Avis sur Super 8 by Wyndham Iowa City/Coralville
Super 8 by Wyndham Iowa City/Coralville
611 1st Ave, Coralville, IA
Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
10 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Angela Corey GM le 13 oct. 2022
I am glad that you enjoyed your stay with us. We will see you the next time you are in the area hopefully.
2/10 Horrible
Stephanie
Voyage d’affaires
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Christina GM le 13 mai 2024
I am sorry that your reservation was cancelled the credit card you had on file may have declined, when this happens the reservation may be cancelled. If your room was unsatisfactory I did not hear about this until now.
10/10 Excellent
Judith
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Christina GM le 13 mai 2024
muchas gracias senora:)
8/10 Bien
Brenda
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Christina GM le 6 mai 2024
Thank you Brenda. I hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Debra
28 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Christina GM le 29 avr. 2024
ma'am this is a dog friendly hotel, you brought a cat, the cat was allowed to urinate and defecate all over the room, we have had to put the room out of order for at least a week to place an ozone machine in this room on order to rid the smell of cat urine and other unfriendly smells.you were charged the 150 fee because of the room damage and the amount of time that the room must be out of service.
6/10 Satisfaisant
Roger Antonio
18 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Roger Antonio
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Christina GM le 22 avr. 2024
we do room service on the 3rd day of your stay, you can always request room service any day
6/10 Satisfaisant
Tanya
Voyage d’affaires
8 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanya
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Christina GM le 10 avr. 2024
I am sorry can you please reach out to me so I can address this.thank you Tanya.
6/10 Satisfaisant
Heather
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Heather
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christina GM le 28 mars 2024
I am sorry to hear that your stay was not pleasant please reach out to me if there is anything I can do to help.
10/10 Excellent
Salim, Jersey City
Voyage d’affaires
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Salim
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christina GM le 26 mars 2024
Thank you Salim.
2/10 Horrible
Tami
Voyage avec des animaux de compagnie
23 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tami
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christina GM le 26 mars 2024
I am very sorry that you had a bad experience.
8/10 Bien
Alireza
Voyage d’affaires
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alireza
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Christina GM le 19 mars 2024
Thank you Alireza
10/10 Excellent
Lynn
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lynn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christina GM le 19 mars 2024
thank you Lynn
8/10 Bien
Stephen
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
16 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stephen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christina GM le 19 mars 2024
thank you I appreciate your feed back I will pass this along to everyone that I can.thank you again.
6/10 Satisfaisant
Shireen
Voyage d’affaires
9 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Shireen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christina GM le 9 mars 2024
I do apologize about that, we have very large groups that ae staying with us for around 4 months.
10/10 Excellent
Lindsey
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsey
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Christina GM le 26 févr. 2024
Thank you Lindsey!!!Hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Cynthia
22 févr. 2024
Cynthia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christina GM le 23 févr. 2024
Cynthia, Thank you Hope to see you again in the future.
8/10 Bien
monica
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
monica
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Christina GM le 17 févr. 2024
thank you Monica we loved having you!!
10/10 Excellent
Heather
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christina GM le 14 févr. 2024
Heather thank you for your kind words
8/10 Bien
Rosalee
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosalee
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christina GM le 14 févr. 2024
Thank you Rosalee
10/10 Excellent
Tara
Voyage en famille
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tara
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Christina GM le 14 févr. 2024
Thank you for kind words!!
10/10 Excellent
Volodymyr
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Volodymyr
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christina GM le 14 févr. 2024
thank you see you again soon
8/10 Bien
Peter
Voyage d’affaires
3 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Peter
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Christina GM le 4 févr. 2024
thank you
10/10 Excellent
James
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Than you
James
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Christina GM le 4 févr. 2024
thank you!
2/10 Horrible
Dale
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dale
Réponse de Christina GM le 16 janv. 2024
I am sorry Dale, Please reach out to me if there is anything I can do to help
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Good locaty
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Christina GM le 16 janv. 2024
Thank you
8/10 Bien
Kristine
Voyage en famille
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Kristine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Christina GM le 21 déc. 2023
Thank you Kristine, I hope to see you again in the future if you are ever in town again.
