Avis sur Renaissance Chengdu Hotel
Renaissance Chengdu Hotel
No 48 Section 4 South Renmin Road Wuhou, Chengdu, Sichuan
Avis
8,8
Excellent
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
8 févr. 2020
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 janv. 2020
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
Daisuke
Voyage d’affaires
19 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
また使いたいです。
Daisuke
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
robert
Voyage d’affaires
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robert
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Wen, Vancouver
Voyage d’affaires
7 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wen
Séjour de 9 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
YH Adrian
Voyage d’affaires
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful experience
YH Adrian
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Brendan
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brendan
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brilliant stay.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Sungho
24 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sungho
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Chen
17 juil. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
位置不错
Chen
Séjour de 2 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Danny
21 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marriott Renaissance 2019
Danny
Séjour de 1 nuit en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super helpful staff!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 3 mai 2019
Dear customer,
Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us.
We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and that our service made your stay experience more memorable. We will continue to strive in delivering quality services, allowing our guests' to indulge in the best they deserve.
Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future.
Thank you!
Sincerely,
Andie Luo
Marketing & Communication Assistant
Renaissance Chengdu Hotel
8/10 Bien
Victor
19 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ideal for short stay business trip.
Victor
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 13 juin 2019
Dear customer,
Thank you for staying at Renaissance Chengdu Hotel.
Thank you very much for your feedback and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay and that we were able to provide you with a memorable experience. We take our guest comments very seriously and always strive to provide comfortable and friendly accommodations.
Thank you again for your feedback and support and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.
Best Regards!
Andie Luo
Marketing & Communication Assistant
Renaissance Chengdu Hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 13 juin 2019
尊敬的客人,
您好!非常感谢您对成都首座万丽酒店的肯定。
我们非常荣幸地听到您对我们予以肯定,您的好评是我们不断进步的动力所在。
诚挚期待您的下次光临,我们将一如既往地为您提供高品质服务!
Andie Luo
市场传讯助理
成都首座万丽酒店
8/10 Bien
Matthew
13 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good business hotel
Matthew
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
8/10 Bien
ching mei
9 janv. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
ching mei
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
8/10 Bien
Tony
14 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sköna sängar
Tony
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
10/10 Excellent
Mike, Canada
22 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mike
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 25 sept. 2018
Dear customer,
Thank you for taking time to share your valuable feedback with us.
We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and that our service made your stay experience more memorable. We will continue to strive in delivering quality services, allowing our guests' to indulge in the best they deserve.
Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
Sincerely,
Andie Luo
Marketing & Communication Assistant
Renaissance Chengdu Hotel
10/10 Excellent
kaku1959, Osaka Japan
6 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
空港に近くサービス良し
kaku1959
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 10 sept. 2018
Dear customer,
Thank you for taking time to share your valuable feedback with us.
We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and that our service made your stay experience more memorable. We will continue to strive in delivering quality services, allowing our guests' to indulge in the best they deserve.
Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
Sincerely,
Andie Luo
Marketing & Communication Assistant
Renaissance Chengdu Hotel
10/10 Excellent
Kevin
31 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel
Kevin
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 10 sept. 2018
Dear customer,
Thank you for taking time to share your valuable feedback with us.
We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and that our service made your stay experience more memorable. We will continue to strive in delivering quality services, allowing our guests' to indulge in the best they deserve.
Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
Sincerely,
Andie Luo
Marketing & Communication Assistant
Renaissance Chengdu Hotel
10/10 Excellent
Gao, Singapore
20 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gao
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 24 juil. 2018
尊敬的客人,
首先非常感谢您对于酒店的评价。
很高兴您对我们服务的评价,您的称赞就是我们前行的动力。我们会不断努力,创造更为舒适的的入住体验,令您一扫旅途疲惫,活力再出发!
酒店所有员工期待您的再次下榻,再次对您给予的好评和鼓励表示感谢!
罗雪芸
市场传讯助理
成都首座万丽酒店
10/10 Excellent
YuHong
21 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YuHong
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 24 juil. 2018
Dear customer,
Thank you for taking time to share your valuable feedback with us.
We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and that our service made your stay experience more memorable. We will continue to strive in delivering quality services, allowing our guests' to indulge in the best they deserve.
Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
Sincerely,
Andie Luo
Marketing & Communication Assistant
Renaissance Chengdu Hotel
6/10 Satisfaisant
WING WAH
1 mai 2018
Les points forts : Personnel et service
WING WAH
8/10 Bien
Esmeralda
20 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Um luxo
Esmeralda
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 12 avr. 2018
Dear customer,
Thank you for taking time to share your valuable feedback with us.
