Hall

Avis sur Comfort Inn & Suites

2.5 out of 5
Comfort Inn & Suites
130 W. Mitchell Avenue, Cincinnati, OH

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 257 avis sur 803." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 257 avis sur 803." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 138 avis sur 803." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 89 avis sur 803." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 62 avis sur 803." "

7,6/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

6/10 Satisfaisant

Timothy, Birmingham

Les points forts : Équipements
Under construction
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Management le 15 mai 2024
Thank you for your feedback. Hopefully everything else was well during our update.

10/10 Excellent

Anita

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was a nice Inn and the lady at check in was very friendly .It is close to main highway and to the places of interest we were looking at.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management le 15 mai 2024
Thank you so much

10/10 Excellent

Keva, Bergenfield

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thank you
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Manasgement le 13 mai 2024
Thank you! We appreciate the positivity

10/10 Excellent

Amy

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was friendly Checkin was easy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management le 10 mai 2024
Thank You

6/10 Satisfaisant

Bernard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

David

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 3 mai 2024
Thank you

2/10 Horrible

Allan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
No running water in the rooms.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 27 avr. 2024
My apologies

10/10 Excellent

Martin, Medina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and comfortable.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 26 avr. 2024
Thank you so much.

2/10 Horrible

Mandy

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 13 mai 2024
Thank you for your feedback

6/10 Satisfaisant

Darian

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 19 avr. 2024
Thank you

10/10 Excellent

Janet

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was clean. The staff was friendly. My stay was enjoyable.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 6 avr. 2024
Thank You

8/10 Bien

TAMMY

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice comfortable bed, clean room, nice breakfast, and friendly front desk.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 14 mars 2024
Thank you so much we appreciate you

6/10 Satisfaisant

CHHIRING

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Average
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 1 mars 2024
Thank you for your feedback

10/10 Excellent

Shavonn

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hospitality. Theresa is the manager that I had the pleasure of interacting with. She has a pleasant demeanor and was very friendly and helpful… She’s a great manager. I enjoyed my peaceful stay.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 26 févr. 2024
Thank you so much I really appreciate this! It is our pleasure to assist to making Guest Happy

10/10 Excellent

Adriane

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 20 févr. 2024
Thank you so much

6/10 Satisfaisant

Rey

Voyage en famille
It was a location thing we weren’t aware of the area we were in
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 13 févr. 2024
Well Thank you I'm hoping that all was well with your surprised location

4/10 Médiocre

Bryan

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Had a joining room and the other room had at least 6 ppl that made a lot of noise while they were leaving at 11-11: 30 pm. It was too late to ask for another room, had to be at the hospital at 5:30am. Probably won't stay here again.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 9 févr. 2024
Good morning and I'm sorry to hear this. Yes it can be awful at times. Please don't let that determine your value of returning. Just let us know what we can do to make your next visit more comfortable for you.

4/10 Médiocre

Jodie

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Very good service, but a VERY nasty room
The woman at the front desk was hospitable, friendly and did her very best to make right the issues with our room. The first room we were given had innumerable, visible fluid stains in both queen bed box spring covers. There was (what appeared to be) streams of urine stains on the wall behind/beside the toilet. The inside of the lampshade was splattered with dried red liquid. It was NASTY. The woman was very apologetic and found us a room that was acceptable, and seemed clean—but after the first room, I had lingering cringe that prevented me from feeling comfortable
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 5 févr. 2024
Thank you for your feedback. Yes Melissa is awesome. And I'm sure she explained that the bathroom is going through an overhaul soon. As for the other pointing out things we have taken care of them and thank you we have addressed those issues and appreciate the honesty in guest views, it helps us to improve.

10/10 Excellent

Damaris

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El personal fue muy amable y para tener un precio moderado está muy limpia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 13 janv. 2024
Thank you very much

8/10 Bien

Frederick, East Lansing

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 9 janv. 2024
Thank You

2/10 Horrible

Joshua

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 9 janv. 2024
Thank you

2/10 Horrible

James

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not a great experience.
Hotel is in poor condition. It wasn’t very clean and the staff, though friendly, did not provide very good customer service.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Terisa GM- Management le 6 janv. 2024
We are sorry to hear this and I apologize on behalf of the hotel.

