Avis sur Sheraton Dammam Hotel & Convention Centre
Sheraton Dammam Hotel & Convention Centre
1st Street, Prince Mohammad Bin Fahd Rd, Po Box 5397, Dammam
Avis
7,4
Bien
7,6/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Benali Sari Ali le 9 août 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your experience at the Sheraton Dammam.
We have happily shared your nice comments with all associates.
Look forward to welcoming you back
best regards
Benali Sari Ali
Marketing Manager
8/10 Bien
Raphael
15 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Raphael
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Benali SARI le 21 mars 2018
Hi Raphael,
Thank you for taking the time to share your experience at the Sheraton Dammam.
Look forward to welcoming you back
best regards
8/10 Bien
mathieu, Paris
8 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cher mais confortable
mathieu
10/10 Excellent
Ali, Lausanne
27 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel confortable
Ali
10/10 Excellent
Aly
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aly
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
OBAID
8 déc. 2023
OBAID
2/10 Horrible
Issa
Voyage en famille, Voyage d’affaires
23 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Issa
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
James
Voyage en famille
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A great hotel to stay when in Dammam!
James
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Soud
Voyage d’affaires
20 mai 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Soud
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Ahmad
Voyage d’affaires
13 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmad
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
YOUSUNG
11 mars 2023
YOUSUNG
Séjour de 1 nuit en mars 2023
6/10 Satisfaisant
Gary
Voyage d’affaires
10 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Gary
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Almohannadi, Doha
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Almohannadi
Séjour de 1 nuit en mars 2023
4/10 Médiocre
Ruaim, philadelphia
Voyage en groupe
30 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruaim
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
MARCO
Voyage d’affaires
27 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
MARCO
Séjour de 1 nuit en août 2022
4/10 Médiocre
Govinda
Voyage d’affaires
8 août 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Govinda
Séjour de 9 nuits en juillet 2022
2/10 Horrible
Paul Olav
27 mai 2022
Paul Olav
Séjour de 4 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
YASIR
12 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
YASIR
Séjour de 2 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Yousef
19 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yousef
Séjour de 2 nuits en mars 2022
8/10 Bien
Alexandra
Voyage d’affaires
9 févr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alexandra
Séjour de 1 nuit en février 2022
10/10 Excellent
amit
Voyage d’affaires
8 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
amit
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
10/10 Excellent
Khalifa
Voyage en famille
8 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Khalifa
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de خليفة بن عبداللطيف الهلال le 28 août 2021
عزيزى Khalifa
قد اسرنا كثيرا معرفة انك أعجبت بالجو العام و الخدمة المقدمة من فريقنا
إنه من دواعى سرورنا ان نقرأ تعليقك أن نرى تلك الكلمات التي تعبر عن رضاك عن الخدمة المقدمة لك و سرعه استجابة الفريق لمتطلباتك و هذا ما نسعى لتحقيقه دائما.
و يشرفنا ان نستضيفك مرة أخرى في المستقبل القريب
تفضلوا بقبول فائق الاحترام.
خليفة بن عبداللطيف الهلال
نائب المدير العام
فندق ومركز مؤتمرات شيراتون الدمام
6/10 Satisfaisant
FAISAL
Voyage en famille
28 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
FAISAL
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
6/10 Satisfaisant
Abdullah
21 juin 2021
Abdullah
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de sheraton hotel le 22 juin 2021
Dear (Abdullah),
Thank you for taking out the time to review your recent stay with us.
We take all comments and suggestions very seriously as our utmost priority is to strive to improve our guest’s satisfaction at all times.
Your feedback has been shared with the team and we will take the required action accordingly.
We hope to see you again very soon.
Kind Regards,
Khalifa A. Al Hilal
Deputy General Manager
4/10 Médiocre
mohamed
30 mars 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
mohamed
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Khalifa A. Al Hilal le 31 mars 2021
Dear Mohamed,
Thank you for taking out the time to review your recent stay with us.
We take all comments and suggestions very seriously as our utmost priority is to strive to improve our guest’s satisfaction at all times.
Your feedback has been shared with the team and we will take the required action accordingly.
We hope to see you again very soon.
Kind Regards,
Khalifa A. Al Hilal
Deputy General Manager
8/10 Bien
Azzubair
Voyage d’affaires
15 mars 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Azzubair
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Khalifa A. Al Hilal le 15 mars 2021
Dear Azzubair,
Thank you for your valuable feedback.
We really appreciate your scores about your experience at the Sheraton Dammam Hotel.
Your positive comments ensure our good performance and encourage us to do our best to ensure that the guest experience will be an impeccable one.
