Avis sur Cervo Hotel, Costa Smeralda Resort
Cervo Hotel, Costa Smeralda Resort
Costa Smeralda, Porto Cervo, Arzachena, OT
Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
19 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en août 2019
Réponse de Guests Experience Team le 7 oct. 2019
Dear Anonymous,
Thank you very much for choosing Cervo Hotel during your recent travel to Costa Smeralda and for providing us with your precious feedback.
We are more thank happy to receive any suggestion that may help us improve the stay of our valuable guests.
At the same time we are delighted to hear that you have had a pleasant stay and we look forward to welcoming you back soon.
Warm Regards,
10/10 Excellent
Thierry
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thierry
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Guests Experience Team le 14 août 2019
Dear Thierry,
Thank you for choosing Cervo Hotel during your recent stay in Costa Smeralda and for sharing your feedback.
From your points, we understand that you have had an excellent experience with us and we definitely look forward to welcoming you back soon.
A Warm Regard
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Guests Experience Team le 4 avr. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for taking the time to review your recent stay with us.
We hope to welcome you again soon in Costa Smeralda.
Warm Regards
8/10 Bien
Vincent
22 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vincent
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
Réponse de Guest Experience Team le 25 oct. 2018
Dear Vincent,
thank you for your "four stars" score.
We all look forward to welcoming you again in Porto Cervo.
Best regards,
Guest Experience Team
4/10 Médiocre
chris, france
17 août 2018
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vol.
chris
Séjour de 8 nuits en août 2018
8/10 Bien
Karine
5 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien placé avec service haut de gamme.
Karine
10/10 Excellent
sandrine
5 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHARME ET LUXE EN SARDAIGNE
sandrine
8/10 Bien
massimo
8 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
massimo
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 avr. 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Porto Cervo...un "petit St. Trop"
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Anna
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anna
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Virginia
Voyage en couple
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Virginia
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Ahmad
Voyage en famille
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmad
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Devendra
19 sept. 2023
Devendra
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Najda
Voyage en couple
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Najda
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Alyssa
Voyage en couple
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alyssa
Réponse de Guest Experience Team le 25 août 2023
Dear Alyssa,Thank you for taking the time to share your precious feedback with us here on Expedia.com!We are happy to read that you'll be back with us and we also are delighted from your comments about our Hotel and Staff.We can't wait to welcome you back soon to Cervo Hotel Costa Smeralda Resort!Best Regards,Guest Experience Team.
10/10 Excellent
Eleni, New York
Voyage en famille
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eleni
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Experience Team le 25 août 2023
Dear Eleni, Thank you for taking the time to share your kind feedback here on Expedia.We are so pleased from your review, and we appreciate so much the fact that you would recommend our property!We really value hospitality, and we aim to make you feel as welcome as possible during your stay with us.We hope to have you back soon at Cervo Hotel Costa Smeralda Resort!Best regards,Guest Experience Team!
10/10 Excellent
Giannina
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Giannina
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Experience Team le 25 août 2023
Dear Giannina,Thank you for taking the time to share your amazing feedback on Expedia!We are delighted from your fantastic review!We hope to welcome you back soon at Cervo Hotel Costa Smeralda Resort!Best Regards,Guest Experience Team.
10/10 Excellent
Nafen
Voyage en couple
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nafen
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Experience Team le 25 août 2023
Dear Nafen,Thank you for choosing Cervo Hotel Costa Smeralda Resort and for taking the time to share your kind feedback with us on Expedia!We are very pleased in learning that you appreciated our Staff.Hospitality is our most important value and we put in your experience our greatest effort.We will certainly let know your thoughts about the breakfast that we offer to our chefs and pâtissiers!We hope to welcome back you soon to our property!Best Regards,Guest Experience Team.
4/10 Médiocre
Vivian
Voyage en famille
13 juin 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Vivian
Réponse de Guest Experience Team le 25 août 2023
Dear Vivian,Thank you for taking the time to share your feedback on Expedia!We are sorry to read that you didn't enjoy your stay with us.We would appreciate if you'd be so kind to let us know what went wrong during your time with us so that we can make it up to you during your next stay here at Cervo Hotel Costa Smeralda Resort!We really hope to welcome you back soon!Best Regards,Guest Experience Team.
