Avis sur Excelsior Hotel Ernst am Dom
Excelsior Hotel Ernst am Dom
Trankgasse 1-5 / Domplatz, Cologne, NW
Avis
9,6
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
9 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de EXCELSIOR HOTEL ERNST le 12 févr. 2020
Dear Caiado
Thank you very much for choosing the Excelsior Hotel Ernst.
We appreciate your lovely comment and are very delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Furthermore, we would like to thank you for reviewing our breakfast service. Please let us know what we might want to improve in order to receive 100% next time. We understand a certain price sensitivity. Nevertheless, a good food quality is a costly service which in reverse we would have to reflect on the breakfast rate.
We would love to welcome you back soon and remain
with kind regards
EXCELSIOR HOTEL ERNST
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Excelsior Hotel Ernst le 26 août 2019
Dear guest
thank you very much for choosing Excelsior Hotel Ernst.
We appreciate your comments and are delighted that you had an enjoyable stay with us. We certainly have shared your comment with the whole team right away.
On behalf of the entire team we do hope that we will be able to welcome you again in the future.
Kind regards
Henning Matthiesen
Managing Director
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Excelsior Hotel Ernst le 18 juin 2019
Lieber Gast,
vielen Dank, dass Sie sich für das Excelsior Hotel Ernst entschieden haben.
Wie schön, dass wir Sie mit der Atmosphäre des Hauses und unserem persönlichen Service begeistern konnten. Gerne haben wir Ihr Feedback mit dem gesamten Team geteilt.
Schon heute freuen wir uns auf Ihren nächsten Besuch und verbleiben
Mit freundlichen Grüßen
Henning Matthiesen
Geschäftsführender Direktor
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Excelsior Hotel Ernst le 26 déc. 2018
Lieber Gast,
herzlichen Dank für Ihren Besuch im Excelsior Hotel Ernst.
Es freut uns sehr, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns hier auf "Expedia" zu bewerten. Gerne haben wir Ihre lobenden Bewertung mit dem gesamten Team geteilt. Dies ist eine wunderbare Motivation für uns alle.
Schon heute freuen wir uns auf Ihre nächste Buchung.
Mit freundlichen Grüßen,
Henning Matthiesen
Geschäftsführender Direktor
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour 5 étoiles, luxe, confort et tranquilité
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Excelsior Hotel Ernst le 23 janv. 2018
Dear guest,
Thank you for choosing the Excelsior Hotel Ernst during your recent visit to Cologne. We are delighted that you enjoyed your stay with us and that you cannot wait to visit us again. Rest assured that we have shared your feedback with the entire team.
With warm regards
Henning Matthiesen
Managing Director
10/10 Excellent
Lionel, Saint Maur des Fossés (VDM)
15 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
emplacement idéal, accessibilité par le train idéa
Lionel
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Excelsior Hotel Ernst le 17 janv. 2018
Dear Lionel,
Thank you for choosing the Excelsior Hotel Ernst and for taking the time to share your feedback. We are very pleased that you enjoyed our location and that you had a wonderful stay with us. We regret that we did not manage to explain the air conditioning controls to you properly. Please do accept our sincere apologies for any inconvenience this has caused.
We do hope that we will have the opportunity to welcome you again in the future and to fully convince you of our quality and service.
With warm regards
Henning Matthiesen
Managing Director
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Dear Guest,
Thank you very much for visiting the Excelsior Hotel Ernst and for taking the time to write a review. We are very happy about your positive evaluation and we will share your compliments with the entire team.
We hope to welcome you back in Cologne very soon and remain
With best regards,
Excelsior Hotel Ernst
10/10 Excellent
Annie
4 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bel hôtel
Annie
Réponse de excelsiorhotelernst le 27 sept. 2016
Chère Annie
Nous vous remercions beaucoup pour visiter Excelsior Hotel Ernst.
Nous lisons vos commentaires positifs avec plaisir et vous remercions pour cela. Malheureusment nous ne sommes as autorisés d´offrir une piscine.
Nous espérons de vous accueillir à nouveau bientôt.