We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and that our service made your stay experience more memorable. We will continue to strive in delivering quality services, allowing our guests' to indulge in the best they deserve.
Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
Sincerely,
Andie Luo
Marketing & Communication Assistant
Renaissance Chengdu Hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
食事が最高
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 22 mars 2018
尊敬するお客様
こんにちは!私たちに対するご好評とお好みに感謝します。
ホテルの従業員やサービスに対する称賛をとても喜んでいます。外に出て、のんびりしているのは、旅人の希望であり、ホテルサービスの究極の目標でもあります。私たちは絶えず努力して、あなたの旅の恋愛小説家をさせます。
ホテルの全従業員が再び入居することを期待しております。
罗雪芸
市場情報アシスタント
成都に初万丽ホテル
8/10 Bien
Pui Wai Loretta
5 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pui Wai Loretta
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 12 mars 2018
Dear customer,
Thank you for staying at Renaissance Chengdu Hotel.
Thank you very much for your feedback and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay and that we were able to provide you with a memorable experience. We take our guest comments very seriously and always strive to provide comfortable and friendly accommodations.
Thank you again for your feedback and support and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.
Best Regards!
Andie Luo
Marketing & Communication Assistant
Renaissance Chengdu Hotel
8/10 Bien
Pui Wai Loretta
3 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pui Wai Loretta
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 14 mars 2018
尊敬的客人,
您好!感谢您对我们的好评和喜爱!
非常高兴您对酒店员工和服务的称赞。出门在外,住得舒心是每个旅者的期望,也是酒店服务的终极目标。我们会不断努力,令您的旅途尽善尽美。
酒店所有员工期待再次入住,谢谢!
罗雪芸
市场传讯助理
成都首座万丽酒店
10/10 Excellent
Jinsu
9 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
성도 최고의 호텔
Jinsu
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 12 mars 2018
Dear customer,
Thank you for staying at Renaissance Chengdu Hotel.
Thank you very much for your feedback and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay and that we were able to provide you with a memorable experience. We take our guest comments very seriously and always strive to provide comfortable and friendly accommodations.
Thank you again for your feedback and support and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.
Best Regards!
Andie Luo
Marketing & Communication Assistant
Renaissance Chengdu Hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 13 déc. 2017
Dear customer,
Thank you for taking time to share your valuable feedback with us.
We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and that our service made your stay experience more memorable. We will continue to strive in delivering quality services, allowing our guests' to indulge in the best they deserve.
Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
Sincerely,
Andie Luo
Marketing & Communication Assistant
Renaissance Chengdu Hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Phil, Ryde
15 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
renaissance
Phil
Séjour de 22 nuits en août 2017
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 22 sept. 2017
Dear customer,
Thank you for staying at Renaissance Chengdu Hotel.
Thank you very much for your feedback and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay and that we were able to provide you with a memorable experience. We take our guest comments very seriously and always strive to provide comfortable and friendly accommodations.
Thank you again for your feedback and support and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.
Best Regards!
Andie Luo
Marketing & Communication Assistant
Renaissance Chengdu Hotel
8/10 Bien
Bing
2 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay in.Chengdu
Bing
Séjour de 1 nuit en août 2017
Dear customer,
Thank you for taking time to share your valuable feedback with us.
We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and that our service made your stay experience more memorable. We will continue to strive in delivering quality services, allowing our guests' to indulge in the best they deserve.
Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
Sincerely,
Andie Luo
Marketing & Communication Assistant
Renaissance Chengdu Hotel
8/10 Bien
Vickki, London
30 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel not far from the airport.
Vickki
Réponse de Andie Luo Marketing & Communication Assistant Ren le 31 mai 2017
Dear customer,
Thank you for taking time to share your valuable feedback with us.
We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and that our service made your stay experience more memorable. We will continue to strive in delivering quality services, allowing our guests' to indulge in the best they deserve.
Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
Sincerely,
10/10 Excellent
MAURICIO
29 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convenient and great hotel
MAURICIO
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
31 oct. 2016
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
pg
31 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel situated at the second ring road
pg
10/10 Excellent
BONGJIN
27 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BONGJIN
8/10 Bien
Sumit Arvind, Shenzhen
27 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good place to be.
Sumit Arvind
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Bhartendu
21 avr. 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good but not clean.
Bhartendu
8/10 Bien
kei lam
20 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre