warm and friendly service and hospitality, as well as our facilities.
We sincerely hope that you will consider staying once again at FIVE Palm Jumeirah on your next travel to the city as we look forward to welcoming you back.
Warm regards,
Chaitanya Sharma
Director of Front Office & Residences
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Chaitanya le 20 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for staying at FIVE Palm Jumeirah recently and we are delighted having you with us.
The entire team is very pleased to know that you had a memorable and enjoyable stay and appreciated our warm and friendly service and hospitality, as well as our facilities.
We sincerely hope that you will consider staying once again at FIVE Palm Jumeirah on your next travel to the city as we look forward to welcoming you back.
Warm regards,
Chaitanya Sharma
Director of Front Office & Residences
10/10 Excellent
Assala
Voyage en groupe
11 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Assala
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Chaitanya le 30 janv. 2020
Dear Guest,
We are delighted having you as our special guest at FIVE Palm Jumeirah during your recent travel to the city.
It was indeed great knowing that you had a comfortable and relaxing stay and love our large room, food in our restaurants and the facilities offered.
We sincerely hope that you will consider staying once again at FIVE Palm Jumeirah on your next travel to the city as we look forward to welcoming you back.
Warm regards,
Chaitanya Sharma
Director of Front Office & Residences
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en décembre 2019
Réponse de Chaitanya le 30 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for taking time to share your experience at FIVE Palm Jumeirah Dubai.
We constantly strive to provide our guests with a comfortable and memorable experience. I am disappointed to know that in your case we obviously fell short.
May I request you to please treat this experience in isolation and non-representative of the FIVE experience and give us another opportunity to re-affirm your perception of FIVE Palm Jumeirah Dubai.
The team and I do hope to have the pleasure of welcoming you back.
Warm regards,
Chaitanya Sharma
Director of Front Office & Residences
8/10 Bien
Yassin
27 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Five
Yassin
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Chaitanya le 30 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you very much for staying with us and for the wonderful review.
We are happy to know that you enjoyed the facilities and services in the hotel.
We look forward to welcome you along with your family soon.
Warm regards,
Chaitanya Sharma
Director of Front Office & Residences
10/10 Excellent
Marc
Voyage en groupe
1 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Chaitanya le 30 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for staying at FIVE Palm Jumeirah and we are delighted having you with us.
The entire team is very pleased to know that you had a memorable and enjoyable stay and appreciated our warm and friendly service and hospitality, as well as our facilities.
We sincerely hope that you will consider staying once again at FIVE Palm Jumeirah on your next travel to the city as we look forward to welcoming you back.
Warm regards,
Chaitanya Sharma
Director of Front Office & Residences
10/10 Excellent
Natacha
Voyage d’affaires
27 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Natacha
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Adel
19 nov. 2019
Adel
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
10 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Nabila
Voyage en famille
26 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nabila
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
15 sept. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
tony
14 sept. 2019
tony
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
6/10 Satisfaisant
Yves
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yves
Séjour de 3 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Joan
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joan
Séjour de 10 nuits en août 2019
2/10 Horrible
Meriem
28 août 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Meriem
Séjour de 6 nuits en août 2019