Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Maureen V
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maureen V
Séjour de 6 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 11 mai 2024
Thank you for your review, Jessica! So glad you had a great stay!
10/10 Excellent
amy
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
amy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Katherine
Voyage en groupe
1 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katherine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 2 mai 2024
Dear Katherine,Thank you for taking the time to review Catbird. We are pleased that you enjoyed the comfort of our guest rooms and the amenities available. We have also taken note regarding the presence of service. We will continue working behind the scenes to improve this element for future stays. Warm Regards,Courtney GriffithGeneral Manager
10/10 Excellent
Trever
Voyage en groupe
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trever
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Benjamin Boyd
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin Boyd
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Manager le 28 avr. 2024
Thank you kindly, Benjamin! We appreciate your feedback, and are glad you felt welcomed here at Catbird. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Eric
Voyage d’affaires
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Manager le 24 avr. 2024
Thank you kindly, Eric! We're glad you loved our awesomely cozy and functional rooms, and your experience overall! We hope to welcome you back to Catbird soon!
6/10 Satisfaisant
Lindsay
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Lindsay
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 25 avr. 2024
Thank you for leaving us a review, Lindsay. We are sorry to hear your stay was anything less than perfect, and hope you will consider staying with us again next time and letting us know how we can improve. Thank you so much for staying with us!
10/10 Excellent
London
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
London
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Manager le 24 avr. 2024
Thank you, London! We are happy to hear you had an easygoing and enjoyable stay with us. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Adrian
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Manager le 21 avr. 2024
Thank you for your review, Adrian! Glad you had a great stay!
10/10 Excellent
Cathleen
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cathleen
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 21 avr. 2024
Thank you kindly for your review, Cathleen! We appreciate you!
10/10 Excellent
Rachel
14 avr. 2024
Rachel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 7 mai 2024
Thank you for your review, Rachel! So glad you had an awesome stay!
10/10 Excellent
Craig
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 14 avr. 2024
Thanks so much for your review, Craig! We are glad you had an awesome stay!
10/10 Excellent
Susannah
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susannah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 7 avr. 2024
Thank you so much, Susannah! We are so glad you enjoyed your stay, and appreciate your awesome review! We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Jillian
6 avr. 2024
Jillian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 28 avr. 2024
Thank you so much, Jillian! We appreciate your great review!
10/10 Excellent
Steven, Cumming
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Courtney le 6 avr. 2024
Thank you for the wonderful feedback Steven, we hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Michael, Pittsburgh
4 avr. 2024
Michael
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Manager le 24 avr. 2024
Thank you for your review, Michael! So glad you had a great stay!
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 20 mars 2024
Thank you so much for your thoughtful review, Christopher! We are glad you enjoyed your stay with us and that our awesome staff made you feel at home. We hope to get the pleasure of welcoming you back again next time you are in the area! Thanks again!
10/10 Excellent
Julie
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 13 mars 2024
Thank you for your review, Julie! We are glad you had a great stay with us! Our third party sites indicate at time of booking that there is an additional Destination Amenity Fee due at the hotel, but I truly do apologize if this was not made clear when making your reservation. I understand unexpected fees are not a great way to start off your stay! Our nightly Destination Amenity Fee does include daily breakfast, and other fun amenities that we encourage our guests to take full advantage of. I do hope that you were able to enjoy all our offerings while you were here, and that we get to welcome you back for more fun next time you are at Mission ballroom! Another note, we do have cheaper parking options (garage self-parking or street parking) for guests who do not wish to valet, so just letting you know in case that works better for your needs next time! Thank you again for your review, and we hope to get the pleasure of welcoming you back again soon!
8/10 Bien
Mackenzie Brooke, West Des Moines
26 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Mackenzie Brooke
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 2 mars 2024
Thank you for your feedback Mackenzie! So sorry to hear about the mixup with your booking, but glad that our team was able to get it resolved quickly for you. Also sorry to hear about the beeping! That actually would have come from your dishwasher, to resolve that you just need to press the power button and then make sure it's pushed in all the way closed. :) Just in case you stay again and on the off chance it happens again! Thank you again for your feedback and we hope to welcome you back again next time you are in town!
10/10 Excellent
Keili
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keili
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 26 févr. 2024
Thank you kindly for your review, Keili! We appreciate your feedback and are so glad you had an awesome stay! We hope to welcome you back again soon! :)
10/10 Excellent
Madyson
22 févr. 2024
Madyson
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Courtney le 20 mars 2024
Thank you for the 5-star review Madyson! Hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Kevin
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 18 févr. 2024
Thank you for your review, Kevin! We are so happy to hear you had a great stay and that you were able to enjoy our wonderful hot tubs. We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Angel
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angel
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 18 févr. 2024
So glad you had a cool stay with us, Angel! We hope to see you again at Catbird soon! :)
10/10 Excellent
Sydnei
Voyage en couple
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sydnei
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 1 févr. 2024
Thanks so much for your feedback, Sydnei! We are glad to hear our staff took great care of you and made you feel at home. I thought I would let you know that we do offer parking packages that include valet parking, making parking a breeze! Thank you again for your awesome review, and we hope to welcome you back for another awesome stay at the Catbird again soon! :)
10/10 Excellent
Mindy
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mindy
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 6 févr. 2024
Thank you so much for your review, Mindy! We are so glad you had an awesome time with us at the Catbird and we can't wait to welcome you back for a longer summer getaway! Looking forward to your next visit! :)
10/10 Excellent
Damon
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Damon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 29 janv. 2024
Thank you for your review, Damon! So glad you had an awesome stay!