10/10 Excellent
April
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not a bad value for the price
April
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Christina GM le 20 déc. 2023
I am happy to hear that things were good for the most part.I am very sorry that there was smoke coming from outside your room. I will look into this, can you please reach out to me to let me know if there is anything else I can do.thank you
10/10 Excellent
Dale
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dale
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Christina GM le 21 déc. 2023
Dale, Thank you for staying with us. :)
8/10 Bien
KIMBERLY, Land O' Lakes
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
KIMBERLY
Séjour de 9 nuits en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 13 déc. 2023
Kimberly, I greatly appreciate your feedback regarding your stay. I do apologize you weren't given additional room service during your stay.
10/10 Excellent
Ludim
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ludim
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 20 déc. 2023
thank you!! I hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Lynnette
Voyage en famille
20 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lynnette
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 21 nov. 2023
I am sorry that your stay was not the best, we are working hard to fix all the things that are needing fixed.
4/10 Médiocre
EVA
Voyage en famille, Voyage d’affaires
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
EVA
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 21 nov. 2023
I am so sorry to hear that, I will see who I need to speak with.
2/10 Horrible
Eve
19 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eve
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 21 nov. 2023
I am sorry that our key card machine was broke at the time of your stay, it has never happened before, sometimes things just break and need fixed. I will speak to the front desk.
8/10 Bien
Jan
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 21 nov. 2023
Thank you Jan.
2/10 Horrible
Kevin
19 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BEWARE
Kevin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 21 nov. 2023
Can you please tell me what your check in and check out date was?
2/10 Horrible
Karen
19 nov. 2023
Les points faibles : Propreté
Karen
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 21 nov. 2023
I am sorry that you did not enjoy your stay.
8/10 Bien
Amanda
Voyage en famille
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helpful caring staff
Amanda
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 13 nov. 2023
I am very pleased that you had a good experience, I am very grateful. Thank you.
6/10 Satisfaisant
Stacey
12 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Stacey
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 14 nov. 2023
Thank you, please let me know if there is anything else I can do.
4/10 Médiocre
julie
12 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
julie
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 13 nov. 2023
I do apologize for anything that made your stay not pleasant.
2/10 Horrible
Tanya
Voyage en famille
6 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanya
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 7 nov. 2023
I do apologize about your stay, I will speak to the front desk people immediately. I will have my maintenance person get the clog fixed asap now that it has been reported. We do allow dogs, if the dogs were a nuisance I could have spoke to the guest and asked them to please keep them as quiet as possible.please reach out to me if there is anything I can do.
6/10 Satisfaisant
Nigel Palani
Voyage en couple
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Nigel Palani
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 6 nov. 2023
I do apologize the key cards are very sensitive to any magnetics.
8/10 Bien
Carolyn
Voyage en groupe
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place
Carolyn
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Christina GM le 6 nov. 2023
I am pleased to hear that we could at least get you into a room that worked for you.
8/10 Bien
Lana
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lana
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christina GM le 26 oct. 2023
Thank you Lana.
6/10 Satisfaisant
Steve
Voyage en groupe
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Steve
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christina GM le 25 oct. 2023
I do apologize about that, Wyndham sets the standards for us on what we are able to serve.
10/10 Excellent
Kimberly
25 oct. 2023
Kimberly
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christina GM le 14 nov. 2023
Thank you Kimberly!
6/10 Satisfaisant
Rebecca
Voyage en famille, Voyage en groupe
23 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
You get what you pay for
Rebecca
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Christina GM le 23 oct. 2023
I am very sorry for everything, I will share these with my headhouse keeper.
4/10 Médiocre
Christina
Voyage en famille
21 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christina GM le 23 oct. 2023
I am very sorry for this, we are trying to work on it.
4/10 Médiocre
Colson M
16 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Colson M
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christina GM le 17 oct. 2023
I am sorry that you did not enjoy your stay, please reach out to me if there is anything I can do.
8/10 Bien
Mike
Voyage avec des animaux de compagnie
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christina GM le 16 oct. 2023
Thank you Mike.
4/10 Médiocre
Adrian
14 oct. 2023
Adrian
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christina GM le 16 oct. 2023
I am sorry about the hot water, could you please tell me what room that you were in so that I can get that repaired.