Avis
7,0
Bien
7,0/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,4/10
Écoresponsabilité
Avis
15 mars 2015
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
4/10 Médiocre
Laura
23 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MANAGER le 24 déc. 2023
Dear guest, we are sorry to hear your stay wasn’t great! We work hard to make all our guests stay and we are disappointed with ourselves in failing to make your stay a better stay. Please send your feedback and will make sure we to make your next visit a pleasant stay!
4/10 Médiocre
YATAGAI
30 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
YATAGAI
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Manager le 24 déc. 2023
Dear guest, we are sorry to hear your stay wasn’t great! We work hard to make all our guests stay and we are disappointed with ourselves in failing to make your stay a better stay. Please send your feedback and will make sure we to make your next visit a pleasant stay!
2/10 Horrible
gianluca
24 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very bad
gianluca
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Manager le 7 févr. 2023
Dear guest, we are sorry to hear your stay wasn’t great! We work hard to make all our guests stay and we are disappointed with ourselves in failing to make your stay a better stay. Please send your feedback and will make sure we to make your next visit a pleasant stay!
6/10 Satisfaisant
Sarah
8 juil. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Just ok
Sarah
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Manager le 17 juil. 2022
Dear Guest, We are glad to hear your feedback and we are glad we were able to make your stay a pleasant stay. We hope to see you soon again!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 juin 2022
Les points faibles : Propreté
Dårlig renhold.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Manager le 17 juil. 2022
Dear Guest, We are glad to hear your feedback and we are glad we were able to make your stay a pleasant stay. We hope to see you soon again!
4/10 Médiocre
Harumi
Voyage d’affaires
24 mars 2022
Les points faibles : Personnel et service
Harumi
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Manager le 25 mars 2022
Dear guest,
we are sorry to hear your stay wasn’t great!
We work hard to make all our guests stay and we are disappointed with ourselves in failing to make your stay a better stay.
Please send your feedback and will make sure we to make your next visit a pleasant stay!
10/10 Excellent
Kari Marie
26 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kari Marie
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de CCH CMB le 1 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review and we are glad to get your high approval. We always work hard to make sure all our guests feel happy and comfortable during their stay. We hope to welcome you soon once again.
Thank You.
8/10 Bien
Kanna
1 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Needed to clean more
Kanna
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de CCH, CMB le 9 sept. 2019
Dear Sir/ Madam,
Thank you for your review. We always word hard to make your stay a pleasant stay. please email us your suggestion and improvements and we will certainly look in to this and make sure we meet you expectation next time.
Thank you.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de CCH, CMB le 21 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review and we are glad to get your high approval. We always work hard to make sure all our guests feel happy and comfortable during their stay. We hope to welcome you soon once again.
Thank You.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
4 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de CCH, CMB le 13 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review and we are glad to get your high approval. We always work hard to make sure all our guests feel happy and comfortable during their stay. We hope to welcome you soon once again.
Thank You.
8/10 Bien
ingri
30 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hyggelig betjening
ingri
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de CCH, CMB le 13 févr. 2019
Dear Sir/ Madam,
Thank you for your review. We always word hard to make your stay a pleasant stay. please email us your suggestion and improvements and we will certainly look in to this and make sure we meet you expectation next time.
Thank you.
10/10 Excellent
Mohamed
6 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great
Mohamed
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de CCH, CMB le 22 oct. 2018
Dear Guest,
Thank you for your review and we are glad to get your high approval. We always work hard to make sure all our guests feel happy and comfortable during their stay. We hope to welcome you soon once again.
Thank You.
6/10 Satisfaisant
Simon
7 sept. 2018
Eine Nacht in Colombo
Simon
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de CCH, CMB le 7 sept. 2018
Dear Sir/ Madam,
Thank you for your review. We always word hard to make your stay a pleasant stay. please email us your suggestion and improvements and we will certainly look in to this and make sure we meet you expectation next time.
Thank you.
6/10 Satisfaisant
Simon
7 sept. 2018
Ceylon City Hotel Colombo
Simon
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de CCH, CMB le 7 sept. 2018
Dear Sir/ Madam,
Thank you for your review. We always word hard to make your stay a pleasant stay. please email us your suggestion and improvements and we will certainly look in to this and make sure we meet you expectation next time.
Thank you.
10/10 Excellent
Thari, Kadawatha, Sri Lanka
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thari
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de CCH, CMB le 23 août 2018
Dear Guest,
Thank you for your review and we are glad to get your high approval. We always work hard to make sure all our guests feel happy and comfortable during their stay. We hope to welcome you soon once again.
Thank You.
6/10 Satisfaisant
Man Fong
13 janv. 2018
Man Fong
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Manager le 17 janv. 2018
Dear Sir/ Madam,
Thank you for your review. We always word hard to make your stay a pleasant stay. please email us your suggestion and improvements and we will certainly look in to this and make sure we meet you expectation next time.
Thank you.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Salim, Maldives
1 avr. 2017
Les points forts : Personnel et service
Compared to other hotels in CMB this hotel is ok
Salim
8/10 Bien
YY, Tokyo
17 mars 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
YY
6/10 Satisfaisant
Salim Saeed, Maldives
31 janv. 2017
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good 3 star hotel compared to hotels in Colombo
Salim Saeed
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Small and clean, but somewhat overpriced.
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Nooh Sinan, US
22 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Warm service
Nooh Sinan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place!
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 août 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Good Rooms but AC needs improvement
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 juil. 2016
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
インド洋が近いよ!
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Kenjo
29 juin 2016
Les points forts : Propreté
Kenjo
6/10 Satisfaisant
Sagar
6 juin 2016
Les points faibles : Propreté
Sagar
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 mars 2016
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
great staff
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
suman, london
6 févr. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
smelly and dirty rooms
suman
8/10 Bien
Huong, Viet Nam
27 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Huong
4/10 Médiocre
tamara
1 janv. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Entspricht keinem 3 Sterne-Hotel
tamara
6/10 Satisfaisant
paul kim, InDia
30 déc. 2015
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
To. manager Mr. Hamdan(big guy)
paul kim
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
15 déc. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Used to be good, but now....
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 nov. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Small hotel with a great central location
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Ken, Japan
12 nov. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
全体的に満足
Ken
6/10 Satisfaisant
karl
4 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
karl
6/10 Satisfaisant
Ahmed Amin
29 oct. 2015
Les points faibles : Personnel et service
Ideal for a short stay with easy access to Colombo
Ahmed Amin
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 oct. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Lars, Dresden
30 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service
Basis-Stadthotel in kleiner Seitenstraße
Lars
6/10 Satisfaisant
Rony, Lebanon
30 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service
clean and affordable for short stay
Rony
8/10 Bien
Victoria, Wales, UK
16 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Good service and accessible to hub of the city
Victoria
8/10 Bien
Ban Thong
5 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Reasonable good budget hotel
Ban Thong
6/10 Satisfaisant
Jem, L
17 août 2015
Matig hotel
Jem
6/10 Satisfaisant
Becky, Brisbane, Aus
11 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Becky
8/10 Bien
KIYONORI, tochigi
25 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
marusan
KIYONORI
4/10 Médiocre
rachita, Delhi
18 juil. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
If you just need a bed, go for it!
rachita
8/10 Bien
Eileen, Perth
26 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre