Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
3 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en janvier 2018
Réponse de Thomas le 10 févr. 2018
Dear Traveller,
i would like to thank you for your reservation and for your positive words. Our colleague from the restaurant does apologize being late, we can assure you and all of the Guests, that this won't happen again.
I hope your next visit is just around the corner!
Take care!
Thomas
8/10 Bien
Guillaume
15 juil. 2016
Les points forts : Confort de la chambre
Guillaume
Réponse de General Manager le 21 nov. 2016
Dear Traveler.
Thank you choosing our hotel. I'm happy that you
enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Best wishes,
Hanul Fullton Team
10/10 Excellent
Ikuno
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ikuno
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Anca
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anca
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Peter
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Hans Petter
1 août 2023
Hans Petter
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Justin
Voyage en couple
27 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Ruxandra Maria
11 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Ruxandra Maria
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Jonathan
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best deal in Cluj
Jonathan
Séjour de 1 nuit en mars 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Csipkes Krisztian le 13 nov. 2019
Thank you for choosing to stay at Hotel Hanul Fullton and for taking time to share your feedback.Our purpose is to constantly improve the quality of our services in order to meet our costumers needs.We look forward to welcoming you in the futureas well!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Csipkes Krisztian le 13 nov. 2019
Thank you for choosing to stay at Hotel Hanul Fullton and for taking time to share your feedback.We look forward to welcoming you in the future as well!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Csipkes Krisztian le 13 nov. 2019
Thank you for choosing to stay at Hotel Hanul Fullton and for taking time to share your feedback.We look forward to welcoming you in the future as well!
10/10 Excellent
robert
Voyage en groupe
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
great location
robert
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Csipkes Krisztian le 13 nov. 2019
Thank you for choosing to stay at Hotel Hanul Fullton and for taking time to share your feedback.We re looking forward to hosting you again in our hotel!
Front Desk Manager
Csipkes Krisztian
6/10 Satisfaisant
Duta
Voyage d’affaires
13 sept. 2019
Duta
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
23 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Paul
19 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 4 nuits en mai 2019
8/10 Bien
daniele
20 nov. 2018
daniele
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
8/10 Bien
Lena
7 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok hotell på bra läge
Lena
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
8/10 Bien
Enzo
17 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Solo Trip to Cluj
Enzo
Séjour de 4 nuits en août 2018
10/10 Excellent
MARIAN
4 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARIAN
Séjour de 3 nuits en août 2018
6/10 Satisfaisant
jcd, Madrid España
26 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Buena relación calidad precio
jcd
Séjour de 1 nuit en août 2018
8/10 Bien
Lauren
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lauren
Séjour de 2 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
Réponse de Thomas Gabri le 29 déc. 2017
Dear Traveller,
thank you very much for your reservation, and also for your rating.
Hope to see you again!
Best wishes,
Thomas - Front Office Manager
4/10 Médiocre
Charles
15 nov. 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
I would not stay again
Charles
Séjour de 5 nuits en novembre 2017
Réponse de Thomas Gabri le 27 déc. 2017
Dear Charles,
thank you very much for your detailed feedback. Your comment made me to have ambivalent feelings. One way I am glad for our reception service, but at the other hand I am very disappointed because of the room. This is the first time when somebody is complaining about the bed :-( , I thought our beds are comfortable.
Concerning the building I have to mention that the building is not old, it's a new one, and we do cleaning every day and we don't have mold in the bathroom. In my opinion the problem was that in many cases some of the guests making late check-out, and it is not enough time to wind the room properly.
However, it was a pleasure to meet, and hope you will give us another chance!
Best wishes,
Thomas
10/10 Excellent
david, barcelona
18 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
personal muy atento, buen desayuno y muy comodo
david
Séjour de 4 nuits en octobre 2017
Réponse de Thomas le 11 nov. 2017
Querido invitado,
apreciamos tu comentario Muchas gracias, espero verte de nuevo!