We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!
Kind regards,
Khalifa A. Al Hilal
Deputy General Manager
6/10 Satisfaisant
SANJEEV
Voyage d’affaires
23 févr. 2021
SANJEEV
Séjour de 3 nuits en février 2021
Réponse de Khalifa A. Al Hilal le 24 févr. 2021
Dear SANJEEV,
Thank you for taking out the time to review your recent stay with us.
We take all comments and suggestions very seriously as our utmost priority is to strive to improve our guest’s satisfaction at all times.
Your feedback has been shared with the team and we will take the required action accordingly.
We hope to see you again very soon.
Kind Regards,
Khalifa A. Al Hilal
Deputy General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was great 👍
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Benali Sari Ali le 31 janv. 2021
Dear Our Guest,
We are happy you enjoyed your stay with us and that the facilities and service experience were what you expected and deserve.
We would love to host you and your family again and will ensure that your stay is just as memorable next time.
We thank you for your time and greatly appreciate your feedback and loyalty to Marriott Bonvoy. Hope to see you soon...
Benali Sari Ali
Marketing Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 janv. 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Benali SARI le 19 janv. 2021
Dear Guest
It is regrettable that your stay with us did not meet the expectations that previous Sheraton hotels have provided for you. One of the major purposes of online reviews is to highlight areas for improvement and your feedback provides our hotel with valuable information that we can review to improve on for the future.
Your feedback was shared with the team and we will action accordingly.
We hope to see you again very soon.
Kind Regards,
Marketing Manager
Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Benali Sari Ali le 19 janv. 2021
Dear guest,
Thank you for your valuable feedback.
We really appreciate your scores about your experience at the Sheraton Dammam Hotel.
We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!
Kind regards,
Marketing Manager
6/10 Satisfaisant
Hannes
28 déc. 2020
Hannes
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Benali SARI le 29 déc. 2020
Dear Hannes,
Thank you for taking time to review your stay with us.
We hope to see you again very soon.
Kind Regards,
Marketing Manager
2/10 Horrible
MOHAMMED
20 déc. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Old and nasty
MOHAMMED
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Benali SARI le 20 déc. 2020
Dear Mohammed
Thank you for taking time to review your stay with us.
We appreciate all your comments and suggestions as we strive to improve our guests satisfaction at all times.
Your feedback was shared with the team and we will action accordingly.
We hope to see you again very soon.
Kind Regards,
8/10 Bien
ALAA
Voyage en famille
15 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel but old
ALAA
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Benali Sari Ali le 15 nov. 2020
Hi Alaa,
Thank you for taking the time to share your experience at the Sheraton Dammam.
We have happily shared your nice comments with all associates.
Look forward to welcoming you back
Best regards
Marketing Manager
6/10 Satisfaisant
Shoeb
Voyage en famille
26 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shoeb
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Benali SARI le 31 oct. 2020
Dear Shoeb
Thank you for contributing with such an extensive review. We highly appreciate your comments and feedback on the impressions of your recent stay in Dammam.
We will certainly take all your comments into consideration and corrective measures have already been taken.
Hopefully we will be able to host you again in the near future in Dammam and remain in the meantime with kind regards.
Marketing Manager
6/10 Satisfaisant
Mohammed Zubair
25 oct. 2020
Mohammed Zubair
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Benali SARI le 15 nov. 2020
Dear Guest
Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay at Sheraton Dammam.
We are looking forward to welcoming you back
Regards
Marketing department
4/10 Médiocre
AbdullahAlghuma, Riyadh Saudi Arabia
Voyage en famille
24 sept. 2020
AbdullahAlghuma
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Benali SARI le 27 sept. 2020
Dear Mr. Abdullah,
It is regrettable that your stay with us did not meet the expectations that previous Sheraton hotels have provided for you. One of the major purposes of online reviews is to highlight areas for improvement and your feedback provides our hotel with valuable information that we can review to improve on for the future.
Regarding the Tax issue, our Front office manager contacted you earlier over the phone and explained to you that you were debited from the hotel just once.
Hopefully we will be able to host you again in the near future in Dammam and remain in the meantime with kind regards.
Thank you
6/10 Satisfaisant
Osama
Voyage d’affaires
13 sept. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
not very good
Osama
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Benali SARI le 17 sept. 2020
Dear Osama,
Thank you for taking time to review your stay with us.
We appreciate all your comments as we strive to improve our guests satisfaction at all times.
Your feedback was shared with the team and we will action accordingly.
We hope to see you again very soon.
