Avis sur The Cassara Carlsbad, Tapestry Collection by Hilton
The Cassara Carlsbad, Tapestry Collection by Hilton
5805 Armada Dr Building B, Carlsbad, CA
Avis
8,4
Très bien
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
25 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Best, Emilee le 27 nov. 2021
Hi Apatea,
We’re so happy that you are pleased with your stay. The staff here at the Cassara strives to deliver the best customer experience, and it makes our day to know we have accomplished just that.
10/10 Excellent
julio
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
julio
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 15 mai 2024
Dear Julio,Thank you for your review! Our team strives to create a welcoming environment for guests of all ages, and it's wonderful to know we've succeeded. We look forward to welcoming you back to The Cassara Carlsbad, Tapestry Collection by Hilton for another enjoyable stay!
6/10 Satisfaisant
Kiyori
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Kiyori
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de jaci le 13 mai 2024
Hello , Thank you for your feedback , We stride to make your stay as comfortable as possible.
10/10 Excellent
Janet
2 mai 2024
Les points forts : Équipements
Janet
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 6 mai 2024
Dear Janet,It was a pleasure hosting you at The Cassara Carlsbad, Tapestry Collection by Hilton! We're glad you enjoyed your visit, and we hope to see you again soon.
8/10 Bien
Nancy
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de jaci le 22 avr. 2024
Thank you for sharing your experience! It sounds like you had a wonderful time overall.
8/10 Bien
Karla Zuniga
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karla Zuniga
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de jaci le 15 avr. 2024
Thak you so much for taking the time to rate us! I will pass this feedback along to my upper management. As this sis a very good suggestion!
10/10 Excellent
Courtney
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Courtney
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de jaci le 15 avr. 2024
Thak you so much for taking the time to rate us! We hope you stay with us soon again!!
10/10 Excellent
Tanya
11 avr. 2024
Tanya
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
victoria
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
victoria
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de jaci le 15 avr. 2024
Thak you so much for taking the time to rate us!
10/10 Excellent
david
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
david
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 11 avr. 2024
Dear David,It was an honor to welcome you to The Cassara Carlsbad Tapestry Collection by Hilton, and we are delighted you enjoyed your stay and our amazing staff. Please know that most full-service hotels charge for parking in this market, and we are competitively priced. On behalf of our entire team, it was a pleasure having you, and we look forward to welcoming you back again.
2/10 Horrible
Miguel
4 avr. 2024
Miguel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Taylr
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Taylr
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de jaci le 3 avr. 2024
Hello Thank you for taking your time to reply, we do apologize for the noise you experienced
4/10 Médiocre
Jasmine
2 avr. 2024
Jasmine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de jaci le 22 avr. 2024
Thank you taking the time to write a review .
2/10 Horrible
maritza
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
maritza
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de jaci le 3 avr. 2024
I'm truly sorry to hear about your experience. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and it's disappointing to learn that we fell short of meeting your expectations. Rest assured, I've passed your feedback along to our management team so they can address the noise disturbances and cleanliness issues promptly.
6/10 Satisfaisant
Emma
29 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de jaci le 30 mars 2024
Hello, thank you for taking the time to write a feedback. We take this review very serious and will pass it to the managers above to do our best to change things .
6/10 Satisfaisant
Yolanda
27 mars 2024
Yolanda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Calin
22 mars 2024
Calin
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de jaci le 15 avr. 2024
Thak you so much for taking the time to rate us!
4/10 Médiocre
Crystal
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Crystal
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 26 mars 2024
Dear Crystal,Thank you for your feedback. Please accept our sincere apologies for your stay not meeting your expectations. It is with great regret that you did not have a good interaction with our team member. Rest assured, we will further investigate your concerns to seize all opportunities to better our quality of service. Thank you for choosing us to host your stay and we hope you can reconsider staying with us next time for a much more quality stay.
10/10 Excellent
Greg, Long Beach
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 23 mars 2024
Dear Greg, Thank you for being our guest at The Cassara Carlsbad, Tapestry Collection by Hilton and sharing your review. We're delighted to hear you took full advantage of our superb location and visited all the local attractions, such as Legoland and the outlets, during your stay. Your five-star rating is appreciated, and we look forward to welcoming you back again soon!
