Avis sur Radisson Blu Hotel Waterfront, Cape Town
Radisson Blu Hotel Waterfront, Cape Town
Beach Road Granger Bay, Cape Town, Western Cape
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
15 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Clinton T le 18 déc. 2019
Cher Bastien,
Merci beaucoup pour votre merveilleux commentaire, il est grandement apprécié.
Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau chaque fois que vos besoins de voyage vous amèneront dans la ville mère.
Jusque là....
Salutations ensoleillées,
Clinton Thom
Directeur général
8/10 Bien
GERARD
26 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel emplacement
GERARD
Séjour de 9 nuits en septembre 2018
Réponse de Clinton T le 2 oct. 2018
Cher Gérard,
Merci d'avoir pris le temps d'écrire une critique de notre hotel.nous nous vantons d'avoir le meilleur emplacement à Cape Town - les vues sont absolument magnifiques! Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau la prochaine fois que vous visiterez la "Ville Mère".
Salutations ensoleillées,
Clinton Thom
Directeur général
8/10 Bien
Bruno, Québec,Canada
21 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel endroit,près des points touristiques.
Bruno
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de Debra Sivertsen le 26 janv. 2018
Dear Bruno,
Thank you for taking the time to send us your valuable feedback and submit a review regarding your stay with us.
I am delighted to hear that you had a memorable stay with us and thoroughly enjoyed your vacation in Cape Town. If you book with us again in the future, please feel free to chat to our Restaurant Manager with regards to any allergies or preferred food options, as our Executive Chef will be more than happy to assist you with more options.
On behalf of myself and the team at Radisson Blu, Waterfront we look forward to welcoming you back when you next travel to South Africa.
Wishing you all the very best.
Kind regards
Debra Sivertsen
General Manager
10/10 Excellent
yves
5 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
découverte du cap
yves
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to send us your valuable feedback and submitting a review.
I will be sure to share your wonderful compliments with the rest of the team.
I am delighted to hear that you had a memorable stay with us and thoroughly enjoyed your vacation in Cape Town.
On behalf of myself and the team at Radisson Blu Hotel Waterfront we look forward to welcoming you back when you next travel to Cape Town, South Africa.
Wishing you all the very best.
Kind regards
Debra Sivertsen
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Emmanuel
17 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent location!
Emmanuel
Dear Valued Guest.
Thank you for taking the time to send us your valuable feedback and submit a review regarding your stay with us.
I am delighted to hear that you had a memorable stay with us.
On behalf of myself and the team at Radisson Blu, Waterfront we look forward to welcoming you back when you next visit Cape Town.
Kind regards
Debra Sivertsen
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel !
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Larounette, Toulouse
6 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel sublime, luxe discret
Larounette
Réponse de Debra Sivertsen le 29 nov. 2014
Dear Larounette,
Thank you for taking the time to review your recent stay with us.
I am pleased that you thoroughly enjoyed your stay here at the hotel.
Your kind comments about the staff and their attention to detail and hotel location are appreciated and have been passed on to the rest of the team.
Looking forward to welcoming you back to the Radisson Blu Hotel Waterfront.
Best regards
Debra Sivertsen
General Manager
10/10 Excellent
Gilles
6 janv. 2011
Les points forts : Propreté et personnel et service
..Magnifique terrasse...
Gilles
8/10 Bien
James
6 mai 2024
James
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Nazafarin
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nazafarin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Kathleen, Linlithgow
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
james
27 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
james
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
nick
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
nick
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Gill
Voyage en groupe
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Gill
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Michelle le 31 janv. 2024
Dear Gill,Thank you for you comments.Kind regardsMichelle
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Michelle le 31 janv. 2024
Good Day,Thank you very much for your feedback, this has been passed onto management.Kind regardsMichelle
10/10 Excellent
GROOVIN
Voyage en famille
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
GROOVIN
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Kathleen
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Sebastian
22 nov. 2023
Sebastian
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Michelle le 23 nov. 2023
Good day,Thank you very much for the review.Kind regardsMichelle
10/10 Excellent
Gary
Voyage d’affaires
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Michelle le 23 nov. 2023
Good day,Thank you very much for the review.Kind regardsMichelle
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Michelle le 23 nov. 2023
Good day,Thank you very much for the review.Kind regardsMichelle
10/10 Excellent
Given
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Given
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Rhonda
Voyage en couple
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rhonda
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Yvette, New York
Voyage en couple
14 août 2023
Yvette
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Michelle le 14 août 2023
Dear Yvette,Thank you very much for the fantastic review.I am so glad that you have enjoyed your stay and hope to invite you back in the very near future.Kind regardsMichelle CysterFront Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Michelle le 14 août 2023
God Day,Thank you for the review.Kind regardsMichelle
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
30 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Michelle le 16 juin 2023
Good day,Thank you for your feedback.Kind regards Michelle
10/10 Excellent
Azra
Voyage en famille
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Azra
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Nicol Carelse le 22 mai 2023
Dear AzraThank you for this wonderful review. We are delighted that your time with us was memorable. Kind RegardsNicol CarelseGuest Relations Manager
8/10 Bien
Michael
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Michelle le 16 juin 2023
Good Day,Thank you for your feedback.Kind regardsMichelle.
