Avis
7,0
Bien
7,4/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
24 juil. 2022
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Blue Coast Staff le 29 juil. 2022
Merci pour votre retour! nous visons à plaire et aurions été heureux de résoudre tout problème présenté en notre capacité. Nous avons une nouvelle direction et du personnel qui ont tous commencé au cours des 2 dernières semaines. Nous sommes impatients de mettre à jour cette propriété en résolvant les problèmes esthétiques et en ajoutant le chauffage central et l'air. Ce week-end était une mise à niveau du WiFi car la société Internet locale travaillait sur des pannes dans toute la zone en installant des lignes de fibre optique. Nous espérons que vous reviendrez pour voir la croissance que notre marque historique a à offrir.
4/10 Médiocre
Violet
Voyage en couple
28 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Violet
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Heather
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Janna
Voyage en groupe
27 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Janna
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Management le 28 mai 2024
We are very delighted you had a good experience with us. Thank you for the kind review. It is greatly appreciated, and we look forward to sharing it with our staff.
10/10 Excellent
Maira
Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maira
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Management le 23 mai 2024
We appreciate your review and look forward to sharing it with our staff. Thank you for taking the time and thank you for staying with us. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Candace
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Candace
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Georgia le 21 mai 2024
Thank you very much for taking the time to leave us a good review. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Roxanne
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roxanne
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Georgia le 21 mai 2024
Thank you very much for leaving a 4 out of 5 review. We hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Doreen
Voyage en groupe
15 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Doreen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de josh manager le 15 mai 2024
we are in the process of updating all of our rooms. thank you for staying with us and We hope the next time you stay the rooms will be updated
8/10 Bien
Toni
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Toni
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Josh manager le 13 mai 2024
thank you for staying with us, we are slowly updating the interiors of the rooms but have been taking a little longer than expected.. i will put this in my notes for repairs and get them fixed as soon as possible... again thank you for the great review
4/10 Médiocre
Richard
9 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de josh manager le 10 mai 2024
i apologize that the room was cold, we do have extra tableside heaters and blankets if needed..
6/10 Satisfaisant
margie, Felton
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
6 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
margie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de josh manager le 6 mai 2024
i want to apologize about the buckets, they are cleaned out every other day, and as for the people who are staying at the end of the tier, have been placed here through DHS, i had no idea they had 2 different cars, i apologize
6/10 Satisfaisant
Murray
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Murray
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de josh manager le 5 mai 2024
thank you for staying with us
4/10 Médiocre
Sokheun
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
3 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Sokheun
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de josh manager le 3 mai 2024
The pet fee is explained on the reservation during your booking.. we also have the policy stated on the front counter as shown when you arrived. the reason i wasn't friendly is because you proceeded to tell me I was wrong when everything stated under our policy is explained in black and white on the website and our front desk... you refused to acknowledge this many times after explaining it to you.. so I apologize and I'm glad you had a great stay
10/10 Excellent
Billy
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points forts : Équipements
Billy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de josh manager le 5 mai 2024
thank you for staying with us
4/10 Médiocre
Jolynn
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Jolynn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Josh manager le 23 avr. 2024
We have extra blankets if requested. I am sorry you had a bad stay. we also have extra heaters just in case you are cold. as for the bed, we are working on getting new mattresses and apologize for the uncomfortably..
6/10 Satisfaisant
Heidi
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
12 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Heidi
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de josh manager le 14 avr. 2024
we apologize about the guest next door.. we have told him a few times about bothering the guests. We have been very stern about keeping the traffic through our front parking area to a minimum. As for the door, it was just replaced and has no gaps from the inside.. the weather stripping kept it a little tight from the door frame. we apologize for any uncomforting you might have experienced.. thank you for the review
8/10 Bien
Wendy
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de josh manager le 14 avr. 2024
thank you for staying with us and allowing us to accommodate your stay.. we hope to see you again
8/10 Bien
danny
8 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
danny
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de josh manager le 29 avr. 2024
thank you for staying with us... we hope to see you again in the future..
10/10 Excellent
Betty
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Betty
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 8 avr. 2024
Thank you for the great review. Glad you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Joe, Kalispell
2 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Joe
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 8 avr. 2024
Glad you had a great stay here with us and thanks for taking the time to leave a review
8/10 Bien
Sharlee
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharlee
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 31 mars 2024
thank you for the review.. we appreciate your business and hope to see you again in the future
4/10 Médiocre
Hillary
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Hillary
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 30 mars 2024
I am very sorry to hear your stay was unsatisfactory. I wish you would have said something to us while you were here for the two days. We would have changed your room or come out immediately to clean to make the stay more comfortable. I know all the rooms get inspected after they are cleaned so I am not sure how we missed all the problems. I will be making my housekeepers aware of the complaint and as the managers will be triple-checking rooms to make sure this doesn't happen again. Again I apologize for the dirty bath and room
8/10 Bien
Janelle
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Janelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 28 mars 2024
Thank you for taking the time to leave a review it is much appreciated. Glad you had a good stay. Safe travels
8/10 Bien
Deborah
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 18 mars 2024
Thank you for the review. We are happy you had a good stay here with us.