Meilleurs salutations,
Excelsior Hotel Ernst
10/10 Excellent
Angelique
16 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angelique
8/10 Bien
muriel
24 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un emplacement parfait
muriel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Raphael, Paris
14 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéalement situé et très confortable
Raphael
8/10 Bien
Alexandre, Paris
9 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un très agréable séjour
Alexandre
10/10 Excellent
Bruneau, France
22 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bruneau
8/10 Bien
Michel De Triest, Bruxelles
4 déc. 2013
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bon emplacement au pieds de la cathédrale
Michel De Triest
10/10 Excellent
FRANCIS, STRASBOURG
26 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
EXTRAORDINAIRE
FRANCIS
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Patricia, Poitiers
24 janv. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon séjour
Patricia
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 mars 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Stef
Voyage d’affaires, Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stef
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 10 mai 2024
Dear Stef,thank you very much for your great feedback!We are delighted to see that we managed to exceed your expectations.It would be a pleasure for us to welcoming you back soon!With warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Jonas
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonas
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 10 mai 2024
Lieber Jonas,vielen Dank für Ihr wundervolles Feedback hier auf Expedia! Es freut uns sehr zu hören, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel rundum gelungen war und Sie mit unserem Service, Ambiente und den Zimmern zufrieden waren. Wir streben stets danach, unseren Gästen ein erstklassiges Erlebnis zu bieten, und es ist großartig zu wissen, dass wir diesem Anspruch gerecht werden konnten. Über einen erneuten Besuch in naher Zukunft, würden wir uns sehr freuen.Mit freundlichen GrüßenKimiko MückeTraining & Quality Manager
8/10 Bien
Shalin
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shalin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 23 avr. 2024
Dear Shalin,Thank you for sharing your feedback with us! We're glad to hear that you enjoyed our property, particularly the deluxe rooms and complimentary minibar. Our central location is something we take pride in, and we're pleased it met your needs.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay!Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
8/10 Bien
Judy, Los Gatos
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 2 avr. 2024
Dear Judy,Thank you for taking the time to share your feedback with us and rated your stay with 4 out of 5 points. We're pleased to hear that you found our location perfect, being right in front of the dome and next to the train station. However, we apologize for the inconvenience you experienced with the internet connection and the lack of complimentary coffee. Your comments regarding the room condition and the heavy key are duly noted, and we will take them into consideration for future improvements. We strive to provide a comfortable and seamless experience for all our guests, and we regret if we fell short of your expectations in some aspects. We appreciate your insights and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.Kind regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Thomas
Voyage d’affaires
23 févr. 2024
Thomas
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 4 mars 2024
Lieber Thomas,vielen herzlichen Dank für Ihre freundlichen Worte und die positive Bewertung! Es freut uns außerordentlich zu hören, dass unser Haus Ihnen einen perfekten Rückzugsort nach der anstrengenden Messe bieten konnte. Unser Team legt großen Wert darauf, unseren Gästen einen erstklassigen Service und ein angenehmes Ambiente zu bieten, und es ist schön zu hören, dass dies bei Ihnen spürbar war.Wir schätzen Ihre Treue und danken Ihnen für die anerkennenden Worte. Es ist uns stets eine Freude, Ihren Aufenthalt so angenehm wie möglich zu gestalten. Schon heute freuen wir uns auf Ihren nächsten Besuch bei uns im Haus!Herzliche GrüßeKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
David
2 févr. 2024
David
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 21 mars 2024
Lieber David,vielen Dank für Ihre 5 Sterne Bewertung. Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Haus gefallen hat.Wir würden und sehr freuen, wenn Sie uns bald erneut besuchen kommen.Herzliche GrüßeKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Jan
Voyage en couple
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 5 févr. 2024
Dear Jan,thank you very much for your positive review here on Expedia! We are delighted to hear that our service, staff, and facilities amazed you right away, and we appreciate your kind words about the cleanliness of the hotel.We also appreciate your suggestion regarding complimentary breakfast for suites. Your feedback is valuable to us, and we will certainly take it into consideration as we strive to enhance our guests' experiences. We continuously aim to improve and provide the best possible services.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back in the future. If you have any further suggestions or preferences, feel free to let us know, as we always strive to meet our guests' expectations.Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 17 janv. 2024
