Avis sur Hotel Spiwak Chipichape Cali
Hotel Spiwak Chipichape Cali
Avenida 6D # 36 N-18, Cali, Valle del Cauca
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de HOTEL SPIWAK le 13 déc. 2023
Cher Khaled,Nous apprécions grandement les commentaires que vous avez écrits sur notre hôtel, il est très précieux pour nous d'avoir votre avis.Nous apprécions le temps que vous avez pris pour nous écrire et nous espérons avoir votre présence dans un avenir proche pour vous offrir tout le confort et faire de votre séjour une expérience mémorable.
10/10 Excellent
Serge, st hubert
Voyage en famille
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Serge
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Laura España le 18 août 2023
Nous vous sommes très reconnaissants de l'excellent commentaire que vous avez fait sur notre hôtel ! Nous sommes heureux d'apprendre que vous vous êtes senti à l'aise et bien accueilli pendant votre séjour chez nous. Nous nous efforçons d'offrir des expériences mémorables et votre appréciation nous pousse à nous améliorer sans cesse. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche pour un nouveau séjour exceptionnel.
6/10 Satisfaisant
Sonia
Voyage d’affaires
6 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sonia
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Central de reservas le 12 déc. 2022
Muy buen día, su opinión es muy importante para nosotros
8/10 Bien
alfredo
28 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
alfredo
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Central de reservas le 8 janv. 2022
¡Gracias por alojarse con nosotros! Su opinión es muy importante para nosotros.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de servicliente le 4 déc. 2019
Estimado Huésped:
Le recordamos que tiene todos nuestros servicios a su disposición y esperamos tener la fortuna de recibirle en el Hotel en una próxima oportunidad.
Siempre complacidos en atenderle,
Diana Carolina Murillo
Coordinadora de Servicio al Cliente
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
24 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de servicliente le 4 déc. 2019
Estimado Huésped:
Le recordamos que tiene todos nuestros servicios a su disposición y esperamos tener la fortuna de recibirle en el Hotel en una próxima oportunidad.
Siempre complacidos en atenderle,
Diana Carolina Murillo
Coordinadora de Servicio al Cliente
8/10 Bien
Samir
7 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Samir
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Phillipe
1 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Phillipe
10/10 Excellent
Olga
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olga
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
vanessa
10 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
vanessa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Xavier
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xavier
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Yves
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yves
Séjour de 4 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
patricia, Brentwood
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
patricia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
carlos
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
carlos
Séjour de 3 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Jamal
14 avr. 2024
Jamal
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Jose
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 2 avr. 2024
Dear Jose,We greatly appreciate the comments you have written about our hotel, it is very valuable for us to have your opinion.We appreciate the time you took to write to us, and we hope to have your presence in the near future to provide you with all the comforts, making your stay a memorable experience.
10/10 Excellent
Fernando
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 1 avr. 2024
Estimado Fernando,Apreciamos de gran manera los comentarios que ha escrito sobre nuestro hotel, es muy valioso para nosotros contar con su opinión.Agradecemos el tiempo que tomo para escribirnos, y esperamos contar con su presencia en un futuro cercano para brindarle todas las comodidades, haciendo de su estadía una experiencia memorable.
10/10 Excellent
Lizandra
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lizandra
Séjour de 5 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Felix, Carolina
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Felix
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 1 avr. 2024
Dear Felix,We greatly appreciate the comments you have written about our hotel, it is very valuable for us to have your opinion.We appreciate the time you took to write to us, and we hope to have your presence in the near future to provide you with all the comforts, making your stay a memorable experience.
4/10 Médiocre
Edwar, Sarasota
Voyage d’affaires
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Edwar
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 1 avr. 2024
Dear Edward,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are sincerely sorry that your stay did not meet your expectations and we would like to apologize for any inconvenience you experienced. At Spiwak Hotels, we strive to provide exceptional service to our guests and we are saddened to know that we were unable to deliver on this during your visit. We take all feedback and constructive criticism we receive seriously as it gives us the opportunity to improve our services and provide a better experience for future guests.
