Avis sur Four Points by Sheraton Detroit Metro Airport
Four Points by Sheraton Detroit Metro Airport
8800 Wickham Rd, Romulus, MI
Avis
7,6
Bien
8,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
23 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Four Points by Sheraton Detroit Metro Airport le 4 mars 2019
Thank you for staying with us and taking time to leave a review. We hopt to see you again
6/10 Satisfaisant
Michel
13 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Michel
2/10 Horrible
Lamarus
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lamarus
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Laura
10 avr. 2024
Laura
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Scott
9 mars 2024
Scott
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Rhett
28 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rhett
Séjour de 3 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
You get what you pay for
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Kaitlin
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaitlin
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Michel
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
24 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Kathleen
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Solo traveler
Kathleen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Scott
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Scott
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
carl
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
carl
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Christine
10 janv. 2024
Christine
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
James
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Jaime
Voyage en couple
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaime
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Orlando
18 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Orlando
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 21 déc. 2023
Hi There!! Per the ADA a pit bull or an American bull dogs are NOT honored or suggested service animals. We by law can not ask for your paper work however there are two specific questions we are permitted and the ADA has accepted responses. We can also by law ask you questions based upon your responses. You failed to give the correct responses, you offered your paperwork and then failed to produce it. We spoke with a Supervisor at the Third Party in which they also indicated that you did not disclose to them also that you had an animal. You can not leave an ADA Animal unattended in the room which you said you would be doing. We did not kick you out the hotel however you were asked to wait until we could get this addressed properly before checking you in and since we are not a pet friendly hotel, you did not speak with the Third Party Provider regarding the animal prior to making the reservation and you did not answer the questions we needed to properly check you in with a service animal-both the Hotel AND the third party provider agreed that you failed to meet the terms and conditions of the reservation and cancelled your reservation. The hotel did so at no charge to the customer. We did offer several times to help assist you in finding a location where animals are accepted and you declined. We also offered that to the third party provider and you declined them also.We wish you the very best in finding lodging that fits all your needs. May we kindly suggest always calling ahead with any sort of animal, service or otherwise, to make sure the hotel can accommodate your request. That eliminates confusion and things can be worked out for you prior to arrival.
2/10 Horrible
Lakiesha
9 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
Lakiesha
8/10 Bien
Tammy
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 21 déc. 2023
Thank you so much!
4/10 Médiocre
robert
Voyage d’affaires
10 nov. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
robert
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 13 nov. 2023
Hi there Robert. There is actually food at our property. There is well stocked Market that is open 24 hours a day. In addition to that there is complimentary coffee & tea available 24 hours a day also. In addition to all of that: we have a variety of menus as well as a list of locations the will bring food to the hotel at all times of the day and night. It does state on our Marriott website, that Expedia is suppose to update thier guest information from the information provided from that location, that our Restaurant is closed at this time. Our Front Desk is knowledgeable and helpful regarding the best places to eat and drink at all times of the day and night! I am sorry that you missed these options but the next time you stay with us we would love to assist you!
10/10 Excellent
Heriberto
Voyage en famille
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heriberto
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Four Points staff and management le 13 nov. 2023
Thank you so much! We hope to have you stay with us again soon!!
10/10 Excellent
David
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 13 nov. 2023
Thank you so much for your review of our property. We hope to have you stay with us again soon!
10/10 Excellent
Lori
25 oct. 2023
Lori
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 21 déc. 2023
Thank you so much! We are happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back again whenever your travels bring you back to the area!
8/10 Bien
Mehrdad
Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mehrdad
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 13 nov. 2023
Thank You Mehrdad for taking the time to review our property.
6/10 Satisfaisant
Alexanndra
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Average
Alexanndra
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 13 nov. 2023
Hi Alexanddra- We have that our restaurant is closed on our Marriott.com website and that information has been provided to Expedia to make sure thier information is accurate and correct. I am sorry to hear that the guests before you left stains on the carpet in your room. We will look into addressing that as soon as possible. Thank you for sharing that with us. We wish you the best where ever your travels may take you next!
4/10 Médiocre
Wanda
6 oct. 2023
Wanda
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 13 nov. 2023
Thank you so much for your review! We hope to have you stay with us again soon!
6/10 Satisfaisant
Ricardo
29 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
michael
Voyage d’affaires
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Will stay here again.
michael
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 13 nov. 2023
Thank you Michael! We can not wait to have you stay with us again!!
10/10 Excellent
Vicky B
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vicky B
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 13 nov. 2023
Thank you Vicky B for your review of our property! We can not wait to have you stay with us again!!
8/10 Bien
Ciaira, Black Jack
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ciaira
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 13 nov. 2023
Thank you Ciara! We can not wait to have you stay with us again!!
10/10 Excellent
Jamie
16 sept. 2023
Jamie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 13 nov. 2023
Thank you Jaime for staying with us and the great review!
8/10 Bien
Hector
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hector
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
AL
Voyage en famille
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
AL
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
THOMAS
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
THOMAS
Séjour de 1 nuit en août 2023
4/10 Médiocre
JS Raupagh
30 août 2023
JS Raupagh
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Lora, Cottonwood Heights
29 août 2023
Lora
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 13 nov. 2023
Hi Lora. Thank you for taking the time to review our property. We hope to have you stay with us again and give us a 5 the next time!
4/10 Médiocre
Marc
Voyage d’affaires
27 août 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Marc
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Brian
27 août 2023
Brian
Séjour de 1 nuit en août 2023
4/10 Médiocre
Daniel
26 août 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Henry
26 août 2023
Henry
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Four Points by Sheraton Staff & Management le 13 nov. 2023
Thank you Henry for the great review! We hope to have you stay with us again soon!
10/10 Excellent
Scott
Voyage d’affaires
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Felicia
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Felicia
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Anthony
11 août 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Ryan
11 août 2023
Ryan
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
stephen
6 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
stephen
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Liton
Voyage d’affaires
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Liton
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
Oralia
2 août 2023
Oralia
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
Teresa, Union
24 juil. 2023
Teresa
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
4/10 Médiocre
Denise
23 juil. 2023
Denise
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
David
21 juil. 2023
David
Séjour de 1 nuit en juillet 2023