Avis sur OYO Hotel Brookhaven MS Hwy 51 North
OYO Hotel Brookhaven MS Hwy 51 North
808 US-51 NE, Brookhaven, MS
Avis
3,8
3,6/10
Propreté
3,8/10
Personnel et service
2,8/10
Équipements
3,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,0/10
Écoresponsabilité
Avis
21 avr. 2023
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Ammy le 4 mai 2023
Hi, Ronisha! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Vy
Voyage en famille
23 mars 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vy
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Jackson le 24 mars 2022
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Jackson
8/10 Bien
John
26 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
One Night in a Small Town
John
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Ammy le 27 oct. 2021
Hi, John! Thank you for sharing your feedback. We have cascaded the same to our concerned team to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Amelia.
6/10 Satisfaisant
Joe
11 mai 2021
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joe
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Leo le 12 mai 2021
Hi, Joe! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Alex
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
12 avr. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Leo le 23 avr. 2021
Hi, we regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead. Regards, Alex
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 févr. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sad
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Jaime le 25 févr. 2021
Hi, we are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we will work on your feedback. Regards, Jaime
2/10 Horrible
Tekesha
Voyage en famille
11 janv. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very disappointed
Tekesha
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Bella le 12 janv. 2021
Sorry for the unpleasant experience you had with us, Tekesha! Thank you for sharing the feedback, we are using this as an opportunity to escalate the matter with the relevant team. We assure you that your next experience will be a memorable one. Regards, Bella!
8/10 Bien
Christopher
19 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christopher
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Leo le 20 nov. 2020
Hi, Christopher! Thanks a lot for staying with us and rating us positively. Looking forward to hosting you soon. Regards, Alex
2/10 Horrible
Mike
Voyage d’affaires
11 oct. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mike
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Jason le 12 oct. 2020
Hi, Mike. Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Jason
2/10 Horrible
Zella
Voyage en famille
14 sept. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Most horrible experience EVER!!
Zella
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Ammy le 18 sept. 2020
Hi, Zella! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Leo
2/10 Horrible
Charity
10 sept. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible, Terrible, and More Terrible.
Charity
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Peter le 11 sept. 2020
Sincere Apologies! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is perfect. Regards, Peter
2/10 Horrible
Bicks
Voyage d’affaires
19 août 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bicks
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Ammy le 21 août 2020
Hi, thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Demetria
Voyage d’affaires
30 juil. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Demetria
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Ammy le 31 juil. 2020
We are sorry for the inconvenience caused to you, Demetria! We will surely look into this issue and will put our best efforts to enhance your experience. Regards, Alex
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 juil. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible Service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Joey le 23 juil. 2020
Apologies for the inconvenience caused, we have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Joey
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 juil. 2020
Les points faibles : Personnel et service
Horrible Property Manager
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
Réponse de Cheshta le 8 juil. 2020
We truly regret the distress caused. We have highlighted this to our concerned team and be assured the corrective measures will be taken to resolve it appropriately. Regards, Jacob
2/10 Horrible
ND, Calhoun GA
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
20 juin 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ND
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de Chris le 20 juin 2020
Sorry for the inconvenience, we understand that we have not been able to live up to your expectations. Do not worry, we are continually working to improve our services to make sure your next stay is enjoyable with us. Regards, Chris
2/10 Horrible
Keandra
29 avr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Keandra
Séjour de 7 nuits en mars 2020
Réponse de Jason le 29 avr. 2020
Hi, Keandra.Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Jason
6/10 Satisfaisant
Chelsea
Voyage d’affaires
6 avr. 2020
Chelsea
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Cheshta le 7 avr. 2020
Hi, Chelsea! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Jordan
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 mars 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Not the greatest
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Cheshta le 23 mars 2020
Hi, Thank you so much for writing the review and rating us positively. We will make sure you have an amazing experience on your next stay. Regards, Joey
8/10 Bien
Marcus
12 mars 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
About my stay
Marcus
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Cheshta le 13 mars 2020
Delighted to know that you loved our services, Marcus! Have a pleasant day ahead :) Regards, Jose
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
23 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Cheshta le 24 févr. 2020
Sorry for the hassle you faced, We have marked a note for the experience you had this time. Rest, be assured, we will strive to ensure better services in the future. Regards, Cheshta
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
19 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Condition
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Cheshta le 20 févr. 2020
Hi, We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we will definitely work on your feedback, in order to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to their maximum extent. Regards, Cheshta