8/10 Bien
Rudolph, Denver
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rudolph
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 1 avr. 2024
Dear Rudolph,We greatly appreciate the comments you have written about our hotel, it is very valuable for us to have your opinion.We appreciate the time you took to write to us, and we hope to have your presence in the near future to provide you with all the comforts, making your stay a memorable experience.
2/10 Horrible
Rick
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rick
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 1 avr. 2024
Dear Rick,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are sincerely sorry that your stay did not meet your expectations and we would like to apologize for any inconvenience you experienced. At Spiwak Hotels, we strive to provide exceptional service to our guests and we are saddened to know that we were unable to deliver on this during your visit. We take all feedback and constructive criticism we receive seriously as it gives us the opportunity to improve our services and provide a better experience for future guests.
10/10 Excellent
Samir
23 mars 2024
Samir
Séjour de 3 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
DANIEL, Port St Lucie
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
DANIEL
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 26 mars 2024
Dear Daniel,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are sincerely sorry that your stay did not meet your expectations and we would like to apologize for any inconvenience you experienced. At Spiwak Hotels, we strive to provide exceptional service to our guests and we are saddened to know that we were unable to deliver on this during your visit. We take all feedback and constructive criticism we receive seriously as it gives us the opportunity to improve our services and provide a better experience for future guests.
10/10 Excellent
Rudolph, Denver
Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rudolph
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 18 mars 2024
Dear Rudolph,We greatly appreciate the comments you have written about our hotel, it is very valuable for us to have your opinion.We appreciate the time you took to write to us, and we hope to have your presence in the near future to provide you with all the comforts, making your stay a memorable experience.
10/10 Excellent
Dumy
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dumy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 18 mars 2024
Dear Dumy,We greatly appreciate the comments you have written about our hotel, it is very valuable for us to have your opinion.We appreciate the time you took to write to us, and we hope to have your presence in the near future to provide you with all the comforts, making your stay a memorable experience.
10/10 Excellent
Valentina
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Valentina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
cordell
Voyage en famille
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
cordell
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de HOTEL SPIRITO le 13 mars 2024
Dear Cordell,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are sincerely sorry that your stay did not meet your expectations and we would like to apologize for any inconvenience you experienced. At Spiwak Hotels, we strive to provide exceptional service to our guests and we are saddened to know that we were unable to deliver on this during your visit. We take all feedback and constructive criticism we receive seriously as it gives us the opportunity to improve our services and provide a better experience for future guests.
10/10 Excellent
Juan
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Sandra
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sandra
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de HOTEL SPIRITO le 13 mars 2024
Dear Sandra,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are sincerely sorry that your stay did not meet your expectations and we would like to apologize for any inconvenience you experienced. At Spiwak Hotels, we strive to provide exceptional service to our guests and we are saddened to know that we were unable to deliver on this during your visit. We take all feedback and constructive criticism we receive seriously as it gives us the opportunity to improve our services and provide a better experience for future guests.
4/10 Médiocre
FABIAN
Voyage d’affaires
4 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
FABIAN
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de HOTEL SPIRITO le 13 mars 2024
Dear Fabian,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are sincerely sorry that your stay did not meet your expectations and we would like to apologize for any inconvenience you experienced. At Spiwak Hotels, we strive to provide exceptional service to our guests and we are saddened to know that we were unable to deliver on this during your visit. We take all feedback and constructive criticism we receive seriously as it gives us the opportunity to improve our services and provide a better experience for future guests.
4/10 Médiocre
JORGE
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
JORGE
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de HOTEL SPIRITO le 13 mars 2024
Dear Jorge,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are sincerely sorry that your stay did not meet your expectations and we would like to apologize for any inconvenience you experienced. At Spiwak Hotels, we strive to provide exceptional service to our guests and we are saddened to know that we were unable to deliver on this during your visit. We take all feedback and constructive criticism we receive seriously as it gives us the opportunity to improve our services and provide a better experience for future guests.
