Avis sur OYO Hotel DeRidder Hwy 171 North
OYO Hotel DeRidder Hwy 171 North
1213 N Pine Street, DeRidder, LA
Avis
5,0
5,0/10
Propreté
6,0/10
Personnel et service
5,0/10
Équipements
4,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille, Voyage d’affaires
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Zachary
16 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Zachary
Séjour de 3 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Eric
5 mars 2024
Eric
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Joey le 2 mai 2024
Thank you so much for the positive rating, Eric! Thank you for sharing this with us, we have duly noted your feedback and we will strive for a better experience in the future. Regards, Joey
2/10 Horrible
Kelly
Voyage d’affaires
5 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Kelly
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Apologies for the problems you had faced, Kelly! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
6/10 Satisfaisant
carolyn
22 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
carolyn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Carolyn! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim.
6/10 Satisfaisant
Israel
Voyage d’affaires
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Israel
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Israel! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Leonel
8 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonel
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Leonel! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
This entire place needs to be torn down &remodeled
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, we are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Joel
Voyage d’affaires, Voyage en couple
13 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joel
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ammy le 22 janv. 2024
Hi, Joel! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
4/10 Médiocre
Tricia
Voyage en famille
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tricia
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Jimmie
18 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jimmie
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
James
Voyage d’affaires
27 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
4/10 Médiocre
George
17 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Joel
Voyage d’affaires
14 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joel
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Apologies for the problems you had faced, Joel! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim
4/10 Médiocre
Joel
13 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joel
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Joel! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim
2/10 Horrible
Brianna
Voyage en famille, Voyage en couple
18 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brianna
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Eva le 20 juil. 2023
Hi, Brianna! We regret the unpleasant experience you had with us. We shall strive to meet up to your expectations so that we can make your stay comfortable with us. Looking forward to welcoming you soon with a delightful stay ahead :) Regards, Eva
2/10 Horrible
Chenita
11 juil. 2023
Chenita
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Ava le 12 sept. 2023
Hi, Chenita! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Ava
8/10 Bien
Casey
26 juin 2023
Casey
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Eva le 20 juil. 2023
Hey, Casey! We shall continue to make you happy and satisfied with our services. Hope to serve you better always! Regards, Eva
2/10 Horrible
Alana
Voyage en famille
8 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alana
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Ava le 21 juin 2023
Sincere Apologies, Alana! We are disappointed to see that our guest is dissatisfied with our services. However, we would love to understand the reason behind the problem you have faced to enhance your experience with us. Hope to hear from you soon :) Regards, Ava
6/10 Satisfaisant
Trevon
1 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trevon
Réponse de Ammy le 24 mai 2023
Hi, thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
6/10 Satisfaisant
Carl
13 avr. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carl
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Ava le 19 avr. 2023
Hi, Carl! Sorry for the hassle you faced. We are sorry that the stay did not turn out to be an amazing one. Hope to have another chance soon so that we can make it up to you by an amazing stay ahead. Regards, Ava
2/10 Horrible
Crystal
Voyage d’affaires
5 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
OYO means O, NO!!!!!
