Avis
4,0
4,2/10
Propreté
5,2/10
Personnel et service
3,2/10
Équipements
3,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
3,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Séjour de 2 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
10 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A Bugs Life
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Theresa
23 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Smokey and Dirty
Theresa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 3 avr. 2024
Hi, Theresa! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Denis
5 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denis
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Rachel
26 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Got Duped
Rachel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Fredrick
20 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et équipements
Fredrick
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Barbara le 9 déc. 2023
Sorry for the inconvenience, Fredrick! Please consider the issue of cleanliness as an off case, as this is one of our basic requirements to serve our guests with. Do give us a chance to host you again and we will make sure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Khadijah
Voyage en famille
11 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Khadijah
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Sheri
Voyage d’affaires
31 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Sheri
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Stay Away!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Ava le 17 oct. 2023
Hi, Guest! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Ava
2/10 Horrible
James
24 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James k
James
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ava le 17 oct. 2023
Sorry for the hassle you faced, James! We have marked a note for the experience you had this time. Rest be assured, we will strive to ensure a pleasant stay with us in the future. Regards, Ava
2/10 Horrible
Ashley
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ammy le 3 avr. 2024
Apologies for the problems you had faced, Ashley! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Jeremy
1 sept. 2023
Jeremy
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Hi, Jeremy! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Eva
2/10 Horrible
Tony
30 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Ava le 5 juil. 2023
Hi, Tony! We are sorry to see that you are dissatisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones ahead. Regards, Ava
2/10 Horrible
CARLOS, DORAL
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
4 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CARLOS
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Ava le 7 juin 2023
Hi, Carlos! As per the feedback, it seems that your stay with us has not been up to the mark, however, we will improve our services with our continuous efforts. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to host you soon :) Regards, Ava
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
27 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Just bad bad bad
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Ava le 31 mai 2023
Hi, Guest! We deeply regret the unpleasant experience you had with us. Thanks for notifying this issue and be assured we will be taking this up and rectify it at the earliest. Feel free to reach out to us for any further queries. Have a nice day ahead! Regards, Lisa
2/10 Horrible
Antoinette
27 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Antoinette
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Ava le 31 mai 2023
Hi, Antoinette! We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we will work on your feedback, to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to their maximum extent. Regards, Lisa
10/10 Excellent
Amanda
18 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Ammy le 10 mai 2023
Thanks for the positive rating, Amanda! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah.
6/10 Satisfaisant
Kevin
6 févr. 2023
Kevin
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ammy le 14 févr. 2023
Hi, Kevin! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
6/10 Satisfaisant
Mike
Voyage d’affaires
5 janv. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Charles le 9 janv. 2023
Apologies for the inconvenience caused, Mike! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Charles
2/10 Horrible
Nicholas
1 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Ava le 19 oct. 2022
Hi, Nicholas! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Ava
4/10 Médiocre
Obilio
27 juin 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Obilio
Séjour de 2 nuits en juin 2022
6/10 Satisfaisant
Erica
23 juin 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erica
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Jane le 10 juil. 2022
Hi, Erica! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Jane!
4/10 Médiocre
Julie
6 mars 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Didnt meet even very low expectations
Julie
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Andrew le 7 mars 2022
Hi, Julie. We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Andrew
2/10 Horrible
Ashley
Voyage en famille
6 mars 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nasty place
Ashley
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Jane le 7 mars 2022
Hi, Ashley! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Jane!
4/10 Médiocre
Mitchell
Voyage d’affaires
25 févr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mitchell
Séjour de 6 nuits en février 2022
Réponse de Jane le 27 févr. 2022
Hi, Mitchell! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Jane!
2/10 Horrible
Constance
Voyage d’affaires
22 févr. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Constance
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Cheshta le 23 févr. 2022
Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Ivy
6/10 Satisfaisant
Cristiane, Orlando
Voyage en couple
2 janv. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristiane
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Ammy le 6 janv. 2022
Hi, Cristiane! Thank you for sharing your feedback. We have cascaded the same to our concerned team to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Amelia.
2/10 Horrible
Amanda
Voyage d’affaires
22 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awful
Amanda
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Ammy le 23 déc. 2021
Hi, Amanda! We are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time Regards, Amelia
2/10 Horrible
Ronald
19 déc. 2021
Ronald
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Jane le 21 déc. 2021
Hi, Ronald! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Jane!
