Minibar, coffres-forts dans les chambres, bureau

Avis sur Clayton Hotel Cork City

4 out of 5
Clayton Hotel Cork City
Lapps Quay, Cork, Cork

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 550 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 308 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 92 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 33 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 20 avis sur 1003." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very pleasant stay at the Clayton Hotel. Well located and parking underneath the hotel.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Clayton Hotel Cork City le 10 déc. 2023
Dear Claude,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kind Regards,

10/10 Excellent

Daphnée

Séjour de 1 nuit en août 2023

4/10 Médiocre

b

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Une expérience très décevante
Un hôtel 4 étoiles qui nous a déçu. Nous avions demandé dans les étages supérieurs et n'avons été placés qu'au 2° sur une rue bruyante. Impossible de régler l'eau chaude (brulante) dans la douche et pas de débit. Par ailleurs, l'eau ne se vidait pas dans le lavabo. Nous avons signalé cela à la reception : pas de changement significatif. Enfin, le petit déjeuner n'est pas au niveau d'un 4 étoiles (peu de choix et bruyant). Globalement très décevant.
Séjour de 3 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Guillaume

Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

caroline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 Bien

Decoste, Mont-Royal

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
T
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Bruno

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bien situé. Propre. Plusieurs services disponibles. Produits de toilette de qualité.
Séjour de 2 nuits en juin 2022

8/10 Bien

LOIC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon emplacement à CORK
Séjour de 2 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Eric

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Stay, with many other Wine Producers, dedicated staff, especially at the Bar :)
Séjour de 1 nuit en mars 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Besoins d'être rénové. chambre assez grande.Déjeuner bien.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Relations. le 25 août 2019
Thank you for taking your time to review our hotel. I am thrilled you enjoyed your stay with us & we hope to see you back again soon.

10/10 Excellent

Vincent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Tara le 21 juil. 2019
Thank you so much for taking the time out to review the Clayton Hotel. I am thrilled to see that you enjoyed your experience while with us. As you may know over the past year or so we have gone through an enormous refurbishment and re-branding program and are trying our best to create an awareness of the hotel to the general public so we are so thankful you have shared your experience about us. I do hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the near future. Kind regards, Tara Thornton Front Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Seulement 2 chaînes françaises. Hôtel agréable et facile d’zcces .
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Guest relations le 9 juil. 2019
Thank you so much for taking the time out to rate your recent stay with us recently at the Clayton Hotel Cork City. I am thrilled to see that you enjoyed your experience while with us. We look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Katie Guest relations

10/10 Excellent

Manon

Très bon séjour !
Hôtel proche du centre - faciliter pour se garer - accueil chaleureux. Chambre moderne et spacieuse. Petite déception cependant sur le petit déjeuner (niveau qualité des produits et le service pas très agréable).
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Guest Relations Executive le 8 sept. 2018
Thank you for sharing feedback about your recent stay here in Clayton Hotel Cork City. We hope to welcome you back in the near future. Kind Regards, Robyn Guest Relations Executive

8/10 Bien

Charles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel propre, employés courtois. Emplacement de l’hotel Plutôt tranquille
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Guest Relations Executive le 18 août 2018
Charles, Thank you for taking the time to share feedback about your recent stay here with us. Kind Regards, Robyn Guest Relations Executive

10/10 Excellent

Noury

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Central, entouré de bons restaurants, face à la rivière, mon séjour a été parfait. Très bon Petit déjeuner
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Guest Relations Executive le 23 juil. 2018
Thank you Noury for sharing such a lovely review. We hope to welcome you back to Clayton Hotel Cork City in near the future. Kind Regards, Robyn Guest Relations Executive

10/10 Excellent

Xavier, Valenciennes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé, bonne prestation. Personnel sympathique.
Séjour de 6 nuits en octobre 2017

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service
Hotel qui n'est pas à la hauteur d'un 4 étoiles
L'accueil n'est pas chaleureux, pas d'effort pour se faire comprendre par des étrangers. des réceptions/cocktails sont organisées dans un hall construit de telle sorte que le bruit assourdissant montent à tous les étages ...heureusement nous avions des chambres donnant sur la rivière sinon nous n'aurions pas pu dormir. Les grands espaces dans les étages sont appréciables. Les chambres sont correctes, sans plus, la sallle de bains fonctionnelle était défraîchie.
Séjour de 1 nuit en août 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable, bien situé et efficace
Très bon sejours. Le personnel a été très aidant. Les déjeuners étaient très bon. Bref, je recommande.