10/10 Excellent
william
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
william
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de josh manager le 11 mars 2024
thank you for staying with us.. we hope to see you again
8/10 Bien
Christine
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 8 mars 2024
Thank you for the review. Glad you had a good stay and hope to see you again sometime
10/10 Excellent
Jessica Alayne
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica Alayne
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 1 mars 2024
Thank you for the great review and glad you enjoyed your stay
6/10 Satisfaisant
Jamie
18 févr. 2024
Jamie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 1 mars 2024
Thanks for staying with us and taking the time to give a review.
10/10 Excellent
Sheila
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sheila
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 19 févr. 2024
thank you for the great review, we hope to see you again..
10/10 Excellent
Jae
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jae
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de josh manager le 19 févr. 2024
thank you for staying with us... we hope to see you again..
6/10 Satisfaisant
Robert
Voyage avec des animaux de compagnie
1 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Robert
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 1 févr. 2024
We appreciate your business and you and your dog were great guests. thank you for staying with us and hope to see u again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 1 févr. 2024
thank you for the great rating and review.. we hope to see you again in the future..
8/10 Bien
Kathryn
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 1 févr. 2024
we apologize for the heater problem, we do have extra heaters and blankets in case u needed them. we are trying to improve the heaters in the room to central heating and air.. so hopefully your next stay will be alot warmer.
6/10 Satisfaisant
Heather
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Heather
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 24 janv. 2024
thank you for staying with us.. hope to see you again.
10/10 Excellent
Michael
Voyage d’affaires
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 24 janv. 2024
thank you for staying with us.. hope to see you again.
8/10 Bien
jose
14 janv. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
jose
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 24 janv. 2024
thank you for staying with us, hope to see you again
8/10 Bien
Candis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Candis
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 24 janv. 2024
thank you for staying with us.. we are trying to get better beds.. hopefully u will stay with us again to see the changes
10/10 Excellent
Jaredd
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaredd
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 24 janv. 2024
thank you for staying with us..
6/10 Satisfaisant
Sue
7 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Old motel needs a facelift
Sue
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 8 janv. 2024
we are currently remodeling the hotel one room at a time.. I apologize for the cosmetic damages as they are being fixed.. i hope next time you will stay with us again to see the improvements.. thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Deniece
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deniece
Réponse de josh manager le 8 janv. 2024
All of our king rooms are the same size.. so spaciousness is not something we can change for that type of room.. during your 4-day stay we were not aware of the TV.. when TV turns on it is set to default. source needed changed to HDMI. we appreciate your business and hope you will stay with us again
10/10 Excellent
Chris
Voyage en couple
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 8 janv. 2024
Glad your stay with us was good and Thank you for the review
10/10 Excellent
Anothny
31 déc. 2023
Anothny
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 24 janv. 2024
thank you for staying with us.. hope to see you again.
10/10 Excellent
Kathleen
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kathleen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 1 févr. 2024
thank you so much for staying with us.. you were an amazing guest and we hope to see you in the future..
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Have realistic expectations!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 1 févr. 2024
We appreciate you staying with us and for the great review, we hope to see you again in the future
6/10 Satisfaisant
Becki
29 déc. 2023
Becki
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 30 déc. 2023
Sorry your stay was not satisfactory. What is there that would have made your stay better?
8/10 Bien
jesse
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
jesse
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 30 déc. 2023
You are correct updates are needed and we are currently in the process of working on these updates. I am refurbishing the tubs and showers, putting new sinks and mirrors in the bathrooms, updating the furniture, painting the entire room, and fixing damage to walls and baseboards. We are also getting a new tv provider who will be installing their equipment in the next week. Then looking at larger TV for each room. I hope if ever back in Brookings you stop and stay again
10/10 Excellent
Jason
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 30 déc. 2023
Jason i will check out the weather stripping situation and get that fixed. Sorry about the chilly morning
2/10 Horrible
Myra
Voyage en famille
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Myra
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Josh Vesey le 20 déc. 2023
Thank you for staying..We are in the middle of renovating the rooms. throw rugs will be added. hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Russell A
18 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Great value!
Russell A
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 20 déc. 2023
Thank you for the review. We are so happy you had a good stay with us. Hope you enjoyed the rest of the trip.
10/10 Excellent
Matthew
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Amy & Josh (Managers) le 20 déc. 2023
Thank you for the great review. Hope you stay with us again if you are in Brookings