10/10 Excellent

Blake

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Room was clean service was great workers was nice
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management le 18 déc. 2023
Thank You

2/10 Horrible

Connor

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management le 12 déc. 2023
Thank you for feedback

10/10 Excellent

TIMOTHY, AKRON

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Management le 12 déc. 2023
Thank you

10/10 Excellent

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Room was spacious, clean and comfortable.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 3 déc. 2023
Thank you

6/10 Satisfaisant

Zachary

Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 18 déc. 2023
Thank you

2/10 Horrible

Taryn

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Guest services clerk was extremely rude
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 3 déc. 2023
I am sorry to hear this. Apologies sent on behalf of the hotel

10/10 Excellent

kushal

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Management le 24 nov. 2023
Thank you

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Payment Policy.
Enjoyed the stay. Comfortable, clean and the staff was very friendly and helpful. One bit of misinformation however: This hotel does *not* accept ANY credit or debit cards that do not have a chip. No swiping. Also, they DO accept cash. Hotels.com/Expedia show the policy as follows: ***"This property accepts credit cards. Cash is not accepted."*** The website policy information is INCORRECT and should be changed immediately.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Management Terisa le 22 nov. 2023
Thank you for you positive feedback. I wish that all websites would also provide the correct information. Hopefully 2024 will bring new changes to the websites as well. Happy Holidays

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Front desk ladies rock 😎
Front desk ladies are super friendly and helpful!!! They definitely made us feel welcomed!!!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 18 nov. 2023
Thank you so much. We appreciate that!

10/10 Excellent

GREGORY

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Management le 15 nov. 2023
Thank You

8/10 Bien

rickita

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Decent place to stay but they are doing work so on our floor was random mattresses and box springs in the halls. The tub was scraped and didnt look clean. Staff was nice
Réponse de Management le 15 nov. 2023
Thank you. Yes we are upgrading our hotel. Currently we are painting and changing out the carpets, next we will be replacing the showers. I'm sorry that you were even put on the 3rd floor.

8/10 Bien

DEBRA

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was clean, service excellent, employees went above and beyond. Breakfast was ok eggs were rubbery.. everything else ok
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Management le 7 nov. 2023
Thank you, sorry about the eggs

10/10 Excellent

Jennie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 9 nov. 2023
Thank you

10/10 Excellent

Tanya

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We only needed someplace to sleep for 8 hours. The beds were comfortable and clean. The breakfast was good and the staff was nice. It wasn’t anything super fancy but it fit our needs well and was close to our destination.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 31 oct. 2023
Thank you

8/10 Bien

Jennie

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 31 oct. 2023
Thank You

10/10 Excellent

Kelsei

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you

10/10 Excellent

Peter

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is clean and parking was easy. The staffs were nice particularly the lady at the reception during the day was extremely kind, thoughtful and friendly.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you

10/10 Excellent

Constance

-
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 24 oct. 2023
Thank you

6/10 Satisfaisant

Kristen

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
The front desk staff was amazing. Very helpful and friendly. The floors (Carpet and bathroom tiles) were not cleaned and looked like they had not been cleaned in a very long time. The touch points were dirty. Luckily I brought my Clorox wipes and slippers. It's a decent hotel for the price.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 24 oct. 2023
We have the extra linen here in the laundry upon requests. All to often the # of people on the reservation is not indicative of the actual amount of people staying. All you have to do is ask.

4/10 Médiocre

Terri

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The hotel ran out of pillows and blankets. We had no blanket for the sofa sleeper, had to buy our own. There were 2 HUGE stains on the sofa sleeper.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 24 oct. 2023
We have the extra linen here in the laundry upon requests. All to often the # of people on the reservation is not indicative of the actual amount of people staying. All you have to do is ask.

2/10 Horrible

Melissa, Navarre

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was so gross and dirty. The shower head was black with mold, my husband’s socks were black after walking around in the room. The bathroom floor was all sticky and there were dirt and grime everywhere. The parking was awful. The toilet seat kept coming unsnapped and moving.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 22 oct. 2023
I am so sorry to hear your dissatisfaction sending apologies on behalf of the hotel

10/10 Excellent

Diane, Westerville

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were exceptionally nice and the property was very clean. I will definitely return!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 22 oct. 2023
Thank you very much!

8/10 Bien

Melissa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Clean, good breakfast. Property needs some updating. Parking is tight.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 16 oct. 2023
Thank you

10/10 Excellent

YASUYUKI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 16 oct. 2023
Thank You

8/10 Bien

Alexandra

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 16 oct. 2023
Thank you

8/10 Bien

Robert, Bluffton

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you

2/10 Horrible

Dustin

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Do not stay here
The shower wouldn’t drain, whatsoever. There was random hair all over the bed. & there was no soap whatsoever in the bathroom. They also require you to pay an extra $150 upfront to checking in for “insurance” which wasn’t stated anywhere before hand. I will not be staying in a Comfort Inn again.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 29 sept. 2023
I'm sorry about your stay. Yes we had some hurdles last week with temporary staffing. I am so sorry. As for the shower it drains there is just a different type of drain you may have been unaware of. Its shaped like a disk up to let water out laying flat to hold in water for bathing. The 150 is for incidentals. Every hotel takes it whether listed or not. It is always wise to call before arriving anywhere to check all the angles at any hotel