Avis sur Cancun Bay All Inclusive Hotel
Cancun Bay All Inclusive Hotel
Boulevard Kukulkan KM 3.5, Zona Hotelera, Cancun, QROO
Avis
7,8
Bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Cancún Bay Management le 29 janv. 2024
Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments. It will be taken into account for better service.
10/10 Excellent
Michèle
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michèle
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Management le 11 nov. 2023
Thank you very much for your rating Victor! We are pleased to know the rating provided by our visitors which helps us a lot to improve. Kind regards
6/10 Satisfaisant
Véronique
Voyage en couple
29 janv. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Véronique
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Sales deparment le 31 janv. 2023
Dear guest, we appreciate the shared comments, Cancun Bay is located in the quiet sea area in the hotel zone as well as close to various that you can enjoy in case the sea of the property is not according to your needs, We always ask our guests to inform us during their stay in case they do not feel comfortable with the food options to validate with the area providing more attention, regarding bicycles or electronic adapters these must be rented or purchased by the client since these services are not part of their all-inclusive package corresponding to the propertywe appreciate your preference
10/10 Excellent
Norma
4 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Norma
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
kathleen Marie
Voyage en groupe
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kathleen Marie
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 27 mai 2024
Hola Marie,We regret your experince with drigs in your drinks.We have check all videos and found nothing.and thank you for bringing these matters to our attention.Warm regards. Juan
4/10 Médiocre
Raelan
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Raelan
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 26 mai 2024
Dear RaelanWe sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your stay at our hotel. Providing exceptional service and ensuring our guests' comfort is our top priority, and it's disheartening to hear that we fell short of your expectations.Please know that we take your feedback seriously and will address the issues you encountered to prevent similar situations in the future. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back for a much-improved experience.Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for bringing these matters to our attention. Warm regards. Juan
8/10 Bien
Rebecca
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Rebecca
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 26 mai 2024
Hola Rebecca,Your comments help us to improve.Thank you very much.
10/10 Excellent
Britney
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Britney
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 26 mai 2024
Hola Britney,Thank you for your comments.
10/10 Excellent
Perpetual Ukamaka
Voyage en groupe
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perpetual Ukamaka
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 26 mai 2024
Hola Perpetual,We appreciatte your comments.
8/10 Bien
Alex
24 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alex
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 26 mai 2024
Hola Alex,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.
2/10 Horrible
Hector, Maricopa
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hector
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 26 mai 2024
Hola Hector,We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your stay at our hotel. Providing exceptional service and ensuring our guests' comfort is our top priority, and it's disheartening to hear that we fell short of your expectations.Please know that we take your feedback seriously and will address the issues you encountered to prevent similar situations in the future. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back for a much-improved experience.Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for bringing these matters to our attention. Warm regards.Juan
10/10 Excellent
Chioma
Voyage en groupe, Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chioma
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 26 mai 2024
Hi Chioma,Thank you very much for all your comments.
6/10 Satisfaisant
Gourab
Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Propreté
Gourab
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Alejandro
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Alejandro
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 23 mai 2024
Dear Alejandro,We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your stay at our hotel.Please know that we take your feedback seriously and will address the issues you encountered to prevent similar situations in the future.Your satisfaction is important to us.Once we apologize for any inconvenience caused and thank you for bringing these matters to our attention.Warm regards.Juan
8/10 Bien
Jovelyn
22 mai 2024
Jovelyn
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 22 mai 2024
Hola Jovelyn,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.They will help us to improve.Kind Regards
6/10 Satisfaisant
Preeti M
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Preeti M
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 23 mai 2024
Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.
2/10 Horrible
John
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 9 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 21 mai 2024
Dear John,We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your stay at our hotel. Providing exceptional service and ensuring our guests' comfort is our top priority, and it's disheartening to hear that we fell short of your expectations.Please know that we take your feedback seriously and will address the issues you encountered to prevent similar situations in the future. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back for a much-improved experience.Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for bringing these matters to our attention.Warm regards.Juan
10/10 Excellent
Valeria
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valeria
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 21 mai 2024
Hi Valeria,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.We will look forward to welcome you back soon.
10/10 Excellent
FERDINAND JOSHUA
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
FERDINAND JOSHUA
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 22 mai 2024
Hi Joshua,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.
4/10 Médiocre
Terry
Voyage en famille, Voyage en groupe
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Terry
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 20 mai 2024
Hola Terry,We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your stay at our hotel. Providing exceptional service and ensuring our guests' comfort is our top priority, and it's disheartening to hear that we fell short of your expectations.Please know that we take your feedback seriously and will address the issues you encountered to prevent similar situations in the future. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back for a much-improved experience.Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for bringing these matters to our attention.Warm regards,Juan
8/10 Bien
Francisco
20 mai 2024
Les points forts : Propreté
Francisco
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 21 mai 2024
Hola Francisco,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.
8/10 Bien
Lakhbir
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lakhbir
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 19 mai 2024
Hola Lakhbir,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.
8/10 Bien
Mitesh
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Mitesh
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 21 mai 2024
Hola Mitesh,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.
10/10 Excellent
Claudia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Juan Ramirez le 20 mai 2024
Hola Claudia,Muchas gracias por tus comentarios.Saludos
10/10 Excellent
Rachel, Mohnton
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 19 mai 2024
Hola Rachel,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.We will look forward to welcome you back soon,
2/10 Horrible
Lee
15 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 16 mai 2024
Hola Lee,we sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced.Your comments help us to improve in our service and quality.Kind Regards.
