Cour

Avis sur Motel 6 Carpinteria, CA - Santa Barbara - North

2 out of 5

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 263 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 239 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 165 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 159 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 176 avis sur 1002." "

6,8/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

6,0/10

Équipements

6,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

nadine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Séjour de 5 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Kevin

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was teared down but ok place to stop between cities
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 sept. 2023
Hi Kevin, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

4/10 Médiocre

Pascal

Séjour de 1 nuit en avril 2023

4/10 Médiocre

Sandrine

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le prix ne correspond pas du tout à la prestation 200$ la nuit avec des blattes dans la chambre et beaucoup de bruit de l’autoroute, du groupe extérieur de Clim et de certains autres clients qui crie durant la nuit Grosse déception
Séjour de 1 nuit en août 2022

2/10 Horrible

Enrico

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Passez votre chemin! 350 euros pour un taudis
Cet hôtel est une blague. Les photos des chambres sont fallacieuses. On croirait avoir une chambre hyper spacieuse est au finale elle est aussi large et confortable que les chambre du Formule 1 ou Ibis budget en France. La différence est qu'en France on n'oserait jamais te faire payer 350 euros pour deux nuits. Peut être 80. Donc hôtel à fuir si vous voulez mon avis
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

6/10 Satisfaisant

Serge

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022

6/10 Satisfaisant

Nathanael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Mal insonorisé
On a pas aimé cet hôtel. La chambre était communiquante et nos voisins même si ils parlaient normalement, on avait l'impression qu'ils étaient dans notre chambre...chambre sombre et petite, odeur de cigarette ! Cher pour ce que c'est !
Séjour de 1 nuit en mai 2021

2/10 Horrible

James

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Auxin service aux chambres, auxin sense se politesse du personnel, manque flagrant de personnel. A evitar
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Brand Experience Team le 3 févr. 2021
Salut James, Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas apprécié votre séjour chez nous et nous vous prions de nous excuser pour les inconvénients que vous avez pu rencontrer. Nous espérons avoir l'opportunité d'améliorer votre expérience avec nous. Veuillez visiter à nouveau. Lilith # Équipe6

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruyant collé sur l’autoroute, froid la nuit puisqu on est en février et pas de couverture en plus dans la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

loetitia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon compromis pour petit budget, ménage fait tous les jours, motel prêt de l'accès du freeway. prix largement correct et accueil parfait.
Séjour de 9 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

6/10 Satisfaisant

Martin

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Zum Übernachten okay. Badezimmer war leider nicht das sauberste (Lose Fliesen, Seife vom vorherigen Gast lag noch in der Dusche). Rezeption nett, Kaffee okay.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kathy le 15 mai 2024
Thank you so much for staying with us. We hope that you will give us another try next time you are in town.

10/10 Excellent

Varoujan

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kathy le 15 mai 2024
I am so pleased you enjoyed your stay. I hope to see you again on your next stay.

4/10 Médiocre

Veronica

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms are too small and beds are not comfortable at all.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kathy le 15 mai 2024
I'm sorry the room and bed were uncomfortable for you. Perhaps you could stay at our sister property next time you are in town. We now have a Studio 6 property in Carpinteria with more amenities.

4/10 Médiocre

emily

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Great staff. Good condition
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Kathy le 15 mai 2024
Thank you for staying with us in Carpinteria. I see you gave us a rating of 2 out of 5. Is there anything we can improve on to deserve a 5?

10/10 Excellent

Feances, Canoga Park

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vv
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Marlene

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I like that the property is very close to the Carpinteria beach and is next to gas stations.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Quiet
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Cesar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place to stay.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Robert

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The office staff was excellent. They were very friendly and helpful
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Takao

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Luis

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Even though is right off the fwy, it wasn't noisy at all.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Juan Alberto

Les points forts : Propreté et personnel et service
I think it is something in what you useto clean the room is smelly. I had to air out the room after it was cleaned.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Vic

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staffis great
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Vic,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Ireneusz

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Ireneusz,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

8/10 Bien

Al

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to beach area
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

8/10 Bien

Veronica

Les points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Maria

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Catherine

I was able to secure a room over the pool which was quieter than facing the freeway. My room as clean and the bed was comfortable. I didn’t have a problem.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kathy le 13 avr. 2024
I am so happy that you had a pleasant stay with us here at Motel 6 Carpinteria North. We hope to see you again real soon. Have a wonderful day!!

6/10 Satisfaisant

Huong

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Room was clean and comfortable. Staff was great! Walls are thin.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Huong,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

2/10 Horrible

Douglas, Santa Monica

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very noisy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Douglas,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 Bien

Debaditya, San Diego

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I wish they provided blanket. Fail to understand why this basic thing is missing.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Steven

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was going to give this motel a poor rating, because of noise issues. The management stepped in and resolved the issue which made me very happy. Because of the way the manager handled this professionally, they got my respect.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

4/10 Médiocre

Tambra

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms were not ready until 5:00 pm. We had reserved an ADA room and a room next to the ADA room. Our room ended up being on the other side of the building. The room was very minimalist and very noisy. We could hear people talking and coming and going all night long. The staff was friendly but we will never stay here again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Veronica

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Veronica, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

10/10 Excellent

Kirk, La Veta

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was nice, clean, small. The building, parking, pool was safe and clean. Good for dogs. The highway is super noisy so get a rearward room. Nothing is close enough to walk to. Carpeneteria downtown is a mile and it’s fine.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 Médiocre

Trung

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Trung, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

8/10 Bien

John

Les points forts : Propreté et personnel et service
A good value for the area. Clean rooms and bath.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi JohnThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

6/10 Satisfaisant

Frederick A

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Not cleaned properly, looked like a rush job done on a regular basis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi FrederickThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Fredi

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Fredi,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

2/10 Horrible

Jennifer

Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 Médiocre

Eshed, Mission Hills

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Clamps of hair on bathroom floor. Hair on towel. Stains on sheets. Shower drain was clogged. I'm not sure anyone even pretended to clean the room before we got it.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Eshed,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 Bien

Antonio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mars 2024
Hi Antonio, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

8/10 Bien

Nathan

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Lhawang

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing around except free way !
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Lhawang,Thanks for the perfect rating!Lilith#Team6

6/10 Satisfaisant

Seema

Voyage en famille avec de jeunes enfants
They didn’t provide microwave in my room even after several requests
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi SeemaThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

8/10 Bien

Maximillan, Los Angeles

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's just a common Motel arrangement n ambience nothing really spectacular. It's just affordable. Staff are Lovely... 👍
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Maximillan,Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

4/10 Médiocre

Regina

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
the check in lady was very nice However, I do not understand why I had to present all IDs of all the guests. I have never ever been asked for all the guests' IDs anywhere else. Anywhere I had been to, the only one's ID was required was for the person who booked and checked in. The beds and the lamp needed maintainence. The shower was very hard to keep the water in.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi Regina,Thank you for sharing your review. We would like to apologize for the misunderstanding that may have occurred during your recent stay. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 Excellent

James

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Freeway access is VERY close! Little bit noisy because of the highway
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi James, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

6/10 Satisfaisant

Scott

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Not very clean but not bad on a budget
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi ScottThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6