10/10 Excellent
Glen, San Diego
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Glen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de jaci le 30 mars 2024
Hello thank you for your 5/5 rating!!
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 1 mars 2024
Dear Ryan,It brightens our day to know that you had a fantastic stay with us! Location is one of the most important aspects of a trip, so we’re glad you could enjoy all the convenience ours affords our guests. Additionally, we take great pride in providing our guests with exceptional service and impeccable accommodations, so we're thrilled this commitment was reflected in your stay. Thank you for taking the time to share your experience, and we hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Laura
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Réponse de General Manager le 27 févr. 2024
Dear Laura,It's fantastic that our proximity to Legoland was a hit with your family, and we are delighted that everyone had an outstanding time! Whenever your adventures bring you our way, we'd be thrilled to host you at The Cassara Carlsbad, Tapestry Collection by Hilton for another five-star experience!
6/10 Satisfaisant
Raminder
21 févr. 2024
Raminder
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 23 févr. 2024
Dear Raminder,While we thank you for being our guest and sharing your feedback, we are sorry you had a couple of disappointments. Please know that most full-service hotels charge for resort fees and parking in this market and we are competitively priced. We hope that otherwise, you enjoyed your stay and our wonderful accommodations. It would be a pleasure to welcome you back again soon.
2/10 Horrible
José Rubén Cota
17 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
José Rubén Cota
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 20 févr. 2024
Dear José,We're deeply concerned to hear about any incidents of this nature. Such allegations are taken very seriously, and we are committed to fostering a welcoming and inclusive environment for all guests. Please reach out to us offline so that we can discuss this matter further.
10/10 Excellent
Sandra
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A must!
Sandra
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 15 févr. 2024
Dear Sandra,Thank you for once again choosing The Cassara Carlsbad, Tapestry Collection by Hilton, we're pleased that you enjoyed another exceptional experience! Rest assured, we'll share your five-star rating with our team, and we look forward to welcoming you back in the future for another fantastic visit; until next time!
10/10 Excellent
John
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de jaci le 30 mars 2024
Hello thank you for the 5/5 rating!!
10/10 Excellent
Victor
Voyage en famille
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 4 févr. 2024
Dear Victor,Thank you for your great review and perfect rating! At The Cassara Carlsbad, Tapestry Collection by Hilton, we work hard to offer high-quality service to every guest, and we will make sure to share your compliments with Shaquille to give him the recognition that he deserves. It was a pleasure having you here, and we hope you return soon!
10/10 Excellent
Dan
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 4 févr. 2024
Dear Dan,It is wonderful to know that you had an excellent experience with us. We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear our hospitable team and immaculate accommodations hit the mark for you. Thank you for your kind words, and please allow us another chance to welcome you back to our lovely hotel!
10/10 Excellent
Lydia
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lydia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 4 févr. 2024
Dear Lydia,It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us. Thank you so much for your perfect rating and kind words about our hospitable team, peaceful atmosphere, and stunning views. Hopefully, you took full advantage of our convenient location! Take care, and know we'd be thrilled to welcome you back anytime your plans bring you this way.
10/10 Excellent
Reatta
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Reatta
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Stani
28 janv. 2024
Stani
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de jaci le 30 mars 2024
Hello, thank you for your rating we hope to stive for a 5/5 on your next stay!
10/10 Excellent
Marty
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marty
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de John - Ops Manager le 29 janv. 2024
Thanks for the five stars! We're happy you enjoyed your stay and hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Bradley
Voyage en couple
22 janv. 2024
Bradley
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de John - Ops Manager le 23 janv. 2024
We apologize that we did not reach expectations. We will be sure to reflect with our team in order to improve our product and hospitality services.
6/10 Satisfaisant
Marco
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de John - Ops Manager le 23 janv. 2024
Thank you for the review, we will be sure ot relay in the info back to housekeeping to help improve our product and services
8/10 Bien
Jose
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jose
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 17 janv. 2024
Dear Jose,Thank you for your review. We're delighted our fabulous location suited your needs well, and we appreciate you mentioning our proximity to Legoland. Receiving recognition for our relaxing pool and dedicated team is always welcome as well. Your feedback regarding how your stay could have been better will be shared internally to ensure any necessary adjustments or replacements are made promptly. It was a pleasure having you here, and we hope you return soon!