8/10 Bien
Brian
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful area, very quiet in April
Brian
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Experience Team le 25 août 2023
Dear Brian,Thank you for sharing your precious review about your stay at Cervo Hotel Costa Smeralda Resort,We are very proud of our Staff, and we are pleased from your comment about it!It is amazing to read that you could enjoy your time in Costa Smeralda even if it was not peak season.We hope to welcome you back to our resort anytime,Best Regards,Guest Experience Team.
10/10 Excellent
Barbara
5 oct. 2022
Barbara
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Experience Team le 25 août 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay at Cervo Hotel Costa Smeralda Resort!We are pleased from your amazing feedback!We hope to welcome you back soon,Best Regards,Guest Experience Team.
10/10 Excellent
Caterina
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Caterina
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Experience Team le 25 août 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to review your stay at Cervo Hotel Costa Smeralda Resort, We are very pleased from your amazing feedback!We hope to welcome you back soon,Best Regards,Guest Experience Team.
10/10 Excellent
Rae Ann
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rae Ann
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Experience Team le 21 sept. 2022
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your nice comment on Expedia! We are delighted to read that you enjoyed the charm of Porto Cervo, the relax of our private beach and the kindness of our staff. We all hope to welcome you back soonBest Regards
10/10 Excellent
Juan
15 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juan
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Experience Team le 21 sept. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Cervo Hotel and for your kind comment! We are glad to read that you enjoyed the Breakfast experience, one of the point we are renowned for!We hope to welcome you back soon in Costa Smeralda! Best Regards
8/10 Bien
Baard
Voyage en famille
15 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Baard
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Experience Team le 21 sept. 2022
Dear Guest, Thank you very much for this amazing feedback! We hope to welcome you back soon in Costa Smeralda! Best Regards,
8/10 Bien
JOHN
Voyage en famille, Voyage en groupe
6 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JOHN
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Guest Experience Team le 21 sept. 2022
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review your experience at Hotel Cervo and for this amazing feedback! We hope to welcome you back soon, Best Regards
10/10 Excellent
Administración
22 juil. 2022
Administración
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Edward, coral gables
Voyage en couple
21 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Laurie
Voyage en couple
13 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurie
Séjour de 4 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
BARBARA
6 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
BARBARA
Séjour de 2 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Yoav
26 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yoav
Séjour de 2 nuits en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Jennifer Elvira
Voyage en groupe
23 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Super service and very clean, but not sustainable
Jennifer Elvira
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
6/10 Satisfaisant
radu
11 sept. 2021
radu
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Elena
29 août 2021
Elena
Séjour de 4 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Helle
21 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Skønt hotel
Helle
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
8/10 Bien
Alexey
23 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location
Alexey
Séjour de 2 nuits en juin 2021
2/10 Horrible
Armando
21 juin 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
True disappointment
Armando
Séjour de 1 nuit en juin 2021
10/10 Excellent
Roger
26 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Das Cervo - Eine Klasse für sich
Roger
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 août 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Guests Experience Team le 8 nov. 2019
Dear Guest,
We thank you very much for taking the time to evaluate your exerience. We hope that the enchanting atmosphere of Porto Cervo made your stay pleasantly relaxing and unforgettable and that our Team's hospitality and friendliness made your days with us special.
We hope to have the pleasure of welcoming you back in another time of the year, maybe earlier in the season so that you could take advantage of those facilities that, being seasonal, were not available during your dates.
Looking forward to welcoming you bac we remain at your complete disposal,
Warm regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
20 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
judith
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
judith
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Leonardo
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Melhor hotel de Porto Cervo
Leonardo
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Guests Experience Team le 7 oct. 2019
Dear Anonymous,
Thank you very much for being our guests at Cervo Hotel and we hope that you have had an amazing stay with us, as it seems from your positive valuation.
We hope to welcome you back in the next future.
Warm Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Guests Experience Team le 7 oct. 2019
Dear Anonymous,
Very much thank you for choosing us and rating Cervo Hotel on Expedia.
From your points, it is a pleasure for us to understand that you have had an enjoyable stay and we look forward to welcoming you back soon in the next future.
Warm Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Guests Experience Team le 7 oct. 2019
Dear Anonymous,
Thank you very much for choosing Cervo Hotel during your recent travel to Costa Smeralda.
It is a pleasure to know that you have enjoyed the central position of our hotel, in the heart of the village, and the kindness and helpfulness of the staff. At the same time we regret to know that you did not feel comfortable with the night bar staff and we would be pleased if you could give us any suggestion that may help us to improve the experience of our valuable guests.
We definitely look forward to welcoming you back soon.
Kindest Regards,