Avis sur The St. Regis New Capital, Cairo
The St. Regis New Capital, Cairo
New Administrative Capital, New Cairo, Cairo Governorate
Avis
8,2
Très bien
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Jean-Charles
Voyage d’affaires
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique au milieu d’une ville fantôme….
Jean-Charles
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
sara
Voyage en groupe
6 mars 2023
Les points faibles : Personnel et service
sara
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
25 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Marina Nabil Guest Relations. le 26 juil. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Almasa Royal Palace, we are delighted that you have enjoyed your stay with us. We thank you for sharing your pleasant experience which will serve as a further source of inspiration for us to achieve higher standards of hospitality excellence. Your generous comments have been conveyed to the hotel team and has greatly motivated us all. We greatly value your feedback and look forward to welcoming you again at Almasa Royal Palace. Thank you,
10/10 Excellent
Adrienne
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrienne
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Kira
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kira
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Tina
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Arti
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arti
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
regan
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
regan
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
TAO
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TAO
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Syed
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic Luxury Stay - great hotel and amenities
Syed
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en couple
16 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
10/10 Excellent
Nicole K
Voyage en famille
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole K
Séjour de 6 nuits en août 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Haitham, Amman
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Haitham
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Yehia
Voyage en famille
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yehia
10/10 Excellent
Georgio
Voyage en couple
8 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgio
Séjour de 3 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Nieca
5 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nieca
Séjour de 5 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en famille, Voyage en groupe
23 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 5 nuits en mars 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Kiona, Alexandria
Voyage en groupe
12 févr. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kiona
Séjour de 8 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en couple
31 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
8/10 Bien
AbedAlKhaleq
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AbedAlKhaleq
10/10 Excellent
Evelyn
Voyage en couple
10 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelyn
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Aldo
Voyage en couple
22 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aldo
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Islam Shafee le 24 oct. 2022
Dear M. Aldo,I am glad to read that your overall experience was pleasant and you enjoyed the restaurant service.we are looking forward to welcoming you again soon.Kind regards,Islam ShafeeAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Merline
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Merline
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Islam Shafee le 17 oct. 2022
Dear Ms. Merline. Exquisite Greeting from the St. Regis Almasa, Cairo. I am glad to read that your overall experience was pleasant and you have enjoyed the Villa. we are looking forward to welcoming you again soon.Kind Regards, Islam Shafee
10/10 Excellent
JAZZMINE
Voyage en famille
9 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JAZZMINE
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Islam Shafee le 20 oct. 2022
Dear Ms. Jazzmine,How wonderful to hear of your recent stay experience with The St. Regis Almasa. I am pleased to know that you had a pleasant stay with us, especially how much you have enjoyed Staff Service and the concierge service . I am delighted to see that our team went above and beyond for you and I will be sure to share your kind words with all of them. Again, thank you for taking the time to share your experience with us, and we look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Islam Shafee Assistant Front Office manager
10/10 Excellent
reginald, College Station
24 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
reginald
Séjour de 9 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Kikelomo, houston
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kikelomo
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Islam Shafee le 6 sept. 2022
Dear Kikelomo,Exquisite Greetings. I am glad to read that your overall experience was pleasant and you Have Enjoyed our Service and looking forward to welcoming you again soon.Kind regards,Islam ShafeeAssistant Front office manager
4/10 Médiocre
Yasser
Voyage d’affaires, Voyage en couple
24 août 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yasser
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Islam Shafee le 27 août 2022
Dear xx,Warm greetings from The St. Regis Almasa! Please accept my sincere apologies, we value our guests and understand how important it is to offer a distinctive service, which constantly improves through such constructive comments. I would therefore like to thank you for taking the time to bring these matters to our attention Regarding the breakfast experience, regarding the road we are doing our best with the responsible person to make the roads ready, however you can use other road which will be easy to reach the hotel ( Al Sokhna Road ) as it will help us improve the quality of our products and services. once again thank you very much sincerely, Islam Shafee Assistant Front Office manager
10/10 Excellent
Ahmed
Voyage en famille
11 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmed
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Islam Shafee le 27 août 2022
Dear Mr. Ahmed,Exquisite Greeting from the St. Regis Almasa, Cairo I am glad to read that your overall experience was pleasant and you like the hotel and looking forward to welcoming you again soon.Kind regards,Islam Shafee Assistant Front office Manager
10/10 Excellent
Yuyan
14 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuyan
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Islam Shafee le 24 juil. 2022
Dear Mrs. Yuyan,
Exquisite greetings from the St Regis Almasa Hotel New Capital
Thank you for staying with us at The St. Regis Almasa and for taking the time to share with us a very good rating received after your visit.
We sincerely hope to have another chance to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Nora
3 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nora
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Islam Shafee le 5 mai 2022
Dear Ms. Nora,
On Behalf of the St. Regis Almasa management, i would like to thank you for sharing your valuable feedback .
Kind regards,
Islam Shafee
Assistant front office Manager
2/10 Horrible
Mohamed
22 avr. 2022
Mohamed
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Ahmed Front Office Manager le 30 mai 2022
Dear Mr.Mohamed,
Warm Greetings from The St. Regis Almasa!
Please accept my sincere apologies, we value our guests and understand how important it is to offer a distinctive service, which constantly improves through such constructive comments.
I would therefore like to thank you for taking the time to review us.
6/10 Satisfaisant
Ibrahim
Voyage en famille
5 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ibrahim
Séjour de 5 nuits en janvier 2022
Réponse de Ahmed Front Office Manager le 6 févr. 2022
Dear Mr.Ibrahim,
Kindest Greetings from St.Regis Almasa Cairo.
We appreciate your time for sharing your feedback with us. Kindly may you share with us the points that you disliked so we can provide prestigious service.
Thank you so much for choosing us.
6/10 Satisfaisant
Ibrahim
Voyage en famille
5 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ibrahim
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Ahmed Front Office Manager le 7 févr. 2022
Dear Mr.Ibrahim,
Warm Greetings from St.Regis Almasa- Cairo.
We appreciate your precious time to share your experience with us.
Hopefully we can meet you again soon.
2/10 Horrible
Randa
Voyage en famille
22 janv. 2022
Les points faibles : Équipements
Randa
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Ahmed Front Office Manager le 22 janv. 2022
Dear Ms.Randa,
Warm Greetings from St.Regis Almasa Cairo.
We are deeply sorry to hear about your inconvenient experience. We really understand your feelings.
I will contact you shortly to know more details about your experience.
Our apologies once again.
10/10 Excellent
Marcela
19 janv. 2022
Marcela
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
10/10 Excellent
James
Voyage d’affaires
17 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Property
James
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
Réponse de Ahmed Front Office Manager le 22 janv. 2022
Dear Mr.James,
Exquisite Greeting from St.Regis Almasa Cairo.
It's great to hear that you enjoyed your stay with us.
It's our pleasure to be at you service any time.
I am waiting to welcome you again at our property soon and to have good memories with us.
8/10 Bien
husam
Voyage d’affaires
14 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good experience
husam
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Ahmed Front Office Manager le 15 janv. 2022
Dear Mr. Husam,
Warmest Greetings from St.Regis Almasa -Cairo.
I am glad to hear that you had a good experience with us.
I appreciate your precious time to write this feedback to us. I hope you pay us a visit again in the near future and find the whole city facilities ready.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxurious hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Ahmed Front Office Manager le 10 janv. 2022
Dear Valued Guest,
Exquisite Greetings from St.Regis Almasa Cairo.
I am so thrilled to hear this from you and that our hotel met you expectations.
Appreciate your time to write such beautiful comment for us.
I am looking forward to meet and greet you once again in our property soon.
10/10 Excellent
Sherif
Voyage en famille
7 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherif
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Ahmed Front Office Manager le 8 janv. 2022
Dear Valued Mr.Sherif,
Exquisite Greetings from St.Regis Almasa Cairo,
We are so delighted with your feedback that we met your expectations.
We are looking forward for your next visit to share more wonderful memories at our hotel.
Thank you so much !
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Beautiful Hotel and Wonderful Experience
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Ahmed Front Office Manager le 4 janv. 2022
Dear valued Guest,
Warm Greeting from St.Regis Almasa-Cairo.
Thank you so much for your time to give us your feedback. I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We will be waiting for your next visit soon.
Kindest regards,
2/10 Horrible
Khalid
Voyage en famille
2 janv. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Khalid
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Ahmed Front Office Manager le 8 janv. 2022
Dear Mr.Khalid,
Warm Greetings from St.Regis Almasa-Cairo,
I am deeply sorry to hear that the room didn't meet your expectations after all that waiting.
I am personally investigating the issue and will get back to you via e-mail.
Thank you for your time and sharing your feedback with us so we can develop our service for the next time.
10/10 Excellent
Alexandros
Voyage d’affaires
26 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandros
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Ahmed Front Office Manager le 29 déc. 2021
Dear Mr. Alexandros,
I am thrilled to read that your overall experience was pleasant and you enjoyed your stay with us.
We are looking forward to welcoming you again soon. Kindest regards,
2/10 Horrible
Ivory
Voyage en groupe
3 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ivory
Séjour de 5 nuits en novembre 2021
Réponse de Islam Shafee le 26 déc. 2021
Dear Mr. Ivory.
Warm greetings from The St. Regis Almasa! Please accept my sincere apologies, we value our guests and understand how important it is to offer a distinctive service, which constantly improves through such constructive comments. I would therefore like to thank you for taking the time to bring these matters to our attention, as it will help us improve the quality of our products and services, but for the Covid, Test should be charged as it was done throw Central lab as agreed with your good self.
Kind regards,
Islam Shafee
Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Leandre
Voyage en groupe
1 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leandre
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Islam Shafee le 26 déc. 2021
Dear Leandre ,
Exquisite Day from the St. Regis Almasa!
How wonderful to hear of your recent stay experience with The St. Regis Almasa. I am pleased to know that you had a pleasant stay with us, especially how much you have enjoyed the service
I am delighted to see that our team went above and beyond for you and I will be sure to share your kind words with all of them. Again, thank you for taking the time to share your experience with us, and we look forward to welcoming you back soon.
Kind Regards,
Islam Shafee
Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
kera
17 nov. 2021
kera
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
2/10 Horrible
Izabela
7 nov. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Izabela
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Islam Shafee le 17 nov. 2021
Dear Izabela,
I would like to thank you for taking the time to review our hotel. It is through the feedback of our guests that we can best improve our facilities and services,
I assure you that I take your feedback seriously and hope to have the opportunity to welcome you back soon at The St. Regis Almasa.
Thank you
Islam Shafee
Assistant Front Office manager
10/10 Excellent
Mahmoud
5 nov. 2021
Mahmoud
Séjour de 1 nuit en novembre 2021