Avis sur Sonesta Simply Suites Detroit Troy
Sonesta Simply Suites Detroit Troy
2550 Troy Center Dr, Troy, MI
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
28 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Cailey le 28 mai 2024
Thank you for your review and for staying at Sonesta. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We continually try to do our very best for all of our guests. I hope that you will consider giving us another opportunity.
8/10 Bien
Samina
26 mai 2024
Samina
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Cailey le 28 mai 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Chris, Toronto
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Cailey le 28 mai 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Maurissa
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maurissa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cailey le 28 mai 2024
We are sorry to hear that your stay was not as satisfactory as we had hoped it would be. The hotel manager will be discussing your experience with the staff to ensure we are delivering the quality of service our guests deserve. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.
2/10 Horrible
Maurissa
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maurissa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cailey le 28 mai 2024
We are sorry to hear that your stay was not as satisfactory as we had hoped it would be. The hotel manager will be discussing your experience with the staff to ensure we are delivering the quality of service our guests deserve. Thank you very much for bringing your concerns to our attention
2/10 Horrible
Maurissa
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maurissa
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Cailey le 28 mai 2024
We are sorry to hear that your stay was not as satisfactory as we had hoped it would be. The hotel manager will be discussing your experience with the staff to ensure we are delivering the quality of service our guests deserve. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.
4/10 Médiocre
Maurissa
23 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maurissa
Réponse de Cailey le 28 mai 2024
Thank you for your review. We are sorry to see you were not completely satisfied with our hotel. This will be shared with our staff so that we may improve the guest experience.
6/10 Satisfaisant
Antoinette
19 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Antoinette
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Cailey le 20 mai 2024
The 150 is the incidental hold that we place on each guests card at check in. We release that hold upon checkout and your bank typically take 3-5 business days to release it back to you. Our pet & parking fee are both listed on the Expedia website.
10/10 Excellent
Frances L.
Voyage en famille, Voyage d’affaires
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frances L.
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de SHON le 19 mai 2024
It was a pleasure having you stay with us. We look forward to your next visit.
10/10 Excellent
Felicia
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Felicia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de SHON le 19 mai 2024
We are very glad to hear you like the kitchen. It was a pleasure having you stay with us. We look forward to your next visit.
4/10 Médiocre
Carlton
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlton
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cailey le 7 mai 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mention in your review. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.
6/10 Satisfaisant
Ronald
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Ronald
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Cailey le 1 mai 2024
Thank you for your feedback. We apologize for the issues that you experienced during your stay. Your comments will be shared with our maintenance staff, so that we may improve our operation and prevent similar situations from occurring. We hope you’ll once again choose us for your lodging needs.
6/10 Satisfaisant
ANTHONY, Vicksburg
29 avr. 2024
ANTHONY
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de SHON le 19 mai 2024
We are very sorry to hear that your stay was below our high standards, if there is anything specific that you would like to let us know about please feel free to email us
10/10 Excellent
Jazzae
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jazzae
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cailey le 30 avr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Nakisha
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nakisha
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cailey le 25 avr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Felicia
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Felicia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de happy feet le 19 avr. 2024
Thank you for staying with us ,looking forward to your next visit
8/10 Bien
Christopher, Toronto
Voyage d’affaires
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Christopher
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Cailey le 9 avr. 2024
Thank you for your feedback. We apologize for the issues that you experienced during your stay. Your comments will be shared with our maintenance staff, so that we may improve our operation and prevent similar situations from occurring. We hope you’ll once again choose us for your lodging needs.
4/10 Médiocre
Indulekha
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Indulekha
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Cailey le 3 avr. 2024
I apologize for how the interaction with our staff went, i will speak with the Front Desk agent in question. Unfortunately we can not control the parking fee. It is mentioned on Expedia's site when you book.
8/10 Bien
Bryce
23 mars 2024
Bryce
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Cailey le 25 mars 2024
Thank you for you're review, we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Lisa M, Largo
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa M
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Cailey le 21 mars 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
8/10 Bien
Allison
6 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allison
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cailey le 6 mars 2024
Thank you for your review, we hope to see you again.
10/10 Excellent
Brittany
24 févr. 2024
Brittany
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cailey le 26 févr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Cailey le 23 févr. 2024
Thank you for your positive comments. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us and hope your next stay is just around the corner! Looking forward to welcoming you back soon.
2/10 Horrible
Octavias
22 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Octavias
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cailey le 22 févr. 2024
Thank you, your feedback is very important to us. We’re sorry to hear that the staff did not meet your or our standards during your visit. Your comments will be shared with the General Manager, in an effort to ensure this remains an isolated incident. We hope you will once again choose us for your lodging needs.
10/10 Excellent
Lorenzo
18 févr. 2024
Lorenzo
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Cailey le 21 mars 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Yolanda
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Yolanda
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Cailey le 20 févr. 2024
Thank you for your review. We are sorry to see you were not completely satisfied with our hotel. This will be shared with our staff so that we may improve the guest experience.
