Avis sur 248 Finisterra Hotel Boutique Argentino
248 Finisterra Hotel Boutique Argentino
Baez 248, Buenos Aires, Buenos Aires
Avis
8,6
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
21 janv. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Hotel Manager le 23 janv. 2023
Cher Jean,Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes désolés d'apprendre que votre séjour n'a pas été à votre goût, nous prenons soin de nos hôtes au quotidien et rendons leur séjour inoubliable. En attendant de vous accueillir à nouveau, nous vous proposonsCordialement,
10/10 Excellent
Martine
4 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonne adresse.
Martine
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Hotel Manager le 6 févr. 2020
Cher Martine,
Laissez-nous vous remercier d’avoir pris le temps de partager cette expérience avec nous.
Nous tenons à vous remercier pour nous avoir fait part de votre expérience au 248 Finisterra et nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié la qualité et le service de notre maison.
Ils sont pour nous toujours une source de remise en question dans notre quête d'excellence.
Bien cordialement.
248 Finisterra
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel, très agréable et bien situé !
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
MARTIN
14 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
MARTIN
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Silvia
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Silvia
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 17 avr. 2024
Dear Silvia. Thank you so much for your remark! We are really glad you enjoyed your stay and we hope to have you here soon!
8/10 Bien
Brian
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel manager le 27 mars 2024
Dear Brian. Thank you so much for your kind words! We are really glad you enjoyed your stay and we hope to have you here soon!
10/10 Excellent
Suzanne
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzanne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de 248 Finisterrra le 13 févr. 2024
Dear Suzanne. Thank you so much for your kind words! We are really glad you enjoyed your stay and we hope to have you here soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de The Manager le 17 janv. 2024
Dear guest: Thank you so much for your comment about your experience in our hotel. We hope to have you soon.
2/10 Horrible
Stoyan
10 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stoyan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Marcelo le 11 déc. 2023
The passenger did not show up and the penalty established and informed in the reservation policy was charged
10/10 Excellent
CATTHERNE
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CATTHERNE
Réponse de The Manager le 6 déc. 2023
Dear Cattherne. Thank you so much for your kind words! We are really glad you enjoyed your stay and we hope to have you here soon!
8/10 Bien
Jan
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jan
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de The Manager le 11 nov. 2023
Dear Jan: Thank you so much for your kind words. We are really glad you enjoyed your stay and we hope to have you here soon.
2/10 Horrible
Justine
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Justine
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel manager le 1 août 2023
Dear Justine,Firstly, we would like to thank you for choosing Hotel Finisterra for your stay in Buenos Aires. However, I am deeply sorry to hear about the difficulties you encountered due to the street noise during your stay. We take our guests' feedback very seriously, and I appreciate you providing us with such detailed comments.Allow us to address some of the points you raised:•Acoustic and thermal insulation: I would like to clarify that all our rooms are designed with a focus on our guests' comfort and tranquility. Our walls are acoustically and thermally insulated to create a serene and relaxing environment. Additionally, our windows have double glazing to reduce outside noise. While our urban setting can be lively at times, closing the windows usually significantly reduces the noise. We apologize if there was any confusion or inconvenience in this regard. We sincerely appreciate your feedback, and I assure you that we will take all necessary measures to ensure a more pleasant stay for all our future guests. Best,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muy buena opción para quedarse en Palermo
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de La Gerencia le 17 juin 2023
Estimados, Agradecemos profundamente su comentario que muestra la calidad de su experiencia en nuestro hotel boutique. Esperamos verlos nuevamente.
8/10 Bien
Jose
Voyage d’affaires
29 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Estadia bem agradável
Jose
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel Manager le 14 mai 2023
Dear Jose,Thank you for staying with us during your visit in Argentina!We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!!Kind Regards
8/10 Bien
Bianca
27 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bianca
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de The Manager le 28 avr. 2023
Dear Bianca: Thank you so much for your kind words!! We are really glad you enjoyed your stay and we hope to have you here soon.
10/10 Excellent
Paula
Voyage en famille
2 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paula
Séjour de 8 nuits en mars 2023
Réponse de The Manager le 16 avr. 2023
Dear Paula, thank you so much for your comment. We are really glad you enjoyed your stay and we are sorry for the beds. We hope to have you soon.
10/10 Excellent
Laura
Voyage en couple
14 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de The Manager le 25 févr. 2023
Dear Laura:Thank you so much for your kind words! We are really glad you enjoyed so much your stay and we hope to have you soon!!
10/10 Excellent
Federico
5 févr. 2023
Federico
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Hotel Manager le 9 mars 2023
Estimado Federico : Nos alegra mucho que su experiencia en nuestro hotel haya sido placentera. Esperamos verlo nuevamente. La Gerencia
10/10 Excellent
Leon
Voyage en couple
28 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leon
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de The Manager le 28 janv. 2023
Dear Leon, thank you very much for your nace comments. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Nicholas, Brooklyn
2 janv. 2023
Nicholas
10/10 Excellent
Adam, White Bear Lake
Voyage d’affaires
21 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Réponse de Hotel Manager le 21 déc. 2022
Dear Adam, Thank you for staying with us during your visit in Argentina! We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!! Kind Regards,
8/10 Bien
Thyago
17 déc. 2022
Thyago
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Hotel Manager le 21 déc. 2022
Dear Thyago, Thank you for staying with us during your visit in Argentina! We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!! Kind Regards,
8/10 Bien
Sarah
9 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendly staff, not mobility accessible
Sarah
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Hotel Manager le 9 déc. 2022
Dear Sarah, Thank you for staying with us during your visit in Argentina! We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!! Kind Regards,
10/10 Excellent
Thomas
23 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Pablo le 23 nov. 2022
Thanks Thomas.That is the idea of 248 Finisterra.
8/10 Bien
Daniel
16 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
6/10 Satisfaisant
carlos
Voyage en couple
11 sept. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
carlos
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Hotel Manager le 28 sept. 2022
Dear Carlos, we are really very grateful for choosing us and for taking the time to share your experience in our hotel.Your comments are very valuable to us since they allow us to constantly monitor the level of services that we seek to maintain and improve in our house, so we would like to welcome you back to 248 Finisterra soon to be able to reverse your observations.Thank you very much.
10/10 Excellent
dianne
25 août 2022
dianne
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Hotel Manager le 3 sept. 2022
Dear Dianne, Thank you for staying with us during your visit in Argentina! We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!! Kind Regards,
8/10 Bien
Donald
8 juil. 2022
Donald
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Hotel Manager le 3 sept. 2022
Dear Donald, Thank you for staying with us during your visit in Argentina! We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!! Kind Regards,
10/10 Excellent
Mauricio
Voyage d’affaires
11 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauricio
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Gerencia le 11 avr. 2022
Muchas gracias Mauricio.
Lo esperamos nuevamente.
La gerencia.
10/10 Excellent
Matias
Voyage d’affaires
30 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matias
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Hotel Manager le 1 janv. 2022
Dear Matias,
Thank you for staying with us during your visit in Argentina! We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!!
Kind Regards,
10/10 Excellent
Pablo
15 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pablo
Séjour de 8 nuits en novembre 2021
Réponse de Hotel Manager le 22 nov. 2021
Dear Pablo,
Thank you for staying with us during your visit in Argentina! We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!!
Kind Regards,
8/10 Bien
Simone
Voyage en couple
25 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Simone
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Hotel Manager le 7 nov. 2021
Dear Simone,
Thank you for staying with us during your visit in Argentina!
We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!!
Kind Regards
10/10 Excellent
Harold
Voyage en groupe
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortablehotel in the heart of Palermo district
Harold
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Hotel Manager le 7 mars 2020
Dear Harold,
Thank you for staying with us during your visit in Argentina! We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!!
Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
Judy, Toronto
Voyage en couple
22 févr. 2020
Judy
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Hotel Manager le 18 mars 2020
Dear Judy, Thank you for taking the time to write about your recent one night stay in 248 Finisterra. Glad to know that you felt that hotel and service was great. I was distressed to learn of your dissatisfaction with our breakfast service. It was not included in your reservation but we do provide two options for our guests, served in our Hotel Bar as in our lovely redesigned garden, every day from 7 am to 10 am, one Continental, which includes: Expresso coffee or tea, orange juice, yoghurt and croissants, dips of cheese cream and jam. And another that is Buffet (the one your choose) and includes: Salty and sweet high quality baked goods (bread, rolls, cookies, croissants, - vary daily). Cereals, fresh seasonal fruit, fruit and plain yogurt, butter , jam and marmalade, honey, boiled eggs freshly prepared, cold cuts, cheese plates and fresh vegetables. Scrambled eggs, fried eggs, and Omelet freshly prepared. Milk, chocolate, expresso coffee freshly prepared, traditional and fruit-flavored teas, herbal teas, juices (orange, apple - vary daily). Both options with full details and prices are published in all reservations webs and our Menu at your full disposal at hotel reception and Bar. Our Bar is meant to be fine service, but even more a casual breakfast experience with excellent service, and great food and coffee. On the other hand, our location is one of the best in Palermo, it is next to some good restaurants and bars, all in easily walkable and safe area. A bus or train stop at 200mt walk , a Subway station at 400mt walk, Palermo Woods - 9 min walk.
We always work on trying to improve our service. Trying to turn your stay with us in a memorable and unique experience is very important to us.
We are looking forward to welcoming you again at the hotel soon.
10/10 Excellent
susana
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TODO BARBARO HASTA QUE ME FALTARON LOS PERFUMES.
susana
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Gerencia le 28 janv. 2020
Estimada Susana,
Ha sido un honor recibirla a usted como Huésped en el 248 Finisterra, realmente estamos muy agradecidos por habernos elegido y por tomarse el tiempo para compartir su experiencia en nuestro hotel, aduciendo una serie de inexactitudes de su experiencia no del todo satisfactoria.
La atención de nuestro personal , con nosotros desde el 2006, convalidada por la Certificación IRAM 9900 en calidad en la atención a los huéspedes (primer hotel en Argentina en obtenerla)es de máxima confianza y nunca en estos años ha pasado algo similar a lo que usted menciona.
Nuestro procedimiento interno establece reglas para el resguardo y restitución de objetos olvidados que son auditados diariamente por el Depto. de Housekeeping. Al registrarse cualquier novedad, los huéspedes son notificados de la misma a su casilla de mail. Reiteramos que al ordenar el cuarto por Ud. ocupado, no hemos registrado ningún objeto olvidado.
Finalmente lamentamos no nos haya participado del faltante denunciado a su salida del hotel, a la sazón conocido por Ud, a ese momento, lo cual hubiere facilitado la resolución inmediata del reclamo.
Muchas gracias
10/10 Excellent
joseph
26 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location
joseph
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Hotel Manager le 26 janv. 2020
Dear Joseph,
Thank you for staying with us during your visit in Argentina!
We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!!
Kind Regards,
8/10 Bien
David
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Small boutique in a hip spot
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Hotel Manager le 13 janv. 2020
Dear David,
Thank you for staying with us during your visit in Argentina! Our staff appreciates the opportunity to make a stay of every guest a unique experience. Thanks for your beautiful words! We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!!
Kind Regards,
10/10 Excellent
Dayse
10 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dayse
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Hotel Manager le 10 janv. 2020
Dear Dayse,
Thank you for staying with us during your visit in Argentina! Our staff appreciates the opportunity to make a stay of every guest a unique experience. We Thanks for your beautiful words! We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!! Kind Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Hotel Manager le 10 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for staying with us during your visit in Argentina!
We are very happy with your feedback and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!! Kind Regards,
10/10 Excellent
Benedito
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente estadia em 12/2019
Benedito
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de La Gerencia le 6 janv. 2020
Estimado Benedito, Muchas gracias por su opinión , acerca de nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de su alojamiento con nosotros. Es algo de lo que nuestro personal se enorgullece, así que valoramos su opinión. Esperamos que vuelva a visitarnos. Atentamente,
La Gerencia 248 Finisterra
10/10 Excellent
ZenaO'Connor, Sydney Australia
Voyage d’affaires
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ZenaO'Connor
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Hotel Manager le 29 déc. 2019
Dear Zena,
Thank you for staying with us during your visit in Argentina!
Our staff appreciates the opportunity to make a stay of every guest a unique experience.
Thanks for your beautiful words! We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!!
Kind Regards,
8/10 Bien
NELIDA
20 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
NELIDA
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Gerencia le 26 déc. 2019
Estimada Nelida, muchísimas gracias por su comentario. Los esperamos nuevamente para continuar dándoles satisfacciones como en esta oportunidad. La Gerencia
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
10 déc. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Hotel Manager le 26 déc. 2019
Dear anonymous guest,
Thank you for taking the time to write about your recent stay in our house. It will be nice not an anonymous comments.
Our staff is dedicated to meet all the needs of guests receiving many compliments.
Trying to turn your stay with us in a memorable and unique experience is very important to us.
We are looking forward to welcoming you again at the hotel soon.
Best Regards
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 déc. 2019
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Hotel Manager le 26 déc. 2019
Dear anonymous guest,
Thank you for taking the time to write about your recent stay in our house. It will be nice not an anonymous comments.
I was distressed to learn of your dissatisfaction with our Antique furniture in Louis XIV style ( more than a century old) and the sufficient soft and warm blankets or fine cotton linen using the finest natural yarns.
We always work on trying to improve our service.
Our staff is dedicated to meet all the needs of guests receiving many compliments.
Trying to turn your stay with us in a memorable and unique experience is very important to us.
We are looking forward to welcoming you again at the hotel soon
Best Regards
6/10 Satisfaisant
Michael&Yvonne, Vancouver
Voyage en couple
2 déc. 2019
Michael&Yvonne
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Hotel Manager le 3 déc. 2019
Dear Michael & Yvonne,
Thank you for taking the time to write about your recent one night stay in November. Glad to know that you felt that our location, hotel and service was great.
I was distressed to learn of your dissatisfaction with our breakfast service.
It was not included in your reservation but we do provide two options for our guests, served in our Hotel Bar as in our lovely redesigned garden, every day from 7 am to 10 am, one Continental, which includes: Expresso coffee or tea, orange juice, yoghurt and croissants, dips of cheese cream and jam.
And another that is Buffet (the one your choose) and includes: Salty and sweet high quality baked goods (bread, rolls, cookies, croissants, - vary daily). Cereals, fresh seasonal fruit, fruit and plain yogurt, butter , jam and marmalade, honey, boiled eggs freshly prepared, cold cuts, cheese plates and fresh vegetables. Scrambled eggs, fried eggs, and Omelet freshly prepared. Milk, chocolate, expresso coffee freshly prepared, traditional and fruit-flavored teas, herbal teas, juices (orange, apple - vary daily). Both options with full details and prices are published in all reservations webs and our Menu at your full disposal at hotel reception and Bar.
Our Bar is meant to be fine service, but even more a casual breakfast experience with excellent service, and great food and coffee. We apologize that this did not come through in your experience. On the other hand, comparison with costs of dinner plates is a very complicated task as food qualities, services, locations are included in the prices
We always work on trying to improve our service. Trying to turn your stay with us in a memorable and unique experience is very important to us.
We are looking forward to welcoming you again at the hotel soon.
10/10 Excellent
ASTRID
Voyage en groupe
17 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ASTRID
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Hotel Manager le 21 oct. 2019
Gentile Astrid,
Siamo felici che abbia trascorso una magnifica esperienza nella nostra proprietà e vorrei ringraziarla personalmente di aver condiviso questa recensione.
Sperando di riaverla nuovamente come nostra ospite, le porgo i miei più cordiali saluti.
10/10 Excellent
Jack
Voyage d’affaires
12 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great little hotel in BA
Jack
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Hotel Manager le 13 oct. 2019
Dear Jack. Thank you for staying with us during your visit in Argentina! Our staff appreciates the opportunity to make a stay of every guest a unique experience. Desk and chair on request, because our philosophy is that the guest, sits at home and can work in our living room relaxed in our library next to the fireplace or in our garden surrounded by lemon trees and exotic plants.
Thanks for your beautiful words! We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!!
Kind Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Hotel Manager le 25 août 2019
Dear Guest Thank you for staying with us during your visit in Argentina! Our staff appreciates the opportunity to make a stay of every guest a unique experience. Thanks for your beautiful words! We are very happy with your opinions and hope to see you again at 248 Finisterra, your home in Buenos Aires !!! Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de La Gerencia le 9 août 2019
Estimado, Ha sido un honor recibirla a usted como Huésped en el 248 Finisterra, realmente estamos muy agradecidos por habernos elegido y por tomarse el tiempo para compartir su experiencia en nuestro hotel.
Le informamos que en la página de Expedia, el hotel describe la totalidad de sus servicios y tamaños de las habitaciones, entre ellos la posibilidad de tomar desayuno. Sin embargo, contamos con tarifas acorde a la temporada, promocionales con prepago y sin desayuno.
En su caso particular, Ud. optó por reservar esta tarifa. Previo a la confirmación final, se detallan las condiciones de reserva y es allí donde se especifica que esa tarifa elegida no incluye servicio de alimentos y bebidas.
Lamentamos que no haya verificado esto previo a tomar la reserva. Igualmente, al check in se le ofreció la posibilidad de elegir entre un desayuno continental y/o un desayuno buffet, y Ud. deseo no degustar nuestros ricos croissants, elaborados cada día con materias de primera calidad .
Sus comentarios son muy valiosos para nosotros ya que nos permiten monitorear de manera constante el nivel de servicios que buscamos mantener y mejorar en nuestra casa por lo que nos gustaría pronto volver a darle la bienvenida a 248 Finisterra para poder revertir sus observaciones.
Muchas gracias.
8/10 Bien
Olivia
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel aconchegante
Olivia
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Gerencia le 27 juil. 2019
Muchísimas gracias por su comentario. Los esperamos nuevamente para continuar dándoles satisfacciones como en esta oportunidad. La Gerencia