Avis sur Sheraton Bucharest Hotel
Sheraton Bucharest Hotel
5-7 Calea Dorobantilor, District 1, Bucharest
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
27 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en août 2021
8/10 Bien
Iris
1 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Iris
Séjour de 5 nuits en août 2020
Réponse de Daniel le 20 oct. 2020
Dear Guest,
Thank you for choosing the Sheraton Hotel for your trip to Bucharest and for taking the time to share your feedback with us.
Our best regards,
Daniel Ben-Yehuda,
General Manager
8/10 Bien
REDA
Voyage d’affaires
14 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
REDA
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
ELENA
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellence
ELENA
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Daniel le 30 sept. 2019
Dear Elena,
Thank you for your recent visit to the Sheraton Bucharest Hotel and for your feedback.
We are looking forward to welcome you again in the future.
Our best regards,
Daniel ben-Yehuda,
General Manager
10/10 Excellent
Guillaume
25 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel
Guillaume
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Daniel le 29 janv. 2019
Dear Guest,
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Bucharest. It was truly a pleasure to serve you.
Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you.
Thank you for staying at the Sheraton Bucharest Hotel and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Bucharest.
Sincerely,
Daniel Ben-Yehuda,
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2018
Réponse de Daniel le 8 mai 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback.
Our best regards,
Daniel Ben-Yehuda,
General Manager
4/10 Médiocre
Nicu
2 janv. 2018
Les points faibles : Personnel et service
Très mauvais expérience.
Nicu
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
10/10 Excellent
Yassine
21 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel agréable
Yassine
Réponse de General Manager le 8 mars 2017
Dear Guest,
Thank you for staying with us and also for your comments.
Looking forward to welcoming you back.
Best regards
Anda Militaru
Guest Relation Officer
10/10 Excellent
Cristian
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristian
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Claudia
23 avr. 2024
Claudia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
FADI
13 févr. 2024
FADI
Séjour de 5 nuits en février 2024
8/10 Bien
Darren
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Darren
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Liliana
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Liliana
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en famille, Voyage en couple
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
basel
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
basel
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Alex
16 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Poor service
Alex
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Silvia Balan le 8 déc. 2023
Dear Alex,I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.Receiving warm and friendly service from our staff sets the tone for a great stay and I apologize that we did not fulfill that expectation during your visit. I have shared your feedback with the team, and as a teachable moment, we have discussed our service standards and reviewed improvement opportunities in the service they provide. I am confident that these necessary steps will ensure a better future experience. My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel
6/10 Satisfaisant
Ofra
Voyage en couple
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Ofra
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Silvia Balan le 8 déc. 2023
Dear Ofra,I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.Receiving warm and friendly service from our staff sets the tone for a great stay and I apologize that we did not fulfill that expectation during your visit. I have shared your feedback with the team, and as a teachable moment, we have discussed our service standards and reviewed improvement opportunities in the service they provide. I am confident that these necessary steps will ensure a better future experience. My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel
4/10 Médiocre
Tiago
Voyage d’affaires
30 oct. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Tiago
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Silvia Balan le 2 nov. 2023
Dear Tiago,I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.Sincerely,Silvia BalanPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel
10/10 Excellent
sergio
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sergio
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Silvia Balan le 2 nov. 2023
Dear Sergio,Thank you very much for your review. It is always encouraging to hear positive feedback. We hope to welcome you again soon at Sheraton Bucharest Hotel.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager
2/10 Horrible
A
22 sept. 2023
A
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Silvia Balan le 2 nov. 2023
Dear guest,I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.Sincerely,Silvia BalanPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel
10/10 Excellent
Christoph
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
War für uns die ausgezeichnete Wahl
Christoph
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Silvia Balan le 2 nov. 2023
Dear Christoph,Thank you very much for your comments. It is always encouraging to hear positive feedback. We hope to welcome you again soon at Sheraton Bucharest Hotel.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager
10/10 Excellent
Cosmin
Voyage d’affaires
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cosmin
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Dale
27 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nice, but a few things could be better
Dale
Séjour de 3 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Tomasz
Voyage en groupe
29 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tomasz
Séjour de 4 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Barry
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Barry
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Silvia Balan le 15 mars 2023
Dear Barry,Thank you very much for your comments. It is always encouraging to hear positive feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager
10/10 Excellent
Jonathan
20 févr. 2023
Jonathan
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Silvia Balan le 15 mars 2023
Dear Jonathan,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager
10/10 Excellent
Maeve
7 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maeve
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Silvia Balan le 15 mars 2023
Dear Maeve,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager
10/10 Excellent
Peter
5 févr. 2023
Peter
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Silvia Balan le 15 mars 2023
Dear Peter,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager
10/10 Excellent
shay
5 févr. 2023
shay
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Silvia Balan le 15 mars 2023
Dear Shay,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 févr. 2023
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
yongjun
31 janv. 2023
yongjun
Séjour de 5 nuits en janvier 2023
Réponse de Silvia Balan le 15 mars 2023
Dear Yongjun,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager
10/10 Excellent
Steve
24 janv. 2023
Steve
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Silvia Balan le 15 mars 2023
Dear Steve,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager
10/10 Excellent
ADINA, NEW YORK
Voyage en groupe
23 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ADINA
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Silvia Balan le 15 mars 2023
Dear Adina,Thank you very much for your positive feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager
8/10 Bien
levi avram
19 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
levi avram
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Silvia Balan le 15 mars 2023
Dear Avram,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager
10/10 Excellent
ADINA, NEW YORK
18 janv. 2023
ADINA
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Silvia Balan le 8 déc. 2023
Dear Adina,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon at Sheraton Bucharest Hotel.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager
8/10 Bien
Giada
Voyage en couple
7 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Giada
10/10 Excellent
ADINA, NEW YORK
Voyage en couple
9 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ADINA
Séjour de 7 nuits en décembre 2022
Réponse de Silvia Balan le 12 déc. 2022
Dear Adina,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your positive feedback about your recent stay at the Sheraton Bucharest Hotel.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel
8/10 Bien
Mark
Voyage en groupe
16 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very very nice hotel
Mark
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Silvia Balan le 12 déc. 2022
Dear Mark,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at the Sheraton Bucharest Hotel.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel
10/10 Excellent
LI, Chino Hills
Voyage en famille
26 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LI
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Silvia Balan le 3 nov. 2022
Dear LI,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your positive feedback regarding your recent stay at the Sheraton Bucharest Hotel. We hope to see you again soon.Sincerely,Silvia Balan PR & Marketing ManagerSheraton Bucharest HotelSincerely,Balan SilviaPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel
10/10 Excellent
ADINA, NEW YORK
Voyage d’affaires
24 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ADINA
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Silvia Balan le 11 oct. 2022
Dear Mrs. Adina,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at the Sheraton Bucharest Hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with leadership team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Silvia Balan PR & Marketing Manager Sheraton Bucharest Hotel
10/10 Excellent
Ryan, Maitland
Voyage d’affaires
21 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Silvia Balan le 3 nov. 2022
Dear Ryan,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your positive feedback regarding your recent stay at the Sheraton Bucharest Hotel. We hope to see you again soon.Sincerely,Silvia Balan PR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel
10/10 Excellent
Richard
Voyage d’affaires
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Richard
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
Avraham
12 sept. 2022
Avraham
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
4/10 Médiocre
Paul
22 août 2022
Paul
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Judy
Voyage en famille
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judy
Séjour de 4 nuits en août 2022
8/10 Bien
Magdalena
10 août 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Magdalena
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Salvo
Voyage en couple
6 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Salvo
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Tariq
Voyage en groupe
19 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel near centre
Tariq
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Mirela
6 juil. 2022
Mirela
Séjour de 4 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Ammad
Voyage en groupe
8 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
5 nights stay
Ammad
Séjour de 5 nuits en mai 2022