2/10 Horrible
Naoufal
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naoufal
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 14 mai 2024
Hi Naoufal,We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your stay at our hotel. Providing exceptional service and ensuring our guests' comfort is our top priority, and it's disheartening to hear that we fell short of your expectations.Please know that we take your feedback. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back for a much-improved experience.Kind Regards
8/10 Bien
Waldemar
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Waldemar
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Juan Ramirez le 13 mai 2024
Hola Waldemar,Thank you for all your comments!Aw hope to welcome you back soon!
8/10 Bien
Gustavo Ramiro
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Gustavo Ramiro
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 14 mai 2024
Hola Gustavo,Gracias por tus comentarios.Saludos
8/10 Bien
Edwin
13 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Edwin
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 14 mai 2024
Hola Edwin.Gracias, por hospedarte en Cancun Bay.Saludos!
8/10 Bien
Jorge abrajan
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge abrajan
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 12 mai 2024
Hola Jorge,Muchas gracias por tus comentarios.Saludos
2/10 Horrible
Kimberly
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 12 mai 2024
Hola Kimberly,We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your stay at our hotel. Providing exceptional service and ensuring our guests' comfort is our top priority, and it's disheartening to hear that we fell short of your expectations.Please know that we take your feedback seriously and will address the issues you encountered to prevent similar situations in the future. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back for a much-improved experience.Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for bringing these matters to our attention.Warm regards,Juan
10/10 Excellent
Mayra Antonia Espinal
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mayra Antonia Espinal
Séjour de 8 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 13 mai 2024
Hola Mayra,Gracias por tus comentarios, esperamos recibirte pronto de vuelta!
10/10 Excellent
Mauricio Isaí Rodríguez
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauricio Isaí Rodríguez
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 12 mai 2024
Hola Mauricio,Muchas gracias por sus comentarios.Saludos
6/10 Satisfaisant
William
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 11 mai 2024
Hola William,Thank you very much for your comments!Kind Regards
10/10 Excellent
Fernanda
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernanda
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Juan Ramirez le 11 mai 2024
Hola Fernanda,Muchas gracias por tus comenatrios.Esperamos verles pronto de refgreso.
4/10 Médiocre
Sutka
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sutka
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 11 mai 2024
Hello Sutka,We hope this message finds you well.First and foremost, we sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced in our propertyYour feedback is invaluable to us and help us to improve our service and quality.Kind Regards
10/10 Excellent
Alena
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alena
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Juan Ramirez le 10 mai 2024
Hola AlenaThank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.
8/10 Bien
CLAUDIA CRISTINA CHAVIRA
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CLAUDIA CRISTINA CHAVIRA
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 11 mai 2024
Hola Claudia,Gracias por tus comentarios.Saludos
10/10 Excellent
Simra
7 mai 2024
Simra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 27 mai 2024
Hola Simra,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.
8/10 Bien
Raeghene Spence
Voyage en famille
6 mai 2024
Raeghene Spence
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Juan Ramirez le 6 mai 2024
Hola Spence,Thank you very much for your comments!
10/10 Excellent
Christopher Gordon, Ted
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher Gordon, Ted
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Juan Ramirez le 6 mai 2024
Hola Christopher,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.
10/10 Excellent
Paulina
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paulina
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Juan Ramirez le 6 mai 2024
Hola Paulina,Muchas gracias por tus comentarios, esperamos verte pronto de vuelta.Saludos
10/10 Excellent
Juana Maria Bedoya
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juana Maria Bedoya
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Juan Ramirez le 6 mai 2024
Hola Juana Maria,Gracias por tus comentarios, nos ayudan mucho en nuestro servicio y calidad.Saludos
10/10 Excellent
Andrea
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Cancun Bay Resort. le 4 mai 2024
Thanks for your commentaries Andrea.We hope you had enjoyed a good stay with our staff in the Cancun Bay Resort.We will continue improving our services to provide to the guest the best experiences.Best regards.
10/10 Excellent
Joaquin
Voyage en groupe
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joaquin
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Juan Ramirez le 6 mai 2024
Hola Joaquin,Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.
4/10 Médiocre
Susan
Voyage en groupe
3 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Juan Ramirez le 6 mai 2024
Hola Susan We hope this message finds you well during your stay at Cancun Bay. First and foremost, we sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced while your stay.Your feedback is invaluable to us, and we are committed to resolving any issues you may have!Kind Regards.
8/10 Bien
Sharon
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Cancún Bay Management le 4 mai 2024
Thank you for choosing Cancún Bay Resort, we appreciate your comments.
8/10 Bien
Stefany
Voyage en groupe
3 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Stefany
Réponse de Cancún Bay Management le 4 mai 2024
¡Gracias por alojarte aquí! Tu opinión es muy importante para nosotros. Sus comentarios son increíblemente valiosos para nosotros, ya que nos ayudan a mejorar y optimizar continuamente la experiencia que brindamos a nuestros huéspedes.
6/10 Satisfaisant
Cindy
Voyage en groupe
2 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Cancún Bay Management le 4 mai 2024
We would like to extend our sincere thanks for choosing to stay with us. Your feedback is incredibly valuable to us as it helps us continuously improve and enhance the experience we provide to our guests.