Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Cherry le 12 nov. 2019
Dear Valued Guest,
It was our greatest pleasure to have you here and thank you for taking time to review our hotel. We are glad to read that you had an overall wonderful experience at Galaxy Hotel. We hope to welcome you back again in the near future.
Best Regards,
Cherry
Quality Assurance Manager
10/10 Excellent
Sonia
21 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sonia
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Cherry - QA Manager le 22 févr. 2019
Dear Valued Guest,
It was our greatest pleasure to have you here and thank you for taking time to review our hotel. We are glad to read that you had an overall wonderful experience at Galaxy Hotel. We hope to welcome you back again in the near future.
Best Regards,
Cherry
Quality Assurance Manager
10/10 Excellent
Sonia
21 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sonia
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Cherry- QA Manager le 22 févr. 2019
Dear Valued Guest,
It was our greatest pleasure to have you here and thank you for taking time to review our hotel. We are glad to read that you had an overall wonderful experience at Galaxy Hotel. We hope to welcome you back again in the near future.
Best Regards,
Cherry
Quality Assurance Manager
6/10 Satisfaisant
Leonard Jan
17 août 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Leonard Jan
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Cherry Shea - Quality Assurance Manager le 20 août 2018
Dear Valued Guest,
It was our greatest pleasure to have you here and thank you for taking time to review our hotel. We are glad to read that you had an overall wonderful experience at Galaxy Hotel. We hope to welcome you back again in the near future!
Best Regards,
Cherry
Quality Assurance Manager
10/10 Excellent
Jiyun
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jiyun
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de CEM le 16 mai 2024
Dear Valued Guest,Thanks for choosing our hotel for your visit, we are very glad to hear that you enjoy our mini bar and , we will definitely keep up our offerings and service up to 5-stars standard level, we hope to welcome you again in the nearest future.Best Regards,Galaxy Hotel
10/10 Excellent
Jiyun
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jiyun
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de CEM le 16 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at Galaxy Hotel. We are very glad to hear that you and your children enjoyed your stay and that you are satisfied with the children's amenities we provided. We are committed to maintaining the five-star level of supplies and service facilities for different age level of guests. We hope to serve you again in the near future.Best Regards,Galaxy Hotel
10/10 Excellent
Jack
30 avr. 2024
Jack
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
??
Voyage en famille
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
??
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de CEM le 2 mars 2024
尊敬的客人: 非常感謝您的寶貴反饋和意見。我們已經把您的意見反映給相關的部門並作出記錄,再次感謝您的意見見。 期待您下次到訪澳門時繼續選擇入住銀河酒店!此致 銀河酒店
8/10 Bien
nuttaphol
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
nuttaphol
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
YIWEN
28 févr. 2024
YIWEN
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Seno
Voyage en groupe
22 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Seno
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
FUNG MING
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
值得再住
FUNG MING
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Ho Wai
Voyage en famille
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ho Wai
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Galaxy Hotel le 16 févr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your positive review with us. We're so happy to hear you had a great experience at Galaxy Macau and satisfied with our room size. Your review made our day! We hope to see you again in the nearest future. Best Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Erica
Voyage d’affaires
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erica
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Mark
19 janv. 2024
Mark
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Mei Lai
17 janv. 2024
Mei Lai
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Nianzhe
16 janv. 2024
Nianzhe
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de 銀河酒店 le 14 janv. 2024
尊敬的客人:非常感謝您抽空回饋您的入住體驗。 很高興看到我們前台的員工為您提供了優越的服務及對整體入住體驗都感到滿意。 期待您下次造訪澳門時再次入住銀河酒店!此致
10/10 Excellent
MAMORU
Voyage en famille
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MAMORU
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Galaxy Hotel le 11 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your positive feedback. We are so happy to see you had an overall good stay with us. It was our pleasure having you with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,Galaxy Hotel
10/10 Excellent
Brock
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brock
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Galaxy Hotel le 9 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking time to share your positive feedback with us, we are so happy to see you had an overall wonderful staying experience at Galaxy Hotel, while we are proud to learn that our team member provided great service to you during your visit. We will continue to keep our service up and strive to create unforgettable memories for each guest on their special day. Happy honeymoon to you again! We look forward to your next visit to experience at Grand Resort Deck and serving you in the future, thank you!Best Regards,Galaxy Hotel
10/10 Excellent
?
Voyage en famille
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
?
