Réception

Avis sur Bamboo Garden Business Inn

2.5 out of 5
Bamboo Garden Business Inn
Bonifacio Street, Dipolog

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 3 avis sur 14." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 7 avis sur 14." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 2 avis sur 14." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 1 avis sur 14." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 14." "

6,8/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

10/10

Équipements

6,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

6/10 Satisfaisant

Helena, Brooklyn

Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 Bien

TERESA JOY

Séjour de 3 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Needs improvement.
There is no WiFi in the room upstairs. Bathroom needs renovation, rooms need to be a little cleaner. They need add a small refrigerator and microwave. specially is someone is going to stay for a couple days
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de very truly yoours..Geramie le 5 août 2019
Good day sir ..Thank you for your concerns...We understand about it ,dont worry coz were going to tell our housekeeping staff about it so that they can double clean it,when it regards to refrigerator and microwave we will inform our management about it!!thank you and god blessed

8/10 Bien

Raquel Louise

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de geramie/frontliner le 19 juin 2019
Thank you so much mam for staying with us!!!god bless you always...Hope to see you again po!!!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good for the money
Séjour de 4 nuits en mai 2018

8/10 Bien

Jeraldine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We enjoyed and very comfortable to sleep. 💙
Séjour de 4 nuits en avril 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
good hotel
A very pleasant and nice budget hotel, good english speaking staff, clean and very nicely located. have stayed here many times and will stay again..
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de The Management le 25 avr. 2018
Thank you so much! We are trying to constantly give the best we can. Take Care and We hope to see you again!

10/10 Excellent

azucena, zamboanga del sur

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Its an old hotel but nice
My one night stay was fine.I slept well.Though the things I could recommend is to add nire locks to the door.I think the lock is too old.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Réponse de The management le 8 déc. 2017
Thank you Azucena for staying with us. Rest assured your suggestion is highly appreciated and will be looked upon.

8/10 Bien

Tonette, Manila, Philippines

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice and comfortable hotel
The room is clean and the facilities are also good. It was very convenient and comfortable to stay in the place because it closer to the market, some fast foods and other things that you want to go to.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Réponse de The Management le 8 déc. 2017
Thank you Tonette for your nice review! We are delighted to serve more customers like you!

8/10 Bien

roald, norway

Les points forts : Personnel et service
ok downtown dipolog
Very poor English knowledge, like the rest of Asia, but ok hotel i think
Séjour de 4 nuits en octobre 2017

4/10 Médiocre

Mika

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
"Dipologin prätkähiiret"
Hotelli on todellisuudessa majatalo, jossa henkilökunnan hyvinvointi on tärkeämpää kuin asiakkaiden palveleminen. Henkilökunta on paljon enemmän kiinnostunut puunaamaan ja huuattamaan skoottereitaan hotellin edustalla, kuin tekemään töitään. Olen asunut kahdessa eri huoneessa tässä hotellissa ja törmännyt huoneissa torakoihin, hiiriin ja jatkuvaan muurahais-ongelmaan. Siisteydestä huolehtiminen on leväperäistä, siivotaan silloin kun muistetaan tai viitsitään. Henkilökunta mölyää ja järjestää mekastusta asiakkaiden nukkumaaikaan( 22:00-07:00). Kylpyhuoneiden seinäpinnat ovat homeisia. Siivouksen aikana samaa moppia käytetään huoneesta toiseen, huuhtelematta sitä välillä eli ollaan tekevinään mutta ei välitetä lopputuloksesta. Henkilökunta ei välttämättä aina osaa englantia tai esittää asian niin. Vartija ja vastaanotossa työskentelevä henkilö nukkuvat yöllä eli palkkaa pitäisi saada vaikka ei töitä tehtäisikään. Hintataso ei kohtaa tässä paikassa. Jos haluat siistin, rauhallisen nukkumapaikan itsellesi, etsi joku muu hotelli tämän sijaan!
Séjour de 7 nuits en octobre 2017

8/10 Bien

Stan, vancouv er , Canada

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Little way from beach but can walk there
Great staff and was a pleasant place to stay and very inexpensive!!!

2/10 Horrible

lyn, canada

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awful hotel
I hope You will delete This hotel from your list coz Its very awful .The hotel is dirty,too many mosquitos and the airconditioned is leaking.The front deal was rude.She is not accomodating..she is with attitude..I ordered hot and cold shower But she gave me the wrong one..i rate This hotel as totally zero...