10/10 Excellent
Kimberly
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Kimberly
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 12 janv. 2024
Dear Kimberly,Thank you so much for the high rating. That being said, we apologize for any noise issues and for any disappointment in how this situation was handled. We'll be sure to discuss your feedback internally and make improvements where necessary. We hope you will consider giving us another chance soon.
4/10 Médiocre
Fabiola
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabiola
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 12 janv. 2024
Dear Fabiola,Thank you for your review. We are disappointed to find that your experience fell short of expectations. Your feedback will be shared with our internal team to ensure our high standards of hospitality are being met. On a positive note, we appreciate you mentioning our stunning views, and we hope you took full advantage of the convenience our great location affords our guests. It was a pleasure having you here, and we hope to welcome you back in the future for a seamless stay worthy of a perfect rating.
10/10 Excellent
Sandra
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brittney B. le 4 janv. 2024
Thank you for the stellar 5/5 review! We're delighted you had a wonderful experience. Can't wait to host you again!
10/10 Excellent
Heather
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brittney B. le 4 janv. 2024
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you enjoyed your stay and appreciated our friendly staff and the nearby restaurant. Hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Haifeng
29 déc. 2023
Haifeng
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de John - Ops Manager le 23 janv. 2024
Thanks for the 5 out of 5!
10/10 Excellent
Kevin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de jaci le 30 mars 2024
Hello thank you for the 5/5 rating!!!
10/10 Excellent
YANYI
27 déc. 2023
YANYI
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brittney B. le 4 janv. 2024
Thank you for the fantastic 5/5 review! We're thrilled you enjoyed your stay. Looking forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Katharine
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Christmas Eve
Katharine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 27 déc. 2023
Dear Katharine,Thank you for choosing our hotel for your recent holiday visit to Carlsbad. We're glad you enjoyed your stay with us. Your comments are important to us, and we'll use them as we continuously work to improve our accommodations. Please allow us to host you again at The Cassara Carlsbad, Tapestry Collection by Hilton.
8/10 Bien
Sandra
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Sandra
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 27 déc. 2023
Dear Sandra,Thank you for sharing your experience, and we're glad you enjoyed your overall stay at The Cassara Carlsbad, Tapestry Collection by Hilton. Hosting your visit was a pleasure, and we look forward to welcoming you back down the line for an even better time.
10/10 Excellent
Melissa
Voyage en famille, Voyage en groupe
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Réponse de General Manager le 20 févr. 2024
Thank you for your five-star rating! We're thrilled you enjoyed our convenient location and look forward to welcoming you back in the future.
8/10 Bien
Hazel
21 déc. 2023
Hazel
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brittney B. le 4 janv. 2024
Thank you for your review! We appreciate your feedback and will continue working to make your next stay even better..
10/10 Excellent
Nancy
Voyage en famille
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 18 déc. 2023
Dear Nancy,It was such a pleasure having you as our guest! We're thrilled our hospitable team left a memorable impression on you, and we appreciate your kind words about our excellent amenities and comfortable accommodations. Additionally, we're so pleased you had the chance to utilize our convenient shuttle service! Thank you for your kind words, and please allow us another opportunity to welcome you back to our lovely property.
8/10 Bien
Harell
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harell
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brittney B. le 4 janv. 2024
Thank you for sharing your feedback! We appreciate your input and hope to exceed your expectations on your next visit.
8/10 Bien
SEUNG WOO
Voyage en groupe
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SEUNG WOO
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Brittney B. le 4 janv. 2024
Thank you for your feedback! We're glad you had a positive experience. We'll use your input to make your next stay even better.
10/10 Excellent
Jinah
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jinah
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Brittney B. le 4 janv. 2024
Thank you for your glowing 10/10 review! We're delighted to hear you had a wonderful stay. Looking forward to welcoming you back soon!