2/10 Horrible
Adrian
23 nov. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DO NOT BOOK HERE
Adrian
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Jane le 24 nov. 2021
Hi, Adrian! We are sorry that the stay did not turn out to be an amazing one. Hope to have another chance soon so that we can make it up to you by an amazing stay ahead. Regards, Jane!
6/10 Satisfaisant
Scott
Voyage d’affaires
29 oct. 2021
Cheap
Scott
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Ammy le 30 oct. 2021
Hi, Scott! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
Syvia, albany
17 sept. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Syvia
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Cheshta le 18 sept. 2021
Hi, Syvia! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Ivy
2/10 Horrible
Aqueelah
16 sept. 2021
Les points faibles : Personnel et service
Aqueelah
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Cheshta le 17 sept. 2021
Hi, Aqueelah! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Ivy
2/10 Horrible
Steve
Voyage d’affaires
31 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The most disgusting place you could ever Stay
Steve
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Jane le 1 sept. 2021
Sorry for the inconvenience, Steve! Please consider the issue of cleanliness as an off case, as this is one of our basic requirements to serve our guests. Do give us a chance to host you again and we will make sure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Jane!
4/10 Médiocre
Martha
16 août 2021
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martha
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Jane le 16 août 2021
Hi, Martha! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Jane!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Katey le 7 juil. 2021
Thanks for the positive rating. Hope to welcome you again soon. Regards, Katey
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
30 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
More business than family suited in my short stay.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Leo le 1 mai 2021
Hi, thanks for sharing your experience and valuable feedback with us. We will try our best to give an awesome experience on your next stay. Regards, Alex
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 avr. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Leo le 17 avr. 2021
Hi, we are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time Regards, Alex
10/10 Excellent
Fabian
Voyage d’affaires
28 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabian
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Chris le 29 mars 2021
Hi, Fabian! Glad to see that you have rated us positively. Hope to serve you soon with a wonderful stay. Regards, Christina!
6/10 Satisfaisant
Edward
Voyage en famille
12 mars 2021
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Bryce le 17 mars 2021
Hi, Edward! We are disheartened to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are nothing less than amazing. Regards, Bryce
8/10 Bien
Chris
Voyage d’affaires
10 mars 2021
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Not bad
Chris
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Marie le 18 mars 2021
Hi, Chris! Thanks for rating our services, please rate us again with your kind words. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Marie!
4/10 Médiocre
Aaron
Voyage d’affaires
26 févr. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Old
Aaron
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Leo le 27 févr. 2021
Hi, Aaron! We are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time Regards, Alex
10/10 Excellent
Anisse
Voyage d’affaires
21 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anisse
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Marie le 21 janv. 2021
Thanks for rating us positively, Anisse! Glad to see that the services offered by us meet your expectations, we will endeavor to keep it up. Regards, Marie!
2/10 Horrible
Otis
3 janv. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Otis
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Chris le 13 janv. 2021
Hi, Otis! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Christina!
2/10 Horrible
Jenniffer
Voyage en famille
12 sept. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jenniffer
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Charlie le 17 sept. 2020
We are sorry for the problem faced, Jenniffer! We can understand that your stay with us has not been a pleasant one, however, we will strive hard to serve better. Do give us another opportunity and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon :) Regards, Charlie
10/10 Excellent
Antonio
Voyage en famille
28 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antonio
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Ammy le 29 août 2020
Thanks for the positive rating, Antonio! Hope to welcome you again soon. Regards, Leo
2/10 Horrible
Brian
Voyage en famille
23 août 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brian
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Bella le 23 août 2020
Apologies for the problems you had faced, Brian! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Bella!
10/10 Excellent
Kelly
16 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kelly
Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de Cheshta le 18 juin 2020
Thank you so much for the wonderful rating, Kelly! Hope to serve you soon with an even more happening stay. Regards, Jace
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 juin 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DO NOT WASTE YOUR MONEY
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de Chris le 15 juin 2020
Sorry for the unpleasant experience you had with us. Thank you for notifying us and we will surely be working for the better guest experience. Regards, Chris
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
12 mai 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2020
Réponse de Jack le 13 mai 2020
Hi. We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working for improvements and we assure that your next stay is awesome with us. Regards, Jack