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre 10 Punkte Bewertung. Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Haus gefallen hat.Wir würden und sehr freuen, wenn Sie uns bald erneut besuchen kommen.Herzliche GrüßeKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 3 janv. 2024
Dear David,thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel! We are thrilled to hear that you found our location convenient, especially with the proximity to the cathedral and the quick walk from the train station. Our team takes great pride in providing attentive, helpful, and professional service, and it's wonderful to know that you appreciated their efforts.We're delighted that your wife enjoyed the tea time, and we're equally pleased to hear that you highly recommend our 7-course dining experience. It's fantastic to know that the food exceeded your expectations and left you both so satisfied.We can't wait to welcome you back on your next trip! If there's anything specific you'd like us to consider for your future stays, feel free to let us know. Safe travels, and we look forward to hosting you again soon!Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Marion
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Marion
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 22 déc. 2023
Liebe Marion,vielen Dank für Ihre 10 Punkte Bewertung. Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Haus gefallen hat.Wir würden und sehr freuen, wenn Sie uns bald erneut besuchen kommen!Herzliche GrüßeKimiko MückeTraining & Quality Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good, but room for improvement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 18 déc. 2023
Dear valued guest,Thank you for your positive feedback about your recent stay. We appreciate your understanding regarding the room assignment and apologize for any inconvenience with the signage. Your comments on the bed comfort and the complimentary minibar are duly noted.We're glad to hear you enjoyed the breakfast selection in the morning with our wide offer of buffet and a la carte dishes.We sincerely apologize for the inconvenience at the bar on Saturday night and appreciate your patience. Your feedback is valuable, and we'll address this to enhance our service during peak times.We hope to have the pleasure of welcoming you back for an even better experience in the future.Best RegardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Emma
Voyage en groupe
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christmas market hotel Heaven
Emma
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 17 déc. 2023
Dear Emma,Thank you very much for your wonderful review, we are very pleased that you had a nice stay with us in Cologne.How wonderful to hear that you enjoyed the Christmas Markets in our city that much!It would be our pleasure to welcoming you back soon!With kind regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Lynda
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location. Friendly staff great service.
Lynda
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 17 déc. 2023
Dear Lynda,thank you very much for your great feedback!We are delighted to see that we managed to exceed your expectations.It would be a pleasure for us to welcoming you back soon!With warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
RICHARD
Voyage en famille
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelsior review dec 2023
RICHARD
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 14 déc. 2023
Dear Richard,thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that your check-in process was smooth and that our staff was able to provide helpful assistance, ensuring your comfort throughout your stay.It's fantastic that our team was able to assist you with information about the Christmas markets, and we're glad the map provided made navigating the area more convenient for you. We strive to make our guests' experiences enjoyable and stress-free, especially during festive seasons.We appreciate your kind words about the relaxed environment, and we hope to continue providing you and your party with exceptional service in the future. We look forward to welcoming you back and creating more positive memories with you!Best regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Janet Mary
Voyage en couple
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet Mary
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 17 déc. 2023
Dear Janet Mary,thank you for your review here on Expedia.We are happy to see that you had a pleasant stay with us.We are looking forward to welcoming you back soon in Cologne!Kind regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Connie
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Connie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 11 déc. 2023
Dear Connie,thank you very much for your great feedback!We are delighted to see that we managed to exceed your expectations.It would be a pleasure for us to welcoming you back soon!With warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Suzanne, Markham
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzanne
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 11 déc. 2023
Dear Suzanne,thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that wee amazed you with the hotel right away. We're glad you appreciated the 1 pm checkout time, and that you enjoyed the excellent central location with a magnificent view of the dome from your room. We look forward to hosting you again in the future! Kind regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
gena
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exquisite.
