Avis sur La Quinta Inn by Wyndham Denver Golden
La Quinta Inn by Wyndham Denver Golden
3301 Youngfield Service Rd, Golden, CO
Avis
5,4
5,2/10
Propreté
6,8/10
Personnel et service
5,2/10
Équipements
5,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,8/10
Écoresponsabilité
Avis
22 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 24 mai 2024
We are sorry to hear that you had issues with your stay, we hope to improve to meet your needs during a future stay.
4/10 Médiocre
joseph
Voyage avec des animaux de compagnie
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
joseph
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 21 mai 2024
We apologize for the issues you experienced, and we are working hard to improve on these problems for the future.
2/10 Horrible
Amie
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Amie
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 20 mai 2024
We are sorry to hear about the issues with your stay and are working to improve on the problems you mentioned, we hope to be able to provide a better experience for you in the future.
4/10 Médiocre
Jose
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 20 mai 2024
We are sorry to hear about the issues with your stay and are working to improve on the problems you mentioned, we hope to be able to provide a better experience for you in the future.
10/10 Excellent
Brett
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brett
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 21 mai 2024
We are glad to hear you enjoyed your stay and hope to have you back in the future.
10/10 Excellent
Joanna
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 17 mai 2024
We are glad to hear you enjoyed your stay and that our staff was able to resolve your issue, we look forward to booking you again in the future.
2/10 Horrible
Nick
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nick
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Nick, We appreciate your review and address your concerns with regards to our guest elevator. There will be upgrades in the future and we hope to have the chance to be of service to you in the future.
2/10 Horrible
Redmond
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Redmond
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Dear Redmond, We regret to hear of the service breakdowns that had a negative impact on your stay with us. If we can be of any service please contact us directly at the hotel.
8/10 Bien
Sharon
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Dear Sharon, Thank you for taking time to provide a review from your recent visit to our hotel. We appreciate your feedback and hope to have another chance to be of service in the future.
6/10 Satisfaisant
Rafael Sanchez
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
9 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafael Sanchez
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Dear Rafael, We strive to make continuous improvements to our facility and our service. We appreciate your time in providing a review from your stay.
2/10 Horrible
Kevin
7 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Dear Kevin, We regret to have received a lower rating from your stay with us. Please let us know how we can make future stays at our hotel more enjoyable.
2/10 Horrible
Henry
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Dear Henry, We apologize for any service inconvenience during your stay with us. Our housekeeping team can provide regular service upon request. We hope you'll give us another chance to be of service in the future.
2/10 Horrible
Mary
6 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Dear Mary, We appreciate your time in providing us with a review. We are always making continuous improvements in our service so that guests will have a memorable stay. We hope to have another chance to be of service in the near future.
4/10 Médiocre
Sheryl
Voyage en couple
4 mai 2024
Sheryl
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Sheryl,We're sorry to hear of your stay experience and we wish your stay was more enjoyable. We will work with our team on improving those service breakdowns you encountered. We value your feedback and hope you will come and stay again with us.
4/10 Médiocre
Dawn
4 mai 2024
Dawn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 24 mai 2024
We are sorry to hear that you had issues with your stay, we hope to improve to meet your needs during a future stay.
4/10 Médiocre
Mary
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Mary, We apologize for any inconvenience with our service during your stay. Whenever there are separate bookings for multiple nights we do require a new registration while your remain in the same accommodation. Please let us know how we can better serve you in the future.
2/10 Horrible
Jeannette
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeannette
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Jeannette, We appreciate the time you've taken to provide a review. We will research your room assignment and repair any room deficiencies. Thank you for your feedback.
8/10 Bien
James, Buena Vista
Voyage d’affaires
30 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear James, We value your feedback and we appreciate the time you've taken to provide a review. We will work with our morning team on making breakfast improvements. Please let us know whenever your travels bring you back to our area. We look forward to a future visit.
4/10 Médiocre
Kathleen
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Kathleen, Thank you for sharing some feedback from your visit with us. We will address your concerns with our breakfast service team and strive to make regular improvements. Your feedback is valuable and we hope to have another chance to be of service.
2/10 Horrible
Sarah
26 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Sarah, Thank you for providing a review. If there is anything in particular that you believe we can improve upon please let us know. We value your feedback.