8/10 Bien
Shalona
18 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Shalona
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Cailey le 20 févr. 2024
Thank you for your review, we hope you give us another chance in the future.
10/10 Excellent
Raymond
15 févr. 2024
Raymond
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cailey le 20 févr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Ven
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Terrible stay, Terrible service
Ven
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cailey le 16 févr. 2024
Thank you for your review. We are sorry to see you were not completely satisfied with our hotel. This will be shared with our staff so that we may improve the guest experience.
10/10 Excellent
Michael
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Cailey le 15 févr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Raphael
7 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Raphael
Réponse de Cailey le 8 févr. 2024
Thank you for your feedback. We apologize for the issue regarding the A/C. Your comments will be shared with our maintenance staff so that we may improve our operation and prevent similar situations from occurring. We hope you’ll once again choose us for your lodging needs.
4/10 Médiocre
Abel
Voyage d’affaires
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Abel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cailey le 7 févr. 2024
Thank you for your review. We are sorry to see you were not completely satisfied with our hotel. This will be shared with our staff so that we may improve the guest experience.
4/10 Médiocre
Kimberly
Voyage d’affaires
5 févr. 2024
Les points faibles : Confort de la chambre
Kimberly
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Cailey le 5 févr. 2024
Adjoining rooms have a lock on each side of the door ensuring the guests safety at all times. As for the receipt, Jordan handled the situation as trained, your reservation was prepaid through Expedia therefore you would have received a receipt through Expedia when booked. We wish you good luck in your accommodations elsewhere.
10/10 Excellent
C.
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
C.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Cailey le 5 févr. 2024
Thank you for your review, we hope to se you again soon.
10/10 Excellent
samynathan
Voyage en famille
2 févr. 2024
samynathan
Séjour de 25 nuits en janvier 2024
Réponse de Ursula le 3 févr. 2024
Thank you for choosing our Hotel ,we are pleased that our accommodations were to your satisfaction, we are looking forward to your next stay;
10/10 Excellent
Hugo
Voyage d’affaires
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hugo
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Ursula le 3 févr. 2024
Thank you for choosing our Hotel ,we are pleased that our accommodations were to your satisfaction, we are looking forward to your next stay;
2/10 Horrible
DeShawn
Voyage en couple
20 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DeShawn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Cailey le 22 janv. 2024
Thank you for your review. We are sorry to see you were not completely satisfied with our hotel. This will be shared with our staff so that we may improve the guest experience.
10/10 Excellent
McKayla
Voyage en couple
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
McKayla
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Cailey le 22 janv. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Raymond
13 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Raymond
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Cailey le 29 janv. 2024
Thank you for your review. We are sorry to see you were not completely satisfied with our hotel. This will be shared with our staff so that we may improve the guest experience.
10/10 Excellent
Tyler
Voyage en couple
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyler
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Cailey le 22 janv. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
8/10 Bien
Tony
4 janv. 2024
Tony
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Cailey le 22 janv. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Danny
1 janv. 2024
Danny
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Cailey le 8 janv. 2024
Thank you for your review. We are sorry to see you were not completely satisfied with our hotel. This will be shared with our staff so that we may improve the guest experience.
2/10 Horrible
Jessica
26 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Cailey le 3 janv. 2024
Thank you for your review. We are sorry to see you were not completely satisfied with our hotel. This will be shared with our staff so that we may improve the guest experience.
10/10 Excellent
samynathan
Voyage d’affaires
21 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
samynathan
Séjour de 23 nuits en novembre 2023
Réponse de Cailey le 3 janv. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Darnella
16 déc. 2023
Darnella
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Cailey le 3 janv. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Derek
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would stay here again
Derek
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Cailey le 11 déc. 2023
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
8/10 Bien
Lee
Voyage en couple
10 déc. 2023
Lee
Réponse de Cailey le 7 févr. 2024
Thank you for taking the time to review our property. We are very sorry that you had such a negative experience while staying with us. We continually try to do our very best for all of our guests. I hope that you will consider giving us another opportunity.
6/10 Satisfaisant
Pernell
6 déc. 2023
Pernell
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Cailey le 3 janv. 2024
Thank you for your review. We are sorry to see you were not completely satisfied with our hotel. This will be shared with our staff so that we may improve the guest experience.
4/10 Médiocre
Mark
Voyage en famille
25 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Cailey le 28 nov. 2023
Thank you, your feedback is very important to us. We’re sorry to hear that the staff did not meet your or our standards during your visit. Your comments will be shared with the General Manager, in an effort to ensure this remains an isolated incident. We hope you will once again choose us for your lodging needs.
4/10 Médiocre
John
24 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Cailey le 27 nov. 2023
Thank you for your review. We are sorry to see you were not completely satisfied with our hotel. This will be shared with our staff so that we may improve the guest experience.