8/10 Bien
Astrid Rocío
25 févr. 2024
Astrid Rocío
Séjour de 4 nuits en février 2024
8/10 Bien
Shawn
Voyage en groupe
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de HOTEL SPIRITO le 13 mars 2024
Dear Shawn,We greatly appreciate the comments you have written about our hotel, it is very valuable for us to have your opinion.We appreciate the time you took to write to us, and we hope to have your presence in the near future to provide you with all the comforts, making your stay a memorable experience.
10/10 Excellent
Carlos andres
15 févr. 2024
Carlos andres
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Evelyn, cali
Voyage en couple
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelyn
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 13 févr. 2024
Estimada Evelyn,Apreciamos de gran manera los comentarios que ha escrito sobre nuestro hotel, es muy valioso para nosotros contar con su opinión.Agradecemos el tiempo que tomo para escribirnos, y esperamos contar con su presencia en un futuro cercano para brindarle todas las comodidades, haciendo de su estadía una experiencia memorable.
4/10 Médiocre
Mauricio Alberto
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauricio Alberto
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 7 févr. 2024
Dear Mauricio,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are sincerely sorry that your stay did not meet your expectations and we would like to apologize for any inconvenience you experienced. At Spiwak Hotels, we strive to provide exceptional service to our guests and we are saddened to know that we were unable to deliver on this during your visit. We take all feedback and constructive criticism we receive seriously as it gives us the opportunity to improve our services and provide a better experience for future guests.
6/10 Satisfaisant
Gustavo, Coral Sprins
Voyage en famille
6 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Gustavo
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 6 févr. 2024
Dear Gustavo,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are sincerely sorry that your stay did not meet your expectations and we would like to apologize for any inconvenience you experienced. At Spiwak Hotels, we strive to provide exceptional service to our guests and we are saddened to know that we were unable to deliver on this during your visit. We take all feedback and constructive criticism we receive seriously as it gives us the opportunity to improve our services and provide a better experience for future guests.
6/10 Satisfaisant
Adriana
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Adriana
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Angeline, Miami Beach
Voyage d’affaires
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angeline
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 5 févr. 2024
Dear Angeline,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are sincerely sorry that your stay did not meet your expectations and we would like to apologize for any inconvenience you experienced. At Spiwak Hotels, we strive to provide exceptional service to our guests and we are saddened to know that we were unable to deliver on this during your visit. We take all feedback and constructive criticism we receive seriously as it gives us the opportunity to improve our services and provide a better experience for future guests.
10/10 Excellent
claudia juliana
Voyage en famille
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
claudia juliana
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 5 févr. 2024
Dear Claudia,We greatly appreciate the comments he has written about our hotel, it is very valuable for us to have his opinion.We appreciate the time he took to write to us, and we hope to have him present in the near future to provide him with all the comforts, making his stay a memorable experience.
4/10 Médiocre
Juan
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
PABLO S
26 janv. 2024
PABLO S
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 29 janv. 2024
Estimado/a Pablo,Gracias por tomarse el tiempo para compartir su experiencia en nuestro hotel. Lamentamos sinceramente que su estancia no haya cumplido con sus expectativas y nos gustaría disculparnos por cualquier inconveniente que haya experimentado. En Hoteles Spiwak, nos esforzamos por brindar un servicio excepcional a nuestros huéspedes y nos apena saber que no logramos cumplir con esto durante su visita. Tomamos en serio todos los comentarios y críticas constructivas que recibimos, ya que nos brindan la oportunidad de mejorar nuestros servicios y proporcionar una mejor experiencia a futuros huéspedes.
8/10 Bien
Larry
25 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de HOTEL SPIWAK le 29 janv. 2024
Estimado/a Larry,Apreciamos de gran manera los comentarios que ha escrito sobre nuestro hotel, es muy valioso para nosotros contar con su opinión.Agradecemos el tiempo que tomo para escribirnos, y esperamos contar con su presencia en un futuro cercano para brindarle todas las comodidades, haciendo de su estadía una experiencia memorable.
10/10 Excellent
Gustavo
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gustavo
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Julian E
20 janv. 2024
Julian E
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Hans Günter
16 janv. 2024
Hans Günter
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
luis
16 janv. 2024
luis
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
norby A
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
norby A
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Saeed
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Saeed
Séjour de 3 nuits en janvier 2024