2/10 Horrible
steve h
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
steve h
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Steve, Please forgive us for the room shower deficiency. We will address this with our team. If there is anything we can do to assist you please do not hesitate to call upon us.
4/10 Médiocre
Felicia
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Felicia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Felicia, Thank you for taking time to provide a review. We hope to have another chance to provide a more memorable stay.
2/10 Horrible
Victoria
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Victoria, We regret to hear of your experience and we will verify to correct any deficiencies noted within your review. Please forgive us for any inconvenience.
4/10 Médiocre
Travis
Voyage avec des animaux de compagnie
22 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Travis
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Travis, We regret to hear of the deficiencies you've noted within your review. We strive to improve upon our service and facility upkeep and will address these issues with our team.
4/10 Médiocre
Jackson
21 avr. 2024
Jackson
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Dear Jackson, It appears that we can do better in our guest experience delivery. Please let us know whenever you are planning a future visit to our area and how we can be of further service.
6/10 Satisfaisant
Debra
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Debra, We appreciate your time in providing us with a review. Please let us know whenever we can be of service to you in the future.
8/10 Bien
Rattana
20 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rattana
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Rattana, We appreciate your time in providing us a review. If there is anything we can do to be of service please let us know.
4/10 Médiocre
Claudia, Holyoke
19 avr. 2024
Claudia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Dear Claudia, It appears we can do better to provide a more enjoyable experience at the hotel. Please let us know whenever we can be of service to make your next stay more enjoyable.
8/10 Bien
Nick
18 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nick
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
I'm glad so hear that you enjoyed your stay, we look forward to booking you again in the future.
2/10 Horrible
Devin
17 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Devin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We apologize for any inconvenience with you stay and hope that in the future we can improve on any issues you encountered.
2/10 Horrible
Arthur
17 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arthur
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We apologize for any inconvenience with you stay and hope that in the future we can improve on any issues you encountered.
2/10 Horrible
Gurucharan
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gurucharan
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We apologize for any inconvenience with you stay and hope that in the future we can improve on any issues you encountered.
4/10 Médiocre
Benita
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benita
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We apologize for any inconvenience with you stay and hope that in the future we can improve on any issues you encountered.
2/10 Horrible
Samantha
15 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samantha
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We apologize for any inconvenience with you stay and hope that in the future we can improve on any issues you encountered.
2/10 Horrible
Janice D
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Janice D
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We apologize for any inconvenience with you stay and hope that in the future we can improve on any issues you encountered.
2/10 Horrible
jeffrey
7 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
jeffrey
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We apologize for any inconvenience with your stay and hope that in the future we can improve on any issues you encountered.
6/10 Satisfaisant
John
6 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We are glad to hear you enjoyed your stay and we look forward to booking you again in the future.
2/10 Horrible
Liliana
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liliana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We apologize for any inconvenience with your stay and hope that in the future we can improve on any issues you encountered.
8/10 Bien
Lana
5 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Lana
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We are glad to hear you enjoyed your stay and look forward to booking you again in the future.
2/10 Horrible
Enoelia
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enoelia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We apologize for any inconvenience with your stay and hope that in the future we can improve on any issues you encountered.
8/10 Bien
Brandy
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 24 mars 2024
Thank you Brandy, We appreciate your kind remarks and feedback. Please let us know whenever we can be of any assistance to you.
2/10 Horrible
Gian
Voyage en famille, Voyage en couple
21 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 24 mars 2024
Dear Gian, We apologize for the inconvenience and not having you stay at the hotel. We will take time to review your assigned room to correct any deficiencies.
2/10 Horrible
Brianna
17 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brianna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We apologize for any inconvenience with your stay and hope that in the future we can improve on any issues you encountered.
10/10 Excellent
Brenda
15 mars 2024
Brenda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We are glad you enjoyed your stay and look forward to booking you again in the future.
4/10 Médiocre
Monica
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
lei, calgary
15 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
lei
Séjour de 8 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Cody
10 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cody
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Jose
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Jose
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Joshua
9 mars 2024
Joshua
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Front Office Supervisor le 16 mai 2024
We apologize for any inconvenience with your stay and hope that in the future we can improve on any issues you encountered.
2/10 Horrible
Kent
Voyage d’affaires, Voyage en couple
7 mars 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kent
Séjour de 2 nuits en mars 2024