8/10 Bien

Peter

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel. We arrived very early after flying over night. We paid extra for early checking (12:00pm). Staff at the desk were great. They let us check in 6:30am. It allowed us to get some sleep and enjoy Dublin in the afternoon. Busy hotel with lots of business travelers.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Robert

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great service! Front desk was amazing and helpful. I wish I remembered her name but the young Spanish lady knew her stuff and provided answers and information quickly while multi-tasking. Fitness center was downstair with a small pool but still could do decent laps in. Food was good. Breakfast buffet was worth it. Rooms were big enough and comfortable. Would stay here again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Charles

Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

THOMAS

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lobby and elevator was not cleaned. Elevator had same stains in cabin for entire stay. Never wiped down. Lobby tables all dirty on entry. Either no one at check desk or one overworked person. All staff I interacted with did their best. Good location. Lounge was ample.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Mrs Natalie

Voyage en couple
Stayed at the Clayton for 3 nights. It was ok, nothing special. Staff ok but not particularly attentive. I had requested a nice room because it was my hubby's birthday but this was ignored. Instead our room looked out on a side street that had a lot of down and outs, at all hours (not the hotels fault!). Communal areas are nice in the lobby but venture further and it's grubby and tired. We have previously stayed at The Imperial. So, perhaps The Clayton was always on the back foot because The Imperial is superior.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Stephen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy walk to Oliver Plunkett and the English Market.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Naila

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The beds and pillows were not comfortable.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Adrienne

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is very convenient to the city. The room we had was off the side street above the entrance of a public multi car park that was very noisy. There were early morning deliveries which disturbed our sleep. Otherwise nice and clean hotel
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic
Séjour de 3 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Kannis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Only one staff at front desk and was too busy chatting with another customer. We ended up using the self-service kiosk to check in our room. So, no comments on staff and service.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Catherine R

Wonderful staff!
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Sean

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent area
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Alistair

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful room
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Karen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel and room were excellent, close to the city and had a balcony overlooking the river which was lovely. The only downside is that it is never mentioned in the information that you have to wear a swimming cap to use the pool, these can be purchased from the spa but I was not aware of this prior to booking. I do not like wearing swimming caps as I find them uncomfortable so did not use the pool which I would have liked to. I feel this should be mentioned in the spa info. Otherwise I could not fault the hotel and staff.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Patrick

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was hot and couldn’t regulate the temperature,shower was high and hard to get in and out of,bathroom needed a remodel,room was large,breakfast was good
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Philip

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Rae

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I will stay with Clayton Hotels whenever I get the opportunity!
Séjour de 4 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Danilo

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Malini, Memphis

Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Alan, Roseville

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff and facilities well located to roads and old town
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Joanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Mary Lynne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was the absolute best hotel experience! I accidently forgot my phone and Debbie, front desk manager, was incredible - instead of having me spend time and money organizing and paying to DHL she rang me and said she was coming to the Netherlands where I live for the weekend. I met her in Amsterdam where she returned my phone. Above and beyond is all I can say - cheers to Clayton for hiring such rock stars! Although we are traditionally Hilton and Marriott, we are now loyal to an all-Irish brand - well done!!
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Kieran

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

alan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy parking and access
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Amber

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Some rooms are nicer than others. We had two rooms. One of the rooms looked renovated. The other room was older and had red stains on the carpet that looked like it could be blood.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

2/10 Horrible

ANJANI

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
the staff cannot not be bothered, rooms were not vacuumed as I was allergic with running nose and sneezing as soon as I entered the room until the next day when I asked for the room to be clean and vacuumed and then I was better. Homeless person sleeping at the door by the breakfast room and was peeing at the door during breakfast If you are not a meat eater the don't go there not much other than baked beans and toast.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Kiyomi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

seamus

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Always great
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Patrick

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
The hotel is very central and easy to get to . Very close to main shopping streets and pubs .
Séjour de 2 nuits en janvier 2024