10/10 Excellent
Jed
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great artsy RiNo Denver option
Jed
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 29 janv. 2024
Thanks so much for your feedback, Jed! We are so happy to hear you enjoyed our hotel and the nearby area, and that our staff made you feel at home. :) We hope to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Ted
28 janv. 2024
Ted
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 20 mars 2024
Thank you for your review, Ted! We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Kathryn, Rifle
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 27 janv. 2024
Thank you for your feedback, Kathryn! We are so glad you had an awesome stay and enjoyed our fun and unique property. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Bria
Voyage en couple
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bria
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 27 janv. 2024
Thank you for sharing your experience, Bria! We are so glad you enjoyed our rooftop and your overall experience here at the Catbird! We can't wait to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Victoria
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Unique & Cozy
Victoria
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 26 janv. 2024
Thank you kindly for your great review, Victoria! We are so glad you enjoyed our cozy beds and unique property, and appreciate you sharing your experience! We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en couple
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 20 janv. 2024
Thanks so much for your review, Jessica! We are glad you enjoyed our convenient location to Mission Ballroom, it really can't be beat! We can't wait to welcome you back for another show soon!
10/10 Excellent
Lisandra
Voyage en couple
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisandra
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 20 janv. 2024
Thank you kindly for your review, Lisandra! We hope to see you again soon!
8/10 Bien
william
14 janv. 2024
william
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 6 févr. 2024
Thank you kindly for your review, William! We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Charlene
Voyage en groupe
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charlene
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 20 janv. 2024
Thanks so much for your feedback, Charlene! We are so glad you had a great stay!
10/10 Excellent
Brent
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice place to stay
Brent
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 19 janv. 2024
Thanks so much for your review, Brent! So glad you had a great stay, and we hope to see you again soon! :)
10/10 Excellent
Lindsay
13 janv. 2024
Lindsay
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 20 janv. 2024
Thank you for your great review, Lindsay! We appreciate you!
8/10 Bien
Patty
11 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Patty
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 19 janv. 2024
Thank you so much for your review, Patty! We are so glad you love to stay with us, and hope to welcome you back to another fun projector room next time you're in the area! We are sorry about the cleanliness issue and will be sure to address that with our housekeeping team, as what you described is certainly not up to our standards here at Catbird.. we can do better!! Thank you again for your feedback, and we hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
Errol
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Errol
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 19 janv. 2024
We are truly sorry to hear your stay was anything less than exceptional, Errol. Thank you for sharing your feedback, and we hope you will give us another chance in the future.
10/10 Excellent
Jeny
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeny
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Courtney le 10 janv. 2024
Thank you for the 5-star review Jeny! Hope you'll visit soon!
10/10 Excellent
April Lynn
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
April Lynn
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Courtney le 10 janv. 2024
Thank you for the 5-star review April! We hope you'll come back soon!
2/10 Horrible
Brian
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Overrated
Brian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 3 janv. 2024
Dear Brian,Thank you for sharing your kind feedback regarding your experience with our Catbird Kitchen and the impact of our New Year's Eve celebrations. Rest assured, we have taken on your feedback and will use it to further improve our guest service going forward.
8/10 Bien
Felicia
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Felicia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 4 janv. 2024
Hi Felicia,Thank you so much for taking the time to share the kind words regarding your stay and overall experience. Rest assured that regarding parking we have sought to maintain a competitive price within the Denver market. During the winter, we are offering a 10 Winter Park & Play offer if you return in the near future. We wish you all our best.
10/10 Excellent
Vivian
1 janv. 2024
Vivian
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 3 janv. 2024
Thanks so much for your great review, Vivian! We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Erick Joel Velez
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erick Joel Velez
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 8 févr. 2024
Thanks so much for your review, Erick! We hope to welcome you back to the Catbird again soon!
10/10 Excellent
Shawna
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shawna
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 25 déc. 2023
Thank you so much for your awesome review, Shawna! We are so glad you had a wonderful stay and that our staff made you feel at home. We hope to see you again soon! Happy Holidays!
10/10 Excellent
david
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place to stay!
david
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Courtney le 21 déc. 2023
Thank you for the great feedback David! Hope to host you again in the New Year!
10/10 Excellent
Michael
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Réponse de Kourtney Hunsader, Rooms Operations Manager le 6 févr. 2024
Thanks so much for your review, Michael! We hope to host you again soon!