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Galaxy Hotel le 9 janv. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your positive review with us. We're so happy to hear you had a great experience at Galaxy Hotel and satisfied with our service and facilities. Your review made our day! We hope to see you again in the nearest future. Best Regards,Galaxy Hotel
10/10 Excellent
Lee Sze
Voyage en couple
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee Sze
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Experience Management le 4 janv. 2024
尊敬的客人:非常感謝您對銀河酒店的正面評價, 我們致力追求各方面都做到最好。希望令每位客人都有賓至如歸的感覺。我們期待再次為您服務的機會, 謝謝!祝好,銀河酒店
4/10 Médiocre
Weisong Christian
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Weisong Christian
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de CEM le 30 janv. 2024
尊敬的客人:感谢您抽出宝贵时间与我们分享您的入住体验。很高兴得知在服務及酒店餐飲总体上令您們称心。然而,很遗憾房間隔音以及排氣等設備令 閣下失望,其美中不足之處影響到您們的旅程,我们深表抱歉。我們十分重視每位客人的意見,已就此聯繫各下作出妥善之跟進並為其房間作出一系列改進措施,盡量避免同類型事件的發生。再次感谢您的指正,您的意见对我们日后在安排及改良上有很大帮助,我們期待著於不久將來能夠再來為您服務,謝謝!此致银河酒店 敬上
8/10 Bien
Kam Hon
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kam Hon
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
King Pan
30 déc. 2023
King Pan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Yuk Ling
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuk Ling
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de 銀河酒店 le 28 déc. 2023
尊敬的客人:感謝您對澳門銀河的正面回饋,很高興看到您在我們這裡度過了愉快的時光。 很榮幸有您選擇銀河酒店 ,我們希望很快能再為您服務。此致銀河酒店
10/10 Excellent
Hyokbu
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hyokbu
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
chor sheung
Voyage en famille
25 déc. 2023
chor sheung
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Hiu nam
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
適合小朋友
Hiu nam
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de 銀河酒店 le 26 déc. 2023
尊敬的客人:非常感謝您抽出寶貴時間給予回饋,讓我們知悉您的入住體驗。 由於假期關係酒店房間狀態較為緊張, 令當日在房間安排及控制上未如理想影響了 閣下原本愉快的住宿體驗,請接受我們最誠摯的道歉。我們已將您的意見轉達予相關管理層去了解前堂的營運狀況並能夠作出適當的改善,就營運需要加派人手,盡量避免下一次同樣事情的發生。 再次感謝您對我們的指正,讓我們能夠做得更好。 期待 閣下下次造訪澳門銀河時,能夠彌補此次不足之處及看到我們的改進。此致,
10/10 Excellent
Hyeon Jong
Voyage en couple
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hyeon Jong
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Galaxy Hotel le 21 déc. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your time to share your feedback to us. I am happy to hear that you enjoyed your stay experience overall. However, I am sorry to hear that your favorite restaurant at Broadway has been closed. We have shared yours to our F&B management team for record and hope it will be part of development plan in the future.Thank you again for your comments and hope to serving you again in the nearest future. Best Regards,Galaxy Hotel
8/10 Bien
Yem Choo
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yem Choo
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Ka Kee
Voyage en famille
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ka Kee
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Hyejeong
Voyage en groupe
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hyejeong
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
LEE
Voyage en groupe
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LEE
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Omid
Voyage en famille
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Omid
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
yi, Brookfiled
Voyage d’affaires
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
yi
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Galaxy Macau le 9 déc. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your positive feedback. We are so happy to see you had an overall good stay with us. It was our pleasure having you with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,Galaxy Macau
10/10 Excellent
XIAO TING
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
XIAO TING
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Galaxy Hotel le 7 déc. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking time to share your positive feedback with us, we are so happy to see you had an overall wonderful staying experience at Galaxy Hotel, while we are proud to learn that our team member provided great service to you during your visit. We hope to welcome you back again soon!Best Regards,Galaxy Hotel
10/10 Excellent
Twichar
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Twichar
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Sala
6 déc. 2023
Sala
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Tuen Sau
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tuen Sau
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de 銀河酒店 le 6 déc. 2023
尊敬的客人:非常感謝您花時間回饋您的入住體驗。 很高興看到我們的員工為您提供了優越的服務及對整體入住體驗都感到滿意。 期待您下次造訪澳門時再次入住銀河酒店!此致銀河酒店
10/10 Excellent
Man Hei
Voyage en famille
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable stay
Man Hei
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Galaxy Hotel le 6 déc. 2023
Dear Valued Guest: Thank you for staying with us and taking the time to share your experience. We are glad to read that you enjoyed your visit at Galaxy Hotel. However, I am sorry to hear that the Grand Resort Desk is closure for winter maintenance from end of November 2023. We look forward to your next visit to experience at Grand Resort Deck and serving you in the future, thank you!Best Regards,Galaxy Hotel
10/10 Excellent
Chieh-hao
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
非常棒
Chieh-hao
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de 銀河酒店 le 6 déc. 2023
尊敬的客人: 感謝您對澳門銀河的正面回饋,很高興看到您在我們這裡度過了愉快的時光。 很榮幸有您選擇銀河酒店,我們希望很快能再為您服務。 此致 銀河酒店
10/10 Excellent
Celine
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Celine
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
DOHAE
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DOHAE
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Galaxy Hotel le 29 nov. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your positive review with us. We're so happy to hear you had a great experience at Galaxy Hotel and satisfied with our facility. Your review made our day! We hope to see you again in the nearest future. Best Regards,
8/10 Bien
Junho
26 nov. 2023
Junho
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Candise
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Candise
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
HYUNJUNG
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
갤럭시 호텔 미니바 무료~
HYUNJUNG
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Galaxy Hotel le 20 nov. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your positive feedback. We are so happy to see you had an overall good stay with us. It was our pleasure having you with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,
10/10 Excellent
Sampson Hin Chung
Voyage en couple
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sampson Hin Chung
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Galaxy Hotel le 19 nov. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your positive feedback and choosing Galaxy Hotel. We are glad to know that our environment made you feel amazing and joyful. Your kind words encourage us to continue doing our best to make sure every guest's experience is a memorable one. Thanks again and have a wonderful day.Best Regards,
10/10 Excellent
YUK LAN
Voyage en famille
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
YUK LAN
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Galaxy Hotel le 17 nov. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your positive feedback and choosing Galaxy Hotel. We are glad to know that our environment made you feel amazing and joyful. Your kind words encourage us to continue doing our best to make sure every guest's experience is a memorable one. Thanks again, and have a wonderful day.Best Regards,Galaxy Hotel