Kind Regards,
Marketing Manager
8/10 Bien
Ahmed
9 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmed
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Benali Sari Ali le 9 août 2020
Dear Ahmed,
We are happy you enjoyed your stay with us and that the facilities and service experience were what you expected and deserve.
We would love to host you again and will ensure that your stay is just as memorable next time.
We thank you for your time and greatly appreciate your feedback.
Hope to see you soon...
Marketing Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Benali Sari Ali le 25 févr. 2020
Dear Our Guest,
We are happy you enjoyed your stay with us and that the facilities and service experience were what you expected and deserve.
We would love to host you again and will ensure that your stay is just as memorable next time.
We thank you for your time and greatly appreciate your feedback.
Hope to see you soon...
Marketing Manager
10/10 Excellent
Mona
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mona
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Benali SARI le 2 févr. 2020
Dear Mona
Thank you for contributing with such an extensive review. We highly appreciate your comments and feedback on the impressions of your recent stay in Dammam.
We will certainly take all your comments into consideration and corrective measures have already been taken.
Hopefully we will be able to host you again in the near future in Dammam and remain in the meantime with kind regards.
6/10 Satisfaisant
Barbara
Voyage d’affaires
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Das ältestes Hotel Dammam's - sieht auch so aus
Barbara
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Benali SARI le 9 janv. 2020
Dear Barbara
Thank you for contributing with such an extensive review. We highly appreciate your comments and feedback on the impressions of your recent stay in Dammam.
We will certainly take all your comments into consideration and corrective measures have already been taken.
Hopefully we will be able to host you again in the near future in Dammam and remain in the meantime with
Kind Regards.
10/10 Excellent
FAISAL
Voyage en famille
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
FAISAL
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Benali Sari Ali le 8 janv. 2020
Dear FAISAL,
We are happy you enjoyed your stay with us and that the facilities and service experience were what you expected and deserve. We would love to host you and your family again and will ensure that your stay is just as memorable next time. We thank you for your time and greatly appreciate your feedback
Hope to see you soon...
Marketing Manager
8/10 Bien
Ahmed
Voyage en famille
4 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ahmed
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Benali Sari Ali le 4 déc. 2019
Hi Ahmed,
Thank you for taking the time to share your experience at the Sheraton Dammam.
We have happily shared your nice comments with all associates.
Look forward to welcoming you back
Best regards
Marketing Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
سعيد
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Benali SARI le 7 déc. 2019
عزيزى سعيد
قد اسرنا كثيرا معرفة انك أعجبت بالجو العام و الخدمة المقدمة من فريقنا
إنه من دواعى سرورنا ان نقرأ تعليقك و نعرف من تلك الكلمات كم استمتعت بإقامتك فى فندقنا, و ان خدماتنا حازت على اعجابك و سرعه استجابة الفريق
لمتطلباتك و هذا ما نسعى لتحقيقه دائما.
و يشرفنا ان نستضيفك مرة أخرى في المستقبل القريب
, تفضلوا بقبول فائق الاحترام
مدير التسويق
فندق ومركز مؤتمرات شيراتون الدمام
10/10 Excellent
Hisham
Voyage en groupe
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enjoyable
Hisham
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Benali Sari Ali le 3 déc. 2019
Dear Hisham
We are happy you enjoyed your stay with us and that the facilities and service experience were what you expected and deserve.
Hope to see you soon...
Marketing Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Benali Sari Ali le 3 déc. 2019
Dear Our Guest,
We are happy you enjoyed your stay with us and that the facilities and service experience were what you expected and deserve. We would love to host you and your family again and will ensure that your stay is just as memorable next time. We thank you for your time and greatly appreciate your feedback and loyalty to Marriott Bonvoy. Hope to see you soon...
Marketing Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
30 oct. 2019
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de B.Sari le 5 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking time to review your stay with us.
We appreciate all your comments and suggestions as we strive to improve our guests satisfaction at all times.
Your feedback was shared with the team and we will action accordingly.
We hope to see you again very soon.
Kind Regards,
Dear Zhanna K,
Thank you for taking time to review your stay with us.
We appreciate all your comments and suggestions as we strive to improve our guests satisfaction at all times.
Your feedback was shared with the team and we will action accordingly.
We hope to see you again very soon.
Kind Regards,
Marketing Manager
2/10 Horrible
Shaker
Voyage d’affaires
23 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very good but the room was smelly
Shaker
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Benali le 27 oct. 2019
Dear Shaker,
Thank you for taking time to review your stay with us.
We appreciate all your comments and suggestions as we strive to improve our guests satisfaction at all times.
Your feedback was shared with the team and we will action accordingly.
We hope to see you again very soon.
Kind Regards,
Marketing Manager