Crystal
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Barbara le 12 avr. 2023
Hello, Crystal! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted, and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Barbara
2/10 Horrible
James
30 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible
James
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Lisa le 1 avr. 2023
Hi, James! As per the feedback, it seems that your stay with us has not been up to the mark, however, we will improve our services with our continuous efforts. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to host you soon :) Regards, Lisa
6/10 Satisfaisant
Tom
Voyage d’affaires
6 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Tom
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Lisa le 10 janv. 2023
Hi, Tom! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Horrible experience
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Eva le 4 janv. 2023
Hi, Guest! We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we will work on your feedback, to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to their maximum extent. Regards, Eva
2/10 Horrible
Dustin
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
17 déc. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Dustin
Réponse de Ava le 22 déc. 2022
Hi, Dustin! Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Ava
2/10 Horrible
Aahley
26 nov. 2022
Aahley
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Ammy le 1 déc. 2022
Hi, Aahley! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim
2/10 Horrible
Michael
Voyage d’affaires
20 nov. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Horrible
Michael
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Ammy le 23 nov. 2022
Apologies for the problems you had faced, Michael! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim
2/10 Horrible
Dedrick
31 oct. 2022
Dedrick
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
2/10 Horrible
Griffen
Voyage d’affaires, Voyage en couple
23 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Griffen
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Ammy le 7 nov. 2022
Apologies for the problems you had faced, Griffen! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim
2/10 Horrible
Karen
Voyage en famille
10 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karen
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Ammy le 4 nov. 2022
Hi, Karen! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Noah
2/10 Horrible
Christopher
10 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Ammy le 7 nov. 2022
Apologies for the problems you had faced, Christopher! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pass ‘er up
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Greta le 19 sept. 2022
Hi, thanks for rating us, looks like your stay with us hasn't been up to par. We believe in continuous improvement. Give us another chance and we'll make sure you experience the comfort and hospitality we know. Regards, Greta
10/10 Excellent
Ismael Chris
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ismael Chris
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Arthur le 1 sept. 2022
We appreciate your feedback! Hope to welcome you soon :) Regards, Arthur
2/10 Horrible
Faith
Voyage en famille, Voyage d’affaires
28 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Faith
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Ammy le 10 juil. 2022
Apologies for the problems you had faced. We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
Crisilda
25 juin 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Crisilda
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Jane le 10 juil. 2022
Hi, Crisilda! We are sorry that the stay did not turn out to be an amazing one. Hope to have another chance soon so that we can make it up to you with an amazing stay ahead. Regards, Jane!
2/10 Horrible
Michelle
Voyage d’affaires
13 mai 2022
Les points faibles : Personnel et service
Michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Joey le 19 mai 2022
Sincere apologies, Michelle! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Joey
2/10 Horrible
Kevin
Voyage d’affaires
11 mai 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Joey le 19 mai 2022
Hi, Kevin! Thank you for spending your valuable time to rate us. We will surely put in our continuous efforts to improve our services to ensure a better experience in the future. Regards, Joey
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
2 janv. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay away
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Jane le 6 janv. 2022
Hi, We are sorry that the stay turned out to be an average one. We have updated the feedback and the issues that troubled you with our team. Regards, Jane!
2/10 Horrible
Davis
Voyage en famille, Voyage en couple
7 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Davis
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Cheshta le 8 déc. 2021
Apologies for the problems you had faced, Davis! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Ivy
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 nov. 2021
MEDIOCRE!!!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Jacob le 4 nov. 2021
Hi, We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will definitely work on your feedback to provide the best possible experience next time Regards, Jacob
2/10 Horrible
Craig
25 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Cheshta le 26 oct. 2021
Hi, Craig! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Ivy
2/10 Horrible
Charles
16 sept. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dont stay here
Charles
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Cheshta le 17 sept. 2021
Hi, Charles! We never expect any of our guests to face this kind of problem. We have shared this with our team to take the appropriate steps to ensure that it does not happen again. Regards, Ivy
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 sept. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Ammy le 17 sept. 2021
Hi, we are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
Gerard
Voyage en famille
6 sept. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Can you give negative stars?
Gerard
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Cheshta le 17 sept. 2021
Hi, Gerard! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Ivy
4/10 Médiocre
Bruce
4 sept. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bruce
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Jane le 5 sept. 2021
Hi, Bruce! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Jane!
8/10 Bien
Lekesha
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 sept. 2021
Les points faibles : Propreté
Lekesha
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Cheshta le 5 sept. 2021
Hi, Lekesha! Thanks for rating us positively and we do apologize for the issue faced. We will surely work on your feedback and promise to provide an amazing experience on your next stay. Regards, Ivy
2/10 Horrible
aaron
3 sept. 2021
aaron
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
2/10 Horrible
Amy
Voyage en famille
1 sept. 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Noah le 2 sept. 2021
Apologies for the problems you had faced, Amy! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Amelia.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 août 2021
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Noah le 1 sept. 2021
Hi, James! Sorry for the trouble you faced. We have duly noted your feedback and ensure you an amazing stay with proper facilities next time. Have a nice day ahead. Regards, Amelia.