4/10 Médiocre
Vanita, London
30 avr. 2023
Vanita
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Lawrence
18 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lawrence
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Stephen
11 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Fab hotel
Stephen
Séjour de 6 nuits en janvier 2023
Réponse de Nicol Carelse le 24 janv. 2023
Dear StephenThank you for your lovely review about your stay at Radisson Blu Hotel, Waterfront. We will be sure to pass on your comments about the service you received from Concierge to the TEAM. We look forward to your next stay at Radisson Blu Hotel Waterfront. Sunny RegardsNicol CarelseGuest Relations Manager
10/10 Excellent
SPA
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SPA
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
CARA
18 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GOING GREEN
CARA
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Réponse de Nicol Carelse le 24 oct. 2022
Dear CaraThank you for taking the time to give us a review. I would like to assure you that all waste on property gets sorted and collected by a company that recycles everything accordingly. Have an awesome week further. Kind RegardsNicol CarelseGuest Relations Manager
8/10 Bien
Momodou
Voyage d’affaires
14 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Momodou
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Nicol Carelse le 18 oct. 2022
Dear MomodouThank you for a fabulous reviewKind RegardsNicol CarelseGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Yumna
2 oct. 2022
Yumna
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Nicol Carelse le 18 oct. 2022
Hi YumnaThank you for the 10/10. Have an awesome day!Kind RegardsNicol CarelseGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Suky
Voyage d’affaires
4 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly Recommend
Suky
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Michelle le 12 sept. 2022
Dear Suky,Thank you very much for taking the time to do this review.I am please to see that you enjoyed your stay. Kind regardsMichelle CysterFront Office Manager
8/10 Bien
Christin
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christin
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Michelle le 12 sept. 2022
Dear ChristinThank you very much for taking the time to do this review.I am please to see that you enjoyed your stay. Kind regardsMichelle CysterFront Office Manager
8/10 Bien
Halwani
17 juil. 2022
Halwani
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Michelle le 19 juil. 2022
Dear Halwani Haifa,
Thank you very much for your review. I am very please to see that you enjoyed your stay with us.
Hope to welcome you back in the near future.
Kind regards
Michelle Cyster
Front Office Manager
10/10 Excellent
Tomas A.
23 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tomas A.
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Michelle le 23 juin 2022
Dear Tomas, Thank you for your fabulous review. Hope to welcome you back in the near future. Kind regards Michelle
10/10 Excellent
Sharkapepulka
Voyage en famille
21 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharkapepulka
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Michelle le 3 juin 2022
Good Day,
Thank you for your review. I am glad to hear that you enjoyed your stay. We will be delighted to invite you back again. Kind regards Michelle Cyster Front Office Manager
10/10 Excellent
LINDA
27 mars 2022
LINDA
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Michelle le 2 avr. 2022
Good Day Linda,
Thank you very much for the superb review.
I will be sure to pass on your review to the rest of the team.
Kind regards
Michelle
10/10 Excellent
David
16 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
David
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Michelle le 27 mars 2022
Good Morning,
Thank you very much for your review. I am very pleased to see that you enjoyed your stay.
Kind regards
Michelle
10/10 Excellent
Trevor
Voyage en famille
14 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trevor
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de CT le 14 mars 2022
Dear Trevor,
One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. It was an absolute pleasure having you here as our guest. I am very pleased to learn that the quality of service provided by staff met your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our services and will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional service.
Thank you for being OUR VALUED GUEST and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Cape Town.
Regards,
Clinton Thom
General Manager
10/10 Excellent
Jody Ben
Voyage en famille
13 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jody Ben
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de CT le 14 mars 2022
Dear Jody,
Thank you for sharing your experience at the Radisson Blu Hotel Waterfront.
As OUR VALUED GUEST, we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay with us. With our ‘Yes I Can’ spirit to serve and 100% Guest Satisfaction Guarantee, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations.
Thank you once again for your time and we look forward to welcoming you back soon!
Kind regards,
Clinton Thom
General Manager
10/10 Excellent
Travel
9 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dinner Not Good
Travel
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de CT le 11 mars 2022
Dear guest,
Thank you for being OUR VALUED GUEST and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Cape Town.
Regards,
Clinton Thom
General Manager
6/10 Satisfaisant
Philip, Bellevue
8 mars 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de CT le 11 mars 2022
Dear Philip,
We regret to hear about your disappointment in the room you received. We attempt to fulfill each of our guest’s requests to the best of our ability. Prior to your next stay, we welcome you to reach out to us so we may review your requested accommodations in detail.
Kind regards,
Clinton Thom
General Manager
8/10 Bien
J Moore
18 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
J Moore
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Clinton T le 21 févr. 2022
Dear J Moore,
Thank you for sharing your experience at the Radisson Blu Hotel Waterfront.
As OUR VALUED GUEST, we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay with us. With our ‘Yes I Can’ spirit to serve and 100% Guest Satisfaction Guarantee, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations.
Your feedback is integral to our ability to continue to improve our services and will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional service. Thank you once again for your time and we look forward to welcoming you back soon!
Kind regards,
Clinton Thom
General Manager