gena
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 11 déc. 2023
Dear gena,Thank you very much for your good review, we are very pleased that you had a nice stay with us in Cologne.With kind regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Anne
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 11 déc. 2023
Dear Anne,thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our great location next to the cathedral and Christmas Markets. It's fantastic that you had a beautiful 9-course dinner at Hanse Stube and found our beds and pillows comfortable. We look forward to welcoming you back in the future!Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Alistair
Voyage en couple
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alistair
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 11 déc. 2023
Dear Alistair,thank you for your positive review on Expedia! We're delighted to hear that you found our property convenient for the railway station, airport connection, and close to the Cathedral and Old Town of Cologne. It's wonderful to hear that our staff amazed you right away. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future!Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Karen
3 déc. 2023
Karen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 5 déc. 2023
Dear Karen,thank you for your review here on Expedia.We are happy to see that you had a pleasant stay with us.We are looking forward to welcoming you back soon in Cologne!With warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Jon, Oakland charter Township
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jon
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 5 déc. 2023
Dear Jon,thank you very much for your great feedback!We are delighted to see that we managed to exceed your expectations.It would be a pleasure for us to welcoming you back soon!With warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
6/10 Satisfaisant
David
21 nov. 2023
David
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 22 nov. 2023
Lieber David,haben Sie herzlichen Dank für Ihre Bewertung und die Zeit, die Sie sich dafür genommen haben.Schade, dass wir Sie nicht zu 100% von uns überzeugen konnten, teilen Sie uns doch gern noch mal separat mit, in welchen Bereichen wir uns verbessern können.Mit freundlichen GrüßenKimiko MückeTraining & Quality Manager
8/10 Bien
David
21 nov. 2023
David
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 22 nov. 2023
Lieber David,vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Haus gefallen hat.Wir würden und sehr freuen, wenn Sie uns bald erneut besuchen kommen.Herzliche GrüßeKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Grant
Voyage d’affaires
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really wonderful
Grant
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 5 déc. 2023
Dear Grant,Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience at our hotel. We are thrilled to hear that your stay was enjoyable and that you found our staff, facilities, and amenities to your satisfaction.It's truly heartening to know that our front desk and lobby teams left a positive impression with their exceptional training and friendliness. We understand the importance of a smooth check-in process, and I'm glad to hear that it met your expectations. Your compliments about the room, including the high ceilings, Juliet balconies, and the delightful rainfall shower, are truly appreciated. We take pride in providing a clean and comfortable environment for our guests.The mention of our piano bar as a delightful spot for champagne and beautiful cakes/pastries brings a smile to our faces. We're delighted that you enjoyed this aspect of your stay, and we hope it added to the overall experience.Thank you once again for choosing our hotel, and we can't wait to host you on your next visit.Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
6/10 Satisfaisant
Laura
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Don’t fall for the “upgrade” con
Laura
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 22 nov. 2023
Dear Laura,thank you for your feedback, and we sincerely apologize for any confusion or dissatisfaction you experienced during your stay. We appreciate your bringing this to our attention and will address the issue with our staff to ensure better transparency in the future. It's important to us that our guests feel valued and well-informed. We hope you still enjoyed your time at our beautiful place, and we would love the opportunity to make it up to you on a future visit.Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
mindy
Voyage en couple
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mindy
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 9 nov. 2023
Dear mindy,thank you for highlighting our unique historical charm and room keys. We're glad you appreciated these special features during your stay with us. Looking forward to welcoming you back.Best regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Christoph
6 nov. 2023
Christoph
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 5 déc. 2023
Lieber Christoph,herzlichen Dank für Ihre gute Bewertung, es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns im Hause hatten.Mit freundlichen GrüßenKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
tim
Voyage en famille
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
tim
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 9 nov. 2023
Dear tim,thank you for your kind words! We're honored to have provided you with the best experience in Europe. We hope to welcome you back soon.Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
J M
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
J M
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 9 nov. 2023
Dear J M,thank you very much for your great feedback!We are delighted to see that we managed to exceed your expectations.It would be a pleasure for us to welcoming you back soon!With warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager
10/10 Excellent
Kim
Voyage en famille, Voyage en couple
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Kimiko Mücke - Training & Quality Manager le 9 nov. 2023
Dear Kim,thank you for your kind review! We're thrilled to know you appreciated our convenient location close to the train station and the excellent valet service for your car.We aim to provide the best service possible and we're delighted you had a great experience.Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager