Piscine couverte, piscine extérieure

Avis sur Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center

5 out of 5
Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center
2 Blvd Mohamed Diouri, Casablanca

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 137 avis sur 293." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 83 avis sur 293." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 35 avis sur 293." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 13 avis sur 293." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 25 avis sur 293." "

8,8/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

El Haj

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Oumaima Harrelkas le 30 janv. 2024
Dear guest , Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Radisson Blu City Center Casablanca. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Kind regards Fadoua Tamouh Guest Relations Team

6/10 Satisfaisant

Annick

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté
Le restaurant n’avait aucune boisson froide. la chambre sentait l’humidité. Le personnel était gentil. Je n’y retournerai pas.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Houda Lahmouid, Guest Relation le 24 oct. 2023
Chère Annick,Merci avant tout pour les conseils suite à votre récent séjour parmi nous. Nous recherchons continuellement l'amélioration de nos services et vos commentaires sont essentiels à ce propos. Bien à vous

8/10 Bien

Mario

Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Houda Lahmouid, Guest Relation le 4 juin 2023
Dear Mario,Thank you for your lovely comments regarding the service you received from our team members, we will make sure to share your kind words as we know it will mean a great deal to them.Truly yours

8/10 Bien

Mbene

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel bienveillant et emphatique, malgré mon arrivée anticipée ils ont fait leur maximum pour me donner une chambre disponible. Par contre , le quartier ne pas séduit , on ne s’attend pas à voir un hôtel du standing du radisson Blu dans un quartier aussi populaire.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Mohamed Manar, Front Office Manager le 13 juil. 2022
Cher Mbene, Nous sommes très heureux de savoir que votre séjour parmi nous c'est bien passé. Nous ne manquerons pas de le transmettre à l'ensemble de l'équipe pour continuer à donner le meilleur de nous-mêmes pour satisfaire les attentes de nos clients. Bien à vous

8/10 Bien

Jean-Claude

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Mohamed le 28 mai 2022
Dear Valuable Guest, Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Kindly yours, Mohamed Manar Front Office Manager Radisson Blu Casablanca City Center

8/10 Bien

Diane

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé,
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Mohamed le 25 juin 2022
Dear Diane, Thank you for your lovely comments regarding the service you received from our team members, we will make sure to share your kind words as we know it will mean a great deal to them. Mohamed Manar Front Office Manager

8/10 Bien

Rajeman

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel est affable et très gentil mais peu expérimenté attente très longue ils m’ont les petits déjeuner car ils ne savaient pas facturer On est loin des standards radisson
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Mohamed Manar, Front Office Manager le 15 mai 2022
Cher Rajeman, Nous avons pris bonne note de vos commentaires et sommes sincèrement désolés que vous ne vous soyez pas senti correctement pris en charge, l'équipe s'efforce de délivrer le meilleur service possible afin que nos clients se sentent bienvenus et assistés à tout moment.

8/10 Bien

Arafat

Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Front Office Manager le 1 mai 2022
Cher Arafat, Merci pour vos aimables commentaires sur le service reçu pendant votre séjour, nous ne manquerons pas de les partager avec l'équipe car nous savons que ce sera une grande source de motivation pour tous.

8/10 Bien

Afifa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Mohamed le 20 déc. 2021
Dear Guest, We were very delighted to read your excellent comments about your recent stay at the Radisson Blu Casablanca City Center and thank you for complimenting that your stay in our hotel was brilliant and outstanding. Just let me inform you that there is something wrong the global score is 2 from 10 maybe you missed something!!! Can you please modify your review. Best regards, Mohamed Manar Front Office Manager Radisson Blu Casablanca City Center

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Résa le 24 nov. 2021
Dear Valuable Guest, We are thrilled to know that you felt welcome and supported from the moment you arrived until the moment you departed and will not fail to share your compliments with the entire team as we know it will be a great source of motivation to keep on going the extra mile. Sincerely yours, Mohamed Manar Front Office Manager Radisson Blu Casablanca City Center

8/10 Bien

Eric

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Résa le 15 nov. 2021
Dear Victor, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center

10/10 Excellent

Abderrahman

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de mohamed le 18 sept. 2021
Dear Abderrahman, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Mohamed Manar Front Office Manager Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center

8/10 Bien

Maria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Guest Relation le 22 août 2021
Dear Maria We are thrilled to read that you felt welcome and supported from the moment you arrived until the moment you departed and will not fail to share your compliments with the entire team as we know it will be a great source of motivation to keep on going the extra mile. Kindly yours, Mohamed Manar Front Office Manager Radisson Blu Casablanca City Center

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Emplacement bon Rue par contre sale Parking sur rue Restauration pauvre Demande formulée non respectée mais ils se sont rattrapé avec un surclassement la dernière nuit . Personnel sympas
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Guest Relation le 21 août 2021
Cher client, Chère Cliente, Nous avons pris bonne note de vos commentaires et sommes sincèrement désolés que vous ne vous soyez pas senti correctement pris en charge, l'équipe s'efforce de délivrer le meilleur service possible afin que nos clients se sentent bienvenus et assistés à tout moment. Bien à vous, Mohamed Manar Front Office Manager Radisson Blu Casablanca City Center

10/10 Excellent

enis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Front Office Manager le 12 août 2021
Dear Valuable Guest, We are thrilled to read that you felt welcome and supported from the moment you arrived until the moment you departed and will not fail to share your compliments with the entire team as we know it will be a great source of motivation to keep on going the extra mile.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre confortable et moderne, très bon petit déjeuner et personnel très aimable. Je recommande!
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Relation le 5 août 2021
Cher Client Merci pour vos aimables commentaires sur le service reçu pendant votre séjour, nous ne manquerons pas de les partager avec l'équipe car nous savons que ce sera une grande source de motivation pour tous. Cordialement Mohamed Manar Front Office Manager Radisson Blu Casablanca City Center

8/10 Bien

Olivier

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Séjour Professionel agréable. Personnel à l’écoute.
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Relation le 24 juil. 2021
Cher Olivier, Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié l'accueil reçu à votre arrivée et que vous vous êtes sentis pris en charge tout au long de votre séjour, nous ne manquerons pas de transmettre vos compliments à l'équipe de réception car nous savons que ceci sera une grande source de satisfaction pour tous. Bien à vous Mohamed Manar Front Office Manager Radisson Blu Casablanca City Center

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Mohamed Manar Radisson Blu Casablanca City Center le 13 mars 2021
Cher client , Nous sommes ravis d’apprendre combien vous avez apprécié ces moments passés en notre compagnie et nous réjouissons de savoir que votre séjour s'est aussi bien passé que vous le vouliez. Bien à vous.

10/10 Excellent

karim

Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Guest Relation le 6 janv. 2021
Cher Client, En premier lieu nous voudrions vous remercier pour votre merveilleuse appréciation suite à votre visite au sein du Radisson Blu Casablanca City Center et sommes ravis de lire que nous avons su être à la hauteur de vos attentes en cette occasion.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good hotel
Great hotel, fantastic Japanese restaurant. A few issues with TV channels not working and a very strong bad smell coming out of the shower. I guess the rooms need a little bit of maintenance after not being used for so long.
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Guest Relation le 7 déc. 2020
Dear Valuable Guest, Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to Radisson Blu Casablanca and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
Réponse de Guest Relation le 7 déc. 2020
Dear Valuable Guest, Thank you for your lovely comments regarding the service you received from our team members, we will make sure to share your kind words as we know it will mean a great deal to them.

8/10 Bien

Sylvain

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en septembre 2020
Réponse de Guest Relation le 19 oct. 2020
Cher Monsieur Delayat, Merci pour vos aimables commentaires sur le service reçu pendant votre séjour, nous ne manquerons pas de les partager avec l'équipe car nous savons que ce sera une grande source de motivation pour tous.

10/10 Excellent

RIADH

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bravo
Un personnel professionnel je site Soumaya qui est venue me servir le petit déjeuner à 6h du matin car j'ai un vol tôt normalement elle commence à servir à 7h30,la réception, les portiers vraiment bravo et merci pour tout le monde
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Guest Relation le 5 oct. 2020
Cher Monsieur Riadh, Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié l'accueil reçu à votre arrivée et que vous vous êtes sentis pris en charge tout au long de votre séjour, nous ne manquerons pas de transmettre vos compliments à l'ensemble de l'équipe car nous savons que ceci sera une grande source de satisfaction pour tous.

10/10 Excellent

Enzo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour / conforme à la description
Très bon hôtel rapport qualité prix très bien +++
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Guest Relation le 21 sept. 2020
Dear Valuable Guest Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to Radisson Blu Casablanca City Center and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.

8/10 Bien

Ibrahim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Guest Relation le 21 sept. 2020
Dear Valuable Guest We are thrilled to read that you felt welcome and supported from the moment you arrived until the moment you departed and will not fail to share your compliments with the entire team as we know it will be a great source of motivation to keep on going the extra mile.

10/10 Excellent

Marc

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour affaires. Excellent accueil. Personnel à l’écoute et disponible. Belles chambres récentes et propres. A quelques mètres du tramway. Bon rapport qualité / prix
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de General Manager le 16 mars 2020
Cher Monsieur Marc, Merci pour vos aimables commentaires sur le service reçu pendant votre séjour, nous ne manquerons pas de les partager avec l'équipe car nous savons que ce sera une grande source de motivation pour tous.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Guest Relation le 5 mars 2020
Merci pour votre note sur le service reçu pendant votre séjour, nous ne manquerons pas de les partager avec l'équipe car nous savons que ce sera une grande source de motivation pour tous.

8/10 Bien

Karine

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien mais peut mieux faire
Hotel tout neuf,bien,mais pas vraiment 5* Chambres et salle de bains petites Point positif les toilettes sont séparées Restaurant moyen le soir Petit déjeuner correct,personnel accueillant et serviable
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de General Manager le 3 mars 2020
Chère Madame Karine, Merci avant tout pour les conseils suite à votre récent séjour parmi nous. Nous recherchons continuellement l'amélioration de nos services et vos commentaires sont essentiels à ce propos.

10/10 Excellent

Edward

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Well maintained place.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

enza

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was below average and didn't meet expectations per the website.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The customer service was great. Great location.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

victoria

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sales Department le 25 avr. 2024
Chère Victoria,Nous sommes sincèrement desolés de lire que vous n'avez pas pleinement profité de vos vacances parmi nous, car nous nous efforcons de délivrer d'inoubliables expériences à nos clients. Sachez que notre équipe de Direction ainsi que les différents chefs de département ont révisé vos commentaires en détail et qu'ils seront tous pris en considération afin de poursuivre notre politique d'amélioration continue.

2/10 Horrible

Akram

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sales Department le 25 avr. 2024
Cher Akram,Bien que nous soyons sincèrement désolés de lire votre déception sur votre séjour au sein de notre hôtel , nous vous remercions pour vos commentaires qui nous aident à identifier les aspects sur lesquels nous devons travailler pour améliorer l'expérience de nos futurs clients.

8/10 Bien

Warren

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
The toilet felt like it was about to fall off the wall; we had a temporary fix with a block fitted underneath to stop it dropping any further but the leak on the floor was never addressed.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Oumaima Harrelkas le 11 mars 2024
Dear Warren Although we sincerely regret your disappointment with your stay in our hotel, we would like to thank you for sharing your comments as it will help us to identify areas of concern and act immediately so as to enhance our future guests' experience among us.

10/10 Excellent

Christie

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Oumaima Harrelkas le 11 mars 2024
Dear Christie ,Thank you for your lovely comments regarding the service you received from our team members, we will make sure to share your kind words as we know it will mean a great deal to them.

8/10 Bien

Lionel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Oumaima Harrelkas le 1 mars 2024
Dear M.Lionel ,We are thrilled to read that you felt welcome and supported from the moment you arrived until the moment you departed and will not fail to share your compliments with the entire réception team as we know it will be a great source of motivation to keep on going the extra mile.

2/10 Horrible

Tereza

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
I was wrongfully charged nearly 100 euro in several smaller charges. I have been trying to contact the hotel at least four times - no response. Radisson customer service not very helpful either - they apparently have no access to the hotel bills. Don’t book there. They are cheats and thieves
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Oumaima Harrelkas le 12 févr. 2024
Dear Guest , We have taken good note of your comments and are truly sorry you did not feel attended enough, the team works daily to provide the best possible service to let our guests feel most valued and genuinely cared for.

10/10 Excellent

Courtney

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel staff were super helpful & welcoming. We only stayed one night, but felt right @ home the whole time.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Oumaima Harrelkas le 12 févr. 2024
Dear guest , Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Radisson Blu City Center Casablanca. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Kind regards

6/10 Satisfaisant

Andrew

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great stuff however terrible after sales service
Great stay however terrible after sales service. Great clean and comfortable hotel, however following my stay I had an invoice query and despite numerous emails I have received no contact or response on my query. Hugely disappointing.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Oumaima Harrelkas le 1 févr. 2024
Dear Guest I hope this message finds you well. I am writing to sincerely apologize for the delay in responding to your previous communication. I understand the importance of timely replies and I regret any inconvenience my delayed response may have caused.Can you please provid us your email adresse in order to send you the invoice

6/10 Satisfaisant

NICOLAS

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Ahmed le 30 janv. 2024
Dear Nicolas,Thanks for the time you spent to share your comment, please let's know what challenges you faced in the hotel so we can make sure to avoid next time.Best Regards

10/10 Excellent

Mauricio

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property, the staff was so gracious , specially oumaima at the front desk, loved her recommendations .
Réponse de Oumaima Harrelkas le 30 janv. 2024
Dear guest , Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Radisson Blu City Center Casablanca. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Kind regards Fadoua Tamouh Guest Relations Team

8/10 Bien

Daniel

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Oumaima Harrelkas le 30 janv. 2024
Dear guest , Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Radisson Blu City Center Casablanca. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Kind regards Fadoua Tamouh Guest Relations Team

8/10 Bien

Hicham

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Oumaima Harrelkas le 30 janv. 2024
Dear guest , Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Radisson Blu City Center Casablanca. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Kind regards Fadoua Tamouh Guest Relations Team

10/10 Excellent

Charles

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel. Staff were excellent, very accommodating. A few blocks from the central shopping district and other sites.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ahmed le 18 déc. 2023
Dear CharlesThank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Ahmed MeloukiaRadisson Blu Hotel, Casablanca City Center

6/10 Satisfaisant

JOHNNY

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ahmed le 18 déc. 2023
Dear JohnnyThank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Ahmed MeloukiaRadisson Blu Hotel, Casablanca City Center

10/10 Excellent

James

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Extremely friendly staff.
The property was amazing. I use this chain worldwide. The facility is on the high standard they keep. What sets this one apart is amazing staff. Exceptionally good service and hospitality.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Omar Essalmi le 11 déc. 2023
Dear M. JAMESWe are thrilled to read that you felt welcome and supported from the moment you arrived until the moment you departed and will not fail to share your compliments with the entire réception team as we know it will be a great source of motivation to keep on going the extra mile.

2/10 Horrible

John

Voyage d’affaires
This isn't a five-star hotel by any stretch. It's not in a good area. The pool and gym are tiny. The street noise is loud and a bank alarm when off repeatedly, both nights I was there. It went off about 20 times a night and was very loud. When I talked to the hotel staff about it, they acted as if they didn't know what I was talking about, when the alarm was probably 10 times louder than a normal car alarm. There were some kind and thoughtful staff members at the hotel, but honestly, they need a lot more training. No one really seems to know what they are doing, and the smallest task takes five times longer than it should. There are much, much better places to stay in Casablanca. Radisson has zero business promoting this property as a five-star hotel. Zero.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ahmed le 28 nov. 2023
Dear John,We are very sad to read your comment and to know that you didn't have good experience with us.however we still need more details to improve our service.Best RegardsRadisson Blu Casablanca

2/10 Horrible

Griffin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ahmed le 23 nov. 2023
Dear GriffinThank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center.We are sad to hear that you didn't enjoy your stay and appreciate if you share more details about it. It is always a pleasure to have you as our guest at Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Ahmed MeloukiaRadisson Blu Hotel, Casablanca City Center

10/10 Excellent

Denis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to main attractions
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ahmed le 23 nov. 2023
Dear Denis Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Ahmed MeloukiaRadisson Blu Hotel, Casablanca City Center