Avis
6,2
6,0/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
5,2/10
Équipements
5,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,2/10
Écoresponsabilité
Avis
11 avr. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
6/10 Satisfaisant
Mohamed, France
30 oct. 2016
hôtel pratique
Mohamed
6/10 Satisfaisant
EVELYNE, FRANCE
19 janv. 2015
Bon rapport qualité prix quartier pas terrible
EVELYNE
10/10 Excellent
Pankaj
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pankaj
Séjour de 7 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Harish kumar
Voyage d’affaires
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harish kumar
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Eric
21 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Vinod
Voyage en famille
13 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vinod
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Rory
17 nov. 2023
Rory
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Gajendra
Voyage en groupe
1 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gajendra
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Kumar
22 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kumar
2/10 Horrible
Mervin
Voyage d’affaires, Voyage en couple
8 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mervin
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
2/10 Horrible
Willie, New York
Voyage en couple
15 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Willie
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Yuvraj le 23 sept. 2019
Dear Willie,
Please accept our apologies for the inconvenience caused to you during your stay. In reality it wasn't even the managers fault. There was some mapping issue that we were experiencing with Expedia. Due to this the Non AC rooms price was picked for the AC room.
We do understand that it wasn't your fault so we simply requested for half the difference amount so that we could arrange the required room. We apologise for the inconvenience caused due to this. We even requested that you speak to Expedia regarding this and we would accept the solution provided but you didn't even contact them.
With regard to the other concerns raised we would like to differ. We adhere to strict cleanliness standards and we do not have any room as described. We do understand your frustration and that you would like to take it out in the manner that you have. We offered the best solution to your problem, but since you simply declined there was not much that we could have done.
Warm Regards,
Yuvraj
Customer Relations
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
5 déc. 2018
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
4/10 Médiocre
sascha, aachen
16 juin 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Billige Unterkunft in Slumgegend
sascha
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de General Manager le 16 juil. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking out the time to post a review for our hotel. We are extremely disappointed to note that your stay with us was not up to your expectations. Please accept our sincere apologies for the same.
Our team tried their best to make your stay as comfortable as possible. You were allocated the non AC single room as that was the room category that you had booked. With regard to the room photographs we would like to clarify that each room category has their individual photos uploaded which can be viewed at the time of room selection. We apologise for any confusion that might have been caused. We also rechecked this after you had raised a concern but found everything to be in order.
Our location has been correctly marked and highlighted on Expedia which all customers can check. We are located in a conjusted location but in no way is the same a slum area.
Thank you for making a special mention of our team and the assistance offered by them. We hope you would give us another opportunity to serve you.
Warm Regards,
General Manager
10/10 Excellent
etienne, vlaardingen
28 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zeer leuk hotelletje voor weinig
etienne
Séjour de 6 nuits en mars 2018
Réponse de Anand le 24 avr. 2018
Dear Sir
Greetings of the day
Thank you for your positive response and review. This valuable feedback is help us to build our service and Hospitality.
We will keep maintain your trust and welcome again in future and serve you
Thank You
8/10 Bien
Tanmoy
4 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tanmoy
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
10/10 Excellent
Paul, California
18 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very pleased to recommend
Paul
8/10 Bien
Amit
2 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All over good hotel to stay.
Amit
4/10 Médiocre
Can , Florida, USA
14 mars 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Think twice
Can
2/10 Horrible
John, Dubai
12 mars 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
John
Réponse de General Manager le 14 mars 2017
Dear Guest,
Thank you for taking out the time to post a review for our hotel. We are extremely disappointed to note that your experience was not up to expectations. Please accept our sincere apologies for the same.
The rooms in the photo are exactly what we offer. We are not sure what is it that you noticed that wasn't the same. You were even offered a change of room after the first day. The room size is exactly what has been advertised. You did complain about there being no TV, we agree to the same and would like to point out that the same has not been mentioned as an inclusion. We also offered you to upgrade your room at a surcharge to which you refused.
Best Regards,
General Manager
4/10 Médiocre
A Traveler
2 févr. 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A Traveler
Réponse de General Manager le 14 mars 2017
Dear Guest,
Thank you for taking out the time to post a review for our hotel. We are extremely disappointed to note that your stay with us was not up to your expectations. Please accept our sincere apologies for the same.
From your review it seems your major concern was with regard to the location. We have provided the exact location on Expedia and also on google maps for customers to see where exactly would they be staying. We are happy to note that you felt the hotel was value for money.
We look forward to welcoming you back on your future visits to the city.
Best Regards,
General Manager
6/10 Satisfaisant
Felix, london
3 déc. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
budget hotel im Delhi
Felix
8/10 Bien
Subish, Trivandrum
4 sept. 2016
Les points forts : Personnel et service
Subish
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cheap and cheerful
Voyageur vérifié
8/10 Bien
javier, Mallorca España
25 avr. 2016
Les points forts : Personnel et service
javier
8/10 Bien
James, Boulder
21 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Calm Location, Helpful Staff
James
8/10 Bien
Tamar, New York
19 mars 2015
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
good inexpensive hotel in old dehli
Tamar
2/10 Horrible
Doulatram, Hong Kong
9 mars 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrendous
Doulatram
10/10 Excellent
Adam, Cutchogue
25 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great staff
Adam
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very clean and good helpful staff
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
cococat, japan
31 janv. 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Sraff is very kind
cococat
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
親しみやすく親切な従業員のいる下町のホテル
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Dineshkumar, chennai
22 janv. 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Tough time in Sunshine
Dineshkumar
6/10 Satisfaisant
yu
27 déc. 2014
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
安宿
yu
6/10 Satisfaisant
Rocio, Canada
12 déc. 2014
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
surprisingly happy with results
Rocio
8/10 Bien
Ibolya, Eindhoven
6 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personeel met persoonlijke aandacht.
Ibolya
10/10 Excellent
Kartar, Southport UK
24 nov. 2014
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice hotel away from Central Delhi yet very access
Kartar
2/10 Horrible
Sangat, London
23 nov. 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very poor
Sangat
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
22 oct. 2014
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Poor
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 mai 2014
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Family Hotel with Great Staff
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Kay Sivam, Chennai
10 mai 2014
Les points forts : Personnel et service