Avis
6,6
6,4/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
22 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 juil. 2023
Salut voyageur,Nous sommes désolés d’apprendre que vous n’avez pas apprécié votre séjour chez nous, et nous nous excusons pour les inconvénients que vous avez pu subir. Nous espérons avoir l’occasion d’améliorer votre expérience avec nous. S’il vous plaît visitez à nouveau.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Patrick
22 juil. 2023
Patrick
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
Matahiarii
Voyage en famille
18 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Matahiarii
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Brand Experience Team le 18 juil. 2022
Hi Matahiarii,
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Lilith
#Team6
10/10 Excellent
Cheyenne
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheyenne
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Jose
18 mai 2024
Jose
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Candelario, vista
Voyage d’affaires, Voyage en couple
18 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Candelario
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Lily
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lily
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Concepcion
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Concepcion
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Noah
14 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Noah
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Noah,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
John
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi John,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Alerson
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alerson
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hola Alerson,¡Gracias por la excelente calificación!Lilith#Equipo6
10/10 Excellent
Heath
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heath
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi HeathThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Anthony
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Anthony,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Lily
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lily
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi LilyWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Mark
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Mark,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
8/10 Bien
Bal
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bal
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Bal, We're thankful you had a wonderful experience during your recent stay with us, and we appreciate your feedback! We are committed to providing exceptional service to all our guests, and we are glad we met your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future for all your lodging needs. Thank you for choosing us!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Annette
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Annette
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Juan
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Juan, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience.Natalie #Team6
4/10 Médiocre
Brian
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
3 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Brian, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Annette
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Annette
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Annette, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie#Team6
8/10 Bien
Jeannette
Voyage d’affaires
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeannette
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Jeannette,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Jamaal
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Jamaal
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Jamaal,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Cory
28 avr. 2024
Cory
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
LISETTE
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LISETTE
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Lisette,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 Bien
kathleen
Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
kathleen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi KathleenThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Noah
23 avr. 2024
Noah
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Noah,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Devon
Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Devon
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 1 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Annette
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Annette
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 1 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Fernando
Voyage d’affaires
21 avr. 2024
Fernando
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 1 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Darianna
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Darianna
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Darianna,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Stephanie,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Jairo
13 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jairo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi JairoThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
8/10 Bien
Alexander
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Alexander,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Jamaal
Voyage d’affaires
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Jamaal
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Jamaal, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests. We hope to see you soon.Safe TravelsLilith#Team6
2/10 Horrible
Buckey
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Buckey
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 avr. 2024
Hi Buckey, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Xiaoli
7 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xiaoli
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 avr. 2024
Hi Xiaoli, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6
4/10 Médiocre
Cesar
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cesar
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 avr. 2024
Hi Cesar, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Craig
Voyage d’affaires
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 avr. 2024
Hi Craig, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Noé
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Noé
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Ralayna
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Ralayna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
EARNESTINE
23 mars 2024
EARNESTINE
Séjour de 3 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Ann
22 mars 2024
Ann
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Michael
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Sabrina
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabrina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Sabrina,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Michele
21 mars 2024
Les points faibles : Propreté
Michele
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 4 avr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Sabrina
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabrina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Sabrina,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Paul F.
17 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul F.
Séjour de 14 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Paul, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Michael
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Michael,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
LIEN
Voyage en groupe
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LIEN
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Lien,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Priscilla
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Priscilla
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi PriscillaThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6