Avis
6,8
7,4/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
30 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
8/10 Bien
Michel, Ste-Agathe-des-Monts
19 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité-prix
Michel
Réponse de General Manager le 9 nov. 2016
Thank you. we are trying to get even better. Just for you. Come back soon.
8/10 Bien
Amiel
23 nov. 2023
Amiel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Bessie Anastha
Voyage en famille
8 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bessie Anastha
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de A. Angrand le 13 nov. 2023
Thank you for Staying with us. We are very sorry that your stay weren’t as expected. We apologize and promise to do better for your next stay. Again thank you for choosing Métro Residences Hotel.
6/10 Satisfaisant
geraldine
18 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
A diamond chip in the rough
geraldine
Séjour de 8 nuits en juillet 2021
Réponse de A.Angrand. le 5 août 2021
Thank you for your support. We wish to see you soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de A. Angrand le 8 juil. 2021
We try very hard. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de A. A. le 3 juin 2021
Thank you, we are glad you enjoyed your stay with us, we hope to see you soon.
8/10 Bien
RINS
14 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RINS
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de John le 16 avr. 2021
Thank you for staying with us. Customers like you make us try harder. Thank you.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
20 janv. 2020
Les points forts : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
2/10 Horrible
Wilguens
4 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wilguens
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Guest Services. le 9 oct. 2019
Thank you for choosing Metro Residences Hotel. The hotel has limited inside parking and plenty of street parking. Sorry about the inconveniences. We hope to see you soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
17 déc. 2018
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
8/10 Bien
Wesner
25 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Haiti 18 Nov 18
Wesner
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
Marlange
6 août 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Marlange
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Allonce le 24 août 2018
Tank you for choosing Metro Residences. We hope to see you soon.
6/10 Satisfaisant
sorina, hamilton ont canada
15 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
sorina
Séjour de 15 nuits en juin 2018
Réponse de A Angrand le 6 août 2018
We are very sorry you felt that way. Contact Expedia, they will take the time to review your booking and explain everything to you. We jus want our customers to be happy when they visit Cap Haitien. Your next visit, the last night is on us and your room will be upgraded. Thank you for choosing Metro Residences Hotel in Cap Haitien.
4/10 Médiocre
Cesar, Florida
16 juin 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cesar
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de Allonce le 3 juil. 2018
Thank you for choosing Metro Residences Hotel. The hotel price is per Guest, when you happen to have extra guest and you do not disclose it to your booking agency, it is really not fair to the hotel. We had the choice to make you pay or ask you to leave, we did not do neither, We just reminded you that you booked for one guest and we will not be serving breakfast to your extra guests and you paid for their breakfast, thank you. We are here to serve you and we hope to see you soon.
6/10 Satisfaisant
SAKY
14 nov. 2017
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nov. 2017
SAKY
Séjour de 7 nuits en novembre 2017
We are very sorry you did not enjoy your stay, we will try to do better next time. Thank you for the honest review.
4/10 Médiocre
charitable, naples fl
6 août 2017
Les points faibles : Personnel et service
charitable
Séjour de 5 nuits en juillet 2017
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
13 déc. 2016
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beware!
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Ana
6 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ana
Réponse de General Manager le 9 nov. 2016
Thank you for Saying with us. We had a lot of rain recently and we are very sorry that one of your rooms had water. We are making repairs to get the problem corrected. We are very pleased that you still enjoyed your stay with us and thank you for letting us know that the other 2 rooms were perfect. Come back soon.
8/10 Bien
i rather not, Y
15 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
i rather not
Réponse de Allonce le 18 août 2016
Thank you for choosing Metro Residences. Your next stay will be even better. We are planning on putting hot tubs, a new bar and soaking pool on the roof garden. See you soon
8/10 Bien
Randy, New Yor
27 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Very responsive to guest
Randy
Réponse de Allonce le 18 août 2016
Thank you for Choosing Metro Residences. We do have Canalsat in all the rooms now. Cell phone reception has more to do with the carrier and the placement of the cell phone tower, we will relay the message to the cellular companies. We hope to see you soon.
10/10 Excellent
lukha
22 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
lukha
Réponse de General Manager le 9 nov. 2016
Thank you. You are the very reason we are trying so hard. Come back soon
4/10 Médiocre
Jill, Utah
3 févr. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Did not stay
Jill
Réponse de General Manager le 9 nov. 2016
I understand your concern and we want you to be safe at all time. The area is as safe as any neighborhood in Cap- Haitien. Give us a try next time.
4/10 Médiocre
Edwin, Miami, Fl
30 janv. 2016
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Reasonable hotel, but needs major improvement.
Edwin
Réponse de Allonce le 18 août 2016
Thank you, we are working very hard so your next visit can be better. See you soon
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
15 déc. 2015
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dangerous area
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 9 nov. 2016
We are sorry you felt that way. The area is very safe, give us a try next time you visit Haiti and see for yourself in case you did not stay with us.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
9 oct. 2015
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Allonce le 18 août 2016
We are working very hard to make your next stay more pleasant. We are looking at all the air conditioners, they will be fixed or replaced. Thank you for choosing Metro Residences.
4/10 Médiocre
Sweet Pea, Hawaii
2 mai 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sweet Pea
Réponse de Allonce le 18 août 2016
Sorry for the inconvenience. It seems that you stayed with us at a very bad time. Our bar was closed and so was our rooftop garden. We are putting hot tubs and soaking pool for the summer of 2017. We hope to see you soon
8/10 Bien
karen, Colorado
11 mars 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice and reasonable in Cap Haitien along Hwy 1
karen
Réponse de General Manager le 9 nov. 2016
Thank you, your next stay will be even better. We are working very hard just for that. Come back soon
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very nice
Voyageur vérifié
Réponse de Allonce le 18 août 2016
Thank you for choosing Metro Residences. We are putting hot tubs and a soaking pool for the summer of 2017. The rooftop garden bar will be open. See you soon
10/10 Excellent
Sara, Orlando
26 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The staff were super awsome.
Sara
Réponse de Allonce le 18 août 2016
Thank you for choosing Metro Residences. We do have satellite television in all the rooms now. We are putting hot tubs and a soaking pool on the rooftop garden. The rooftop bar will be open. See you soon.