Los mejores deseos,
Thomas
8/10 Bien
Hila
12 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hila
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
Réponse de Thomas Gabri le 9 nov. 2017
Dear Guest,
thank you the rating. Hope to see you again!
Best wishes,
Thomas
8/10 Bien
antonia
18 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice classy hotel
antonia
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Réponse de Thomas Gabri le 9 nov. 2017
Dear Antonia,
thank you you reservation and your review. I am sorry that you have had to leave early in the morning, I wish you could try our delicious a la carte breakfast. Hope to see you again!
Take care!
Thomas
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Iorgulescu
25 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very hospitable staff, great location
Iorgulescu
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
10/10 Excellent
jon-liviu
3 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jon-liviu
Séjour de 3 nuits en juin 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Réponse de Thomas Gabri - Front Office Manager le 2 juil. 2017
Dear Guest,
thank you very much for your review. It was a pleasure to meet you! Hope to see you next time!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Réponse de Thomas Gabri le 2 juil. 2017
Dear Guest,
it was a pleasure catering your needs. Thank you for the great review!
See you again!
Thomas Gabri - Front Office Manager
8/10 Bien
Pieffe, Milano
24 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bello e in centro
Pieffe
Réponse de Thomas Gabri - Front Office Manager le 5 juil. 2017
Gentili ospiti,
Grazie per le grandi parole. Ci dispiace per l'inconveniente riguardante l'ascensore. Il nostro edificio è solo su 2 piani e il motivo per cui non abbiamo ascensori. La prossima volta, contatta la nostra reception 24 ore per aiutarti con i bagagli. Ci vediamo!
8/10 Bien
Agnieszka
4 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dogodnie położony i czysty hotel
Agnieszka
Réponse de Thomas Gabri le 2 juil. 2017
Dear Agnieszka,
thank you for your reservation and the great comment. We are proud of our property in the center of Transylvania. It is so nice that you did like our hotel. Hope your next visit is just around the corner!
Best wishes,
Thomas - Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very polite staff
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Calin, Rhode Island
6 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Interesting hotel close to the train station and M
Calin
10/10 Excellent
michael
28 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
michael
8/10 Bien
Hans
28 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Stille og rolig værelse
Hans
10/10 Excellent
Ulrich
17 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ulrich
10/10 Excellent
annette, u k
3 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good budget hotel
annette
10/10 Excellent
j, ut
24 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
j
6/10 Satisfaisant
Toma-Dan
17 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super Hotel mit sehr Nette und Hilfsbereiten Pers.
Toma-Dan
Réponse de General Manager le 21 nov. 2016
Sehr geehrte Reisende,
Vielen Dank für Ihr Verständnis. Es war mit ein Vergnügen Sie kennen zu lernen. Bis bald!
Grüße,
Hanul Fullton Mannschaft
8/10 Bien
James
15 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Affordable and comfy B&B
James
Réponse de General Manager le 21 nov. 2016
Dear Guest.
Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay is just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.
Best wishes,
Hanul Fullton Team
4/10 Médiocre
Victor
8 nov. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mixed feelings,but wouldn't recommend staying here
Victor
Réponse de General Manager le 21 nov. 2016
Dear Guest,
Thank you for taking the time to write such a detailed review. All your comments are essential to educating our staff about good and bad service. We will ensure your feedback will be given to all.
Furthermore, I will personally supervise that all your other complaints are addressed that everything will be in order on your next visit. We look forward to welcoming you back then.
Best wishes,
Head-Receptionist
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 oct. 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 21 nov. 2016
Dear Traveler.
Thank you for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Best wishes,
Hanul Fullton Team
6/10 Satisfaisant
Andrew
13 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice overall, but no WiFi in the room!
Andrew
Réponse de General Manager le 17 oct. 2016
Dear Guest,
Thank you very much for your reservation and for your detailed feedback. In our opinion a customer complaint is a good opportunity to convert a dissatisfied customer into a happy and loyal guest and I can assure you that we will fix the problem with the wi-fi connection.
Hope to see you again!
Best wishes,
Hanul Fullton team